Brukerbidrag
(nyeste | eldste) Vis (500 nyere | 500 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- 8. mai 2013 kl. 05:19 (diff | hist) . . (-14) . . Fagansvarlig Teknisk regelverk
- 8. mai 2013 kl. 05:18 (diff | hist) . . (-14) . . Godkjenner Teknisk regelverk
- 8. mai 2013 kl. 05:18 (diff | hist) . . (-14) . . Medlem av godkjenningsrådet Teknisk regelverk
- 8. mai 2013 kl. 05:16 (diff | hist) . . (-84) . . Visuell kontrollør kontaktledningsanlegg (V-KL)
- 8. mai 2013 kl. 05:15 (diff | hist) . . (+1) . . Visuell kontrollør kontaktledningsanlegg (V-KL)
- 8. mai 2013 kl. 05:14 (diff | hist) . . (-11) . . Visuell kontrollør kontaktledningsanlegg (V-KL)
- 8. mai 2013 kl. 05:13 (diff | hist) . . (+10) . . Roller
- 8. mai 2013 kl. 05:11 (diff | hist) . . (+7) . . Sakkyndig driftsleder for Jernbaneverkets høyspenningsanlegg
- 2. mai 2013 kl. 13:45 (diff | hist) . . (+41) . . Roller
- 2. mai 2013 kl. 12:33 (diff | hist) . . (-14) . . Sakkyndig leder signal
- 2. mai 2013 kl. 12:31 (diff | hist) . . (-15) . . Roller
- 2. mai 2013 kl. 12:31 (diff | hist) . . (+28) . . Roller
- 2. mai 2013 kl. 12:29 (diff | hist) . . (0) . . m Utsteder av verifikasjonsrapport for rullende materiell (flyttet Kompabilitetserklæringsutsteder for nytt og endret rullende materiell til Utsteder av verifikasjonsrapport for rullende materiell)
- 2. mai 2013 kl. 12:29 (diff | hist) . . (+73) . . N Kompabilitetserklæringsutsteder for nytt og endret rullende materiell (flyttet Kompabilitetserklæringsutsteder for nytt og endret rullende materiell til Utsteder av verifikasjonsrapport for rullende materiell) (siste)
- 2. mai 2013 kl. 12:27 (diff | hist) . . (+27) . . Utsteder av verifikasjonsrapport for rullende materiell
- 2. mai 2013 kl. 11:54 (diff | hist) . . (-50) . . Utsteder av verifikasjonsrapport for rullende materiell
- 2. mai 2013 kl. 11:51 (diff | hist) . . (0) . . m Administrator for tillatelser for bruk av rullende materiell (flyttet Godkjenner av rullende materiell til Administrator for tillatelser for bruk av rullende materiell)
- 2. mai 2013 kl. 11:51 (diff | hist) . . (+78) . . N Godkjenner av rullende materiell (flyttet Godkjenner av rullende materiell til Administrator for tillatelser for bruk av rullende materiell) (siste)
- 2. mai 2013 kl. 11:23 (diff | hist) . . (-91) . . Administrator for tillatelser for bruk av rullende materiell
- 2. mai 2013 kl. 11:09 (diff | hist) . . (-40) . . Medlem av godkjenningsrådet Teknisk regelverk
- 2. mai 2013 kl. 11:08 (diff | hist) . . (-33) . . Fagansvarlig Teknisk regelverk
- 2. mai 2013 kl. 07:55 (diff | hist) . . (-8) . . Kontrollør Teknisk regelverk
- 2. mai 2013 kl. 07:54 (diff | hist) . . (-9) . . Kontrollør Teknisk regelverk
- 2. mai 2013 kl. 07:53 (diff | hist) . . (-21) . . Godkjenner Teknisk regelverk
- 30. apr. 2013 kl. 07:45 (diff | hist) . . (-19) . . Godkjenner av spor
- 30. apr. 2013 kl. 07:43 (diff | hist) . . (-11) . . Skinnesveiser
- 30. apr. 2013 kl. 07:43 (diff | hist) . . (-21) . . Leder for nøytralisering
- 30. apr. 2013 kl. 07:42 (diff | hist) . . (+165) . . Leder for nøytralisering
- 30. apr. 2013 kl. 07:42 (diff | hist) . . (0) . . Skinnesveiser
- 30. apr. 2013 kl. 07:41 (diff | hist) . . (+43) . . Skinnesveiser
- 30. apr. 2013 kl. 07:37 (diff | hist) . . (-7) . . Leder for nøytralisering
- 30. apr. 2013 kl. 07:35 (diff | hist) . . (+386) . . N Leder for nøytralisering (Ny side: Leder for nøytralisering Kravstiller kompetanse: Teknologidirektør Utfører nøytralisering av skinner. Kompetansekrav: Sertifisering: Sveisesertifikat Prinsipper og rutiner som skal...)
- 30. apr. 2013 kl. 07:33 (diff | hist) . . (+31) . . Roller
- 30. apr. 2013 kl. 06:33 (diff | hist) . . (+1) . . Godkjenner av spor
- 30. apr. 2013 kl. 06:23 (diff | hist) . . (-5) . . Roller
- 30. apr. 2013 kl. 06:22 (diff | hist) . . (0) . . m Godkjenner av spor (flyttet Fagarbeider med fagbrev til Godkjenner av spor)
- 30. apr. 2013 kl. 06:22 (diff | hist) . . (+36) . . N Fagarbeider med fagbrev (flyttet Fagarbeider med fagbrev til Godkjenner av spor) (siste)
- 29. apr. 2013 kl. 12:33 (diff | hist) . . (-5) . . Godkjenner av spor
- 29. apr. 2013 kl. 12:33 (diff | hist) . . (+27) . . Godkjenner av spor
- 29. apr. 2013 kl. 09:23 (diff | hist) . . (-2) . . Skinnesveiser
- 29. apr. 2013 kl. 09:23 (diff | hist) . . (+2) . . Skinnesveiser
- 29. apr. 2013 kl. 09:22 (diff | hist) . . (+177) . . Skinnesveiser
- 29. apr. 2013 kl. 08:07 (diff | hist) . . (+2) . . Skinnesveiser
- 22. apr. 2013 kl. 13:23 (diff | hist) . . (+524) . . N Sluttkontrollør signal S (Ny side: Sluttkontrollør Signal S Kravstiller kompetanse: Leder Teknologi Utfører sikkerhetskontroll ved nybygg og ombygging Kompetansekrav: Utdannelse: Teknisk fagskole, ingeniørhø...)
- 22. apr. 2013 kl. 13:22 (diff | hist) . . (+31) . . Roller
- 22. apr. 2013 kl. 13:20 (diff | hist) . . (+175) . . Roller
- 22. apr. 2013 kl. 12:12 (diff | hist) . . (+986) . . N Visuell kontrollør kontaktledningsanlegg (V-KL) (Ny side: Sluttkontrollør Kontaktledningsanlegg Kravstiller kompetanse: Leder Teknologi Kontroll av kontaktledningsanlegget i henhold til teknisk regelverk, normer og forskrifter Kompet...)
- 22. apr. 2013 kl. 12:11 (diff | hist) . . (+44) . . Roller
- 22. apr. 2013 kl. 12:09 (diff | hist) . . (+454) . . N Skinnesveiser (Ny side: Skinnesveiser Kravstiller kompetanse: Leder Teknologi Utfører skjøtsveising, helsveising og nøytralisering av skinner samt utfører påleggsveising på skinner og sporvekselde...)
- 22. apr. 2013 kl. 12:09 (diff | hist) . . (+19) . . Roller
- 22. apr. 2013 kl. 12:08 (diff | hist) . . (+868) . . N Sikkerhetskontrollør signal (Ny side: Sikkerhetskontrollør Signal Kravstiller kompetanse: Leder Teknologi Utfører sikkerhetskontroll av signalanlegg etter utskifting av komponenter. Kompetansekrav: Utdannelse: F...)
- 22. apr. 2013 kl. 12:08 (diff | hist) . . (+34) . . Roller
- 22. apr. 2013 kl. 12:06 (diff | hist) . . (0) . . Sakkyndig leder signal
- 22. apr. 2013 kl. 12:06 (diff | hist) . . (+758) . . N Sakkyndig leder signal (Ny side: Sakkyndig leder signal Kravstiller kompetanse: Leder Teknologi Sikre at bygging, vedlikehold og drift av signalanlegg utføres i henhold til Teknisk regelverk. Kompetanse: Ut...)
- 22. apr. 2013 kl. 12:06 (diff | hist) . . (+28) . . Roller
- 22. apr. 2013 kl. 12:05 (diff | hist) . . (+738) . . N Sakkyndig driftsleder for Jernbaneverkets høyspenningsanlegg (Ny side: Sakkyndig driftsleder for Jernbaneverkets Høyspenningsanlegg Kravstiller kompetanse: Leder Teknologi Ivareta Jernbaneverkets elektriske anlegg etter krav gitt av direktoratet fo...)
- 22. apr. 2013 kl. 12:04 (diff | hist) . . (+67) . . Roller
- 22. apr. 2013 kl. 12:02 (diff | hist) . . (+497) . . N Medlem av godkjenningsrådet Teknisk regelverk (Ny side: Medlem av godkjenningsrådet Teknisk regelverk Kravstiller kompetanse: Leder Teknologi Godkjenner endringsforslag i Teknisk regelverk Kompetansekrav: Utdannelse: Master innen j...)
- 22. apr. 2013 kl. 12:02 (diff | hist) . . (+52) . . Roller
- 22. apr. 2013 kl. 12:01 (diff | hist) . . (+752) . . N Leder for kobling (Ny side: Leder for kobling Kravstiller kompetanse: Leder Teknologi Ansvarlig for å lede og gjennomføre koblingsoppdrag i høyspentanlegget. Innehar også rollen Driftsovervåker. Komp...)
- 22. apr. 2013 kl. 12:00 (diff | hist) . . (+23) . . Roller
- 22. apr. 2013 kl. 11:57 (diff | hist) . . (+722) . . N Kontrollør signal (Ny side: Kontrollør Signal Kravstiller kompetanse: Leder Teknologi Utføre kontroll og inspeksjon av sporveksler og signaler Kompetansekrav: Utdannelse: Fagbrev som signalmontør Sert...)
- 22. apr. 2013 kl. 11:56 (diff | hist) . . (+24) . . Roller
- 19. apr. 2013 kl. 13:20 (diff | hist) . . (+524) . . N Utsteder av verifikasjonsrapport for rullende materiell (Ny side: Kompabilitetserklæringsutsteder for nytt og endret rullende materiell Kravstiller kompetanse: Leder Teknologi Utsteder kompabilitetserklæring for nytt og endret rullende materi...)
- 19. apr. 2013 kl. 13:20 (diff | hist) . . (+40) . . Roller
- 19. apr. 2013 kl. 13:20 (diff | hist) . . (+36) . . Roller
- 19. apr. 2013 kl. 13:16 (diff | hist) . . (+6) . . Godkjenner Teknisk regelverk
- 19. apr. 2013 kl. 13:15 (diff | hist) . . (+650) . . N Godkjenner Teknisk regelverk (Ny side: Godkjenner Teknisk regelverk Kravstiller kompetanse: Leder Teknologi Godkjenner prosedyrer, rollebeskrivelser og søknader om dispensasjon. Leder godkjenningsrådet som godkjenn...)
- 19. apr. 2013 kl. 13:14 (diff | hist) . . (+34) . . Roller
- 19. apr. 2013 kl. 09:02 (diff | hist) . . (+454) . . N Administrator for tillatelser for bruk av rullende materiell (Ny side: Godkjenner av rullende materiell Kravstiller kompetanse: Leder Teknologi Godkjenne rullende materiell Utdannelse: Bachelor innen jernbanerelevante fag Kompetansekrav: Arbeidse...)
- 19. apr. 2013 kl. 09:01 (diff | hist) . . (+38) . . Roller
- 19. apr. 2013 kl. 09:00 (diff | hist) . . (+370) . . N Godkjenner av spor (Ny side: Rollenavn: Fagarbeider med fagbrev Kravstiller kompetanse: Leder Teknologi Utfører arbeid på tekniske systemer Kompetansekrav: Utdannelse: * Banemontør, energimontør eller ...)
- 19. apr. 2013 kl. 09:00 (diff | hist) . . (+29) . . Roller
- 19. apr. 2013 kl. 07:04 (diff | hist) . . (+565) . . N Fagansvarlig Teknisk regelverk (Ny side: Rolle: Fagansvarlig Teknisk regelverk Kravstiller kompetanse: Leder Teknologi Behandler dispensasjonssøknader og endringer av Teknisk regelverk, samt publiserer Teknisk regelver...)
- 19. apr. 2013 kl. 07:03 (diff | hist) . . (+35) . . Roller
- 19. apr. 2013 kl. 06:45 (diff | hist) . . (-59) . . Leder for el-sikkerhet
- 19. apr. 2013 kl. 06:43 (diff | hist) . . (+3) . . Roller
- 19. apr. 2013 kl. 06:43 (diff | hist) . . (0) . . m Leder for el-sikkerhet (flyttet Leder for sikkerhet til Leder for el-sikkerhet: feil navn)
- 19. apr. 2013 kl. 06:43 (diff | hist) . . (+40) . . N Leder for sikkerhet (flyttet Leder for sikkerhet til Leder for el-sikkerhet: feil navn) (siste)
- 19. apr. 2013 kl. 06:42 (diff | hist) . . (+648) . . N Leder for el-sikkerhet (Ny side: Leder for el-sikkerhet (Lfs) Legg til favoritter Kravstiller kompetanse: Leder Teknologi Foretar vurdering av arbeider som skal foregå i eller nær ved Jernbaneverkets elkraf...)
- 19. apr. 2013 kl. 06:42 (diff | hist) . . (+25) . . Roller
- 16. apr. 2013 kl. 14:49 (diff | hist) . . (+103) . . Sporjustering (→Sikring mot solslyng)
- 16. apr. 2013 kl. 13:08 (diff | hist) . . (+7) . . Sporjustering (→Maskinell sporjustering)
- 16. apr. 2013 kl. 13:06 (diff | hist) . . (+172) . . Sporjustering (→Sikring mot solslyng)
- 16. apr. 2013 kl. 13:02 (diff | hist) . . (+7) . . Sporjustering (→Togpassering over grovjusterte, ikke stabiliserte sporavsnitt)
- 16. apr. 2013 kl. 13:01 (diff | hist) . . (+7) . . Sporjustering (→Integrert måling og justering)
- 16. apr. 2013 kl. 13:01 (diff | hist) . . (+14) . . Sporjustering (→Langsehne)
- 16. apr. 2013 kl. 13:00 (diff | hist) . . (-5) . . Sporjustering (→Utfesting/geodetisk innmåling)
- 16. apr. 2013 kl. 12:59 (diff | hist) . . (+5) . . Sporjustering (→Oversikt over noen systemer i Europa)
- 16. apr. 2013 kl. 12:58 (diff | hist) . . (+7) . . Sporjustering (→Arbeidsmetodikk)
- 16. apr. 2013 kl. 12:57 (diff | hist) . . (+14) . . Sporjustering (→Pakking)
- 16. apr. 2013 kl. 12:57 (diff | hist) . . (+24) . . N Tilstandskontroll (Ny side: Ikke overført ennå....)
- 16. apr. 2013 kl. 12:56 (diff | hist) . . (+18) . . Sporjustering (→Oversikt over noen systemer i Europa)
- 16. apr. 2013 kl. 12:54 (diff | hist) . . (+1) . . Sporjustering (→Oversikt over noen systemer i Europa)
- 16. apr. 2013 kl. 12:51 (diff | hist) . . (-3 034) . . Sporjustering (→Oversikt over noen systemer i Europa)
- 16. apr. 2013 kl. 12:44 (diff | hist) . . (+329) . . Sporjustering (→Oversikt over noen systemer i Europa)
- 16. apr. 2013 kl. 12:40 (diff | hist) . . (+7) . . Sporjustering (→Sporjustering utfra et fast, ytre referansesystem)
- 16. apr. 2013 kl. 12:39 (diff | hist) . . (+5) . . Sporjustering (→Overføringsfunksjonene)
- 16. apr. 2013 kl. 12:39 (diff | hist) . . (+6) . . Sporjustering (→Arbeidsmetodikk)
- 16. apr. 2013 kl. 12:37 (diff | hist) . . (-4) . . Sporjustering (→Baks/sidejustering)
- 16. apr. 2013 kl. 12:33 (diff | hist) . . (+20) . . Sporjustering (→Baks/sidejustering)
- 16. apr. 2013 kl. 12:32 (diff | hist) . . (+23) . . Sporjustering (→Løft/høydejustering)
- 16. apr. 2013 kl. 12:31 (diff | hist) . . (+27) . . Sporjustering (→Måling under justering)
- 16. apr. 2013 kl. 12:27 (diff | hist) . . (-26) . . Sporjustering (→Praktisk eksempel: Baksber benyttet over 1 km spor)
- 16. apr. 2013 kl. 12:26 (diff | hist) . . (-6) . . Sporjustering (→Praktisk eksempel: Baksber benyttet over 1 km spor)
- 16. apr. 2013 kl. 11:34 (diff | hist) . . (-4 014) . . Sporjustering (→Praktisk eksempel: Baksber benyttet over 1 km spor)
- 16. apr. 2013 kl. 11:10 (diff | hist) . . (-59) . . Sporjustering (→Praktisk eksempel: Baksber benyttet over 1 km spor)
- 16. apr. 2013 kl. 11:08 (diff | hist) . . (+406) . . Sporjustering (→Praktisk eksempel: Baksber benyttet over 1 km spor)
- 16. apr. 2013 kl. 11:03 (diff | hist) . . (-4) . . Sporjustering (→Vår tids justeringsberegninger)
- 16. apr. 2013 kl. 11:01 (diff | hist) . . (+3) . . Sporjustering (→Beregning av sumprofil)
- 16. apr. 2013 kl. 11:01 (diff | hist) . . (+15) . . Sporjustering (→Beregning av sumprofil)
- 16. apr. 2013 kl. 10:59 (diff | hist) . . (-1) . . Sporjustering (→Ujevne kurver – kurver som skal justeres)
- 16. apr. 2013 kl. 10:58 (diff | hist) . . (+9) . . Sporjustering (→Krumnings- og vinkelprofil)
- 16. apr. 2013 kl. 10:57 (diff | hist) . . (+12) . . Sporjustering (→Grunnlag for metoden)
- 16. apr. 2013 kl. 10:56 (diff | hist) . . (+8) . . Sporjustering (→Krumnings- og vinkelprofil for ulike traséelementer)
- 16. apr. 2013 kl. 10:56 (diff | hist) . . (+3) . . Sporjustering (→Krumnings- og vinkelprofil for ulike traséelementer)
- 16. apr. 2013 kl. 10:54 (diff | hist) . . (-1) . . Sporjustering (→Krumnings- og vinkelprofil)
- 16. apr. 2013 kl. 10:54 (diff | hist) . . (-24) . . Sporjustering (→Krumnings- og vinkelprofil)
- 16. apr. 2013 kl. 10:52 (diff | hist) . . (-23) . . Sporjustering (→Grunnlag for metoden)
- 16. apr. 2013 kl. 10:42 (diff | hist) . . (+57) . . Sporjustering (→Justering utfra pilhøydemålinger)
- 16. apr. 2013 kl. 07:12 (diff | hist) . . (-14) . . Sporjustering (→Manuell sporjustering)
- 16. apr. 2013 kl. 07:10 (diff | hist) . . (+14) . . Sporjustering (→Manuell sporjustering)
- 16. apr. 2013 kl. 07:07 (diff | hist) . . (+7) . . Sporjustering (→Manuell sporjustering)
- 16. apr. 2013 kl. 07:03 (diff | hist) . . (-909) . . Sporjustering (→Bakseberegning med BAKSBER)
- 16. apr. 2013 kl. 07:02 (diff | hist) . . (+3 156) . . Sporjustering (→Bakseberegning med BAKSBER)
- 16. apr. 2013 kl. 06:57 (diff | hist) . . (0) . . Sporjustering (→Togpassering over grovjusterte, ikke stabiliserte sporavsnitt)
- 16. apr. 2013 kl. 06:54 (diff | hist) . . (+7) . . Sporjustering (→Togpassering over grovjusterte, ikke stabiliserte sporavsnitt)
- 16. apr. 2013 kl. 06:53 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Sporstabilistaor.jpg (siste)
- 16. apr. 2013 kl. 06:28 (diff | hist) . . (+27) . . Sporjustering (→Bakseberegning med BAKSBER)
- 16. apr. 2013 kl. 06:18 (diff | hist) . . (-78) . . Sporjustering (→Bakseberegning med BAKSBER)
- 15. apr. 2013 kl. 11:32 (diff | hist) . . (-47) . . Sluttkontrollør signal F
- 15. apr. 2013 kl. 11:31 (diff | hist) . . (-47) . . Kontrollør Teknisk regelverk
- 15. apr. 2013 kl. 11:31 (diff | hist) . . (-25) . . Kontrollør Teknisk regelverk
- 15. apr. 2013 kl. 11:30 (diff | hist) . . (+627) . . N Kontrollør Teknisk regelverk (Ny side: Kontrollør Teknisk regelverk Legg til favoritter Kravstiller kompetanse: Leder Teknologi Kontrollere dispensasjonssøknader før de sendes godkjenner Kompetansekrav: * Utdan...)
- 15. apr. 2013 kl. 11:29 (diff | hist) . . (+153) . . Roller
- 15. apr. 2013 kl. 11:17 (diff | hist) . . (-12) . . Roller
- 15. apr. 2013 kl. 11:17 (diff | hist) . . (-2) . . m Sluttkontrollør signal F
- 15. apr. 2013 kl. 11:16 (diff | hist) . . (+23) . . Sluttkontrollør signal F (formatert dokumentet)
- 15. apr. 2013 kl. 11:12 (diff | hist) . . (+807) . . N Sluttkontrollør signal F (kopiert fra rollekatalogen)
- 15. apr. 2013 kl. 11:12 (diff | hist) . . (+238) . . N Roller (Opprettet siden)
- 2. apr. 2013 kl. 13:26 (diff | hist) . . (+21) . . m NSB-77 (lagt inn kapittelnummerering)
- 25. mar. 2013 kl. 13:27 (diff | hist) . . (+3) . . NSB-77 (→Omfang)
- 25. mar. 2013 kl. 13:26 (diff | hist) . . (-117) . . NSB-77 (→Generelt)
- 25. mar. 2013 kl. 13:23 (diff | hist) . . (+14) . . NSB-77 (→Omfang)
- 25. mar. 2013 kl. 13:21 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Relerom.jpg (siste)
- 25. mar. 2013 kl. 13:17 (diff | hist) . . (+27 646) . . N NSB-77 (Ny side: = Omfang = GS anlegg er et relébassert Geografisk Sikringsanlegg som Jernbaneverket pr. idag har i drift på følgende steder : Oslo S Lodalen Loenga Nationaltheatret Skøyen Lysaker...)
- 25. mar. 2013 kl. 13:13 (diff | hist) . . (+12) . . Forside (→Sikringsanlegg)
- 25. mar. 2013 kl. 13:04 (diff | hist) . . (+1) . . Forside (→Sikringsanlegg)
- 25. mar. 2013 kl. 13:03 (diff | hist) . . (+3 017) . . N Relébaserte sikringsanlegg (Ny side: == Relébaserte sikringsanlegg == '''''Sikkerhetsrelé''''' Relébaserte sikringsanlegg er i hovedsak bygd opp ved hjelp av sikkerhetsreléer. Med sikkerhetsreléer menes det reléer som v...)
- 25. mar. 2013 kl. 13:03 (diff | hist) . . (+86) . . Forside (→Sikringsanlegg)
- 25. mar. 2013 kl. 12:57 (diff | hist) . . (-4) . . Sandkasse (→Relébaserte sikringsanlegg)
- 25. mar. 2013 kl. 12:55 (diff | hist) . . (+4) . . Sandkasse (→Relébaserte sikringsanlegg)
- 25. mar. 2013 kl. 12:52 (diff | hist) . . (+7) . . Sandkasse (→Relébaserte sikringsanlegg)
- 25. mar. 2013 kl. 12:51 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Rele.PNG (siste)
- 25. mar. 2013 kl. 12:43 (diff | hist) . . (0) . . Sandkasse (→OVERSIKTSKART)
- 25. mar. 2013 kl. 12:42 (diff | hist) . . (+3 010) . . Sandkasse
- 25. mar. 2013 kl. 12:37 (diff | hist) . . (-3 128) . . Sandkasse (Tømmer siden)
- 25. mar. 2013 kl. 12:35 (diff | hist) . . (+3 112) . . Sandkasse
- 11. mar. 2013 kl. 07:26 (diff | hist) . . (+12) . . m Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Tunnelulykker i verden 1990-2011)
- 20. feb. 2013 kl. 09:43 (diff | hist) . . (+538) . . Tunnel/Trykk- og sugkrefter (→Luftmotstand)
- 20. feb. 2013 kl. 09:33 (diff | hist) . . (-16) . . Tunnel/Trykk- og sugkrefter (→Luftmotstand og effektbehov)
- 20. feb. 2013 kl. 09:23 (diff | hist) . . (-1) . . Tunnel/Trykk- og sugkrefter (→Toghastighet)
- 20. feb. 2013 kl. 09:21 (diff | hist) . . (-1) . . Tunnel/Trykk- og sugkrefter (→vindkrefter på frittstående utstyr)
- 13. feb. 2013 kl. 21:46 (diff | hist) . . (-1) . . Hastighetsovervåkning (→Oversiktskart)
- 13. feb. 2013 kl. 21:46 (diff | hist) . . (0) . . Hastighetsovervåkning (endret format da png-filen ikke kunne vises)
- 13. feb. 2013 kl. 21:45 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:DATC FATC 2012.jpg
- 13. feb. 2013 kl. 21:42 (diff | hist) . . (+7) . . Hastighetsovervåkning (→Oversiktskart)
- 13. feb. 2013 kl. 21:41 (diff | hist) . . (0) . . Fil:DATC FATC 2012.png (last opp en ny versjon av «Fil:DATC FATC 2012.png»)
- 13. feb. 2013 kl. 21:39 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:DATC FATC 2012.png
- 13. feb. 2013 kl. 08:12 (diff | hist) . . (-7) . . Hastighetsovervåkning (Fjerner revisjon 2701 av Special:Contributions/Jcs (diskusjon | bidrag))
- 13. feb. 2013 kl. 08:08 (diff | hist) . . (+7) . . Hastighetsovervåkning (→Oversiktskart)
- 13. feb. 2013 kl. 08:06 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:DATC FATC 2012.pdf (siste)
- 16. nov. 2012 kl. 20:30 (diff | hist) . . (+15) . . Støy og vibrasjoner (endret lenke)
- 16. nov. 2012 kl. 20:29 (diff | hist) . . (+49) . . Støy og vibrasjoner (endret lenke)
- 12. nov. 2012 kl. 08:36 (diff | hist) . . (+169) . . Forside (→Sikringsanlegg)
- 12. nov. 2012 kl. 08:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:90513021-NOT-20111-09 Certification plan v1.0Signert.pdf (siste)
- 12. nov. 2012 kl. 08:33 (diff | hist) . . (+167) . . Forside (→Sikringsanlegg)
- 12. nov. 2012 kl. 08:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:90513021-NOT-2010-03 comments to directive 2008 57 EC v1.0.pdf (siste)
- 12. nov. 2012 kl. 08:28 (diff | hist) . . (+171) . . Forside (→Sikringsanlegg)
- 12. nov. 2012 kl. 08:26 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:90513021-NOT-2010-02 Lodge of application guideline -1.0Signed.pdf (siste)
- 12. nov. 2012 kl. 08:24 (diff | hist) . . (+141) . . Forside (→Sikringsanlegg)
- 12. nov. 2012 kl. 08:19 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:90513021-NOT-2009-02 CoVeR method guideline v4.0 Signed.pdf (siste)
- 12. nov. 2012 kl. 08:16 (diff | hist) . . (+139) . . Forside (→Sikringsanlegg)
- 12. nov. 2012 kl. 08:15 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:90513021-NOT-2010-14 - Position statement on cross acceptance - 1.0.pdf (siste)
- 12. nov. 2012 kl. 08:10 (diff | hist) . . (+52) . . Forside (→Sikringsanlegg)
- 12. nov. 2012 kl. 08:08 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:9051321-NOT-2011-10 Railway regulation -v2.pdf (siste)
- 12. nov. 2012 kl. 08:04 (diff | hist) . . (-4) . . Forside (→Sikringsanlegg)
- 12. nov. 2012 kl. 08:02 (diff | hist) . . (+236) . . Forside (→Sikringsanlegg)
- 12. nov. 2012 kl. 07:51 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SJS practice and interpretation SJS MEMO 2010-05 v1 signed.pdf (siste)
- 12. nov. 2012 kl. 07:41 (diff | hist) . . (+31) . . Forside (→Sikringsanlegg)
- 12. nov. 2012 kl. 07:39 (diff | hist) . . (+27) . . Forside (→Sikringsanlegg)
- 12. nov. 2012 kl. 07:35 (diff | hist) . . (+56) . . Forside (→Sikringsanlegg)
- 12. nov. 2012 kl. 07:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:90513021-NOT-2011-12 ERTMS User Guide v1 0.pdf (siste)
- 9. okt. 2012 kl. 14:13 (diff | hist) . . (+18) . . Dimensjonerende laster (→Risiko for brann)
- 9. okt. 2012 kl. 14:07 (diff | hist) . . (+16) . . Dimensjonerende laster (→Risiko for avsporing)
- 9. okt. 2012 kl. 14:06 (diff | hist) . . (+18) . . Dimensjonerende laster (→Risiko for sammenstøt)
- 9. okt. 2012 kl. 07:53 (diff | hist) . . (+195) . . Høringskommentarer
- 3. okt. 2012 kl. 20:36 (diff | hist) . . (+21) . . Vegetasjonskontroll/Vedlegg/Plantevernmidler (siste)
- 3. okt. 2012 kl. 20:33 (diff | hist) . . (-3) . . Viltproblematikk (→Utforming av faunapassasjer)
- 3. okt. 2012 kl. 20:31 (diff | hist) . . (+21) . . Viltproblematikk
- 3. okt. 2012 kl. 20:29 (diff | hist) . . (-12) . . Sporjustering (→Bakseberegning med BAKSBER)
- 3. okt. 2012 kl. 20:28 (diff | hist) . . (-2) . . Sporjustering (→Arbeidsmetodikk)
- 1. okt. 2012 kl. 13:45 (diff | hist) . . (-17) . . Hastighetsovervåkning (→Systemoppbygging)
- 1. okt. 2012 kl. 13:45 (diff | hist) . . (0) . . Hastighetsovervåkning (→Systemoppbygging)
- 1. okt. 2012 kl. 13:44 (diff | hist) . . (0) . . Fil:L552-02.png (last opp en ny versjon av «Fil:L552-02.png») (siste)
- 1. okt. 2012 kl. 12:21 (diff | hist) . . (+1) . . Hastighetsovervåkning (→Oversiktskart)
- 1. okt. 2012 kl. 12:16 (diff | hist) . . (-25) . . Hastighetsovervåkning (→Oversiktskart)
- 1. okt. 2012 kl. 12:16 (diff | hist) . . (0) . . Hastighetsovervåkning (→Oversiktskart)
- 1. okt. 2012 kl. 12:14 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L552-01.png (siste)
- 30. sep. 2012 kl. 21:59 (diff | hist) . . (0) . . Teknisk linjeføring (→Velting)
- 30. sep. 2012 kl. 21:54 (diff | hist) . . (-5) . . Hastighetsovervåkning (→Førerpanel)
- 30. sep. 2012 kl. 21:52 (diff | hist) . . (-5) . . Hastighetsovervåkning (→Nødbrems- og driftsbremsventil)
- 30. sep. 2012 kl. 21:52 (diff | hist) . . (-3) . . Hastighetsovervåkning (→Datamaskin)
- 30. sep. 2012 kl. 21:51 (diff | hist) . . (-6) . . Hastighetsovervåkning (→Antenne)
- 30. sep. 2012 kl. 21:50 (diff | hist) . . (-3) . . Hastighetsovervåkning (→Koder)
- 30. sep. 2012 kl. 21:49 (diff | hist) . . (-20) . . Hastighetsovervåkning (→Baliser)
- 30. sep. 2012 kl. 21:46 (diff | hist) . . (-6) . . Hastighetsovervåkning (→Systemoppbygging)
- 30. sep. 2012 kl. 21:45 (diff | hist) . . (-4) . . Hastighetsovervåkning (→Systemoppbygging)
- 30. sep. 2012 kl. 21:44 (diff | hist) . . (+4) . . Hastighetsovervåkning (→Systemoppbygging)
- 30. sep. 2012 kl. 21:43 (diff | hist) . . (-16) . . Hastighetsovervåkning (→Historikk)
- 30. sep. 2012 kl. 19:28 (diff | hist) . . (+1) . . Hastighetsovervåkning (→Baliser)
- 30. sep. 2012 kl. 19:27 (diff | hist) . . (+9) . . Hastighetsovervåkning (→Baliser)
- 30. sep. 2012 kl. 19:26 (diff | hist) . . (-1) . . Hastighetsovervåkning (→Datamaskin)
- 30. sep. 2012 kl. 19:26 (diff | hist) . . (-1) . . Hastighetsovervåkning (→Antenne)
- 30. sep. 2012 kl. 19:26 (diff | hist) . . (-1) . . Hastighetsovervåkning (→Hastighetsgiver)
- 30. sep. 2012 kl. 19:25 (diff | hist) . . (-1) . . Hastighetsovervåkning (→Trykkgiver)
- 30. sep. 2012 kl. 19:25 (diff | hist) . . (0) . . Hastighetsovervåkning (→Førerpanel)
- 30. sep. 2012 kl. 19:25 (diff | hist) . . (+38) . . Hastighetsovervåkning (→Førerpanel)
- 30. sep. 2012 kl. 19:23 (diff | hist) . . (-28) . . Hastighetsovervåkning (→Førerpanel)
- 30. sep. 2012 kl. 19:20 (diff | hist) . . (+2) . . Hastighetsovervåkning (→Førerpanel)
- 30. sep. 2012 kl. 19:19 (diff | hist) . . (0) . . Hastighetsovervåkning (→Oversiktskart)
- 30. sep. 2012 kl. 19:19 (diff | hist) . . (0) . . Hastighetsovervåkning (→Systemoppbygging)
- 30. sep. 2012 kl. 19:18 (diff | hist) . . (-1) . . Hastighetsovervåkning (→Nødbrems- og driftsbremsventil)
- 30. sep. 2012 kl. 19:17 (diff | hist) . . (-4) . . Hastighetsovervåkning (→Litteraturhenvisninger)
- 30. sep. 2012 kl. 19:17 (diff | hist) . . (+1) . . Hastighetsovervåkning (→Førerpanel)
- 30. sep. 2012 kl. 19:16 (diff | hist) . . (-2) . . Hastighetsovervåkning (→Koder)
- 30. sep. 2012 kl. 19:15 (diff | hist) . . (-2) . . Hastighetsovervåkning (→Baliser)
- 30. sep. 2012 kl. 19:14 (diff | hist) . . (0) . . Hastighetsovervåkning (→Oppbygging og virkemåte)
- 30. sep. 2012 kl. 19:13 (diff | hist) . . (-218) . . Hastighetsovervåkning (→Oppbygging og virkemåte)
- 30. sep. 2012 kl. 19:09 (diff | hist) . . (-1) . . Hastighetsovervåkning (→Førerpanel)
- 30. sep. 2012 kl. 19:08 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L552-17.png (siste)
- 30. sep. 2012 kl. 19:05 (diff | hist) . . (-6) . . Hastighetsovervåkning (→Førerpanel)
- 30. sep. 2012 kl. 19:04 (diff | hist) . . (0) . . Hastighetsovervåkning (→LOKOMOTIVUTRUSTNING)
- 30. sep. 2012 kl. 19:04 (diff | hist) . . (0) . . Hastighetsovervåkning (→MARKUTRUSTNING)
- 30. sep. 2012 kl. 19:02 (diff | hist) . . (+16) . . Hastighetsovervåkning (→Systemoppbygging)
- 30. sep. 2012 kl. 19:01 (diff | hist) . . (0) . . Hastighetsovervåkning (→OVERSIKTSKART)
- 30. sep. 2012 kl. 19:01 (diff | hist) . . (+218) . . Hastighetsovervåkning
- 30. sep. 2012 kl. 18:49 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L552-16.png (siste)
- 30. sep. 2012 kl. 18:49 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L552-15.png (siste)
- 30. sep. 2012 kl. 18:49 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L552-14.jpg (siste)
- 30. sep. 2012 kl. 18:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L552-13.png (siste)
- 30. sep. 2012 kl. 18:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L552-12.jpg (siste)
- 30. sep. 2012 kl. 18:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L552-11.jpg (siste)
- 30. sep. 2012 kl. 18:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L552-10.jpg (siste)
- 30. sep. 2012 kl. 18:47 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L552-09.jpg (siste)
- 30. sep. 2012 kl. 18:47 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L552-08.jpg (siste)
- 30. sep. 2012 kl. 18:47 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L552-07.jpg (siste)
- 30. sep. 2012 kl. 18:47 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L552-06.png (siste)
- 30. sep. 2012 kl. 18:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L552-05.png (siste)
- 30. sep. 2012 kl. 18:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L552-04.png (siste)
- 30. sep. 2012 kl. 18:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L552-03.png (siste)
- 30. sep. 2012 kl. 18:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L552-02.png
- 30. sep. 2012 kl. 18:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L552-01.jpg (siste)
- 30. sep. 2012 kl. 18:45 (diff | hist) . . (+40) . . Hastighetsovervåkning (→OVERSIKTSKART)
- 30. sep. 2012 kl. 18:42 (diff | hist) . . (+21) . . Hastighetsovervåkning (→historikk)
- 30. sep. 2012 kl. 18:41 (diff | hist) . . (+17 933) . . N Hastighetsovervåkning (Ny side: = historikk = På det tidspunkt NSB begynte å vurdere muligheten for å innføre ATC (Automatic Train Control) eksisterte det ikke noe anerkjent system som var i bruk på markedet. I sted...)
- 30. sep. 2012 kl. 18:41 (diff | hist) . . (+9) . . Forside (→Automatisk togkontroll)
- 30. sep. 2012 kl. 06:54 (diff | hist) . . (+36) . . Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler (→Bakgrunn)
- 30. sep. 2012 kl. 05:26 (diff | hist) . . (+8) . . Kriterier for valg av tunnelkonsept (→Valg av tunnelkonsept) (siste)
- 30. sep. 2012 kl. 05:25 (diff | hist) . . (-9) . . Kriterier for valg av tunnelkonsept (→Østerrike)
- 22. sep. 2012 kl. 07:07 (diff | hist) . . (+6) . . Sporjustering (→Utskrift fra BAKSBER)
- 22. sep. 2012 kl. 06:46 (diff | hist) . . (0) . . Sporjustering (→Utskrift fra BAKSBER)
- 22. sep. 2012 kl. 06:45 (diff | hist) . . (+755) . . Sporjustering (→Utskrift fra BAKSBER)
- 22. sep. 2012 kl. 06:39 (diff | hist) . . (0) . . Sporjustering (→Utfesting/geodetisk innmåling)
- 22. sep. 2012 kl. 06:38 (diff | hist) . . (0) . . Sporjustering (→Sporjustering utfra et fast, ytre referansesystem)
- 22. sep. 2012 kl. 06:36 (diff | hist) . . (0) . . Sporjustering (→Maskinell sporjustering)
- 22. sep. 2012 kl. 06:35 (diff | hist) . . (-2) . . Sporjustering (→Vindskjevheter)
- 22. sep. 2012 kl. 06:33 (diff | hist) . . (-3) . . Sporjustering (→Praktisk eksempel: Baksber benyttet over 1 km spor)
- 22. sep. 2012 kl. 06:32 (diff | hist) . . (0) . . Sporjustering (→Matisakalkulatoren)
- 22. sep. 2012 kl. 06:31 (diff | hist) . . (0) . . Sporjustering (→Beregning av sumprofil)
- 22. sep. 2012 kl. 06:31 (diff | hist) . . (0) . . Sporjustering (→Krumnings- og vinkelprofil)
- 22. sep. 2012 kl. 06:30 (diff | hist) . . (0) . . Sporjustering (→Grunnlag for metoden)
- 22. sep. 2012 kl. 06:30 (diff | hist) . . (0) . . Sporjustering (→Manuell sporjustering)
- 22. sep. 2012 kl. 06:28 (diff | hist) . . (0) . . Sporjustering (→INNLEDNING)
- 22. sep. 2012 kl. 06:26 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-33.png (siste)
- 22. sep. 2012 kl. 06:26 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-32.png (siste)
- 22. sep. 2012 kl. 06:26 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-29.png (siste)
- 22. sep. 2012 kl. 06:26 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-27.png (siste)
- 22. sep. 2012 kl. 06:25 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-26.png (siste)
- 22. sep. 2012 kl. 06:25 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-19.png (siste)
- 22. sep. 2012 kl. 06:25 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-18.png (siste)
- 22. sep. 2012 kl. 06:25 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-17.png (siste)
- 22. sep. 2012 kl. 06:25 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-13.png (siste)
- 22. sep. 2012 kl. 06:24 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-12.png (siste)
- 22. sep. 2012 kl. 06:24 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-11.png (siste)
- 22. sep. 2012 kl. 06:24 (diff | hist) . . (0) . . Fil:L53404-10.png (last opp en ny versjon av «Fil:L53404-10.png») (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 13:23 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-10.png
- 21. sep. 2012 kl. 11:37 (diff | hist) . . (-269) . . Sporjustering (→Sporjustering og stabilitet)
- 21. sep. 2012 kl. 11:34 (diff | hist) . . (0) . . Sporjustering (→Utfesting/geodetisk innmåling)
- 21. sep. 2012 kl. 11:34 (diff | hist) . . (-250) . . Sporjustering (→Ulike metoder for absolutt justering)
- 21. sep. 2012 kl. 11:23 (diff | hist) . . (-178) . . Sporjustering (→Sporjustering utfra et fast, ytre referansesystem)
- 21. sep. 2012 kl. 11:21 (diff | hist) . . (0) . . Sporjustering (→Pakking)
- 21. sep. 2012 kl. 11:20 (diff | hist) . . (0) . . Sporjustering (→Maskinell sporjustering)
- 21. sep. 2012 kl. 11:20 (diff | hist) . . (-473) . . Sporjustering (→Maskinell sporjustering)
- 21. sep. 2012 kl. 11:10 (diff | hist) . . (-17) . . Sporjustering (→Vindskjevheter)
- 21. sep. 2012 kl. 11:09 (diff | hist) . . (-34) . . Sporjustering (→Vindskjevheter)
- 21. sep. 2012 kl. 11:08 (diff | hist) . . (-262) . . Sporjustering (→Manuell utbedring av sporviddefeil/andre geometrifeil)
- 21. sep. 2012 kl. 11:06 (diff | hist) . . (-12) . . Sporjustering (→Praktisk eksempel: Baksber benyttet over 1 km spor)
- 21. sep. 2012 kl. 11:02 (diff | hist) . . (-50) . . Sporjustering (→Vår tids justeringsberegninger)
- 21. sep. 2012 kl. 10:55 (diff | hist) . . (+2) . . Sporjustering (→Matisakalkulatoren)
- 21. sep. 2012 kl. 10:54 (diff | hist) . . (0) . . Sporjustering (→Matisakalkulatoren)
- 21. sep. 2012 kl. 10:48 (diff | hist) . . (-2) . . Sporjustering (→Grunnlag for metoden)
- 21. sep. 2012 kl. 10:48 (diff | hist) . . (-155) . . Sporjustering (→Grunnlag for metoden)
- 21. sep. 2012 kl. 10:41 (diff | hist) . . (+151) . . Sporjustering (→Grunnlag for metoden)
- 21. sep. 2012 kl. 10:29 (diff | hist) . . (-600) . . Sporjustering (→Justering utfra pilhøydemålinger)
- 21. sep. 2012 kl. 10:17 (diff | hist) . . (-1) . . Sporjustering (→Andre tiltak i sporet)
- 21. sep. 2012 kl. 10:17 (diff | hist) . . (-126) . . Sporjustering (→Generelt)
- 21. sep. 2012 kl. 10:16 (diff | hist) . . (-103) . . Sporjustering (→Maskinell justering)
- 21. sep. 2012 kl. 10:13 (diff | hist) . . (-4) . . Sporjustering (→Manuell sporjustering)
- 21. sep. 2012 kl. 10:12 (diff | hist) . . (-80) . . Sporjustering (→Manuell sporjustering)
- 21. sep. 2012 kl. 10:10 (diff | hist) . . (0) . . Sporjustering (→Manuell sporjustering)
- 21. sep. 2012 kl. 10:10 (diff | hist) . . (+14) . . Sporjustering (→Manuell sporjustering)
- 21. sep. 2012 kl. 10:07 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-35.jpg (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:07 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-34.png (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:07 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-31.jpg (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:07 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-30.png (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:07 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-28.png (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:06 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-25.png (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:06 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-24.jpg (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:06 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-23.png (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:06 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-22.png (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:06 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-21.png (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:06 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-20.png (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:05 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-16.png (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:05 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-15.jpg (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:05 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-9.jpg (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:04 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-8.jpg (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:04 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-7.png (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:04 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-6.png (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:04 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-5.png (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:04 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-4.png (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:03 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-3.png (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:03 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-2.png (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 10:03 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:L53404-1.png (siste)
- 21. sep. 2012 kl. 08:12 (diff | hist) . . (-2 942) . . Sporjustering (→Utskrift fra BAKSBER)
- 21. sep. 2012 kl. 08:11 (diff | hist) . . (+21) . . Sporjustering
- 21. sep. 2012 kl. 07:48 (diff | hist) . . (+85 744) . . N Sporjustering (Ny side: = INNLEDNING = == Historikk == === Manuell sporjustering === Før sporjusteringsmaskinenes tid var ofte sporjustering et svært krevende arbeid der mye personell var påkrevd. I tillegg til...)
- 21. sep. 2012 kl. 06:39 (diff | hist) . . (-3) . . Lærebøker i jernbaneteknikk:Om (→Hva Jernbanekompetanse.no er)
- 18. sep. 2012 kl. 06:37 (diff | hist) . . (0) . . Sporbygging (→Skinnebytte) (siste)
- 18. sep. 2012 kl. 06:36 (diff | hist) . . (0) . . Sporbygging (→Skinnebytte)
- 16. sep. 2012 kl. 18:35 (diff | hist) . . (-9) . . Sporbygging (→Portalkran)
- 16. sep. 2012 kl. 16:44 (diff | hist) . . (-1) . . Sporbygging (→Portalkran)
- 16. sep. 2012 kl. 16:43 (diff | hist) . . (+42) . . Sporbygging (→Portalkran)
- 16. sep. 2012 kl. 16:41 (diff | hist) . . (+12) . . Sporbygging (→Portalkran)
- 16. sep. 2012 kl. 16:40 (diff | hist) . . (+91) . . Sporbygging (→Portalkran)
- 16. sep. 2012 kl. 16:39 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Donelli-festeloeft.png (siste)
- 16. sep. 2012 kl. 12:09 (diff | hist) . . (-2) . . Sporbygging (→Portalkran)
- 16. sep. 2012 kl. 11:50 (diff | hist) . . (+43) . . Sporbygging (→Portalkran)
- 16. sep. 2012 kl. 11:42 (diff | hist) . . (-5) . . Sporbygging (→Portalkran)
- 16. sep. 2012 kl. 11:33 (diff | hist) . . (+7) . . Sporbygging (→Portalkran)
- 16. sep. 2012 kl. 11:33 (diff | hist) . . (+151) . . Sporbygging (→Portalkran)
- 16. sep. 2012 kl. 11:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Donelli-svilleloeft.png (siste)
- 16. sep. 2012 kl. 11:27 (diff | hist) . . (-31) . . Sporbygging (→Portalkran)
- 16. sep. 2012 kl. 09:42 (diff | hist) . . (-1) . . Sporbygging (→TGV-metoden)
- 16. sep. 2012 kl. 09:41 (diff | hist) . . (-2) . . Sporbygging (→Trondheimsmetoden)
- 16. sep. 2012 kl. 09:40 (diff | hist) . . (-1) . . Sporbygging (→Skinnebyttemaskin)
- 16. sep. 2012 kl. 09:40 (diff | hist) . . (-1) . . Sporbygging (→Trondheimsmetoden)
- 16. sep. 2012 kl. 09:29 (diff | hist) . . (-1) . . Sporbygging (→Sporombyggingstog)
- 16. sep. 2012 kl. 09:29 (diff | hist) . . (-1) . . Sporbygging (→Sporombyggingstog)
- 16. sep. 2012 kl. 09:28 (diff | hist) . . (-5) . . Sporbygging (→Sporombyggingstog)
- 16. sep. 2012 kl. 09:17 (diff | hist) . . (-3) . . Sporbygging (→Metoder)
- 16. sep. 2012 kl. 09:16 (diff | hist) . . (-2) . . Sporbygging (→Skinnebytte)
- 16. sep. 2012 kl. 09:15 (diff | hist) . . (-3) . . Sporbygging (→Sporbytte)
- 16. sep. 2012 kl. 09:15 (diff | hist) . . (-3) . . Sporbygging (→Svillebytte)
- 16. sep. 2012 kl. 09:15 (diff | hist) . . (-6) . . Sporbygging (→Historikk)
- 16. sep. 2012 kl. 09:02 (diff | hist) . . (-4) . . Sporbygging (→Valg av metode)
- 16. sep. 2012 kl. 09:00 (diff | hist) . . (-6) . . Sporbygging (→Portalkran)
- 16. sep. 2012 kl. 07:47 (diff | hist) . . (+1) . . Sporbygging (→Portalkran)
- 16. sep. 2012 kl. 07:40 (diff | hist) . . (+104) . . Sporbygging (→Metoder)
- 16. sep. 2012 kl. 07:33 (diff | hist) . . (-8) . . Sporbygging (→Utenlandske-metoder)
- 16. sep. 2012 kl. 07:32 (diff | hist) . . (+21) . . Sporbygging (→Historikk)
- 16. sep. 2012 kl. 07:32 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Holmans-metode.png (siste)
- 16. sep. 2012 kl. 07:05 (diff | hist) . . (+3) . . Sporbygging (→Valg av metode)
- 16. sep. 2012 kl. 07:05 (diff | hist) . . (+29) . . Sporbygging (→Utenlandske-metoder)
- 16. sep. 2012 kl. 07:04 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Innlegging-av-skinner.png (siste)
- 16. sep. 2012 kl. 07:01 (diff | hist) . . (+19) . . Sporbygging (→Hamar-metoden)
- 16. sep. 2012 kl. 07:00 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Hamar-skjaer.png (siste)
- 16. sep. 2012 kl. 06:56 (diff | hist) . . (0) . . Sporbygging (→Valg av metode)
- 16. sep. 2012 kl. 06:55 (diff | hist) . . (+25) . . Sporbygging (→Utenlandske-metoder)
- 16. sep. 2012 kl. 06:54 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Utlegging sviller.jpg (siste)
- 16. sep. 2012 kl. 06:52 (diff | hist) . . (+12) . . Sporbygging (→Sporombyggingstog)
- 16. sep. 2012 kl. 06:52 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SPOT 2.jpg (siste)
- 16. sep. 2012 kl. 06:50 (diff | hist) . . (+1) . . Sporbygging (→Bygging av nytt spor)
- 16. sep. 2012 kl. 06:49 (diff | hist) . . (-1) . . Sporbygging (→Skinnebytte)
- 16. sep. 2012 kl. 06:49 (diff | hist) . . (+92) . . Sporbygging (→Bygging av nytt spor)
- 16. sep. 2012 kl. 06:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Skinnelegging-hjullaster 2.jpg (siste)
- 16. sep. 2012 kl. 06:47 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Skinnelegging-hjullaster 1.jpg (siste)
- 16. sep. 2012 kl. 06:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Skinneutlegging.jpg (siste)
- 16. sep. 2012 kl. 06:44 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Svillelegging GMB.jpg (siste)
- 16. sep. 2012 kl. 06:43 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Spot.jpg (siste)
- 16. sep. 2012 kl. 06:42 (diff | hist) . . (+17) . . Sporbygging (→Utenlandske-metoder)
- 16. sep. 2012 kl. 06:39 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Midl spor.jpg (siste)
- 15. sep. 2012 kl. 21:55 (diff | hist) . . (+3) . . Sporbygging (→Portalkran)
- 15. sep. 2012 kl. 19:45 (diff | hist) . . (+5) . . Sporbygging (→Sporombyggingstog)
- 15. sep. 2012 kl. 19:44 (diff | hist) . . (+7) . . Sporbygging (→Skinnebytte)
- 15. sep. 2012 kl. 19:43 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Langskinnetoget 2.jpg (siste)
- 15. sep. 2012 kl. 19:41 (diff | hist) . . (+6) . . Sporbygging (→Skinnebytte)
- 15. sep. 2012 kl. 19:39 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Langskinnetoget 1.jpg (last opp en ny versjon av «Fil:Langskinnetoget 1.jpg») (siste)
- 15. sep. 2012 kl. 19:38 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Langskinnetoget 1.jpg
- 15. sep. 2012 kl. 18:46 (diff | hist) . . (-1) . . Sporbygging (→sporbygging)
- 15. sep. 2012 kl. 18:45 (diff | hist) . . (+21) . . Sporbygging
- 15. sep. 2012 kl. 18:44 (diff | hist) . . (+30 814) . . N Sporbygging (Ny side: = Innledning = == Historikk == Tidligere var sporbygging og sporombygging langt på vei en manuell prosess. På forhånd måtte linjen være utstyrt med såkalte gruspeler, som anga såvel ...)
- 27. aug. 2012 kl. 06:51 (diff | hist) . . (+221) . . Kriterier for valg av overbygning (→Valg av overbygning i andre land) (siste)
- 17. aug. 2012 kl. 06:55 (diff | hist) . . (+4) . . Kriterier for valg av overbygning (→Ballastspor)
- 17. aug. 2012 kl. 06:53 (diff | hist) . . (+78) . . Kriterier for valg av overbygning (→Valg av overbygning i andre land)
- 16. aug. 2012 kl. 11:55 (diff | hist) . . (+4) . . Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler (→Valg av tunnelkonsept) (siste)
- 16. aug. 2012 kl. 11:48 (diff | hist) . . (-31) . . Kriterier for valg av overbygning (→Konklusjon)
- 16. aug. 2012 kl. 11:42 (diff | hist) . . (+492) . . Kriterier for valg av overbygning (→Valg av overbygning i andre land)
- 16. aug. 2012 kl. 10:46 (diff | hist) . . (+822) . . Kriterier for valg av overbygning (→Konklusjon)
- 16. aug. 2012 kl. 10:28 (diff | hist) . . (+51) . . Kriterier for valg av overbygning (→Ballastfritt spor)
- 16. aug. 2012 kl. 10:22 (diff | hist) . . (+1) . . Kriterier for valg av overbygning (→Ballastspor)
- 16. aug. 2012 kl. 10:22 (diff | hist) . . (+109) . . Kriterier for valg av overbygning (→Ballastspor)
- 16. aug. 2012 kl. 10:20 (diff | hist) . . (+77) . . Kriterier for valg av overbygning (→Ballastspor)
- 16. aug. 2012 kl. 10:08 (diff | hist) . . (+11) . . Kriterier for valg av overbygning (→Aktuelle overbygningskonstruksjoner)
- 12. jul. 2012 kl. 11:21 (diff | hist) . . (+4) . . Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Overspenningsbeskyttelse)
- 12. jul. 2012 kl. 11:20 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:JD510 06 fig012.png (siste)
- 11. jul. 2012 kl. 21:38 (diff | hist) . . (+15) . . Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler (→Sikkerhets- og beredskapstiltak)
- 3. jul. 2012 kl. 11:17 (diff | hist) . . (+51) . . Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler (→Funksjonskrav for vann- og frostsikring)
- 3. jul. 2012 kl. 11:12 (diff | hist) . . (+73) . . Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler (→Valg av tunnelkonsept)
- 3. jul. 2012 kl. 11:09 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Tunnelkonsepter.svg (siste)
- 2. jul. 2012 kl. 13:05 (diff | hist) . . (-176) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Rømningshastighet)
- 28. jun. 2012 kl. 06:42 (diff | hist) . . (+40) . . Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler (→Valg av tunnelkonstruksjoner)
- 28. jun. 2012 kl. 06:37 (diff | hist) . . (+54) . . N Fil:Tunnelkonstruksjoner.svg (Viser forskjeller mellom norske og europeiske tunneler) (siste)
- 25. jun. 2012 kl. 09:00 (diff | hist) . . (-22) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Resultateksempler)
- 25. jun. 2012 kl. 08:40 (diff | hist) . . (+2) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Resultateksempler)
- 25. jun. 2012 kl. 08:40 (diff | hist) . . (+8) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Resultateksempler)
- 25. jun. 2012 kl. 08:39 (diff | hist) . . (+503) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Resultateksempler)
- 25. jun. 2012 kl. 08:37 (diff | hist) . . (+426) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Resultateksempler)
- 25. jun. 2012 kl. 08:35 (diff | hist) . . (+6) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Resultateksempler)
- 25. jun. 2012 kl. 08:34 (diff | hist) . . (-275) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Resultateksempler)
- 25. jun. 2012 kl. 08:28 (diff | hist) . . (+834) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Resultateksempler)
- 25. jun. 2012 kl. 08:25 (diff | hist) . . (+40) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Resultateksempler)
- 25. jun. 2012 kl. 08:24 (diff | hist) . . (+34) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Resultateksempler)
- 25. jun. 2012 kl. 08:15 (diff | hist) . . (-1) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Evakueringssted ved brann i tog)
- 25. jun. 2012 kl. 08:15 (diff | hist) . . (+112) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger)
- 25. jun. 2012 kl. 08:13 (diff | hist) . . (+40) . . N Fil:Togstopp.png (andel tog som stopper i tunnel ved brann) (siste)
- 25. jun. 2012 kl. 08:11 (diff | hist) . . (+1 009) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Evakueringsscenario)
- 25. jun. 2012 kl. 08:05 (diff | hist) . . (+772) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Brann i persontog)
- 25. jun. 2012 kl. 07:56 (diff | hist) . . (+110) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Referanser)
- 25. jun. 2012 kl. 07:55 (diff | hist) . . (0) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Fordeler og ulemper med tunnelventilasjon)
- 25. jun. 2012 kl. 07:55 (diff | hist) . . (+186) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Fordeler og ulemper med tunnelventilasjon)
- 25. jun. 2012 kl. 07:51 (diff | hist) . . (+955) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Tunnelventilasjon)
- 25. jun. 2012 kl. 07:41 (diff | hist) . . (+3) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger)
- 25. jun. 2012 kl. 07:39 (diff | hist) . . (+4) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger)
- 25. jun. 2012 kl. 07:38 (diff | hist) . . (-1) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger)
- 25. jun. 2012 kl. 07:37 (diff | hist) . . (+117) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger)
- 25. jun. 2012 kl. 07:36 (diff | hist) . . (+89) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger)
- 25. jun. 2012 kl. 07:34 (diff | hist) . . (+36) . . N Fil:Brannintensitetskurve 2.png (Brannintensitetskurve for evakuering) (siste)
- 25. jun. 2012 kl. 07:34 (diff | hist) . . (+647) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger)
- 25. jun. 2012 kl. 07:31 (diff | hist) . . (+57) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Dimensjonerende brannscenario ved brann utenfor kupé)
- 25. jun. 2012 kl. 07:24 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Brannintensitetskurve.png (last opp en ny versjon av «Fil:Brannintensitetskurve.png») (siste)
- 25. jun. 2012 kl. 07:23 (diff | hist) . . (+283) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Utviklingsfase)
- 25. jun. 2012 kl. 07:15 (diff | hist) . . (+15) . . Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler (→Valg av tunnelkonsept)
- 25. jun. 2012 kl. 07:13 (diff | hist) . . (+2) . . Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler (→Kapasitetskrav)
- 25. jun. 2012 kl. 07:12 (diff | hist) . . (+16) . . Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler (→Innledning)
- 21. jun. 2012 kl. 12:18 (diff | hist) . . (+225) . . Kriterier for valg av kontaktledning
- 21. jun. 2012 kl. 11:54 (diff | hist) . . (-76) . . Kriterier for valg av kontaktledning
- 21. jun. 2012 kl. 11:17 (diff | hist) . . (+112) . . Kriterier for valg av overbygning (→Konklusjon)
- 21. jun. 2012 kl. 11:11 (diff | hist) . . (+81) . . Kriterier for valg av overbygning (→Konklusjon)
- 21. jun. 2012 kl. 11:10 (diff | hist) . . (+108) . . Kriterier for valg av overbygning (→Ballastfritt spor)
- 21. jun. 2012 kl. 11:08 (diff | hist) . . (+115) . . Kriterier for valg av overbygning
- 21. jun. 2012 kl. 11:06 (diff | hist) . . (+591) . . Kriterier for valg av overbygning
- 17. jun. 2012 kl. 16:51 (diff | hist) . . (+1) . . Dimensjonerende laster (→Ulykkeslast ved brann)
- 17. jun. 2012 kl. 16:50 (diff | hist) . . (+9) . . Dimensjonerende laster (→Ulykkeslast ved avsporing og sammenstøt)
- 17. jun. 2012 kl. 16:49 (diff | hist) . . (-1) . . Dimensjonerende laster (→Komfortkriterier)
- 17. jun. 2012 kl. 16:45 (diff | hist) . . (-2) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Tunnelventilasjon)
- 17. jun. 2012 kl. 16:41 (diff | hist) . . (+426) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Referanser)
- 17. jun. 2012 kl. 16:37 (diff | hist) . . (+513) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Tunnelventilasjon)
- 17. jun. 2012 kl. 16:31 (diff | hist) . . (+5) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Tunnelventilasjon)
- 17. jun. 2012 kl. 16:30 (diff | hist) . . (+68) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Tunnelventilasjon)
- 17. jun. 2012 kl. 16:27 (diff | hist) . . (+1 033) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Tunnelventilasjon)
- 17. jun. 2012 kl. 16:10 (diff | hist) . . (+3) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Tunnelventilasjon)
- 17. jun. 2012 kl. 16:09 (diff | hist) . . (+1 106) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Tunnelventilasjon)
- 17. jun. 2012 kl. 15:55 (diff | hist) . . (+23) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept (→Brann i godstog)
- 14. jun. 2012 kl. 12:35 (diff | hist) . . (+267) . . Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler (→Innledning)
- 14. jun. 2012 kl. 12:30 (diff | hist) . . (+188) . . Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler (→Dimensjonerende laster)
- 14. jun. 2012 kl. 12:26 (diff | hist) . . (+10) . . Dimensjonerende laster (→Brannlaster)
- 14. jun. 2012 kl. 12:25 (diff | hist) . . (+67) . . Dimensjonerende laster (→Ulykkeslast)
- 14. jun. 2012 kl. 12:23 (diff | hist) . . (+404) . . Dimensjonerende laster (→Avsporingslaster)
- 14. jun. 2012 kl. 12:13 (diff | hist) . . (-23) . . Dimensjonerende laster (→Eksterne krav)
- 14. jun. 2012 kl. 12:13 (diff | hist) . . (+34) . . Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler (→Dimensjonerende laster)
- 14. jun. 2012 kl. 12:09 (diff | hist) . . (-2) . . Dimensjonerende laster (→Avsporingslaster)
- 14. jun. 2012 kl. 12:09 (diff | hist) . . (+26) . . Dimensjonerende laster (→Eksterne krav)
- 14. jun. 2012 kl. 12:08 (diff | hist) . . (+22) . . Dimensjonerende laster (→Eksterne krav)
- 14. jun. 2012 kl. 12:07 (diff | hist) . . (+18) . . Dimensjonerende laster (→Eksterne krav)
- 14. jun. 2012 kl. 12:05 (diff | hist) . . (+11) . . Dimensjonerende laster (→Krav)
- 14. jun. 2012 kl. 12:03 (diff | hist) . . (+3 818) . . Dimensjonerende laster (→Brannlaster)
- 14. jun. 2012 kl. 11:13 (diff | hist) . . (+2 891) . . Dimensjonerende laster (→Komfortkriterier)
- 14. jun. 2012 kl. 10:42 (diff | hist) . . (+76) . . Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler (→Dimensjonerende laster)
- 14. jun. 2012 kl. 10:33 (diff | hist) . . (-1) . . Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler (→Nye forskrifter og standarder)
(nyeste | eldste) Vis (500 nyere | 500 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)