Brukerbidrag
(nyeste | eldste) Vis (50 nyere | 50 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- 26. mar. 2012 kl. 12:26 (diff | hist) . . (+221) . . Kriterier for valg av tunnelkonsept
- 26. mar. 2012 kl. 12:17 (diff | hist) . . (+77) . . Kriterier for valg av tunnelkonsept
- 26. mar. 2012 kl. 12:14 (diff | hist) . . (+102) . . Kriterier for valg av tunnelkonsept
- 26. mar. 2012 kl. 12:11 (diff | hist) . . (+252) . . Kriterier for valg av tunnelkonsept
- 26. mar. 2012 kl. 11:16 (diff | hist) . . (-12) . . Kriterier for valg av tunnelkonsept
- 26. mar. 2012 kl. 11:15 (diff | hist) . . (+176) . . Kriterier for valg av tunnelkonsept
- 26. mar. 2012 kl. 10:45 (diff | hist) . . (+165) . . Kriterier for valg av tunnelkonsept
- 12. mar. 2012 kl. 13:33 (diff | hist) . . (+167) . . N Kriterier for valg av kontaktledning (Ny side: Strømskinne eller tradisjonell kontaktledning. Argumenter for alternativene belyses. Det beregnes RAMS- og LCC-verdi for begge løsningene. Spesifikke krav anbefales.)
- 12. mar. 2012 kl. 13:33 (diff | hist) . . (+267) . . N Kriterier for valg av overbygning (Ny side: Ballastspor eller fastspor. Argumentene for alternativene belyses. Det beregnes RAMS- og LCC-verdi for begge løsningene. Det kan også legges vekt på standardisering. Prosjektet vil ta ut...)
- 12. mar. 2012 kl. 13:32 (diff | hist) . . (+270) . . N Kriterier for valg av tunneltverrsnitt (Ny side: Kriterier for dimensjonerende trykk- og suglaster for ett- og toløpstunneler gjennomgås. Det skal anbefales spesifikke krav til trykk- og suglaster for V=250 km/t. I tillegg utarbeides de...)
- 12. mar. 2012 kl. 13:32 (diff | hist) . . (+99) . . N Kriterier for valg av drivemetode (Ny side: Konvensjonell drift vs. TBM. Få fram argumentasjon for alternativene. Kriterier for valget. Follo.)
- 12. mar. 2012 kl. 13:31 (diff | hist) . . (+474) . . N Kriterier for valg av vann- og frostsikring (Ny side: Det er per i dag fire hovedalternativer til vann- og frostsikring. Fordeler og ulemper med de ulike alternativene belyses, og benyttes som underlag for eventuelle anbefalinger. Her benyttes...)
- 12. mar. 2012 kl. 13:31 (diff | hist) . . (+426) . . N Kriterier for stabilitetssikring (Ny side: Føler man seg trygge på at tunnelene våre blir godt nok sikret? Statens vegvesens etatsprogram “Moderne vegtunneler” legges frem i mars, og er en komplett og helhetlig strategi for v...)
- 12. mar. 2012 kl. 13:29 (diff | hist) . . (+62) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept
- 12. mar. 2012 kl. 13:26 (diff | hist) . . (-226) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept
- 12. mar. 2012 kl. 13:10 (diff | hist) . . (+55) . . Kriterier for valg av beredskapskonsept
- 12. mar. 2012 kl. 13:07 (diff | hist) . . (+2 513) . . N Kriterier for valg av beredskapskonsept (Ny side: Følgende sikkerhetstiltak belyses: * Dimensjonerende brann: TSI SRT legger til grunn en branneffekt på 25 MW for konstruksjoner med full varmeutvikling etter 15 min. Viser til artikkel...)
- 12. mar. 2012 kl. 12:30 (diff | hist) . . (+1 065) . . N Kriterier for valg av tunnelkonsept (Ny side: Følgende prinsipielle tunnelkonsept benyttes for dobbeltsporede jernbanestrekninger: * Ett stort dobbeltsporet løp med rømningsveier til det fri eller annet sikkert sted for minimum hv...)
- 12. mar. 2012 kl. 12:26 (diff | hist) . . (+270) . . N Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler (Ny side: Christopher skriver et problemnotat der det dokumenteres behov for en oppdatering av veiledningen i forholdt til TSI SRT og øvrige endringer i relevante lover og forskrifter. Det tas sikt...)
- 12. mar. 2012 kl. 10:31 (diff | hist) . . (+9) . . Rammeverk for tunnel
- 12. mar. 2012 kl. 10:30 (diff | hist) . . (+387) . . N Rammeverk for tunnel (Ny side: Veiledning for saksbehandling for jernbanetunneler Kriterier for valg av tunnelkonsept Kriterier for valg av beredskapskonsept Kriterier for valg av sikringsmetode [[Kriteri...)
- 16. jan. 2012 kl. 13:20 (diff | hist) . . (+49) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Tiltak for å sikre selvevakuering)
- 16. jan. 2012 kl. 13:19 (diff | hist) . . (+69) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Konsekvensreduserende tiltak)
- 16. jan. 2012 kl. 13:18 (diff | hist) . . (+86) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Konsekvensreduserende tiltak)
- 16. jan. 2012 kl. 13:17 (diff | hist) . . (+54) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Konsekvensreduserende tiltak)
- 16. jan. 2012 kl. 13:12 (diff | hist) . . (+73) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Konsekvensreduserende tiltak)
- 16. jan. 2012 kl. 13:10 (diff | hist) . . (+89) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Ulykkesforhindrende tiltak)
- 16. jan. 2012 kl. 13:08 (diff | hist) . . (+153) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Tiltak for å sikre selvevakuering)
- 16. jan. 2012 kl. 13:05 (diff | hist) . . (+77) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Konsekvensreduserende tiltak)
- 16. jan. 2012 kl. 13:04 (diff | hist) . . (+92) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Tiltak for å sikre selvevakuering)
- 16. jan. 2012 kl. 13:03 (diff | hist) . . (+112) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Ulykkesforhindrende tiltak)
- 16. jan. 2012 kl. 12:50 (diff | hist) . . (+57) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Ulykkesforhindrende tiltak)
- 16. jan. 2012 kl. 12:48 (diff | hist) . . (+87) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Ulykkesforhindrende tiltak)
- 16. jan. 2012 kl. 12:40 (diff | hist) . . (+16) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Konsekvensreduserende tiltak)
- 16. jan. 2012 kl. 12:40 (diff | hist) . . (+57) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Konsekvensreduserende tiltak)
- 16. jan. 2012 kl. 12:38 (diff | hist) . . (+118) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Tiltak for å sikre selvevakuering)
- 16. jan. 2012 kl. 12:37 (diff | hist) . . (-81) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Konsekvensreduserende tiltak)
- 16. jan. 2012 kl. 12:37 (diff | hist) . . (+112) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Konsekvensreduserende tiltak)
- 16. jan. 2012 kl. 12:35 (diff | hist) . . (+57) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Konsekvensreduserende tiltak)
- 16. jan. 2012 kl. 12:35 (diff | hist) . . (+64) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Ulykkesforhindrende tiltak)
- 16. jan. 2012 kl. 12:26 (diff | hist) . . (+69) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Tiltak for å sikre selvevakuering)
- 16. jan. 2012 kl. 12:10 (diff | hist) . . (+67) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Konsekvensreduserende tiltak)
- 16. jan. 2012 kl. 12:09 (diff | hist) . . (+58) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Konsekvensreduserende tiltak)
- 13. jan. 2012 kl. 13:31 (diff | hist) . . (+1) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Tunnelens lengde og utforming)
- 13. jan. 2012 kl. 11:31 (diff | hist) . . (-25) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Tunnelens lengde og utforming)
- 13. jan. 2012 kl. 10:01 (diff | hist) . . (+309) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (Krav til rømningsveier.)
- 13. jan. 2012 kl. 09:43 (diff | hist) . . (+15) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (Oppdatering av utvikling av brann - 15 min.)
- 12. jan. 2012 kl. 11:45 (diff | hist) . . (+52) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Risikoanalyser)
- 12. jan. 2012 kl. 11:43 (diff | hist) . . (+48) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Risikoanalyser)
- 12. jan. 2012 kl. 11:41 (diff | hist) . . (+2 282) . . Spor/Tunnel/Tunnelsikkerhet (→Risikoanalyser)
(nyeste | eldste) Vis (50 nyere | 50 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)