Alle offentlige logger
Kombinert visning av alle loggene på Lærebøker i jernbaneteknikk. Du kan minske antallet resultater ved å velge loggtype, brukernavn eller den siden som er påvirket (husk å skille mellom store og små bokstaver).
(nyeste | eldste) Vis (100 nyere | 100 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)- 27. feb. 2018 kl. 11:03 Brukerkontoen Vegarroe (diskusjon | bidrag) ble opprettet
- 22. feb. 2018 kl. 11:48 Fm (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Eksempel ledertemperatur simulert.jpg (Eksempel på simulering av ledertemperatur for kontakttråd. Strøm som funksjon av tid er inngangsverdi. Dette undersøkt vestlig avgang fra Nesbyen omformerstasjon ved utfall av Haugastøl omformerstasjon. Utfallet skjer om natten med mange godstog.)
- 15. jan. 2018 kl. 09:24 Brukerkontoen Gehamm (diskusjon | bidrag) ble opprettet
- 22. nov. 2017 kl. 18:16 Brukerkontoen Fospal (diskusjon | bidrag) ble opprettet
- 9. nov. 2017 kl. 13:42 Brukerkontoen Jse (diskusjon | bidrag) ble opprettet
- 5. nov. 2017 kl. 22:43 Brukerkontoen BW (diskusjon | bidrag) ble opprettet
- 23. okt. 2017 kl. 10:45 Brukerkontoen Aasarn (diskusjon | bidrag) ble opprettet
- 28. aug. 2017 kl. 07:25 Solst (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:L551 01 fig010.png
- 28. aug. 2017 kl. 07:24 Solst (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:L551 01 fig009.png
- 28. aug. 2017 kl. 07:24 Solst (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:L551 01 fig008.png
- 28. aug. 2017 kl. 07:20 Solst (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:L551 01 fig007.png
- 28. aug. 2017 kl. 07:20 Solst (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:L551 01 fig006.png
- 28. aug. 2017 kl. 07:19 Solst (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:L551 01 fig005.png
- 28. aug. 2017 kl. 07:19 Solst (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:L551 01 fig004.png
- 28. aug. 2017 kl. 07:18 Solst (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:L551 01 fig003.png
- 28. aug. 2017 kl. 07:18 Solst (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:L551 01 fig002.png
- 28. aug. 2017 kl. 07:18 Solst (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:L551 01 fig001.png
- 25. aug. 2017 kl. 12:39 Brukerkontoen Solst (diskusjon | bidrag) ble opprettet
- 20. jul. 2017 kl. 13:02 Stoy (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Systembeskrivelse kilde.png
- 30. mai 2017 kl. 09:55 Skamar (diskusjon | bidrag) flyttet siden Spor/Overbygning/Sporvekslers geometri til Sporets trasé/Sporvekslers geometri (Konsistent filsti med hvor kapitlet ligger)
- 30. mai 2017 kl. 09:54 Skamar (diskusjon | bidrag) flyttet siden Spor/Overbygning/Sporgeometri til Sporets trasé/Sporgeometri (Konsistent filsti med hvor kapitlet ligger)
- 4. mai 2017 kl. 13:10 Stanislav Pika (diskusjon | bidrag) flyttet siden Fil:T4605a01.pdf til Fil:Relehåndbok2003.pdf
- 4. mai 2017 kl. 13:10 Stanislav Pika (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:T4605a01.pdf (Jernbaneverkets relevernhåndbok (utgitt 2003-04-13))
- 15. apr. 2017 kl. 11:41 Brukerkontoen Øystein (diskusjon | bidrag) ble opprettet
- 24. feb. 2017 kl. 08:11 Stoy (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Autotransformator ekvivalentskjema.png
- 24. feb. 2017 kl. 07:44 Stoy (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Seksjonering ekvivalentskjema.png
- 23. feb. 2017 kl. 12:56 Stoy (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Sugetransformator ekvivalentskjema.png
- 16. feb. 2017 kl. 00:53 Stoy (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Kapasitans leder over jord.png
- 7. feb. 2017 kl. 15:31 Stoy (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Admittansmatrisenettverk 4leder.png
- 3. feb. 2017 kl. 14:59 Stoy (diskusjon | bidrag) slettet siden Fil:Admittansbeskrivelse n linjer.png (Slettet gammel revisjon 20170203145412!Admittansbeskrivelse_n_linjer.png.)
- 3. feb. 2017 kl. 14:59 Stoy (diskusjon | bidrag) slettet siden Fil:Admittansbeskrivelse 2porter.png (Slettet gammel revisjon 20170203145214!Admittansbeskrivelse_2porter.png.)
- 3. feb. 2017 kl. 14:59 Stoy (diskusjon | bidrag) slettet siden Fil:Admittansbeskrivelse 2porter.png (Slettet gammel revisjon 20170203143148!Admittansbeskrivelse_2porter.png.)
- 3. feb. 2017 kl. 14:59 Stoy (diskusjon | bidrag) slettet siden Fil:Admittansbeskrivelse 2porter.png (Slettet gammel revisjon 20170203143023!Admittansbeskrivelse_2porter.png.)
- 3. feb. 2017 kl. 14:58 Stoy (diskusjon | bidrag) slettet siden Fil:Admittansbeskrivelse n linjer.png (Slettet gammel revisjon 20170203142510!Admittansbeskrivelse_n_linjer.png.)
- 3. feb. 2017 kl. 14:57 Stanislav Pika (diskusjon | bidrag) endret gruppemedlemskap for Stoy fra (ingen) til administrator
- 3. feb. 2017 kl. 14:54 Stoy (diskusjon | bidrag) lastet opp en ny versjon av Fil:Admittansbeskrivelse n linjer.png
- 3. feb. 2017 kl. 14:52 Stoy (diskusjon | bidrag) lastet opp en ny versjon av Fil:Admittansbeskrivelse 2porter.png
- 3. feb. 2017 kl. 14:31 Stoy (diskusjon | bidrag) lastet opp en ny versjon av Fil:Admittansbeskrivelse 2porter.png
- 3. feb. 2017 kl. 14:30 Stoy (diskusjon | bidrag) lastet opp en ny versjon av Fil:Admittansbeskrivelse 2porter.png
- 3. feb. 2017 kl. 14:25 Stoy (diskusjon | bidrag) lastet opp en ny versjon av Fil:Admittansbeskrivelse n linjer.png
- 2. feb. 2017 kl. 14:37 Stoy (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Admittansbeskrivelse n linjer.png
- 2. feb. 2017 kl. 10:02 Stoy (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Admittansbeskrivelse 2porter.png
- 30. jan. 2017 kl. 13:18 Stoy (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Telegraflikningen.png (Kretsskjema for telegrafilikningen)
- 27. des. 2016 kl. 11:51 Brukerkontoen Engsol (diskusjon | bidrag) ble opprettet
- 13. des. 2016 kl. 08:07 Brukerkontoen Katya.zhitkova (diskusjon | bidrag) ble opprettet
- 25. nov. 2016 kl. 15:03 Stanislav Pika (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:AT-last-usymmetrisk.png (Magnetisk felt rundt AT-ledninger på dobbeltspor (usymmetrisk plassering av AT-ledere) med tog i AT-vinduet. Faseavstand: 800 mm. Strøm i AT-ledere: 75 A. Strøm i kontaktledning: 150 A. Retur i skinner.)
- 25. nov. 2016 kl. 15:03 Stanislav Pika (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:AT-last-symmetrisk.png (Magnetisk felt rundt AT-ledninger på dobbeltspor (symmetrisk plassering av AT-ledere) med tog i AT-vinduet. Faseavstand: 800 mm. Strøm i AT-ledere: 75 A. Strøm i kontaktledning: 150 A. Retur i skinner.)
- 25. nov. 2016 kl. 15:02 Stanislav Pika (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:AT-last-felles.png (Magnetisk felt rundt AT-ledninger på dobbeltspor (felles AT-ledere) med tog i AT-vinduet. Faseavstand: 800 mm. Strøm 150 A.)
- 25. nov. 2016 kl. 15:00 Stanislav Pika (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:AT-fri-usymmetrisk.png (Magnetisk felt rundt AT-ledninger på dobbeltspor (usymmetrisk plassering av AT-ledere). Faseavstand: 800 mm. Strøm 150 A.)
- 25. nov. 2016 kl. 14:59 Stanislav Pika (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:AT-fri-symmetrisk.png (Magnetisk felt rundt AT-ledninger på dobbeltspor (symmetrisk plassering av AT-ledere). Faseavstand: 800 mm. Strøm 150 A.)
- 25. nov. 2016 kl. 14:58 Stanislav Pika (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:AT-fri-felles.png (Magnetisk felt rundt AT-ledninger på dobbeltspor (felles AT-ledere). Faseavstand: 800 mm. Strøm 150 A.)
- 25. nov. 2016 kl. 14:57 Stanislav Pika (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:AT-450mm.png (Magnetisk felt rundt AT-ledninger. Faseavstand: 450 mm. Strøm 75 A.)
- 25. nov. 2016 kl. 14:56 Stanislav Pika (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:AT-800mm.png (Magnetisk felt rundt AT-ledninger. Faseavstand: 800 mm. Strøm 75 A.)
- 25. nov. 2016 kl. 14:55 Stanislav Pika (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:AT-1000mm.png (Magnetisk felt rundt AT-ledninger. Faseavstand: 1000 mm. Strøm 75 A.)
- 4. nov. 2016 kl. 14:31 Sd (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Image010.png
- 11. okt. 2016 kl. 14:21 Brukerkontoen Stoy (diskusjon | bidrag) ble opprettet
- 4. apr. 2016 kl. 08:22 Jcs (diskusjon | bidrag) flyttet siden ATC til Hastighetsovervåkning (Etter innføring av ETCS passer ikke ATC som tittel)
- 4. apr. 2016 kl. 08:18 Jcs (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Hastighetsovervåkning.png
- 6. mar. 2016 kl. 16:34 Brukerkontoen JOttarP (diskusjon | bidrag) ble opprettet
- 25. jan. 2016 kl. 10:22 Brukerkontoen Sd (diskusjon | bidrag) ble opprettet
- 27. nov. 2015 kl. 12:18 Jcs (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Kompendium i programvareteknikk.pdf
- 19. okt. 2015 kl. 08:12 Ft (diskusjon | bidrag) lastet opp en ny versjon av Fil:Karbonekvivalent.png (xx)
- 19. okt. 2015 kl. 08:00 Ft (diskusjon | bidrag) lastet opp en ny versjon av Fil:Karbonekvivalent.png
- 19. okt. 2015 kl. 08:00 Ft (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Karbonekvivalent.png
- 1. sep. 2015 kl. 09:17 Jcs (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:DATC FATC 2014 A4.png
- 8. jul. 2015 kl. 12:18 Stanislav Pika (diskusjon | bidrag) flyttet siden Hovedside til Forside (Endret policy i MediaWiki)
- 19. jun. 2015 kl. 14:06 Jcs (diskusjon | bidrag) flyttet siden Det europeiske jernbanesystemet til Det transeuropeiske jernbanesystemet (Mer dekkende navn)
- 14. apr. 2015 kl. 08:04 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Datagulv.jpg
- 9. apr. 2015 kl. 08:13 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp en ny versjon av Fil:Farver efter fag 2.JPG
- 9. apr. 2015 kl. 08:03 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Farver efter fag 2.JPG
- 9. apr. 2015 kl. 07:45 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Farver efter fag.JPG
- 8. apr. 2015 kl. 08:53 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Rørkryssing.jpg (kryssing)
- 8. apr. 2015 kl. 06:48 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp en ny versjon av Fil:Kabelkanal mot kabelkum.jpg (Kabelkum på fri linje med rørkryss og kabelstige)
- 8. apr. 2015 kl. 06:16 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Sandvika 046.jpg (Stygt behandlede kabelkanaler)
- 8. apr. 2015 kl. 06:15 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Midlertidige kanaler i plast.jpg (Kabelkanaler om vinteren)
- 8. apr. 2015 kl. 06:14 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Midlertidige kanaler i plast 2.jpg (Pent lagt midlertidige plastkanaler)
- 8. apr. 2015 kl. 06:06 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Boltegruppe KL-mast.jpg (Boltegruppe KL-mast før nedsetting i støp)
- 7. apr. 2015 kl. 13:17 Jcs (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Brannvekst.png (Brannvekst avhengig av ventilasjonshastighet)
- 7. apr. 2015 kl. 08:50 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp en ny versjon av Fil:Skjevt KL-mastfundament.JPG (Tilbakestilte til versjonen à 26. mar. 2015, 11:16)
- 26. mar. 2015 kl. 11:48 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Istykkerkjørte kanaler.jpg
- 26. mar. 2015 kl. 11:46 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Istykkerkjøring av kanaler.jpg
- 26. mar. 2015 kl. 11:37 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Mastefundament.jpg
- 26. mar. 2015 kl. 11:26 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp en ny versjon av Fil:Skjevt KL-mastfundament.JPG
- 26. mar. 2015 kl. 11:16 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Skjevt KL-mastfundament.JPG (Det må kontrolleres at boltene er loddrette FØR støping)
- 26. mar. 2015 kl. 09:53 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Fundament dvergsignal.jpg (Fundament for dvergsignalmast. Slissen skal peke forover)
- 26. mar. 2015 kl. 09:52 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Boltemal KL-mast.jpg (Forslag til hvordan en skal få satt boltene riktig)
- 26. mar. 2015 kl. 08:36 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Sikring av trekkerør.jpg (Trekkerør kan sikres ved at de festes til kabelkanalen)
- 26. mar. 2015 kl. 08:35 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Flate trekkerør.jpg (Dersom en ikke sikrer trekkerørene fra kanal til objekt, og da spesielt objekter som er i formasjonsplanet, vil disse lett bli kjørt i stykker og være ubrukelige)
- 26. mar. 2015 kl. 08:17 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Kabelstiger i kulver.jpg (I kulverter kan en bruke kabelstiger. Hvert fag får tildelt nødvendig antall stiger)
- 26. mar. 2015 kl. 08:16 Olbj (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Multikanal Drammen 2.jpg (Legging av multikanaler)
- 19. mar. 2015 kl. 14:45 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:SporstopperTabell3.PNG
- 19. mar. 2015 kl. 14:45 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:SporstopperTabell2.PNG
- 19. mar. 2015 kl. 13:31 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:SporstopperFig21.jpg
- 19. mar. 2015 kl. 13:31 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:SporstopperFig20.jpg
- 19. mar. 2015 kl. 13:31 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:SporstopperFig19.PNG
- 19. mar. 2015 kl. 13:31 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:SporstopperFig18.PNG
- 19. mar. 2015 kl. 13:30 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:SporstopperFig17.jpg
- 19. mar. 2015 kl. 13:30 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:SporstopperFig16.PNG
- 19. mar. 2015 kl. 13:28 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:SporstopperFig15.jpg
- 19. mar. 2015 kl. 13:28 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:SporstopperFig14.jpg