Brukerbidrag av Saramam
Hopp til navigering
Hopp til søk
19. mar. 2015
- 13:3119. mar. 2015 kl. 13:31 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig21.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:3119. mar. 2015 kl. 13:31 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig20.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:3119. mar. 2015 kl. 13:31 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig19.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:3119. mar. 2015 kl. 13:31 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig18.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:3019. mar. 2015 kl. 13:30 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig17.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:3019. mar. 2015 kl. 13:30 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig16.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:2819. mar. 2015 kl. 13:28 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig15.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:2819. mar. 2015 kl. 13:28 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig14.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:2719. mar. 2015 kl. 13:27 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig13.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:2719. mar. 2015 kl. 13:27 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig12.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:2719. mar. 2015 kl. 13:27 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig11.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:2719. mar. 2015 kl. 13:27 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig10.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:2619. mar. 2015 kl. 13:26 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig9.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:2619. mar. 2015 kl. 13:26 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig8.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:2619. mar. 2015 kl. 13:26 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig7.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:2619. mar. 2015 kl. 13:26 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig6.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:2619. mar. 2015 kl. 13:26 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig5.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:2519. mar. 2015 kl. 13:25 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig4.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:2519. mar. 2015 kl. 13:25 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig3.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:2519. mar. 2015 kl. 13:25 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig2.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 13:2519. mar. 2015 kl. 13:25 diff hist 0 N Fil:SporstopperFig1.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:5719. mar. 2015 kl. 12:57 diff hist −19 Sporstoppere Ingen redigeringsforklaring
- 12:4219. mar. 2015 kl. 12:42 diff hist −753 Sporstoppere →Løpsk tog 127 km/t
- 11:5719. mar. 2015 kl. 11:57 diff hist +1 970 Sporstoppere →Løpsk tog 127 km/t
- 11:2019. mar. 2015 kl. 11:20 diff hist +470 Sporstoppere →Godstog
- 10:0019. mar. 2015 kl. 10:00 diff hist +2 249 Sporstoppere →Dimensjonering av sporstopper på Dalene stasjon
- 09:1219. mar. 2015 kl. 09:12 diff hist +784 Sporstoppere →Dimensjonering av sporstopper på Dalene stasjon
- 09:0919. mar. 2015 kl. 09:09 diff hist +1 Sporstoppere →Godstog 15 km/t
- 09:0819. mar. 2015 kl. 09:08 diff hist +1 239 Sporstoppere →Dimensjonering av sporstopper på Dalene stasjon
- 09:0319. mar. 2015 kl. 09:03 diff hist +991 Sporstoppere →Hastigheter og bremselengder
- 09:0219. mar. 2015 kl. 09:02 diff hist +1 432 Sporstoppere →Løpsk tog 127 km/t
- 08:5619. mar. 2015 kl. 08:56 diff hist +895 Sporstoppere →Løpsk tog 127 km/t
- 08:3119. mar. 2015 kl. 08:31 diff hist +323 Sporstoppere →Løpsk tog 127 km/t
- 08:2619. mar. 2015 kl. 08:26 diff hist +587 Sporstoppere →Løpsk tog 127 km/t
- 07:5819. mar. 2015 kl. 07:58 diff hist 0 Sporstoppere →Godstog 15 km/t
- 07:5819. mar. 2015 kl. 07:58 diff hist +338 Sporstoppere →Godstog 15 km/t
- 07:4619. mar. 2015 kl. 07:46 diff hist +389 Sporstoppere Ingen redigeringsforklaring
18. mar. 2015
- 15:2618. mar. 2015 kl. 15:26 diff hist +1 314 Sporstoppere →Løpsk tog 127 km/t
- 15:2118. mar. 2015 kl. 15:21 diff hist +370 Sporstoppere →Godstog 15 km/t
- 15:2018. mar. 2015 kl. 15:20 diff hist +642 Sporstoppere →Ikke glidbar sporstopper
- 15:1618. mar. 2015 kl. 15:16 diff hist +1 Sporstoppere →Ikke glidbar sporstopper
- 15:1618. mar. 2015 kl. 15:16 diff hist +533 Sporstoppere →Ikke glidbar sporstopper
- 15:1418. mar. 2015 kl. 15:14 diff hist +199 Sporstoppere →Rullende tog 5 km/t
- 15:0518. mar. 2015 kl. 15:05 diff hist +2 430 Sporstoppere →Resultater
- 14:5818. mar. 2015 kl. 14:58 diff hist +1 630 Sporstoppere →Internasjonalt
- 14:5718. mar. 2015 kl. 14:57 diff hist +3 398 Sporstoppere →Ulykker
- 14:5418. mar. 2015 kl. 14:54 diff hist +1 903 Sporstoppere →Baliser
- 14:5318. mar. 2015 kl. 14:53 diff hist +1 060 Sporstoppere →Avsporingsveksel
- 14:5318. mar. 2015 kl. 14:53 diff hist +1 279 Sporstoppere →Sporsperre
- 14:5218. mar. 2015 kl. 14:52 diff hist +2 304 Sporstoppere →Sporstoppere
- 11:2118. mar. 2015 kl. 11:21 diff hist +167 Sporstoppere →Godstog 15 km/t
- 11:1318. mar. 2015 kl. 11:13 diff hist +61 Sporstoppere →Ikke glidbar sporstopper
- 11:0918. mar. 2015 kl. 11:09 diff hist +11 Sporstoppere →Ikke glidbar sporstopper
- 09:5418. mar. 2015 kl. 09:54 diff hist +37 Sporstoppere →Godstog 15 km/t
- 09:4518. mar. 2015 kl. 09:45 diff hist +6 Sporstoppere →Ikke glidbar sporstopper
- 09:4418. mar. 2015 kl. 09:44 diff hist +16 Sporstoppere →Ikke glidbar sporstopper
- 09:3618. mar. 2015 kl. 09:36 diff hist +81 Sporstoppere →Ikke glidbar sporstopper
- 09:3018. mar. 2015 kl. 09:30 diff hist +396 Sporstoppere Ingen redigeringsforklaring
- 09:1618. mar. 2015 kl. 09:16 diff hist +2 Sporstoppere →Resultater
- 09:1418. mar. 2015 kl. 09:14 diff hist +206 Sporstoppere →Rullende tog 5 km/t
- 09:0718. mar. 2015 kl. 09:07 diff hist 0 Sporstoppere →Resultater
- 09:0718. mar. 2015 kl. 09:07 diff hist −2 Sporstoppere →Valg av sporstopper
- 09:0418. mar. 2015 kl. 09:04 diff hist +3 526 Sporstoppere →Regelverk
- 08:5418. mar. 2015 kl. 08:54 diff hist +21 Sporstoppere Ingen redigeringsforklaring
- 08:5418. mar. 2015 kl. 08:54 diff hist +241 Sporstoppere →Resultater
- 08:5018. mar. 2015 kl. 08:50 diff hist +16 Sporstoppere →Regelverk
- 08:4718. mar. 2015 kl. 08:47 diff hist +101 Sporstoppere Ingen redigeringsforklaring
- 08:0318. mar. 2015 kl. 08:03 diff hist +332 N Sporstoppere Ny side: Innledning 7 - skrive/skanne 8 - hente fra trv 10 - skrive/skanne Dimensjonering 10.2 - eksempel Dalane (med) 10.3 - eksempel Kristiansand (med?) Inneholder en beskrivelse av komponen...
- 07:5518. mar. 2015 kl. 07:55 diff hist +20 m Sporets komponenter Ingen redigeringsforklaring siste
16. mar. 2015
- 14:5016. mar. 2015 kl. 14:50 diff hist +17 Ballastrensing →Fraksjonering
- 14:3516. mar. 2015 kl. 14:35 diff hist −6 Generell beskrivelse av banestrømforsyning →Oppbygging av motor og generator
3. mar. 2015
- 15:103. mar. 2015 kl. 15:10 diff hist +323 Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg →Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3 siste
- 15:023. mar. 2015 kl. 15:02 diff hist −546 Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg →Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3
- 14:553. mar. 2015 kl. 14:55 diff hist −11 Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg →Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3
- 14:073. mar. 2015 kl. 14:07 diff hist +4 Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg →Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3
- 14:003. mar. 2015 kl. 14:00 diff hist +8 Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg →Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3
- 13:553. mar. 2015 kl. 13:55 diff hist +67 Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg →Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3
- 13:493. mar. 2015 kl. 13:49 diff hist +8 Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg →Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3
2. mar. 2015
- 15:192. mar. 2015 kl. 15:19 diff hist +2 Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg →Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for høyhastighetsbaner. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3
26. feb. 2015
- 13:3426. feb. 2015 kl. 13:34 diff hist +51 Vedlikeholdsmetodikk →RCM
- 13:3226. feb. 2015 kl. 13:32 diff hist +102 Vedlikeholdsmetodikk →RCM
- 13:2826. feb. 2015 kl. 13:28 diff hist +51 Vedlikeholdsmetodikk →Beslutningsstøttemodell
- 13:2026. feb. 2015 kl. 13:20 diff hist 0 Vedlikeholdsmetodikk →Tilgjengelighet
- 13:2026. feb. 2015 kl. 13:20 diff hist +100 Vedlikeholdsmetodikk →Årgangsanalysen
- 13:1726. feb. 2015 kl. 13:17 diff hist +100 Vedlikeholdsmetodikk →Vedlikeholdssystemer
- 12:5126. feb. 2015 kl. 12:51 diff hist +141 Vedlikeholdsmetodikk →Beslutningsstøttemodell
- 12:4226. feb. 2015 kl. 12:42 diff hist +85 Vedlikeholdsmetodikk →Årgangsanalysen
- 12:3926. feb. 2015 kl. 12:39 diff hist +204 Vedlikeholdsmetodikk →TIFOIN
- 12:1526. feb. 2015 kl. 12:15 diff hist +1 973 Vedlikeholdsmetodikk →RCM
- 12:1226. feb. 2015 kl. 12:12 diff hist +3 335 Vedlikeholdsmetodikk →Beslutningsstøttemodell
- 12:0826. feb. 2015 kl. 12:08 diff hist +3 000 Vedlikeholdsmetodikk →Faktorer som innvirker på sporkomponentenes levetid
- 11:5326. feb. 2015 kl. 11:53 diff hist +1 579 Vedlikeholdsmetodikk →Faktorer som innvirker på sporkomponentenes levetid
- 09:5826. feb. 2015 kl. 09:58 diff hist +849 Vedlikeholdsmetodikk →Beslutningsstøtte for overbygning
- 09:5226. feb. 2015 kl. 09:52 diff hist +1 371 Vedlikeholdsmetodikk →Beslutningsstøtte for overbygning
- 09:3226. feb. 2015 kl. 09:32 diff hist +1 258 Vedlikeholdsmetodikk →Beslutningsstøtte for overbygning
- 09:1526. feb. 2015 kl. 09:15 diff hist +717 Vedlikeholdsmetodikk →Beslutningsstøtte for overbygning
- 09:0926. feb. 2015 kl. 09:09 diff hist +4 714 Vedlikeholdsmetodikk →TIFOIN
- 09:0626. feb. 2015 kl. 09:06 diff hist +7 194 N Vedlikeholdsmetodikk Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== Dette kapitlet beskriver ulike vedlikeholdsstrategier generelt, men tar også for seg de metoder som har vært anvendt innenfor jernbanen de siste 10-...
- 08:5526. feb. 2015 kl. 08:55 diff hist −58 Vedlikehold Ingen redigeringsforklaring siste
- 08:3526. feb. 2015 kl. 08:35 diff hist 0 N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.8.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 08:3526. feb. 2015 kl. 08:35 diff hist 0 N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.7.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 08:3526. feb. 2015 kl. 08:35 diff hist 0 N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.6.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 08:3526. feb. 2015 kl. 08:35 diff hist 0 N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.5.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 08:3426. feb. 2015 kl. 08:34 diff hist 0 N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.4.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 08:3426. feb. 2015 kl. 08:34 diff hist 0 N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.3.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 08:3426. feb. 2015 kl. 08:34 diff hist 0 N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.2.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 08:3426. feb. 2015 kl. 08:34 diff hist 0 N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.1.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:4726. feb. 2015 kl. 07:47 diff hist +52 Nedbrytningsmekanismer →Definisjoner og symptomer i sporet
- 07:4626. feb. 2015 kl. 07:46 diff hist +174 Nedbrytningsmekanismer →Øvrige kommentarer
- 07:4326. feb. 2015 kl. 07:43 diff hist +174 Nedbrytningsmekanismer →Tiltak
- 07:4026. feb. 2015 kl. 07:40 diff hist +52 Nedbrytningsmekanismer →Underbygning
- 07:3926. feb. 2015 kl. 07:39 diff hist +52 Nedbrytningsmekanismer →Ballastlaget
- 07:3826. feb. 2015 kl. 07:38 diff hist +52 Nedbrytningsmekanismer →Sviller
- 07:3726. feb. 2015 kl. 07:37 diff hist +51 Nedbrytningsmekanismer →Skinner, skinneskjøter og sporveksler
- 07:3526. feb. 2015 kl. 07:35 diff hist +52 Nedbrytningsmekanismer →Materialkvaliteter og nåtilstanden til sporet
- 07:3426. feb. 2015 kl. 07:34 diff hist +51 Nedbrytningsmekanismer →Trafikken
- 07:3226. feb. 2015 kl. 07:32 diff hist +52 Nedbrytningsmekanismer →Innledning
- 07:2626. feb. 2015 kl. 07:26 diff hist +97 Nedbrytningsmekanismer →Innledning
25. feb. 2015
- 16:0325. feb. 2015 kl. 16:03 diff hist +4 704 Nedbrytningsmekanismer →Tiltak
- 15:5925. feb. 2015 kl. 15:59 diff hist +11 865 Nedbrytningsmekanismer →Årsaker og faktorer som påvirker nedbrytningshastigheten
- 15:5425. feb. 2015 kl. 15:54 diff hist +8 125 Nedbrytningsmekanismer →Ballastlaget
- 15:5125. feb. 2015 kl. 15:51 diff hist +3 213 Nedbrytningsmekanismer →Befestigelse
- 15:4825. feb. 2015 kl. 15:48 diff hist +2 591 Nedbrytningsmekanismer →Skinner, skinneskjøter og sporveksler
- 15:4725. feb. 2015 kl. 15:47 diff hist +5 768 Nedbrytningsmekanismer →Sporgeometri og geometri i kontakten mellom hjul og skinne
- 15:4125. feb. 2015 kl. 15:41 diff hist +18 463 Nedbrytningsmekanismer →Innledning
- 15:3025. feb. 2015 kl. 15:30 diff hist 0 N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.14.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 15:3025. feb. 2015 kl. 15:30 diff hist 0 N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.13.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 15:3025. feb. 2015 kl. 15:30 diff hist 0 N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.12.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 15:2925. feb. 2015 kl. 15:29 diff hist 0 N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.11.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 15:2925. feb. 2015 kl. 15:29 diff hist 0 N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.10.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 15:2925. feb. 2015 kl. 15:29 diff hist 0 N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.9.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 15:2925. feb. 2015 kl. 15:29 diff hist 0 N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.8.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 15:2925. feb. 2015 kl. 15:29 diff hist 0 N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.7.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 15:2825. feb. 2015 kl. 15:28 diff hist 0 N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.6.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 15:2825. feb. 2015 kl. 15:28 diff hist 0 N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.5.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 15:2825. feb. 2015 kl. 15:28 diff hist 0 N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.4.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 15:2825. feb. 2015 kl. 15:28 diff hist 0 N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.3.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 15:2825. feb. 2015 kl. 15:28 diff hist 0 N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.2.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 15:2825. feb. 2015 kl. 15:28 diff hist 0 N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 15:2725. feb. 2015 kl. 15:27 diff hist +2 731 N Nedbrytningsmekanismer Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== Et forsøk på å definere begrepet nedbrytningsmekanisme kan være som følger: En nedbrytningsmekanisme består av en eller flere årsaker til ned...
- 15:0225. feb. 2015 kl. 15:02 diff hist −58 Vedlikehold Ingen redigeringsforklaring
- 14:1925. feb. 2015 kl. 14:19 diff hist +45 Skinnesliping →Slipestrategi siste
- 14:1925. feb. 2015 kl. 14:19 diff hist +44 Skinnesliping →Tverrprofil
- 14:1725. feb. 2015 kl. 14:17 diff hist 0 Skinnesliping →Sliping av sporveksler
- 14:1725. feb. 2015 kl. 14:17 diff hist +90 Skinnesliping →Sliping av sporveksler
- 14:1425. feb. 2015 kl. 14:14 diff hist +148 Skinnesliping →Profiler mot kontaktutmatting
- 14:1125. feb. 2015 kl. 14:11 diff hist +43 Skinnesliping →Asymmetrisk sliping
- 14:1025. feb. 2015 kl. 14:10 diff hist +42 Skinnesliping →Korrektiv sliping
- 14:0925. feb. 2015 kl. 14:09 diff hist +225 Skinnesliping →Sliping generelt
- 14:0325. feb. 2015 kl. 14:03 diff hist +176 Skinnesliping →Sliping generelt
- 14:0025. feb. 2015 kl. 14:00 diff hist +42 Skinnesliping →Skinnens tverrprofil
- 13:5825. feb. 2015 kl. 13:58 diff hist +85 Skinnesliping →Måling av rifler og bølger
- 13:4025. feb. 2015 kl. 13:40 diff hist +411 Skinnesliping →Slipestrategi
- 13:4025. feb. 2015 kl. 13:40 diff hist +5 817 Skinnesliping →Andre sporkomponenter
- 13:3425. feb. 2015 kl. 13:34 diff hist +3 233 Skinnesliping →Tverrprofil
- 13:3225. feb. 2015 kl. 13:32 diff hist −13 Skinnesliping →Lengdeprofil
- 13:3125. feb. 2015 kl. 13:31 diff hist +8 310 Skinnesliping →Profiler mot kontaktutmatting
- 13:2025. feb. 2015 kl. 13:20 diff hist +4 541 Skinnesliping →Sliping generelt
- 13:1725. feb. 2015 kl. 13:17 diff hist +5 001 Skinnesliping →Planlegging og forberedelser
- 13:1325. feb. 2015 kl. 13:13 diff hist +3 388 Skinnesliping →Kontaktutmatting
- 13:0525. feb. 2015 kl. 13:05 diff hist −24 Skinnesliping →Måling av rifler og bølger
- 13:0425. feb. 2015 kl. 13:04 diff hist +2 441 Skinnesliping →Måling av rifler og bølger
- 13:0125. feb. 2015 kl. 13:01 diff hist +11 629 N Skinnesliping Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== Sliping av skinner foretas i hovedsak for å forlenge levetiden på skinner og andre sporkomponenter, samt det rullende materiell. Sliping utføres fo...
- 12:5025. feb. 2015 kl. 12:50 diff hist −58 Produksjonsteknikk Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4925. feb. 2015 kl. 12:49 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.17.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4925. feb. 2015 kl. 12:49 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.16.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4925. feb. 2015 kl. 12:49 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.15.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4925. feb. 2015 kl. 12:49 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.14.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4825. feb. 2015 kl. 12:48 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.13.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4825. feb. 2015 kl. 12:48 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.12.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4825. feb. 2015 kl. 12:48 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.11.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4825. feb. 2015 kl. 12:48 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.10.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4825. feb. 2015 kl. 12:48 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.9.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4825. feb. 2015 kl. 12:48 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.8.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4725. feb. 2015 kl. 12:47 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.7.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4725. feb. 2015 kl. 12:47 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.6b.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4725. feb. 2015 kl. 12:47 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.6a.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4725. feb. 2015 kl. 12:47 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.5b.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4725. feb. 2015 kl. 12:47 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.5a.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4625. feb. 2015 kl. 12:46 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.4.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4625. feb. 2015 kl. 12:46 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.3.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4625. feb. 2015 kl. 12:46 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.2.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:4625. feb. 2015 kl. 12:46 diff hist 0 N Fil:SkinneslipingFig8.1.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 11:4325. feb. 2015 kl. 11:43 diff hist +148 Ballastrensing →Metoder for ballastrensing
- 11:4025. feb. 2015 kl. 11:40 diff hist +88 Ballastrensing →Metoder for kontroll av ballasten i sporet
- 11:3825. feb. 2015 kl. 11:38 diff hist +224 Ballastrensing →Kvalitetsendring i sporet
- 11:2925. feb. 2015 kl. 11:29 diff hist +3 209 Ballastrensing →Metoder for ballastrensing
- 11:2825. feb. 2015 kl. 11:28 diff hist +6 999 Ballastrensing →Hvorfor renses ballasten
- 11:2425. feb. 2015 kl. 11:24 diff hist +11 225 Ballastrensing →Slitestyrke
- 09:5825. feb. 2015 kl. 09:58 diff hist +987 Ballastrensing →Renhet
- 09:5725. feb. 2015 kl. 09:57 diff hist +2 342 N Ballastrensing Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Kort om krav til ny ballast== (For en mer omfattende og detaljert beskrivelse av ballast som komponent i overbygningen vises til lærebok 533 kap. 5, Ballast) Jer...
- 09:4825. feb. 2015 kl. 09:48 diff hist −58 Produksjonsteknikk Ingen redigeringsforklaring
- 09:3525. feb. 2015 kl. 09:35 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.10.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:3425. feb. 2015 kl. 09:34 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.9.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:3425. feb. 2015 kl. 09:34 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.8.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:3425. feb. 2015 kl. 09:34 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.7.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:3425. feb. 2015 kl. 09:34 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.6.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:3425. feb. 2015 kl. 09:34 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.5.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:3325. feb. 2015 kl. 09:33 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.4.png Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:3325. feb. 2015 kl. 09:33 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.3.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:3325. feb. 2015 kl. 09:33 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.2.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:3325. feb. 2015 kl. 09:33 diff hist 0 N Fil:BallastrensingFig7.1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:2325. feb. 2015 kl. 09:23 diff hist +53 Nøytralisering →Utsetting av dilatasjonsmerker
- 09:2225. feb. 2015 kl. 09:22 diff hist +46 Nøytralisering →Strekkapparat eller varmevogn?
- 09:2125. feb. 2015 kl. 09:21 diff hist +47 Nøytralisering →Forlengelse ved bruk av varmevogn
- 09:1925. feb. 2015 kl. 09:19 diff hist +48 Nøytralisering →Forlengelse ved bruk av strekkapparat
- 09:1825. feb. 2015 kl. 09:18 diff hist +46 Nøytralisering →Forlengelse av skinnene
- 09:1625. feb. 2015 kl. 09:16 diff hist +195 Nøytralisering →Utsetting av dilatasjonsmerker
- 09:1225. feb. 2015 kl. 09:12 diff hist −2 Nøytralisering →Beregning av forlengelse
- 09:1125. feb. 2015 kl. 09:11 diff hist +57 Nøytralisering →Beregning av forlengelse
- 09:1025. feb. 2015 kl. 09:10 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringTabell6.1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 09:0925. feb. 2015 kl. 09:09 diff hist +136 Nøytralisering →Spenningsfrigjøring
- 09:0725. feb. 2015 kl. 09:07 diff hist +46 Nøytralisering →Prinsipp for nøytralisering
- 09:0525. feb. 2015 kl. 09:05 diff hist +240 Nøytralisering →Prinsipp for nøytralisering
- 09:0025. feb. 2015 kl. 09:00 diff hist +1 Nøytralisering →Strekkapparat eller varmevogn?
- 09:0025. feb. 2015 kl. 09:00 diff hist +1 Nøytralisering →Forlengelse ved bruk av varmevogn
- 08:4825. feb. 2015 kl. 08:48 diff hist +1 Nøytralisering →Utsetting av dilatasjonsmerker
- 08:4625. feb. 2015 kl. 08:46 diff hist 0 Nøytralisering →Prinsipp for nøytralisering
- 08:4425. feb. 2015 kl. 08:44 diff hist 0 Nøytralisering →Innledning
- 08:4325. feb. 2015 kl. 08:43 diff hist +5 877 Nøytralisering →Forlengelse ved bruk av strekkapparat
- 08:2825. feb. 2015 kl. 08:28 diff hist +150 Nøytralisering →Utsetting av dilatasjonsmerker
- 08:2325. feb. 2015 kl. 08:23 diff hist −6 Nøytralisering →Forlengelse av skinnene
- 08:1825. feb. 2015 kl. 08:18 diff hist +1 164 Nøytralisering →Utsetting av dilatasjonsmerker
- 08:1425. feb. 2015 kl. 08:14 diff hist +2 670 Nøytralisering →Måling av skinnetemperatur
- 08:0925. feb. 2015 kl. 08:09 diff hist +4 134 Nøytralisering →Utgangspunkt med hensyn på skinnetemperatur
- 08:0325. feb. 2015 kl. 08:03 diff hist +4 897 N Nøytralisering Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== I dag består over 95% av Jernbaneverkets hovedspor av helsveiste skinner. Det helsveiste spor medfører store innsparinger i vedlikehold i forhold ti...
- 07:5825. feb. 2015 kl. 07:58 diff hist −58 Produksjonsteknikk Ingen redigeringsforklaring
- 07:5225. feb. 2015 kl. 07:52 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringRandom.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:5225. feb. 2015 kl. 07:52 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringFig6.13.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:5225. feb. 2015 kl. 07:52 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringFig6.12.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:5225. feb. 2015 kl. 07:52 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringFig6.11.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:5225. feb. 2015 kl. 07:52 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringFig6.10.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:5125. feb. 2015 kl. 07:51 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringFig6.9.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:5125. feb. 2015 kl. 07:51 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringFig6.8.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:5125. feb. 2015 kl. 07:51 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringFig6.7.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:5125. feb. 2015 kl. 07:51 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringFig6.6.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:5125. feb. 2015 kl. 07:51 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringFig6.5.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:5025. feb. 2015 kl. 07:50 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringFig6.4.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:5025. feb. 2015 kl. 07:50 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringFig6.3.jpg Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:5025. feb. 2015 kl. 07:50 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringFig6.2.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 07:4925. feb. 2015 kl. 07:49 diff hist 0 N Fil:NøytraliseringFig6.1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
24. feb. 2015
- 15:2424. feb. 2015 kl. 15:24 diff hist +47 Skinnesveising →Avvirkning av skadet materiale siste
- 15:2224. feb. 2015 kl. 15:22 diff hist +46 Skinnesveising →Sveiseteknikk/utstyr
- 15:2024. feb. 2015 kl. 15:20 diff hist +92 Skinnesveising →Skadetyper
- 15:1824. feb. 2015 kl. 15:18 diff hist +138 Skinnesveising →Valg av sveisemetode for skjøtsveising
- 15:0324. feb. 2015 kl. 15:03 diff hist +224 Skinnesveising →Elektrisk motstandssveising
- 14:3724. feb. 2015 kl. 14:37 diff hist +309 Skinnesveising →Elektrisk motstandssveising
- 14:2124. feb. 2015 kl. 14:21 diff hist +152 Skinnesveising →Ultralydkontroll
- 14:1824. feb. 2015 kl. 14:18 diff hist +1 Skinnesveising →Sveisefeil
- 14:1324. feb. 2015 kl. 14:13 diff hist +3 Skinnesveising →Mekaniske egenskaper