Brukerbidrag
(nyeste | eldste) Vis (500 nyere | 500 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- 19. mar. 2015 kl. 15:04 (diff | hist) . . (+5) . . Sporstoppere (→Sporsperre)
- 19. mar. 2015 kl. 15:03 (diff | hist) . . (+1 086) . . Sporstoppere (→Sporstoppere)
- 19. mar. 2015 kl. 14:46 (diff | hist) . . (+91) . . Sporstoppere (→Hastigheter og bremselengder)
- 19. mar. 2015 kl. 14:45 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperTabell3.PNG (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 14:45 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperTabell2.PNG (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 14:32 (diff | hist) . . (+58) . . Sporstoppere (→Dimensjonering av sporstopper på Dalene stasjon)
- 19. mar. 2015 kl. 14:28 (diff | hist) . . (+38) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 14:24 (diff | hist) . . (+41) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 19. mar. 2015 kl. 14:22 (diff | hist) . . (+17) . . Sporstoppere (→Dimensjonering av sporstopper)
- 19. mar. 2015 kl. 14:20 (diff | hist) . . (+43) . . Sporstoppere (→Internasjonalt)
- 19. mar. 2015 kl. 14:18 (diff | hist) . . (+23) . . Sporstoppere (→Nasjonalt)
- 19. mar. 2015 kl. 14:14 (diff | hist) . . (-27) . . Sporstoppere (→Baliser)
- 19. mar. 2015 kl. 14:13 (diff | hist) . . (0) . . Sporstoppere (→Sporsperre)
- 19. mar. 2015 kl. 14:10 (diff | hist) . . (+29) . . Sporstoppere (→Baliser)
- 19. mar. 2015 kl. 14:08 (diff | hist) . . (+146) . . Sporstoppere (→Nasjonalt)
- 19. mar. 2015 kl. 14:04 (diff | hist) . . (+5) . . Sporstoppere (→Sporsperre)
- 19. mar. 2015 kl. 14:03 (diff | hist) . . (-5) . . Sporstoppere (→Sporstoppere)
- 19. mar. 2015 kl. 14:02 (diff | hist) . . (+39) . . Sporstoppere (→Baliser)
- 19. mar. 2015 kl. 14:01 (diff | hist) . . (+44) . . Sporstoppere (→Sporsperre)
- 19. mar. 2015 kl. 14:00 (diff | hist) . . (+230) . . Sporstoppere (→Sporstoppere)
- 19. mar. 2015 kl. 13:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig21.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig20.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig19.PNG (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig18.PNG (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig17.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig16.PNG (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig15.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig14.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:27 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig13.PNG (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:27 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig12.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:27 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig11.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:27 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig10.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:26 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig9.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:26 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig8.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:26 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig7.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:26 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig6.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:26 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig5.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:25 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig4.PNG (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:25 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig3.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:25 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig2.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:25 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig1.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 12:57 (diff | hist) . . (-19) . . Sporstoppere
- 19. mar. 2015 kl. 12:42 (diff | hist) . . (-753) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 11:57 (diff | hist) . . (+1 970) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 11:20 (diff | hist) . . (+470) . . Sporstoppere (→Godstog)
- 19. mar. 2015 kl. 10:00 (diff | hist) . . (+2 249) . . Sporstoppere (→Dimensjonering av sporstopper på Dalene stasjon)
- 19. mar. 2015 kl. 09:12 (diff | hist) . . (+784) . . Sporstoppere (→Dimensjonering av sporstopper på Dalene stasjon)
- 19. mar. 2015 kl. 09:09 (diff | hist) . . (+1) . . Sporstoppere (→Godstog 15 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 09:08 (diff | hist) . . (+1 239) . . Sporstoppere (→Dimensjonering av sporstopper på Dalene stasjon)
- 19. mar. 2015 kl. 09:03 (diff | hist) . . (+991) . . Sporstoppere (→Hastigheter og bremselengder)
- 19. mar. 2015 kl. 09:02 (diff | hist) . . (+1 432) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 08:56 (diff | hist) . . (+895) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 08:31 (diff | hist) . . (+323) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 08:26 (diff | hist) . . (+587) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 07:58 (diff | hist) . . (0) . . Sporstoppere (→Godstog 15 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 07:58 (diff | hist) . . (+338) . . Sporstoppere (→Godstog 15 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 07:46 (diff | hist) . . (+389) . . Sporstoppere
- 18. mar. 2015 kl. 15:26 (diff | hist) . . (+1 314) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 18. mar. 2015 kl. 15:21 (diff | hist) . . (+370) . . Sporstoppere (→Godstog 15 km/t)
- 18. mar. 2015 kl. 15:20 (diff | hist) . . (+642) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 15:16 (diff | hist) . . (+1) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 15:16 (diff | hist) . . (+533) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 15:14 (diff | hist) . . (+199) . . Sporstoppere (→Rullende tog 5 km/t)
- 18. mar. 2015 kl. 15:05 (diff | hist) . . (+2 430) . . Sporstoppere (→Resultater)
- 18. mar. 2015 kl. 14:58 (diff | hist) . . (+1 630) . . Sporstoppere (→Internasjonalt)
- 18. mar. 2015 kl. 14:57 (diff | hist) . . (+3 398) . . Sporstoppere (→Ulykker)
- 18. mar. 2015 kl. 14:54 (diff | hist) . . (+1 903) . . Sporstoppere (→Baliser)
- 18. mar. 2015 kl. 14:53 (diff | hist) . . (+1 060) . . Sporstoppere (→Avsporingsveksel)
- 18. mar. 2015 kl. 14:53 (diff | hist) . . (+1 279) . . Sporstoppere (→Sporsperre)
- 18. mar. 2015 kl. 14:52 (diff | hist) . . (+2 304) . . Sporstoppere (→Sporstoppere)
- 18. mar. 2015 kl. 11:21 (diff | hist) . . (+167) . . Sporstoppere (→Godstog 15 km/t)
- 18. mar. 2015 kl. 11:13 (diff | hist) . . (+61) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 11:09 (diff | hist) . . (+11) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 09:54 (diff | hist) . . (+37) . . Sporstoppere (→Godstog 15 km/t)
- 18. mar. 2015 kl. 09:45 (diff | hist) . . (+6) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 09:44 (diff | hist) . . (+16) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 09:36 (diff | hist) . . (+81) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 09:30 (diff | hist) . . (+396) . . Sporstoppere
- 18. mar. 2015 kl. 09:16 (diff | hist) . . (+2) . . Sporstoppere (→Resultater)
- 18. mar. 2015 kl. 09:14 (diff | hist) . . (+206) . . Sporstoppere (→Rullende tog 5 km/t)
- 18. mar. 2015 kl. 09:07 (diff | hist) . . (0) . . Sporstoppere (→Resultater)
- 18. mar. 2015 kl. 09:07 (diff | hist) . . (-2) . . Sporstoppere (→Valg av sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 09:04 (diff | hist) . . (+3 526) . . Sporstoppere (→Regelverk)
- 18. mar. 2015 kl. 08:54 (diff | hist) . . (+21) . . Sporstoppere
- 18. mar. 2015 kl. 08:54 (diff | hist) . . (+241) . . Sporstoppere (→Resultater)
- 18. mar. 2015 kl. 08:50 (diff | hist) . . (+16) . . Sporstoppere (→Regelverk)
- 18. mar. 2015 kl. 08:47 (diff | hist) . . (+101) . . Sporstoppere
- 18. mar. 2015 kl. 08:03 (diff | hist) . . (+332) . . N Sporstoppere (Ny side: Innledning 7 - skrive/skanne 8 - hente fra trv 10 - skrive/skanne Dimensjonering 10.2 - eksempel Dalane (med) 10.3 - eksempel Kristiansand (med?) Inneholder en beskrivelse av komponen...)
- 18. mar. 2015 kl. 07:55 (diff | hist) . . (+20) . . m Sporets komponenter (siste)
- 16. mar. 2015 kl. 14:50 (diff | hist) . . (+17) . . Ballastrensing (→Fraksjonering)
- 16. mar. 2015 kl. 14:35 (diff | hist) . . (-6) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Oppbygging av motor og generator)
- 3. mar. 2015 kl. 15:10 (diff | hist) . . (+323) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3) (siste)
- 3. mar. 2015 kl. 15:02 (diff | hist) . . (-546) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 3. mar. 2015 kl. 14:55 (diff | hist) . . (-11) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 3. mar. 2015 kl. 14:07 (diff | hist) . . (+4) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 3. mar. 2015 kl. 14:00 (diff | hist) . . (+8) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 3. mar. 2015 kl. 13:55 (diff | hist) . . (+67) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 3. mar. 2015 kl. 13:49 (diff | hist) . . (+8) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 2. mar. 2015 kl. 15:19 (diff | hist) . . (+2) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for høyhastighetsbaner. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 26. feb. 2015 kl. 13:34 (diff | hist) . . (+51) . . Vedlikeholdsmetodikk (→RCM)
- 26. feb. 2015 kl. 13:32 (diff | hist) . . (+102) . . Vedlikeholdsmetodikk (→RCM)
- 26. feb. 2015 kl. 13:28 (diff | hist) . . (+51) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøttemodell)
- 26. feb. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (0) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Tilgjengelighet)
- 26. feb. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (+100) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Årgangsanalysen)
- 26. feb. 2015 kl. 13:17 (diff | hist) . . (+100) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Vedlikeholdssystemer)
- 26. feb. 2015 kl. 12:51 (diff | hist) . . (+141) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøttemodell)
- 26. feb. 2015 kl. 12:42 (diff | hist) . . (+85) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Årgangsanalysen)
- 26. feb. 2015 kl. 12:39 (diff | hist) . . (+204) . . Vedlikeholdsmetodikk (→TIFOIN)
- 26. feb. 2015 kl. 12:15 (diff | hist) . . (+1 973) . . Vedlikeholdsmetodikk (→RCM)
- 26. feb. 2015 kl. 12:12 (diff | hist) . . (+3 335) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøttemodell)
- 26. feb. 2015 kl. 12:08 (diff | hist) . . (+3 000) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Faktorer som innvirker på sporkomponentenes levetid)
- 26. feb. 2015 kl. 11:53 (diff | hist) . . (+1 579) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Faktorer som innvirker på sporkomponentenes levetid)
- 26. feb. 2015 kl. 09:58 (diff | hist) . . (+849) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøtte for overbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 09:52 (diff | hist) . . (+1 371) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøtte for overbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 09:32 (diff | hist) . . (+1 258) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøtte for overbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 09:15 (diff | hist) . . (+717) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøtte for overbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 09:09 (diff | hist) . . (+4 714) . . Vedlikeholdsmetodikk (→TIFOIN)
- 26. feb. 2015 kl. 09:06 (diff | hist) . . (+7 194) . . N Vedlikeholdsmetodikk (Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== Dette kapitlet beskriver ulike vedlikeholdsstrategier generelt, men tar også for seg de metoder som har vært anvendt innenfor jernbanen de siste 10-...)
- 26. feb. 2015 kl. 08:55 (diff | hist) . . (-58) . . Vedlikehold (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.8.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.7.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.6.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.5.PNG (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.4.PNG (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.3.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.2.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.1.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 07:47 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Definisjoner og symptomer i sporet)
- 26. feb. 2015 kl. 07:46 (diff | hist) . . (+174) . . Nedbrytningsmekanismer (→Øvrige kommentarer)
- 26. feb. 2015 kl. 07:43 (diff | hist) . . (+174) . . Nedbrytningsmekanismer (→Tiltak)
- 26. feb. 2015 kl. 07:40 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Underbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 07:39 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Ballastlaget)
- 26. feb. 2015 kl. 07:38 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Sviller)
- 26. feb. 2015 kl. 07:37 (diff | hist) . . (+51) . . Nedbrytningsmekanismer (→Skinner, skinneskjøter og sporveksler)
- 26. feb. 2015 kl. 07:35 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Materialkvaliteter og nåtilstanden til sporet)
- 26. feb. 2015 kl. 07:34 (diff | hist) . . (+51) . . Nedbrytningsmekanismer (→Trafikken)
- 26. feb. 2015 kl. 07:32 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Innledning)
- 26. feb. 2015 kl. 07:26 (diff | hist) . . (+97) . . Nedbrytningsmekanismer (→Innledning)
- 25. feb. 2015 kl. 16:03 (diff | hist) . . (+4 704) . . Nedbrytningsmekanismer (→Tiltak)
- 25. feb. 2015 kl. 15:59 (diff | hist) . . (+11 865) . . Nedbrytningsmekanismer (→Årsaker og faktorer som påvirker nedbrytningshastigheten)
- 25. feb. 2015 kl. 15:54 (diff | hist) . . (+8 125) . . Nedbrytningsmekanismer (→Ballastlaget)
- 25. feb. 2015 kl. 15:51 (diff | hist) . . (+3 213) . . Nedbrytningsmekanismer (→Befestigelse)
- 25. feb. 2015 kl. 15:48 (diff | hist) . . (+2 591) . . Nedbrytningsmekanismer (→Skinner, skinneskjøter og sporveksler)
- 25. feb. 2015 kl. 15:47 (diff | hist) . . (+5 768) . . Nedbrytningsmekanismer (→Sporgeometri og geometri i kontakten mellom hjul og skinne)
- 25. feb. 2015 kl. 15:41 (diff | hist) . . (+18 463) . . Nedbrytningsmekanismer (→Innledning)
- 25. feb. 2015 kl. 15:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.14.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.13.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.12.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.11.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.10.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.9.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.8.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.7.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.6.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.5.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.4.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.3.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.2.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.1.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:27 (diff | hist) . . (+2 731) . . N Nedbrytningsmekanismer (Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== Et forsøk på å definere begrepet nedbrytningsmekanisme kan være som følger: En nedbrytningsmekanisme består av en eller flere årsaker til ned...)
- 25. feb. 2015 kl. 15:02 (diff | hist) . . (-58) . . Vedlikehold
- 25. feb. 2015 kl. 14:19 (diff | hist) . . (+45) . . Skinnesliping (→Slipestrategi) (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 14:19 (diff | hist) . . (+44) . . Skinnesliping (→Tverrprofil)
- 25. feb. 2015 kl. 14:17 (diff | hist) . . (0) . . Skinnesliping (→Sliping av sporveksler)
- 25. feb. 2015 kl. 14:17 (diff | hist) . . (+90) . . Skinnesliping (→Sliping av sporveksler)
- 25. feb. 2015 kl. 14:14 (diff | hist) . . (+148) . . Skinnesliping (→Profiler mot kontaktutmatting)
- 25. feb. 2015 kl. 14:11 (diff | hist) . . (+43) . . Skinnesliping (→Asymmetrisk sliping)
- 25. feb. 2015 kl. 14:10 (diff | hist) . . (+42) . . Skinnesliping (→Korrektiv sliping)
- 25. feb. 2015 kl. 14:09 (diff | hist) . . (+225) . . Skinnesliping (→Sliping generelt)
- 25. feb. 2015 kl. 14:03 (diff | hist) . . (+176) . . Skinnesliping (→Sliping generelt)
- 25. feb. 2015 kl. 14:00 (diff | hist) . . (+42) . . Skinnesliping (→Skinnens tverrprofil)
- 25. feb. 2015 kl. 13:58 (diff | hist) . . (+85) . . Skinnesliping (→Måling av rifler og bølger)
- 25. feb. 2015 kl. 13:40 (diff | hist) . . (+411) . . Skinnesliping (→Slipestrategi)
- 25. feb. 2015 kl. 13:40 (diff | hist) . . (+5 817) . . Skinnesliping (→Andre sporkomponenter)
- 25. feb. 2015 kl. 13:34 (diff | hist) . . (+3 233) . . Skinnesliping (→Tverrprofil)
- 25. feb. 2015 kl. 13:32 (diff | hist) . . (-13) . . Skinnesliping (→Lengdeprofil)
- 25. feb. 2015 kl. 13:31 (diff | hist) . . (+8 310) . . Skinnesliping (→Profiler mot kontaktutmatting)
- 25. feb. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (+4 541) . . Skinnesliping (→Sliping generelt)
- 25. feb. 2015 kl. 13:17 (diff | hist) . . (+5 001) . . Skinnesliping (→Planlegging og forberedelser)
- 25. feb. 2015 kl. 13:13 (diff | hist) . . (+3 388) . . Skinnesliping (→Kontaktutmatting)
- 25. feb. 2015 kl. 13:05 (diff | hist) . . (-24) . . Skinnesliping (→Måling av rifler og bølger)
- 25. feb. 2015 kl. 13:04 (diff | hist) . . (+2 441) . . Skinnesliping (→Måling av rifler og bølger)
- 25. feb. 2015 kl. 13:01 (diff | hist) . . (+11 629) . . N Skinnesliping (Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== Sliping av skinner foretas i hovedsak for å forlenge levetiden på skinner og andre sporkomponenter, samt det rullende materiell. Sliping utføres fo...)
- 25. feb. 2015 kl. 12:50 (diff | hist) . . (-58) . . Produksjonsteknikk (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:49 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.17.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:49 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.16.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:49 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.15.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:49 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.14.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.13.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.12.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.11.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.10.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.9.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.8.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:47 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.7.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:47 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.6b.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:47 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.6a.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:47 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.5b.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:47 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.5a.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.4.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.3.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.2.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.1.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 11:43 (diff | hist) . . (+148) . . Ballastrensing (→Metoder for ballastrensing)
- 25. feb. 2015 kl. 11:40 (diff | hist) . . (+88) . . Ballastrensing (→Metoder for kontroll av ballasten i sporet)
- 25. feb. 2015 kl. 11:38 (diff | hist) . . (+224) . . Ballastrensing (→Kvalitetsendring i sporet)
- 25. feb. 2015 kl. 11:29 (diff | hist) . . (+3 209) . . Ballastrensing (→Metoder for ballastrensing)
- 25. feb. 2015 kl. 11:28 (diff | hist) . . (+6 999) . . Ballastrensing (→Hvorfor renses ballasten)
- 25. feb. 2015 kl. 11:24 (diff | hist) . . (+11 225) . . Ballastrensing (→Slitestyrke)
- 25. feb. 2015 kl. 09:58 (diff | hist) . . (+987) . . Ballastrensing (→Renhet)
- 25. feb. 2015 kl. 09:57 (diff | hist) . . (+2 342) . . N Ballastrensing (Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Kort om krav til ny ballast== (For en mer omfattende og detaljert beskrivelse av ballast som komponent i overbygningen vises til lærebok 533 kap. 5, Ballast) Jer...)
- 25. feb. 2015 kl. 09:48 (diff | hist) . . (-58) . . Produksjonsteknikk
- 25. feb. 2015 kl. 09:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.10.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.9.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.8.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.7.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.6.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.5.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.4.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.3.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.2.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.1.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:23 (diff | hist) . . (+53) . . Nøytralisering (→Utsetting av dilatasjonsmerker)
- 25. feb. 2015 kl. 09:22 (diff | hist) . . (+46) . . Nøytralisering (→Strekkapparat eller varmevogn?)
- 25. feb. 2015 kl. 09:21 (diff | hist) . . (+47) . . Nøytralisering (→Forlengelse ved bruk av varmevogn)
- 25. feb. 2015 kl. 09:19 (diff | hist) . . (+48) . . Nøytralisering (→Forlengelse ved bruk av strekkapparat)
- 25. feb. 2015 kl. 09:18 (diff | hist) . . (+46) . . Nøytralisering (→Forlengelse av skinnene)
- 25. feb. 2015 kl. 09:16 (diff | hist) . . (+195) . . Nøytralisering (→Utsetting av dilatasjonsmerker)
- 25. feb. 2015 kl. 09:12 (diff | hist) . . (-2) . . Nøytralisering (→Beregning av forlengelse)
- 25. feb. 2015 kl. 09:11 (diff | hist) . . (+57) . . Nøytralisering (→Beregning av forlengelse)
- 25. feb. 2015 kl. 09:10 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringTabell6.1.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:09 (diff | hist) . . (+136) . . Nøytralisering (→Spenningsfrigjøring)
- 25. feb. 2015 kl. 09:07 (diff | hist) . . (+46) . . Nøytralisering (→Prinsipp for nøytralisering)
- 25. feb. 2015 kl. 09:05 (diff | hist) . . (+240) . . Nøytralisering (→Prinsipp for nøytralisering)
- 25. feb. 2015 kl. 09:00 (diff | hist) . . (+1) . . Nøytralisering (→Strekkapparat eller varmevogn?)
- 25. feb. 2015 kl. 09:00 (diff | hist) . . (+1) . . Nøytralisering (→Forlengelse ved bruk av varmevogn)
- 25. feb. 2015 kl. 08:48 (diff | hist) . . (+1) . . Nøytralisering (→Utsetting av dilatasjonsmerker)
- 25. feb. 2015 kl. 08:46 (diff | hist) . . (0) . . Nøytralisering (→Prinsipp for nøytralisering)
- 25. feb. 2015 kl. 08:44 (diff | hist) . . (0) . . Nøytralisering (→Innledning)
- 25. feb. 2015 kl. 08:43 (diff | hist) . . (+5 877) . . Nøytralisering (→Forlengelse ved bruk av strekkapparat)
- 25. feb. 2015 kl. 08:28 (diff | hist) . . (+150) . . Nøytralisering (→Utsetting av dilatasjonsmerker)
- 25. feb. 2015 kl. 08:23 (diff | hist) . . (-6) . . Nøytralisering (→Forlengelse av skinnene)
- 25. feb. 2015 kl. 08:18 (diff | hist) . . (+1 164) . . Nøytralisering (→Utsetting av dilatasjonsmerker)
- 25. feb. 2015 kl. 08:14 (diff | hist) . . (+2 670) . . Nøytralisering (→Måling av skinnetemperatur)
- 25. feb. 2015 kl. 08:09 (diff | hist) . . (+4 134) . . Nøytralisering (→Utgangspunkt med hensyn på skinnetemperatur)
- 25. feb. 2015 kl. 08:03 (diff | hist) . . (+4 897) . . N Nøytralisering (Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== I dag består over 95% av Jernbaneverkets hovedspor av helsveiste skinner. Det helsveiste spor medfører store innsparinger i vedlikehold i forhold ti...)
- 25. feb. 2015 kl. 07:58 (diff | hist) . . (-58) . . Produksjonsteknikk
- 25. feb. 2015 kl. 07:52 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringRandom.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 07:52 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringFig6.13.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 07:52 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringFig6.12.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 07:52 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringFig6.11.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 07:52 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringFig6.10.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 07:51 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringFig6.9.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 07:51 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringFig6.8.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 07:51 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringFig6.7.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 07:51 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringFig6.6.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 07:51 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringFig6.5.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 07:50 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringFig6.4.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 07:50 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringFig6.3.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 07:50 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringFig6.2.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 07:49 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringFig6.1.PNG (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 15:24 (diff | hist) . . (+47) . . Skinnesveising (→Avvirkning av skadet materiale) (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 15:22 (diff | hist) . . (+46) . . Skinnesveising (→Sveiseteknikk/utstyr)
- 24. feb. 2015 kl. 15:20 (diff | hist) . . (+92) . . Skinnesveising (→Skadetyper)
- 24. feb. 2015 kl. 15:18 (diff | hist) . . (+138) . . Skinnesveising (→Valg av sveisemetode for skjøtsveising)
- 24. feb. 2015 kl. 15:03 (diff | hist) . . (+224) . . Skinnesveising (→Elektrisk motstandssveising)
- 24. feb. 2015 kl. 14:37 (diff | hist) . . (+309) . . Skinnesveising (→Elektrisk motstandssveising)
- 24. feb. 2015 kl. 14:21 (diff | hist) . . (+152) . . Skinnesveising (→Ultralydkontroll)
- 24. feb. 2015 kl. 14:18 (diff | hist) . . (+1) . . Skinnesveising (→Sveisefeil)
- 24. feb. 2015 kl. 14:13 (diff | hist) . . (+3) . . Skinnesveising (→Mekaniske egenskaper)
- 24. feb. 2015 kl. 14:11 (diff | hist) . . (+226) . . Skinnesveising (→Sveisefeil)
- 24. feb. 2015 kl. 14:04 (diff | hist) . . (+104) . . Skinnesveising (→Utmattingsfasthet)
- 24. feb. 2015 kl. 14:02 (diff | hist) . . (+7) . . Skinnesveising (→Statisk bruddlast / nedbøyning)
- 24. feb. 2015 kl. 14:01 (diff | hist) . . (+47) . . Skinnesveising (→Statisk bruddlast / nedbøyning)
- 24. feb. 2015 kl. 14:00 (diff | hist) . . (+199) . . Skinnesveising (→Hardhet på kjøreflaten)
- 24. feb. 2015 kl. 13:55 (diff | hist) . . (+46) . . Skinnesveising (→Sveisemetodenes tidsforbruk)
- 24. feb. 2015 kl. 13:53 (diff | hist) . . (+45) . . Skinnesveising (→Spesielle sveisemetoder)
- 24. feb. 2015 kl. 13:52 (diff | hist) . . (+45) . . Skinnesveising (→Finsliping)
- 24. feb. 2015 kl. 13:51 (diff | hist) . . (+46) . . Skinnesveising (→Fjerning av former / avskjæring av vulst)
- 24. feb. 2015 kl. 13:50 (diff | hist) . . (+46) . . Skinnesveising (→Montering av digelen / antenning)
- 24. feb. 2015 kl. 13:49 (diff | hist) . . (+46) . . Skinnesveising (→Forvarming)
- 24. feb. 2015 kl. 13:48 (diff | hist) . . (+100) . . Skinnesveising (→Montering av former)
- 24. feb. 2015 kl. 13:44 (diff | hist) . . (+99) . . Skinnesveising (→Oppretting)
- 24. feb. 2015 kl. 13:42 (diff | hist) . . (+183) . . Skinnesveising (→Kapping av sveiseåpning)
- 24. feb. 2015 kl. 13:38 (diff | hist) . . (-1 190) . . Skinnesveising (→Sveising)
- 24. feb. 2015 kl. 13:37 (diff | hist) . . (+8) . . Skinnesveising (→Kapping av sveiseåpning)
- 24. feb. 2015 kl. 13:36 (diff | hist) . . (+176) . . Skinnesveising (→Sveisemateriell)
- 24. feb. 2015 kl. 13:30 (diff | hist) . . (+89) . . Skinnesveising (→System for skjøtsveising av skinner)
- 24. feb. 2015 kl. 13:28 (diff | hist) . . (+44) . . Skinnesveising (→Nødvendig avkjølingstid)
- 24. feb. 2015 kl. 13:27 (diff | hist) . . (+45) . . Skinnesveising (→Innledning)
- 24. feb. 2015 kl. 13:24 (diff | hist) . . (0) . . Skinnesveising (→Sveising)
- 24. feb. 2015 kl. 13:24 (diff | hist) . . (0) . . Skinnesveising (→Elektrisk motstandssveising)
- 24. feb. 2015 kl. 13:23 (diff | hist) . . (0) . . Skinnesveising (→Sveis med kort forvarming)
- 24. feb. 2015 kl. 13:22 (diff | hist) . . (0) . . Skinnesveising (→Sveis med lang forvarming)
- 24. feb. 2015 kl. 13:22 (diff | hist) . . (0) . . Skinnesveising (→Finsliping)
- 24. feb. 2015 kl. 13:22 (diff | hist) . . (0) . . Skinnesveising (→Montering av digelen / antenning)
- 24. feb. 2015 kl. 13:21 (diff | hist) . . (0) . . Skinnesveising (→Sveisemateriell)
- 24. feb. 2015 kl. 13:21 (diff | hist) . . (0) . . Skinnesveising (→Nødvendig avkjølingstid)
- 24. feb. 2015 kl. 13:11 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.55.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:11 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.54.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:11 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.53.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:11 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.52.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:11 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.51.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:10 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.50.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:10 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.49.PNG (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:10 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.48.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:10 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.47.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:09 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.46.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:09 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.45.PNG (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:09 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.44.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:09 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.43.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:08 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.42.PNG (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:08 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.41.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:08 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.40.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:08 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.39.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:07 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.38.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:07 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.37.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:07 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.36.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:07 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.35.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:06 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.34.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:06 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.33.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:06 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.32.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:06 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.31.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:05 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.30.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:05 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.29.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:05 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.28.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:05 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.27.PNG (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:05 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.26.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:04 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.25.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:04 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.24.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:04 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.23.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:03 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.22.PNG (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:03 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.21.PNG (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:03 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.20.PNG (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:03 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.19.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:02 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.18.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 13:02 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.17.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 12:59 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.16.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 12:59 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.15.PNG (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 12:59 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.14.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 12:59 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.13.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 12:58 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.12.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 12:58 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.11.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 12:57 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.10.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 12:57 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.9.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 12:57 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.8.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 12:57 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.7.PNG (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 12:57 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.6.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 12:56 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.5.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 12:56 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.4.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 12:56 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.3.jpg (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 12:42 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.2.PNG (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 12:42 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinnesveisingFig5.1.png (siste)
- 24. feb. 2015 kl. 12:23 (diff | hist) . . (+1 999) . . Skinnesveising (→Sliping)
- 24. feb. 2015 kl. 12:22 (diff | hist) . . (-1) . . Skinnesveising (→Arbeidsoperasjoner ved påleggsveising)
- 24. feb. 2015 kl. 12:21 (diff | hist) . . (+3 763) . . Skinnesveising (→Tilsatsmaterialer)
- 24. feb. 2015 kl. 12:14 (diff | hist) . . (+180) . . Skinnesveising (→Tilsatsmaterialer)
- 24. feb. 2015 kl. 12:07 (diff | hist) . . (+5 592) . . Skinnesveising (→Skadetyper)
- 24. feb. 2015 kl. 11:46 (diff | hist) . . (+5 742) . . Skinnesveising (→Mekaniske egenskaper)
- 24. feb. 2015 kl. 11:42 (diff | hist) . . (+6 158) . . Skinnesveising (→Stasjonær elektrisk motstandssveising av skinner)
- 24. feb. 2015 kl. 11:35 (diff | hist) . . (+1 039) . . Skinnesveising (→Statisk bruddstyrke / bøyeprøve)
- 24. feb. 2015 kl. 11:30 (diff | hist) . . (-2) . . Skinnesveising (→Mekaniske egenskaper)
- 24. feb. 2015 kl. 11:30 (diff | hist) . . (+6 171) . . Skinnesveising (→Geometrikontroll)
- 24. feb. 2015 kl. 11:24 (diff | hist) . . (+5 679) . . Skinnesveising (→Utmattingsfasthet)
- 24. feb. 2015 kl. 11:17 (diff | hist) . . (+1 251) . . Skinnesveising (→Statisk bruddlast / nedbøyning)
- 24. feb. 2015 kl. 11:13 (diff | hist) . . (+7 139) . . Skinnesveising (→Sveisemetoder)
- 24. feb. 2015 kl. 11:04 (diff | hist) . . (+4 587) . . Skinnesveising (→Forvarming)
- 24. feb. 2015 kl. 10:00 (diff | hist) . . (+3 992) . . Skinnesveising (→Kapping av sveiseåpning)
- 24. feb. 2015 kl. 09:56 (diff | hist) . . (+4 113) . . Skinnesveising (→Sveisemateriell)
- 24. feb. 2015 kl. 09:45 (diff | hist) . . (+4 171) . . Skinnesveising (→Sveisemateriell)
- 24. feb. 2015 kl. 09:41 (diff | hist) . . (+4) . . Skinnesveising
- 24. feb. 2015 kl. 09:41 (diff | hist) . . (+3 044) . . Skinnesveising (→Sveisemateriell)
- 24. feb. 2015 kl. 09:38 (diff | hist) . . (+2 416) . . Skinnesveising (→System for skjøtsveising av skinner)
- 24. feb. 2015 kl. 09:33 (diff | hist) . . (+19) . . Skinnesveising (→Nødvendig avkjølingstid)
- 24. feb. 2015 kl. 09:31 (diff | hist) . . (+1 276) . . Skinnesveising (→Den aluminiotermiske prosess)
- 24. feb. 2015 kl. 09:28 (diff | hist) . . (+3 209) . . Skinnesveising (→Nødvendig avkjølingstid)
- 24. feb. 2015 kl. 09:25 (diff | hist) . . (+2 376) . . Skinnesveising (→Matrialtekniske forutsetninger)
- 24. feb. 2015 kl. 09:18 (diff | hist) . . (+4 971) . . N Skinnesveising (Ny side: :Indentert linje ==Innledning== Fra begynnelsen av jernbanens historie ble skinnene forbundet med hverandre ved hjelp av lasker. Det er dette som er opphavet til den nostalgiske ”kadun...)
- 24. feb. 2015 kl. 08:40 (diff | hist) . . (-58) . . Produksjonsteknikk
- 24. feb. 2015 kl. 08:07 (diff | hist) . . (+240) . . Bygging av sporveksler (→Beltegående utstyr)
- 24. feb. 2015 kl. 08:02 (diff | hist) . . (+116) . . Bygging av sporveksler (→Skinnegående utstyr)
- 24. feb. 2015 kl. 07:59 (diff | hist) . . (+53) . . Bygging av sporveksler (→Mobilkraner/ hjullastere)
- 24. feb. 2015 kl. 07:58 (diff | hist) . . (+1) . . Bygging av sporveksler (→Transport av sporveksler)
- 24. feb. 2015 kl. 07:58 (diff | hist) . . (+52) . . Bygging av sporveksler (→Transport av sporveksler)
- 24. feb. 2015 kl. 07:56 (diff | hist) . . (+53) . . Bygging av sporveksler (→Sveising)
- 24. feb. 2015 kl. 07:38 (diff | hist) . . (+1 490) . . Bygging av sporveksler (→Innlegging med skinnegående utstyr)
- 24. feb. 2015 kl. 07:37 (diff | hist) . . (+9 613) . . Bygging av sporveksler (→Transport av sporveksler)
- 24. feb. 2015 kl. 07:27 (diff | hist) . . (+4 499) . . Bygging av sporveksler (→Montering av sporvekselvarme)
- 24. feb. 2015 kl. 07:22 (diff | hist) . . (+2 258) . . Bygging av sporveksler (→Pakking av sporveksel)
- 24. feb. 2015 kl. 07:20 (diff | hist) . . (+1 659) . . Bygging av sporveksler (→Sveising)
- 24. feb. 2015 kl. 07:18 (diff | hist) . . (+4 166) . . Bygging av sporveksler (→Utlegging av sviller)
- 24. feb. 2015 kl. 07:15 (diff | hist) . . (+4 521) . . N Bygging av sporveksler (Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== I motsetning til de fleste andre jernbanetekniske byggearbeider har arbeidet med bygging av sporveksler ikke endret seg mye over tid. Sporvekselbyggi...)
- 24. feb. 2015 kl. 07:10 (diff | hist) . . (-58) . . Produksjonsteknikk
- 23. feb. 2015 kl. 15:18 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Bygging av sporvekslerFig3.8.jpg (siste)
- 23. feb. 2015 kl. 15:18 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Bygging av sporvekslerFig3.7.jpg (siste)
- 23. feb. 2015 kl. 15:18 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Bygging av sporvekslerFig3.6.png (siste)
- 23. feb. 2015 kl. 15:18 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Bygging av sporvekslerFig3.5.jpg (siste)
- 23. feb. 2015 kl. 15:18 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Bygging av sporvekslerFig3.4.jpg (siste)
- 23. feb. 2015 kl. 15:17 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Bygging av sporvekslerFig3.3.jpg (siste)
- 23. feb. 2015 kl. 15:17 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Bygging av sporvekslerFig3.2.jpg (siste)
- 23. feb. 2015 kl. 15:17 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Bygging av sporvekslerFig3.1.png (siste)
- 23. feb. 2015 kl. 15:06 (diff | hist) . . (+139) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Oppbygging av motor og generator)
- 23. feb. 2015 kl. 15:03 (diff | hist) . . (+128) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Oppbygging av motor og generator)
- 23. feb. 2015 kl. 12:50 (diff | hist) . . (-4) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Elektrifisering i Norge)
- 23. feb. 2015 kl. 12:47 (diff | hist) . . (+84) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Litteraturhenvisninger)
- 23. feb. 2015 kl. 12:42 (diff | hist) . . (+1) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Elektrifisering i Norge)
- 23. feb. 2015 kl. 12:38 (diff | hist) . . (+1 229) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Elektrifisering i Norge)
- 23. feb. 2015 kl. 11:42 (diff | hist) . . (-18) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Elektrifisering i Norge)
- 23. feb. 2015 kl. 09:57 (diff | hist) . . (+299) . . Fast spor (→Beregningsgrunnlag for maksimale bøyespenninger)
- 23. feb. 2015 kl. 09:48 (diff | hist) . . (+923) . . Fast spor (→Teknisk beskrivelse)
- 23. feb. 2015 kl. 09:18 (diff | hist) . . (+681) . . Fast spor (→Beregningsgrunnlag for maksimale bøyespenninger)
- 23. feb. 2015 kl. 08:48 (diff | hist) . . (+16) . . Fast spor (→Litteraturhenvisnigner)
- 23. feb. 2015 kl. 08:47 (diff | hist) . . (+713) . . Fast spor (→Typer fast spor)
- 23. feb. 2015 kl. 08:25 (diff | hist) . . (+36) . . Fast spor (→Befestigelse i fast spor)
- 23. feb. 2015 kl. 08:24 (diff | hist) . . (+77) . . Fast spor (→Beregningsgrunnlag for maksimale bøyespenninger)
- 23. feb. 2015 kl. 08:21 (diff | hist) . . (+78) . . Fast spor (→Generell oppbygging)
- 23. feb. 2015 kl. 08:18 (diff | hist) . . (-27) . . Fast spor
- 23. feb. 2015 kl. 08:13 (diff | hist) . . (+4 953) . . Fast spor (→STEDEF)
- 23. feb. 2015 kl. 08:09 (diff | hist) . . (+7 420) . . Fast spor (→Byggenøyaktighet)
- 23. feb. 2015 kl. 07:40 (diff | hist) . . (+9 760) . . Fast spor (→Generell oppbygging)
- 23. feb. 2015 kl. 07:28 (diff | hist) . . (+14 036) . . N Fast spor (Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ 1. ANVENDELSE AV FAST SPOR ==Anvendelse av fast spor== ===Generelt om anvendelsesområder=== Et alternativ til konvensjonelt spor med sviller og ballast er en utf...)
- 23. feb. 2015 kl. 07:14 (diff | hist) . . (-58) . . Sporets komponenter
- 20. feb. 2015 kl. 15:13 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.22.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:13 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.21.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:13 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.20.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:13 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.19.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:12 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.18.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:12 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.17.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:12 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.16.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:12 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.15.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:12 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.14.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:11 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.13.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:11 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.12.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:11 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.11.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:11 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.10.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:11 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.9.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:10 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.8.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:10 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.7.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:10 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.6.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:10 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.5.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:10 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.4.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:09 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.3.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:09 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.2.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 15:09 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fast sporFig8.1.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 14:43 (diff | hist) . . (+239) . . Skjøter (→Glideskjøter uten sporutvidelse)
- 20. feb. 2015 kl. 13:37 (diff | hist) . . (+91) . . Skjøter (→Glideskjøter med sporutvidelse)
- 20. feb. 2015 kl. 13:32 (diff | hist) . . (+40) . . Skjøter (→Limte isolerte skjøter)
- 20. feb. 2015 kl. 13:30 (diff | hist) . . (+158) . . Skjøter (→Limte isolerte skjøter)
- 20. feb. 2015 kl. 13:26 (diff | hist) . . (+12) . . Skjøter (→Skjøter med kraftoverføring gjennom laskebolter)
- 20. feb. 2015 kl. 13:25 (diff | hist) . . (+151) . . Skjøter (→Skjøter med kraftoverføring gjennom laskebolter)
- 20. feb. 2015 kl. 13:05 (diff | hist) . . (0) . . Skjøter (→Åpne isolerskjøter)
- 20. feb. 2015 kl. 13:05 (diff | hist) . . (+86) . . Skjøter (→Åpne isolerskjøter)
- 20. feb. 2015 kl. 13:02 (diff | hist) . . (0) . . Skjøter (→Laskeskjøtens konstruksjon)
- 20. feb. 2015 kl. 13:01 (diff | hist) . . (0) . . Skjøter (→Laskeskjøtens konstruksjon)
- 20. feb. 2015 kl. 13:01 (diff | hist) . . (+39) . . Skjøter (→Varmeromsregulering)
- 20. feb. 2015 kl. 13:00 (diff | hist) . . (+76) . . Skjøter (→Laskeskjøtens konstruksjon)
- 20. feb. 2015 kl. 12:57 (diff | hist) . . (+2 909) . . Skjøter (→Glideskjøter med sporutvidelse)
- 20. feb. 2015 kl. 12:54 (diff | hist) . . (+7 550) . . Skjøter (→Limte isolerte skjøter)
- 20. feb. 2015 kl. 12:37 (diff | hist) . . (+6 196) . . Skjøter (→Isolerte skjøter)
- 20. feb. 2015 kl. 12:32 (diff | hist) . . (+8 682) . . N Skjøter (Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== Tidligere var skinneskjøten en svært viktig sporkomponent som ble viet stor oppmerksomhet. I dag har vi eliminert de aller fleste skinneskjøtene v...)
- 20. feb. 2015 kl. 12:20 (diff | hist) . . (-58) . . Sporets komponenter
- 20. feb. 2015 kl. 12:16 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.16.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:14 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.19.png.jpg (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:14 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.18.png.jpg (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:14 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.17.png.jpg (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:14 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.15.png.jpg (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:14 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.14.png.jpg (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:13 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.13.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:13 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.12.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:13 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.11.jpg (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:13 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.10.jpg (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:12 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.9.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:12 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.8.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:12 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.7.jpg (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:12 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.6b.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:12 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.6a.jpg (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:11 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.5.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:11 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.4.jpg (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:11 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.3.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:11 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.2.PNG (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 12:11 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkjøterFig6.1.png (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 11:30 (diff | hist) . . (+207) . . Stasjonsplaner (→Forenkling av sporanlegg) (siste)
- 20. feb. 2015 kl. 11:26 (diff | hist) . . (0) . . Stasjonsplaner (→Forbindelse til driftsbanegård og depotspor)
- 20. feb. 2015 kl. 11:25 (diff | hist) . . (+48) . . Stasjonsplaner (→Forbindelse til driftsbanegård og depotspor)
- 20. feb. 2015 kl. 11:23 (diff | hist) . . (0) . . Stasjonsplaner (→Kombinert gjennomkjørings- og sekkestasjon)
- 20. feb. 2015 kl. 11:23 (diff | hist) . . (+102) . . Stasjonsplaner (→Forbindelse til driftsbanegård og depotspor)
- 20. feb. 2015 kl. 11:19 (diff | hist) . . (+5) . . Stasjonsplaner (→Kombinert gjennomkjørings- og sekkestasjon)
- 20. feb. 2015 kl. 11:18 (diff | hist) . . (+103) . . Stasjonsplaner (→Kombinert gjennomkjørings- og sekkestasjon)
- 20. feb. 2015 kl. 11:17 (diff | hist) . . (0) . . Stasjonsplaner (→Gjennomkjøringsstasjoner)
- 20. feb. 2015 kl. 11:15 (diff | hist) . . (+366) . . Stasjonsplaner (→Gjennomkjøringsstasjoner)
- 20. feb. 2015 kl. 11:10 (diff | hist) . . (0) . . Stasjonsplaner (→Klassisk sekkestasjon)
- 20. feb. 2015 kl. 11:09 (diff | hist) . . (+47) . . Stasjonsplaner (→Klassisk sekkestasjon)
- 20. feb. 2015 kl. 10:01 (diff | hist) . . (+3) . . Stasjonsplaner (→Sekkestasjoner)
- 20. feb. 2015 kl. 10:00 (diff | hist) . . (+13) . . Stasjonsplaner (→Sekkestasjoner)
- 20. feb. 2015 kl. 09:58 (diff | hist) . . (+142) . . Stasjonsplaner (→Sekkestasjoner)
- 20. feb. 2015 kl. 09:57 (diff | hist) . . (+268) . . Stasjonsplaner (→Plattformarrangement)
- 20. feb. 2015 kl. 09:51 (diff | hist) . . (+2) . . Stasjonsplaner (→Forbindelse til driftsbanegård og depotspor)
- 20. feb. 2015 kl. 09:39 (diff | hist) . . (+283) . . Stasjonsplaner (→Avgreningsstasjoner)
- 20. feb. 2015 kl. 09:34 (diff | hist) . . (+56) . . Stasjonsplaner (→Mellomstasjoner)
- 20. feb. 2015 kl. 09:28 (diff | hist) . . (+267) . . Stasjonsplaner (→Mellomstasjoner)
(nyeste | eldste) Vis (500 nyere | 500 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)