Brukerbidrag av Jcs
Hopp til navigering
Hopp til søk
19. apr. 2013
- 07:0319. apr. 2013 kl. 07:03 diff hist +35 Roller Ingen redigeringsforklaring
- 06:4519. apr. 2013 kl. 06:45 diff hist −59 Leder for el-sikkerhet Ingen redigeringsforklaring
- 06:4319. apr. 2013 kl. 06:43 diff hist +3 Roller Ingen redigeringsforklaring
- 06:4319. apr. 2013 kl. 06:43 diff hist +40 N Leder for sikkerhet flyttet Leder for sikkerhet til Leder for el-sikkerhet: feil navn siste
- 06:4319. apr. 2013 kl. 06:43 diff hist 0 m Leder for el-sikkerhet flyttet Leder for sikkerhet til Leder for el-sikkerhet: feil navn
- 06:4219. apr. 2013 kl. 06:42 diff hist +648 N Leder for el-sikkerhet Ny side: Leder for el-sikkerhet (Lfs) Legg til favoritter Kravstiller kompetanse: Leder Teknologi Foretar vurdering av arbeider som skal foregå i eller nær ved Jernbaneverkets elkraf...
- 06:4219. apr. 2013 kl. 06:42 diff hist +25 Roller Ingen redigeringsforklaring
16. apr. 2013
- 14:4916. apr. 2013 kl. 14:49 diff hist +103 Sporjustering →Sikring mot solslyng
- 13:0816. apr. 2013 kl. 13:08 diff hist +7 Sporjustering →Maskinell sporjustering
- 13:0616. apr. 2013 kl. 13:06 diff hist +172 Sporjustering →Sikring mot solslyng
- 13:0216. apr. 2013 kl. 13:02 diff hist +7 Sporjustering →Togpassering over grovjusterte, ikke stabiliserte sporavsnitt
- 13:0116. apr. 2013 kl. 13:01 diff hist +7 Sporjustering →Integrert måling og justering
- 13:0116. apr. 2013 kl. 13:01 diff hist +14 Sporjustering →Langsehne
- 13:0016. apr. 2013 kl. 13:00 diff hist −5 Sporjustering →Utfesting/geodetisk innmåling
- 12:5916. apr. 2013 kl. 12:59 diff hist +5 Sporjustering →Oversikt over noen systemer i Europa
- 12:5816. apr. 2013 kl. 12:58 diff hist +7 Sporjustering →Arbeidsmetodikk
- 12:5716. apr. 2013 kl. 12:57 diff hist +14 Sporjustering →Pakking
- 12:5716. apr. 2013 kl. 12:57 diff hist +24 N Tilstandskontroll Ny side: Ikke overført ennå....
- 12:5616. apr. 2013 kl. 12:56 diff hist +18 Sporjustering →Oversikt over noen systemer i Europa
- 12:5416. apr. 2013 kl. 12:54 diff hist +1 Sporjustering →Oversikt over noen systemer i Europa
- 12:5116. apr. 2013 kl. 12:51 diff hist −3 034 Sporjustering →Oversikt over noen systemer i Europa
- 12:4416. apr. 2013 kl. 12:44 diff hist +329 Sporjustering →Oversikt over noen systemer i Europa
- 12:4016. apr. 2013 kl. 12:40 diff hist +7 Sporjustering →Sporjustering utfra et fast, ytre referansesystem
- 12:3916. apr. 2013 kl. 12:39 diff hist +5 Sporjustering →Overføringsfunksjonene
- 12:3916. apr. 2013 kl. 12:39 diff hist +6 Sporjustering →Arbeidsmetodikk
- 12:3716. apr. 2013 kl. 12:37 diff hist −4 Sporjustering →Baks/sidejustering
- 12:3316. apr. 2013 kl. 12:33 diff hist +20 Sporjustering →Baks/sidejustering
- 12:3216. apr. 2013 kl. 12:32 diff hist +23 Sporjustering →Løft/høydejustering
- 12:3116. apr. 2013 kl. 12:31 diff hist +27 Sporjustering →Måling under justering
- 12:2716. apr. 2013 kl. 12:27 diff hist −26 Sporjustering →Praktisk eksempel: Baksber benyttet over 1 km spor
- 12:2616. apr. 2013 kl. 12:26 diff hist −6 Sporjustering →Praktisk eksempel: Baksber benyttet over 1 km spor
- 11:3416. apr. 2013 kl. 11:34 diff hist −4 014 Sporjustering →Praktisk eksempel: Baksber benyttet over 1 km spor
- 11:1016. apr. 2013 kl. 11:10 diff hist −59 Sporjustering →Praktisk eksempel: Baksber benyttet over 1 km spor
- 11:0816. apr. 2013 kl. 11:08 diff hist +406 Sporjustering →Praktisk eksempel: Baksber benyttet over 1 km spor
- 11:0316. apr. 2013 kl. 11:03 diff hist −4 Sporjustering →Vår tids justeringsberegninger
- 11:0116. apr. 2013 kl. 11:01 diff hist +3 Sporjustering →Beregning av sumprofil
- 11:0116. apr. 2013 kl. 11:01 diff hist +15 Sporjustering →Beregning av sumprofil
- 10:5916. apr. 2013 kl. 10:59 diff hist −1 Sporjustering →Ujevne kurver – kurver som skal justeres
- 10:5816. apr. 2013 kl. 10:58 diff hist +9 Sporjustering →Krumnings- og vinkelprofil
- 10:5716. apr. 2013 kl. 10:57 diff hist +12 Sporjustering →Grunnlag for metoden
- 10:5616. apr. 2013 kl. 10:56 diff hist +8 Sporjustering →Krumnings- og vinkelprofil for ulike traséelementer
- 10:5616. apr. 2013 kl. 10:56 diff hist +3 Sporjustering →Krumnings- og vinkelprofil for ulike traséelementer
- 10:5416. apr. 2013 kl. 10:54 diff hist −1 Sporjustering →Krumnings- og vinkelprofil
- 10:5416. apr. 2013 kl. 10:54 diff hist −24 Sporjustering →Krumnings- og vinkelprofil
- 10:5216. apr. 2013 kl. 10:52 diff hist −23 Sporjustering →Grunnlag for metoden
- 10:4216. apr. 2013 kl. 10:42 diff hist +57 Sporjustering →Justering utfra pilhøydemålinger
- 07:1216. apr. 2013 kl. 07:12 diff hist −14 Sporjustering →Manuell sporjustering
- 07:1016. apr. 2013 kl. 07:10 diff hist +14 Sporjustering →Manuell sporjustering
- 07:0716. apr. 2013 kl. 07:07 diff hist +7 Sporjustering →Manuell sporjustering
- 07:0316. apr. 2013 kl. 07:03 diff hist −909 Sporjustering →Bakseberegning med BAKSBER
- 07:0216. apr. 2013 kl. 07:02 diff hist +3 156 Sporjustering →Bakseberegning med BAKSBER
- 06:5716. apr. 2013 kl. 06:57 diff hist 0 Sporjustering →Togpassering over grovjusterte, ikke stabiliserte sporavsnitt
- 06:5416. apr. 2013 kl. 06:54 diff hist +7 Sporjustering →Togpassering over grovjusterte, ikke stabiliserte sporavsnitt
- 06:5316. apr. 2013 kl. 06:53 diff hist 0 N Fil:Sporstabilistaor.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:2816. apr. 2013 kl. 06:28 diff hist +27 Sporjustering →Bakseberegning med BAKSBER
- 06:1816. apr. 2013 kl. 06:18 diff hist −78 Sporjustering →Bakseberegning med BAKSBER
15. apr. 2013
- 11:3215. apr. 2013 kl. 11:32 diff hist −47 Sluttkontrollør signal F Ingen redigeringsforklaring
- 11:3115. apr. 2013 kl. 11:31 diff hist −47 Kontrollør Teknisk regelverk Ingen redigeringsforklaring
- 11:3115. apr. 2013 kl. 11:31 diff hist −25 Kontrollør Teknisk regelverk Ingen redigeringsforklaring
- 11:3015. apr. 2013 kl. 11:30 diff hist +627 N Kontrollør Teknisk regelverk Ny side: Kontrollør Teknisk regelverk Legg til favoritter Kravstiller kompetanse: Leder Teknologi Kontrollere dispensasjonssøknader før de sendes godkjenner Kompetansekrav: * Utdan...
- 11:2915. apr. 2013 kl. 11:29 diff hist +153 Roller Ingen redigeringsforklaring
- 11:1715. apr. 2013 kl. 11:17 diff hist −12 Roller Ingen redigeringsforklaring
- 11:1715. apr. 2013 kl. 11:17 diff hist −2 m Sluttkontrollør signal F Ingen redigeringsforklaring
- 11:1615. apr. 2013 kl. 11:16 diff hist +23 Sluttkontrollør signal F formatert dokumentet
- 11:1215. apr. 2013 kl. 11:12 diff hist +807 N Sluttkontrollør signal F kopiert fra rollekatalogen
- 11:1215. apr. 2013 kl. 11:12 diff hist +238 N Roller Opprettet siden
2. apr. 2013
- 13:262. apr. 2013 kl. 13:26 diff hist +21 m NSB-77 lagt inn kapittelnummerering
25. mar. 2013
- 13:2725. mar. 2013 kl. 13:27 diff hist +3 NSB-77 →Omfang
- 13:2625. mar. 2013 kl. 13:26 diff hist −117 NSB-77 →Generelt
- 13:2325. mar. 2013 kl. 13:23 diff hist +14 NSB-77 →Omfang
- 13:2125. mar. 2013 kl. 13:21 diff hist 0 N Fil:Relerom.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:1725. mar. 2013 kl. 13:17 diff hist +27 646 N NSB-77 Ny side: = Omfang = GS anlegg er et relébassert Geografisk Sikringsanlegg som Jernbaneverket pr. idag har i drift på følgende steder : Oslo S Lodalen Loenga Nationaltheatret Skøyen Lysaker...
- 13:1325. mar. 2013 kl. 13:13 diff hist +12 Forside →Sikringsanlegg
- 13:0425. mar. 2013 kl. 13:04 diff hist +1 Forside →Sikringsanlegg
- 13:0325. mar. 2013 kl. 13:03 diff hist +3 017 N Relébaserte sikringsanlegg Ny side: == Relébaserte sikringsanlegg == '''''Sikkerhetsrelé''''' Relébaserte sikringsanlegg er i hovedsak bygd opp ved hjelp av sikkerhetsreléer. Med sikkerhetsreléer menes det reléer som v...
- 13:0325. mar. 2013 kl. 13:03 diff hist +86 Forside →Sikringsanlegg
- 12:5725. mar. 2013 kl. 12:57 diff hist −4 Sandkasse →Relébaserte sikringsanlegg
- 12:5525. mar. 2013 kl. 12:55 diff hist +4 Sandkasse →Relébaserte sikringsanlegg
- 12:5225. mar. 2013 kl. 12:52 diff hist +7 Sandkasse →Relébaserte sikringsanlegg
- 12:5125. mar. 2013 kl. 12:51 diff hist 0 N Fil:Rele.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4325. mar. 2013 kl. 12:43 diff hist 0 Sandkasse →OVERSIKTSKART
- 12:4225. mar. 2013 kl. 12:42 diff hist +3 010 Sandkasse Ingen redigeringsforklaring
- 12:3725. mar. 2013 kl. 12:37 diff hist −3 128 Sandkasse Tømmer siden
- 12:3525. mar. 2013 kl. 12:35 diff hist +3 112 Sandkasse Ingen redigeringsforklaring
11. mar. 2013
- 07:2611. mar. 2013 kl. 07:26 diff hist +12 m Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet →Tunnelulykker i verden 1990-2011
20. feb. 2013
- 09:4320. feb. 2013 kl. 09:43 diff hist +538 Tunnel/Trykk- og sugkrefter →Luftmotstand
- 09:3320. feb. 2013 kl. 09:33 diff hist −16 Tunnel/Trykk- og sugkrefter →Luftmotstand og effektbehov
- 09:2320. feb. 2013 kl. 09:23 diff hist −1 Tunnel/Trykk- og sugkrefter →Toghastighet
- 09:2120. feb. 2013 kl. 09:21 diff hist −1 Tunnel/Trykk- og sugkrefter →vindkrefter på frittstående utstyr
13. feb. 2013
- 21:4613. feb. 2013 kl. 21:46 diff hist −1 Hastighetsovervåkning →Oversiktskart
- 21:4613. feb. 2013 kl. 21:46 diff hist 0 Hastighetsovervåkning endret format da png-filen ikke kunne vises
- 21:4513. feb. 2013 kl. 21:45 diff hist 0 N Fil:DATC FATC 2012.jpg Ingen redigeringsforklaring
- 21:4213. feb. 2013 kl. 21:42 diff hist +7 Hastighetsovervåkning →Oversiktskart
- 21:4113. feb. 2013 kl. 21:41 diff hist 0 Fil:DATC FATC 2012.png last opp en ny versjon av «Fil:DATC FATC 2012.png»
- 21:3913. feb. 2013 kl. 21:39 diff hist 0 N Fil:DATC FATC 2012.png Ingen redigeringsforklaring
- 08:1213. feb. 2013 kl. 08:12 diff hist −7 Hastighetsovervåkning Fjerner revisjon 2701 av Special:Contributions/Jcs (diskusjon | bidrag)
- 08:0813. feb. 2013 kl. 08:08 diff hist +7 Hastighetsovervåkning →Oversiktskart
- 08:0613. feb. 2013 kl. 08:06 diff hist 0 N Fil:DATC FATC 2012.pdf Ingen redigeringsforklaring siste
16. nov. 2012
- 20:3016. nov. 2012 kl. 20:30 diff hist +15 Støy og vibrasjoner endret lenke
- 20:2916. nov. 2012 kl. 20:29 diff hist +49 Støy og vibrasjoner endret lenke
12. nov. 2012
- 08:3612. nov. 2012 kl. 08:36 diff hist +169 Forside →Sikringsanlegg
- 08:3512. nov. 2012 kl. 08:35 diff hist 0 N Fil:90513021-NOT-20111-09 Certification plan v1.0Signert.pdf Ingen redigeringsforklaring siste
- 08:3312. nov. 2012 kl. 08:33 diff hist +167 Forside →Sikringsanlegg
- 08:2812. nov. 2012 kl. 08:28 diff hist 0 N Fil:90513021-NOT-2010-03 comments to directive 2008 57 EC v1.0.pdf Ingen redigeringsforklaring siste
- 08:2812. nov. 2012 kl. 08:28 diff hist +171 Forside →Sikringsanlegg
- 08:2612. nov. 2012 kl. 08:26 diff hist 0 N Fil:90513021-NOT-2010-02 Lodge of application guideline -1.0Signed.pdf Ingen redigeringsforklaring siste
- 08:2412. nov. 2012 kl. 08:24 diff hist +141 Forside →Sikringsanlegg
- 08:1912. nov. 2012 kl. 08:19 diff hist 0 N Fil:90513021-NOT-2009-02 CoVeR method guideline v4.0 Signed.pdf Ingen redigeringsforklaring siste
- 08:1612. nov. 2012 kl. 08:16 diff hist +139 Forside →Sikringsanlegg
- 08:1512. nov. 2012 kl. 08:15 diff hist 0 N Fil:90513021-NOT-2010-14 - Position statement on cross acceptance - 1.0.pdf Ingen redigeringsforklaring siste
- 08:1012. nov. 2012 kl. 08:10 diff hist +52 Forside →Sikringsanlegg
- 08:0812. nov. 2012 kl. 08:08 diff hist 0 N Fil:9051321-NOT-2011-10 Railway regulation -v2.pdf Ingen redigeringsforklaring siste
- 08:0412. nov. 2012 kl. 08:04 diff hist −4 Forside →Sikringsanlegg
- 08:0212. nov. 2012 kl. 08:02 diff hist +236 Forside →Sikringsanlegg
- 07:5112. nov. 2012 kl. 07:51 diff hist 0 N Fil:SJS practice and interpretation SJS MEMO 2010-05 v1 signed.pdf Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:4112. nov. 2012 kl. 07:41 diff hist +31 Forside →Sikringsanlegg
- 07:3912. nov. 2012 kl. 07:39 diff hist +27 Forside →Sikringsanlegg
- 07:3512. nov. 2012 kl. 07:35 diff hist +56 Forside →Sikringsanlegg
- 07:3312. nov. 2012 kl. 07:33 diff hist 0 N Fil:90513021-NOT-2011-12 ERTMS User Guide v1 0.pdf Ingen redigeringsforklaring siste
9. okt. 2012
- 14:139. okt. 2012 kl. 14:13 diff hist +18 Dimensjonerende laster →Risiko for brann
- 14:079. okt. 2012 kl. 14:07 diff hist +16 Dimensjonerende laster →Risiko for avsporing
- 14:069. okt. 2012 kl. 14:06 diff hist +18 Dimensjonerende laster →Risiko for sammenstøt
- 07:539. okt. 2012 kl. 07:53 diff hist +195 Høringskommentarer Ingen redigeringsforklaring
3. okt. 2012
- 20:363. okt. 2012 kl. 20:36 diff hist +21 Vegetasjonskontroll/Vedlegg/Plantevernmidler Ingen redigeringsforklaring siste
- 20:333. okt. 2012 kl. 20:33 diff hist −3 Viltproblematikk →Utforming av faunapassasjer
- 20:313. okt. 2012 kl. 20:31 diff hist +21 Viltproblematikk Ingen redigeringsforklaring
- 20:293. okt. 2012 kl. 20:29 diff hist −12 Sporjustering →Bakseberegning med BAKSBER
- 20:283. okt. 2012 kl. 20:28 diff hist −2 Sporjustering →Arbeidsmetodikk
1. okt. 2012
- 13:451. okt. 2012 kl. 13:45 diff hist −17 Hastighetsovervåkning →Systemoppbygging
- 13:451. okt. 2012 kl. 13:45 diff hist 0 Hastighetsovervåkning →Systemoppbygging
- 13:441. okt. 2012 kl. 13:44 diff hist 0 Fil:L552-02.png last opp en ny versjon av «Fil:L552-02.png» siste
- 12:211. okt. 2012 kl. 12:21 diff hist +1 Hastighetsovervåkning →Oversiktskart
- 12:161. okt. 2012 kl. 12:16 diff hist −25 Hastighetsovervåkning →Oversiktskart
- 12:161. okt. 2012 kl. 12:16 diff hist 0 Hastighetsovervåkning →Oversiktskart
- 12:141. okt. 2012 kl. 12:14 diff hist 0 N Fil:L552-01.png Ingen redigeringsforklaring siste
30. sep. 2012
- 21:5930. sep. 2012 kl. 21:59 diff hist 0 Teknisk linjeføring →Velting
- 21:5430. sep. 2012 kl. 21:54 diff hist −5 Hastighetsovervåkning →Førerpanel
- 21:5230. sep. 2012 kl. 21:52 diff hist −5 Hastighetsovervåkning →Nødbrems- og driftsbremsventil
- 21:5230. sep. 2012 kl. 21:52 diff hist −3 Hastighetsovervåkning →Datamaskin
- 21:5130. sep. 2012 kl. 21:51 diff hist −6 Hastighetsovervåkning →Antenne
- 21:5030. sep. 2012 kl. 21:50 diff hist −3 Hastighetsovervåkning →Koder
- 21:4930. sep. 2012 kl. 21:49 diff hist −20 Hastighetsovervåkning →Baliser
- 21:4630. sep. 2012 kl. 21:46 diff hist −6 Hastighetsovervåkning →Systemoppbygging
- 21:4530. sep. 2012 kl. 21:45 diff hist −4 Hastighetsovervåkning →Systemoppbygging
- 21:4430. sep. 2012 kl. 21:44 diff hist +4 Hastighetsovervåkning →Systemoppbygging
- 21:4330. sep. 2012 kl. 21:43 diff hist −16 Hastighetsovervåkning →Historikk
- 19:2830. sep. 2012 kl. 19:28 diff hist +1 Hastighetsovervåkning →Baliser
- 19:2730. sep. 2012 kl. 19:27 diff hist +9 Hastighetsovervåkning →Baliser
- 19:2630. sep. 2012 kl. 19:26 diff hist −1 Hastighetsovervåkning →Datamaskin
- 19:2630. sep. 2012 kl. 19:26 diff hist −1 Hastighetsovervåkning →Antenne
- 19:2630. sep. 2012 kl. 19:26 diff hist −1 Hastighetsovervåkning →Hastighetsgiver
- 19:2530. sep. 2012 kl. 19:25 diff hist −1 Hastighetsovervåkning →Trykkgiver
- 19:2530. sep. 2012 kl. 19:25 diff hist 0 Hastighetsovervåkning →Førerpanel
- 19:2530. sep. 2012 kl. 19:25 diff hist +38 Hastighetsovervåkning →Førerpanel
- 19:2330. sep. 2012 kl. 19:23 diff hist −28 Hastighetsovervåkning →Førerpanel
- 19:2030. sep. 2012 kl. 19:20 diff hist +2 Hastighetsovervåkning →Førerpanel
- 19:1930. sep. 2012 kl. 19:19 diff hist 0 Hastighetsovervåkning →Oversiktskart
- 19:1930. sep. 2012 kl. 19:19 diff hist 0 Hastighetsovervåkning →Systemoppbygging
- 19:1830. sep. 2012 kl. 19:18 diff hist −1 Hastighetsovervåkning →Nødbrems- og driftsbremsventil
- 19:1730. sep. 2012 kl. 19:17 diff hist −4 Hastighetsovervåkning →Litteraturhenvisninger
- 19:1730. sep. 2012 kl. 19:17 diff hist +1 Hastighetsovervåkning →Førerpanel
- 19:1630. sep. 2012 kl. 19:16 diff hist −2 Hastighetsovervåkning →Koder
- 19:1530. sep. 2012 kl. 19:15 diff hist −2 Hastighetsovervåkning →Baliser
- 19:1430. sep. 2012 kl. 19:14 diff hist 0 Hastighetsovervåkning →Oppbygging og virkemåte
- 19:1330. sep. 2012 kl. 19:13 diff hist −218 Hastighetsovervåkning →Oppbygging og virkemåte
- 19:0930. sep. 2012 kl. 19:09 diff hist −1 Hastighetsovervåkning →Førerpanel
- 19:0830. sep. 2012 kl. 19:08 diff hist 0 N Fil:L552-17.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 19:0530. sep. 2012 kl. 19:05 diff hist −6 Hastighetsovervåkning →Førerpanel
- 19:0430. sep. 2012 kl. 19:04 diff hist 0 Hastighetsovervåkning →LOKOMOTIVUTRUSTNING
- 19:0430. sep. 2012 kl. 19:04 diff hist 0 Hastighetsovervåkning →MARKUTRUSTNING
- 19:0230. sep. 2012 kl. 19:02 diff hist +16 Hastighetsovervåkning →Systemoppbygging
- 19:0130. sep. 2012 kl. 19:01 diff hist 0 Hastighetsovervåkning →OVERSIKTSKART
- 19:0130. sep. 2012 kl. 19:01 diff hist +218 Hastighetsovervåkning Ingen redigeringsforklaring
- 18:4930. sep. 2012 kl. 18:49 diff hist 0 N Fil:L552-16.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 18:4930. sep. 2012 kl. 18:49 diff hist 0 N Fil:L552-15.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 18:4930. sep. 2012 kl. 18:49 diff hist 0 N Fil:L552-14.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 18:4830. sep. 2012 kl. 18:48 diff hist 0 N Fil:L552-13.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 18:4830. sep. 2012 kl. 18:48 diff hist 0 N Fil:L552-12.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 18:4830. sep. 2012 kl. 18:48 diff hist 0 N Fil:L552-11.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 18:4830. sep. 2012 kl. 18:48 diff hist 0 N Fil:L552-10.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 18:4730. sep. 2012 kl. 18:47 diff hist 0 N Fil:L552-09.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 18:4730. sep. 2012 kl. 18:47 diff hist 0 N Fil:L552-08.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 18:4730. sep. 2012 kl. 18:47 diff hist 0 N Fil:L552-07.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 18:4730. sep. 2012 kl. 18:47 diff hist 0 N Fil:L552-06.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 18:4630. sep. 2012 kl. 18:46 diff hist 0 N Fil:L552-05.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 18:4630. sep. 2012 kl. 18:46 diff hist 0 N Fil:L552-04.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 18:4630. sep. 2012 kl. 18:46 diff hist 0 N Fil:L552-03.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 18:4630. sep. 2012 kl. 18:46 diff hist 0 N Fil:L552-02.png Ingen redigeringsforklaring
- 18:4630. sep. 2012 kl. 18:46 diff hist 0 N Fil:L552-01.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 18:4530. sep. 2012 kl. 18:45 diff hist +40 Hastighetsovervåkning →OVERSIKTSKART
- 18:4230. sep. 2012 kl. 18:42 diff hist +21 Hastighetsovervåkning →historikk
- 18:4130. sep. 2012 kl. 18:41 diff hist +17 933 N Hastighetsovervåkning Ny side: = historikk = På det tidspunkt NSB begynte å vurdere muligheten for å innføre ATC (Automatic Train Control) eksisterte det ikke noe anerkjent system som var i bruk på markedet. I sted...
- 18:4130. sep. 2012 kl. 18:41 diff hist +9 Forside →Automatisk togkontroll
- 06:5430. sep. 2012 kl. 06:54 diff hist +36 Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler →Bakgrunn
- 05:2630. sep. 2012 kl. 05:26 diff hist +8 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Valg av tunnelkonsept siste
- 05:2530. sep. 2012 kl. 05:25 diff hist −9 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Østerrike
22. sep. 2012
- 07:0722. sep. 2012 kl. 07:07 diff hist +6 Sporjustering →Utskrift fra BAKSBER
- 06:4622. sep. 2012 kl. 06:46 diff hist 0 Sporjustering →Utskrift fra BAKSBER
- 06:4522. sep. 2012 kl. 06:45 diff hist +755 Sporjustering →Utskrift fra BAKSBER
- 06:3922. sep. 2012 kl. 06:39 diff hist 0 Sporjustering →Utfesting/geodetisk innmåling
- 06:3822. sep. 2012 kl. 06:38 diff hist 0 Sporjustering →Sporjustering utfra et fast, ytre referansesystem
- 06:3622. sep. 2012 kl. 06:36 diff hist 0 Sporjustering →Maskinell sporjustering
- 06:3522. sep. 2012 kl. 06:35 diff hist −2 Sporjustering →Vindskjevheter
- 06:3322. sep. 2012 kl. 06:33 diff hist −3 Sporjustering →Praktisk eksempel: Baksber benyttet over 1 km spor
- 06:3222. sep. 2012 kl. 06:32 diff hist 0 Sporjustering →Matisakalkulatoren
- 06:3122. sep. 2012 kl. 06:31 diff hist 0 Sporjustering →Beregning av sumprofil
- 06:3122. sep. 2012 kl. 06:31 diff hist 0 Sporjustering →Krumnings- og vinkelprofil
- 06:3022. sep. 2012 kl. 06:30 diff hist 0 Sporjustering →Grunnlag for metoden
- 06:3022. sep. 2012 kl. 06:30 diff hist 0 Sporjustering →Manuell sporjustering
- 06:2822. sep. 2012 kl. 06:28 diff hist 0 Sporjustering →INNLEDNING
- 06:2622. sep. 2012 kl. 06:26 diff hist 0 N Fil:L53404-33.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:2622. sep. 2012 kl. 06:26 diff hist 0 N Fil:L53404-32.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:2622. sep. 2012 kl. 06:26 diff hist 0 N Fil:L53404-29.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:2622. sep. 2012 kl. 06:26 diff hist 0 N Fil:L53404-27.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:2522. sep. 2012 kl. 06:25 diff hist 0 N Fil:L53404-26.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:2522. sep. 2012 kl. 06:25 diff hist 0 N Fil:L53404-19.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:2522. sep. 2012 kl. 06:25 diff hist 0 N Fil:L53404-18.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:2522. sep. 2012 kl. 06:25 diff hist 0 N Fil:L53404-17.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:2522. sep. 2012 kl. 06:25 diff hist 0 N Fil:L53404-13.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:2422. sep. 2012 kl. 06:24 diff hist 0 N Fil:L53404-12.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:2422. sep. 2012 kl. 06:24 diff hist 0 N Fil:L53404-11.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:2422. sep. 2012 kl. 06:24 diff hist 0 Fil:L53404-10.png last opp en ny versjon av «Fil:L53404-10.png» siste
21. sep. 2012
- 13:2321. sep. 2012 kl. 13:23 diff hist 0 N Fil:L53404-10.png Ingen redigeringsforklaring
- 11:3721. sep. 2012 kl. 11:37 diff hist −269 Sporjustering →Sporjustering og stabilitet
- 11:3421. sep. 2012 kl. 11:34 diff hist 0 Sporjustering →Utfesting/geodetisk innmåling
- 11:3421. sep. 2012 kl. 11:34 diff hist −250 Sporjustering →Ulike metoder for absolutt justering
- 11:2321. sep. 2012 kl. 11:23 diff hist −178 Sporjustering →Sporjustering utfra et fast, ytre referansesystem
- 11:2121. sep. 2012 kl. 11:21 diff hist 0 Sporjustering →Pakking
- 11:2021. sep. 2012 kl. 11:20 diff hist 0 Sporjustering →Maskinell sporjustering
- 11:2021. sep. 2012 kl. 11:20 diff hist −473 Sporjustering →Maskinell sporjustering
- 11:1021. sep. 2012 kl. 11:10 diff hist −17 Sporjustering →Vindskjevheter
- 11:0921. sep. 2012 kl. 11:09 diff hist −34 Sporjustering →Vindskjevheter
- 11:0821. sep. 2012 kl. 11:08 diff hist −262 Sporjustering →Manuell utbedring av sporviddefeil/andre geometrifeil
- 11:0621. sep. 2012 kl. 11:06 diff hist −12 Sporjustering →Praktisk eksempel: Baksber benyttet over 1 km spor
- 11:0221. sep. 2012 kl. 11:02 diff hist −50 Sporjustering →Vår tids justeringsberegninger
- 10:5521. sep. 2012 kl. 10:55 diff hist +2 Sporjustering →Matisakalkulatoren
- 10:5421. sep. 2012 kl. 10:54 diff hist 0 Sporjustering →Matisakalkulatoren
- 10:4821. sep. 2012 kl. 10:48 diff hist −2 Sporjustering →Grunnlag for metoden
- 10:4821. sep. 2012 kl. 10:48 diff hist −155 Sporjustering →Grunnlag for metoden
- 10:4121. sep. 2012 kl. 10:41 diff hist +151 Sporjustering →Grunnlag for metoden
- 10:2921. sep. 2012 kl. 10:29 diff hist −600 Sporjustering →Justering utfra pilhøydemålinger
- 10:1721. sep. 2012 kl. 10:17 diff hist −1 Sporjustering →Andre tiltak i sporet
- 10:1721. sep. 2012 kl. 10:17 diff hist −126 Sporjustering →Generelt
- 10:1621. sep. 2012 kl. 10:16 diff hist −103 Sporjustering →Maskinell justering
- 10:1321. sep. 2012 kl. 10:13 diff hist −4 Sporjustering →Manuell sporjustering
- 10:1221. sep. 2012 kl. 10:12 diff hist −80 Sporjustering →Manuell sporjustering
- 10:1021. sep. 2012 kl. 10:10 diff hist 0 Sporjustering →Manuell sporjustering
- 10:1021. sep. 2012 kl. 10:10 diff hist +14 Sporjustering →Manuell sporjustering
- 10:0721. sep. 2012 kl. 10:07 diff hist 0 N Fil:L53404-35.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0721. sep. 2012 kl. 10:07 diff hist 0 N Fil:L53404-34.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0721. sep. 2012 kl. 10:07 diff hist 0 N Fil:L53404-31.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0721. sep. 2012 kl. 10:07 diff hist 0 N Fil:L53404-30.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0721. sep. 2012 kl. 10:07 diff hist 0 N Fil:L53404-28.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0621. sep. 2012 kl. 10:06 diff hist 0 N Fil:L53404-25.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0621. sep. 2012 kl. 10:06 diff hist 0 N Fil:L53404-24.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0621. sep. 2012 kl. 10:06 diff hist 0 N Fil:L53404-23.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0621. sep. 2012 kl. 10:06 diff hist 0 N Fil:L53404-22.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0621. sep. 2012 kl. 10:06 diff hist 0 N Fil:L53404-21.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0621. sep. 2012 kl. 10:06 diff hist 0 N Fil:L53404-20.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0521. sep. 2012 kl. 10:05 diff hist 0 N Fil:L53404-16.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0521. sep. 2012 kl. 10:05 diff hist 0 N Fil:L53404-15.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0521. sep. 2012 kl. 10:05 diff hist 0 N Fil:L53404-9.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0421. sep. 2012 kl. 10:04 diff hist 0 N Fil:L53404-8.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0421. sep. 2012 kl. 10:04 diff hist 0 N Fil:L53404-7.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0421. sep. 2012 kl. 10:04 diff hist 0 N Fil:L53404-6.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0421. sep. 2012 kl. 10:04 diff hist 0 N Fil:L53404-5.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0421. sep. 2012 kl. 10:04 diff hist 0 N Fil:L53404-4.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0321. sep. 2012 kl. 10:03 diff hist 0 N Fil:L53404-3.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0321. sep. 2012 kl. 10:03 diff hist 0 N Fil:L53404-2.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 10:0321. sep. 2012 kl. 10:03 diff hist 0 N Fil:L53404-1.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 08:1221. sep. 2012 kl. 08:12 diff hist −2 942 Sporjustering →Utskrift fra BAKSBER
- 08:1121. sep. 2012 kl. 08:11 diff hist +21 Sporjustering Ingen redigeringsforklaring
- 07:4821. sep. 2012 kl. 07:48 diff hist +85 744 N Sporjustering Ny side: = INNLEDNING = == Historikk == === Manuell sporjustering === Før sporjusteringsmaskinenes tid var ofte sporjustering et svært krevende arbeid der mye personell var påkrevd. I tillegg til...
- 06:3921. sep. 2012 kl. 06:39 diff hist −3 Lærebøker i jernbaneteknikk:Om →Hva Jernbanekompetanse.no er
18. sep. 2012
- 06:3718. sep. 2012 kl. 06:37 diff hist 0 Sporbygging →Skinnebytte siste
- 06:3618. sep. 2012 kl. 06:36 diff hist 0 Sporbygging →Skinnebytte
16. sep. 2012
- 18:3516. sep. 2012 kl. 18:35 diff hist −9 Sporbygging →Portalkran
- 16:4416. sep. 2012 kl. 16:44 diff hist −1 Sporbygging →Portalkran
- 16:4316. sep. 2012 kl. 16:43 diff hist +42 Sporbygging →Portalkran
- 16:4116. sep. 2012 kl. 16:41 diff hist +12 Sporbygging →Portalkran
- 16:4016. sep. 2012 kl. 16:40 diff hist +91 Sporbygging →Portalkran
- 16:3916. sep. 2012 kl. 16:39 diff hist 0 N Fil:Donelli-festeloeft.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:0916. sep. 2012 kl. 12:09 diff hist −2 Sporbygging →Portalkran
- 11:5016. sep. 2012 kl. 11:50 diff hist +43 Sporbygging →Portalkran
- 11:4216. sep. 2012 kl. 11:42 diff hist −5 Sporbygging →Portalkran
- 11:3316. sep. 2012 kl. 11:33 diff hist +7 Sporbygging →Portalkran
- 11:3316. sep. 2012 kl. 11:33 diff hist +151 Sporbygging →Portalkran
- 11:2916. sep. 2012 kl. 11:29 diff hist 0 N Fil:Donelli-svilleloeft.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 11:2716. sep. 2012 kl. 11:27 diff hist −31 Sporbygging →Portalkran
- 09:4216. sep. 2012 kl. 09:42 diff hist −1 Sporbygging →TGV-metoden
- 09:4116. sep. 2012 kl. 09:41 diff hist −2 Sporbygging →Trondheimsmetoden
- 09:4016. sep. 2012 kl. 09:40 diff hist −1 Sporbygging →Skinnebyttemaskin
- 09:4016. sep. 2012 kl. 09:40 diff hist −1 Sporbygging →Trondheimsmetoden
- 09:2916. sep. 2012 kl. 09:29 diff hist −1 Sporbygging →Sporombyggingstog
- 09:2916. sep. 2012 kl. 09:29 diff hist −1 Sporbygging →Sporombyggingstog
- 09:2816. sep. 2012 kl. 09:28 diff hist −5 Sporbygging →Sporombyggingstog
- 09:1716. sep. 2012 kl. 09:17 diff hist −3 Sporbygging →Metoder
- 09:1616. sep. 2012 kl. 09:16 diff hist −2 Sporbygging →Skinnebytte
- 09:1516. sep. 2012 kl. 09:15 diff hist −3 Sporbygging →Sporbytte
- 09:1516. sep. 2012 kl. 09:15 diff hist −3 Sporbygging →Svillebytte
- 09:1516. sep. 2012 kl. 09:15 diff hist −6 Sporbygging →Historikk
- 09:0216. sep. 2012 kl. 09:02 diff hist −4 Sporbygging →Valg av metode
- 09:0016. sep. 2012 kl. 09:00 diff hist −6 Sporbygging →Portalkran
- 07:4716. sep. 2012 kl. 07:47 diff hist +1 Sporbygging →Portalkran
- 07:4016. sep. 2012 kl. 07:40 diff hist +104 Sporbygging →Metoder
- 07:3316. sep. 2012 kl. 07:33 diff hist −8 Sporbygging →Utenlandske-metoder
- 07:3216. sep. 2012 kl. 07:32 diff hist +21 Sporbygging →Historikk
- 07:3216. sep. 2012 kl. 07:32 diff hist 0 N Fil:Holmans-metode.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:0516. sep. 2012 kl. 07:05 diff hist +3 Sporbygging →Valg av metode
- 07:0516. sep. 2012 kl. 07:05 diff hist +29 Sporbygging →Utenlandske-metoder
- 07:0416. sep. 2012 kl. 07:04 diff hist 0 N Fil:Innlegging-av-skinner.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:0116. sep. 2012 kl. 07:01 diff hist +19 Sporbygging →Hamar-metoden
- 07:0016. sep. 2012 kl. 07:00 diff hist 0 N Fil:Hamar-skjaer.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:5616. sep. 2012 kl. 06:56 diff hist 0 Sporbygging →Valg av metode
- 06:5516. sep. 2012 kl. 06:55 diff hist +25 Sporbygging →Utenlandske-metoder
- 06:5416. sep. 2012 kl. 06:54 diff hist 0 N Fil:Utlegging sviller.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:5216. sep. 2012 kl. 06:52 diff hist +12 Sporbygging →Sporombyggingstog
- 06:5216. sep. 2012 kl. 06:52 diff hist 0 N Fil:SPOT 2.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:5016. sep. 2012 kl. 06:50 diff hist +1 Sporbygging →Bygging av nytt spor
- 06:4916. sep. 2012 kl. 06:49 diff hist −1 Sporbygging →Skinnebytte
- 06:4916. sep. 2012 kl. 06:49 diff hist +92 Sporbygging →Bygging av nytt spor
- 06:4816. sep. 2012 kl. 06:48 diff hist 0 N Fil:Skinnelegging-hjullaster 2.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:4716. sep. 2012 kl. 06:47 diff hist 0 N Fil:Skinnelegging-hjullaster 1.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:4616. sep. 2012 kl. 06:46 diff hist 0 N Fil:Skinneutlegging.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:4416. sep. 2012 kl. 06:44 diff hist 0 N Fil:Svillelegging GMB.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:4316. sep. 2012 kl. 06:43 diff hist 0 N Fil:Spot.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 06:4216. sep. 2012 kl. 06:42 diff hist +17 Sporbygging →Utenlandske-metoder
- 06:3916. sep. 2012 kl. 06:39 diff hist 0 N Fil:Midl spor.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
15. sep. 2012
- 21:5515. sep. 2012 kl. 21:55 diff hist +3 Sporbygging →Portalkran
- 19:4515. sep. 2012 kl. 19:45 diff hist +5 Sporbygging →Sporombyggingstog
- 19:4415. sep. 2012 kl. 19:44 diff hist +7 Sporbygging →Skinnebytte
- 19:4315. sep. 2012 kl. 19:43 diff hist 0 N Fil:Langskinnetoget 2.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 19:4115. sep. 2012 kl. 19:41 diff hist +6 Sporbygging →Skinnebytte
- 19:3915. sep. 2012 kl. 19:39 diff hist 0 Fil:Langskinnetoget 1.jpg last opp en ny versjon av «Fil:Langskinnetoget 1.jpg» siste
- 19:3815. sep. 2012 kl. 19:38 diff hist 0 N Fil:Langskinnetoget 1.jpg Ingen redigeringsforklaring
- 18:4615. sep. 2012 kl. 18:46 diff hist −1 Sporbygging →sporbygging
- 18:4515. sep. 2012 kl. 18:45 diff hist +21 Sporbygging Ingen redigeringsforklaring
- 18:4415. sep. 2012 kl. 18:44 diff hist +30 814 N Sporbygging Ny side: = Innledning = == Historikk == Tidligere var sporbygging og sporombygging langt på vei en manuell prosess. På forhånd måtte linjen være utstyrt med såkalte gruspeler, som anga såvel ...
27. aug. 2012
- 06:5127. aug. 2012 kl. 06:51 diff hist +221 Kriterier for valg av overbygning →Valg av overbygning i andre land siste
17. aug. 2012
- 06:5517. aug. 2012 kl. 06:55 diff hist +4 Kriterier for valg av overbygning →Ballastspor
- 06:5317. aug. 2012 kl. 06:53 diff hist +78 Kriterier for valg av overbygning →Valg av overbygning i andre land
16. aug. 2012
- 11:5516. aug. 2012 kl. 11:55 diff hist +4 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept siste
- 11:4816. aug. 2012 kl. 11:48 diff hist −31 Kriterier for valg av overbygning →Konklusjon
- 11:4216. aug. 2012 kl. 11:42 diff hist +492 Kriterier for valg av overbygning →Valg av overbygning i andre land
- 10:4616. aug. 2012 kl. 10:46 diff hist +822 Kriterier for valg av overbygning →Konklusjon
- 10:2816. aug. 2012 kl. 10:28 diff hist +51 Kriterier for valg av overbygning →Ballastfritt spor
- 10:2216. aug. 2012 kl. 10:22 diff hist +1 Kriterier for valg av overbygning →Ballastspor
- 10:2216. aug. 2012 kl. 10:22 diff hist +109 Kriterier for valg av overbygning →Ballastspor
- 10:2016. aug. 2012 kl. 10:20 diff hist +77 Kriterier for valg av overbygning →Ballastspor
- 10:0816. aug. 2012 kl. 10:08 diff hist +11 Kriterier for valg av overbygning →Aktuelle overbygningskonstruksjoner
12. jul. 2012
- 11:2112. jul. 2012 kl. 11:21 diff hist +4 Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg →Overspenningsbeskyttelse
- 11:2012. jul. 2012 kl. 11:20 diff hist 0 N Fil:JD510 06 fig012.png Ingen redigeringsforklaring siste
11. jul. 2012
- 21:3811. jul. 2012 kl. 21:38 diff hist +15 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Sikkerhets- og beredskapstiltak
3. jul. 2012
- 11:173. jul. 2012 kl. 11:17 diff hist +51 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Funksjonskrav for vann- og frostsikring
- 11:123. jul. 2012 kl. 11:12 diff hist +73 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 11:093. jul. 2012 kl. 11:09 diff hist 0 N Fil:Tunnelkonsepter.svg Ingen redigeringsforklaring siste
2. jul. 2012
- 13:052. jul. 2012 kl. 13:05 diff hist −176 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Rømningshastighet
28. jun. 2012
- 06:4228. jun. 2012 kl. 06:42 diff hist +40 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonstruksjoner
- 06:3728. jun. 2012 kl. 06:37 diff hist +54 N Fil:Tunnelkonstruksjoner.svg Viser forskjeller mellom norske og europeiske tunneler siste
25. jun. 2012
- 09:0025. jun. 2012 kl. 09:00 diff hist −22 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:4025. jun. 2012 kl. 08:40 diff hist +2 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:4025. jun. 2012 kl. 08:40 diff hist +8 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:3925. jun. 2012 kl. 08:39 diff hist +503 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:3725. jun. 2012 kl. 08:37 diff hist +426 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:3525. jun. 2012 kl. 08:35 diff hist +6 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:3425. jun. 2012 kl. 08:34 diff hist −275 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:2825. jun. 2012 kl. 08:28 diff hist +834 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:2525. jun. 2012 kl. 08:25 diff hist +40 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:2425. jun. 2012 kl. 08:24 diff hist +34 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Resultateksempler
- 08:1525. jun. 2012 kl. 08:15 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakueringssted ved brann i tog
- 08:1525. jun. 2012 kl. 08:15 diff hist +112 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 08:1325. jun. 2012 kl. 08:13 diff hist +40 N Fil:Togstopp.png andel tog som stopper i tunnel ved brann siste
- 08:1125. jun. 2012 kl. 08:11 diff hist +1 009 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Evakueringsscenario
- 08:0525. jun. 2012 kl. 08:05 diff hist +772 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 07:5625. jun. 2012 kl. 07:56 diff hist +110 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 07:5525. jun. 2012 kl. 07:55 diff hist 0 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Fordeler og ulemper med tunnelventilasjon
- 07:5525. jun. 2012 kl. 07:55 diff hist +186 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Fordeler og ulemper med tunnelventilasjon
- 07:5125. jun. 2012 kl. 07:51 diff hist +955 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 07:4125. jun. 2012 kl. 07:41 diff hist +3 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3925. jun. 2012 kl. 07:39 diff hist +4 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3825. jun. 2012 kl. 07:38 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3725. jun. 2012 kl. 07:37 diff hist +117 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3625. jun. 2012 kl. 07:36 diff hist +89 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3425. jun. 2012 kl. 07:34 diff hist +36 N Fil:Brannintensitetskurve 2.png Brannintensitetskurve for evakuering siste
- 07:3425. jun. 2012 kl. 07:34 diff hist +647 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Bestemmende brannscenarioer og sannsynlighetsberegninger
- 07:3125. jun. 2012 kl. 07:31 diff hist +57 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Dimensjonerende brannscenario ved brann utenfor kupé
- 07:2425. jun. 2012 kl. 07:24 diff hist 0 Fil:Brannintensitetskurve.png last opp en ny versjon av «Fil:Brannintensitetskurve.png» siste
- 07:2325. jun. 2012 kl. 07:23 diff hist +283 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Utviklingsfase
- 07:1525. jun. 2012 kl. 07:15 diff hist +15 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 07:1325. jun. 2012 kl. 07:13 diff hist +2 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Kapasitetskrav
- 07:1225. jun. 2012 kl. 07:12 diff hist +16 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Innledning
21. jun. 2012
- 12:1821. jun. 2012 kl. 12:18 diff hist +225 Kriterier for valg av kontaktledning Ingen redigeringsforklaring
- 11:5421. jun. 2012 kl. 11:54 diff hist −76 Kriterier for valg av kontaktledning Ingen redigeringsforklaring
- 11:1721. jun. 2012 kl. 11:17 diff hist +112 Kriterier for valg av overbygning →Konklusjon
- 11:1121. jun. 2012 kl. 11:11 diff hist +81 Kriterier for valg av overbygning →Konklusjon
- 11:1021. jun. 2012 kl. 11:10 diff hist +108 Kriterier for valg av overbygning →Ballastfritt spor
- 11:0821. jun. 2012 kl. 11:08 diff hist +115 Kriterier for valg av overbygning Ingen redigeringsforklaring
- 11:0621. jun. 2012 kl. 11:06 diff hist +591 Kriterier for valg av overbygning Ingen redigeringsforklaring
17. jun. 2012
- 16:5117. jun. 2012 kl. 16:51 diff hist +1 Dimensjonerende laster →Ulykkeslast ved brann
- 16:5017. jun. 2012 kl. 16:50 diff hist +9 Dimensjonerende laster →Ulykkeslast ved avsporing og sammenstøt
- 16:4917. jun. 2012 kl. 16:49 diff hist −1 Dimensjonerende laster →Komfortkriterier
- 16:4517. jun. 2012 kl. 16:45 diff hist −2 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 16:4117. jun. 2012 kl. 16:41 diff hist +426 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 16:3717. jun. 2012 kl. 16:37 diff hist +513 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 16:3117. jun. 2012 kl. 16:31 diff hist +5 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 16:3017. jun. 2012 kl. 16:30 diff hist +68 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 16:2717. jun. 2012 kl. 16:27 diff hist +1 033 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 16:1017. jun. 2012 kl. 16:10 diff hist +3 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 16:0917. jun. 2012 kl. 16:09 diff hist +1 106 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelventilasjon
- 15:5517. jun. 2012 kl. 15:55 diff hist +23 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
14. jun. 2012
- 12:3514. jun. 2012 kl. 12:35 diff hist +267 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Innledning
- 12:3014. jun. 2012 kl. 12:30 diff hist +188 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Dimensjonerende laster
- 12:2614. jun. 2012 kl. 12:26 diff hist +10 Dimensjonerende laster →Brannlaster
- 12:2514. jun. 2012 kl. 12:25 diff hist +67 Dimensjonerende laster →Ulykkeslast
- 12:2314. jun. 2012 kl. 12:23 diff hist +404 Dimensjonerende laster →Avsporingslaster
- 12:1314. jun. 2012 kl. 12:13 diff hist −23 Dimensjonerende laster →Eksterne krav
- 12:1314. jun. 2012 kl. 12:13 diff hist +34 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Dimensjonerende laster
- 12:0914. jun. 2012 kl. 12:09 diff hist −2 Dimensjonerende laster →Avsporingslaster
- 12:0914. jun. 2012 kl. 12:09 diff hist +26 Dimensjonerende laster →Eksterne krav
- 12:0814. jun. 2012 kl. 12:08 diff hist +22 Dimensjonerende laster →Eksterne krav
- 12:0714. jun. 2012 kl. 12:07 diff hist +18 Dimensjonerende laster →Eksterne krav
- 12:0514. jun. 2012 kl. 12:05 diff hist +11 Dimensjonerende laster →Krav
- 12:0314. jun. 2012 kl. 12:03 diff hist +3 818 Dimensjonerende laster →Brannlaster
- 11:1314. jun. 2012 kl. 11:13 diff hist +2 891 Dimensjonerende laster →Komfortkriterier
- 10:4214. jun. 2012 kl. 10:42 diff hist +76 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Dimensjonerende laster
- 10:3314. jun. 2012 kl. 10:33 diff hist −1 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Nye forskrifter og standarder
- 10:3214. jun. 2012 kl. 10:32 diff hist +1 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Nye forskrifter og standarder
- 10:3114. jun. 2012 kl. 10:31 diff hist +2 116 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av beredskapskonsept
- 10:0914. jun. 2012 kl. 10:09 diff hist −26 Kriterier for valg av tunneltverrsnitt →Tunneltverrsnitt ved konvensjonell driving
- 10:0714. jun. 2012 kl. 10:07 diff hist −1 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av beredskapskonsept
- 10:0614. jun. 2012 kl. 10:06 diff hist +247 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av beredskapskonsept
- 10:0214. jun. 2012 kl. 10:02 diff hist 0 Rammeverk for tunnel Ingen redigeringsforklaring
- 09:5814. jun. 2012 kl. 09:58 diff hist +119 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av drivemetode
- 09:3714. jun. 2012 kl. 09:37 diff hist −30 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 09:3514. jun. 2012 kl. 09:35 diff hist −19 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 09:3414. jun. 2012 kl. 09:34 diff hist −49 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 09:2914. jun. 2012 kl. 09:29 diff hist −58 Kriterier for valg av drivemetode →Valg av drivemetode
- 09:2214. jun. 2012 kl. 09:22 diff hist 0 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 09:2014. jun. 2012 kl. 09:20 diff hist −1 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Funksjonskrav for stabilitetssikring
- 09:2014. jun. 2012 kl. 09:20 diff hist −2 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Levetid
- 09:1614. jun. 2012 kl. 09:16 diff hist 0 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 09:1514. jun. 2012 kl. 09:15 diff hist +6 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonstruksjoner
- 09:1414. jun. 2012 kl. 09:14 diff hist −8 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 09:1114. jun. 2012 kl. 09:11 diff hist +11 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Levetid
- 09:0514. jun. 2012 kl. 09:05 diff hist +154 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av sikring
- 09:0214. jun. 2012 kl. 09:02 diff hist +6 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 09:0214. jun. 2012 kl. 09:02 diff hist +19 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 09:0114. jun. 2012 kl. 09:01 diff hist +42 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 08:5914. jun. 2012 kl. 08:59 diff hist +9 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 08:5714. jun. 2012 kl. 08:57 diff hist +21 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 08:5514. jun. 2012 kl. 08:55 diff hist −36 Introduksjon til rammeverk for jernbanetunneler →Valg av tunnelkonsept
- 08:4814. jun. 2012 kl. 08:48 diff hist +19 Dimensjonerende laster →Risiko for brann
- 08:4714. jun. 2012 kl. 08:47 diff hist −1 214 Dimensjonerende laster →Konsekvenser ved sammenstøt og avsporing
- 08:4614. jun. 2012 kl. 08:46 diff hist −581 Dimensjonerende laster →Konsekvenser av ulykker
- 08:4414. jun. 2012 kl. 08:44 diff hist −384 Dimensjonerende laster →Mekaniske ulykkeslaster
- 08:4314. jun. 2012 kl. 08:43 diff hist −1 618 Dimensjonerende laster →Konsekvenser ved brann
- 08:4114. jun. 2012 kl. 08:41 diff hist −4 Dimensjonerende laster →Ulykkesfrekvenser
- 08:4014. jun. 2012 kl. 08:40 diff hist +5 Dimensjonerende laster →Ulykkesfrekvenser
- 08:4014. jun. 2012 kl. 08:40 diff hist +25 Dimensjonerende laster →Ulykkesfrekvenser
12. jun. 2012
- 07:3412. jun. 2012 kl. 07:34 diff hist −2 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Levetid (Drift, regularitet og vedlikehold)
11. jun. 2012
- 21:2611. jun. 2012 kl. 21:26 diff hist −206 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Nivå på maksimum HRR avhengig av tverrsnitt og ventilasjon
- 21:2111. jun. 2012 kl. 21:21 diff hist +24 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 21:1811. jun. 2012 kl. 21:18 diff hist +11 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 21:1711. jun. 2012 kl. 21:17 diff hist +197 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 21:0811. jun. 2012 kl. 21:08 diff hist +258 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 21:0311. jun. 2012 kl. 21:03 diff hist +126 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 21:0111. jun. 2012 kl. 21:01 diff hist −1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 21:0111. jun. 2012 kl. 21:01 diff hist +83 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 20:5411. jun. 2012 kl. 20:54 diff hist −171 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Branner i persontog i Norge
- 20:5211. jun. 2012 kl. 20:52 diff hist +169 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Branner i persontog i Norge
10. jun. 2012
- 19:4110. jun. 2012 kl. 19:41 diff hist +16 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 16:5510. jun. 2012 kl. 16:55 diff hist −11 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 15:5510. jun. 2012 kl. 15:55 diff hist +84 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 15:4710. jun. 2012 kl. 15:47 diff hist +49 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 15:4410. jun. 2012 kl. 15:44 diff hist +143 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 15:4310. jun. 2012 kl. 15:43 diff hist −115 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Tunnelulykker i verden 1990-2011
- 15:4210. jun. 2012 kl. 15:42 diff hist +255 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 15:4210. jun. 2012 kl. 15:42 diff hist −268 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Storulykkepotensial for jernbanetunneler
- 15:4110. jun. 2012 kl. 15:41 diff hist +92 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Referanser
- 15:3610. jun. 2012 kl. 15:36 diff hist +18 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 15:3510. jun. 2012 kl. 15:35 diff hist +32 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 15:3510. jun. 2012 kl. 15:35 diff hist +54 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 15:3410. jun. 2012 kl. 15:34 diff hist +26 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 15:3310. jun. 2012 kl. 15:33 diff hist +195 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
- 15:2310. jun. 2012 kl. 15:23 diff hist +311 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i persontog
7. jun. 2012
- 12:227. jun. 2012 kl. 12:22 diff hist +309 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 12:117. jun. 2012 kl. 12:11 diff hist +1 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 12:107. jun. 2012 kl. 12:10 diff hist +109 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 11:587. jun. 2012 kl. 11:58 diff hist +95 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 11:547. jun. 2012 kl. 11:54 diff hist +22 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 11:177. jun. 2012 kl. 11:17 diff hist 0 Kriterier for valg av tunnelkonsept →Kina
- 06:047. jun. 2012 kl. 06:04 diff hist 0 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 06:047. jun. 2012 kl. 06:04 diff hist +71 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 06:007. jun. 2012 kl. 06:00 diff hist +106 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 05:507. jun. 2012 kl. 05:50 diff hist +25 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 05:497. jun. 2012 kl. 05:49 diff hist −16 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 05:447. jun. 2012 kl. 05:44 diff hist −12 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 05:427. jun. 2012 kl. 05:42 diff hist +924 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Brann i godstog
- 05:367. jun. 2012 kl. 05:36 diff hist +52 Kriterier for valg av beredskapskonsept →Sannsynlighetsvurderinger
- 05:297. jun. 2012 kl. 05:29 diff hist +26 Forside →522 Tunneler