Galleri over nye filer
Hopp til navigering
Hopp til søk
Denne spesialsiden viser de sist opplastede filene.
- Tog ved første seksjonsskille på strekning med tre AT-vinduer.png Fm
27. jul. 2023 kl. 10:38
1 980 × 481; 32 KB
- Strømmer i et mindre avsnitt med AT-system med to korte matestrekninger.png Fm
27. jul. 2023 kl. 06:33
1 980 × 402; 17 KB
- Strømmer i et mindre avsnitt med AT-system på en lang matestrekning.png Fm
27. jul. 2023 kl. 06:32
1 980 × 402; 15 KB
- Strømmer i forbindelse med koblingshus med AT-system med flere matestrekninger som betraktes individuelt.png Fm
25. jul. 2023 kl. 09:53
1 980 × 1 226; 46 KB
- Tog midt mellom første og andre AT på strekning med to AT-vinduer.png Fm
24. jul. 2023 kl. 11:25
1 980 × 599; 29 KB
- Tog midt mellom første og andre AT på strekning med tre AT-vinduer.png Fm
24. jul. 2023 kl. 10:47
1 980 × 481; 34 KB
- Strømmer i forbindelse med koblingshus med AT-system med tilknytning til mange matestrekninger.png Fm
24. jul. 2023 kl. 09:31
1 980 × 937; 33 KB
- Tog ved første seksjonsskille på strekning med ett AT-vindu.png Fm
21. jul. 2023 kl. 11:04
1 980 × 481; 21 KB
- Tog ved første seksjonsskille på strekning med to AT-vinduer.png Fm
21. jul. 2023 kl. 06:11
1 980 × 481; 30 KB
- Oljenivådiagram for ekspansjonstank til autotransformator.jpg Fm
15. jul. 2022 kl. 06:22
3 024 × 4 032; 2,14 MB
- Feil under oppretting av miniatyrbilde: Filen mangler
- Innflytelse fra sporfeilens lengde på kritisk knekktemperatur.PNG Saramam
18. feb. 2015 kl. 13:30
791 × 699; 52 KB
- Innflytelse fra pilhøydefeil på kritisk knekktemperatur.PNG Saramam
18. feb. 2015 kl. 13:29
747 × 678; 44 KB
- Innflytelse fra vridningsstivhet på kritisk knekktemperatur.PNG Saramam
18. feb. 2015 kl. 13:28
780 × 701; 48 KB
- Innflytelse fra stivhet i lengderetn. på kritisk knekktemperatur.PNG Saramam
18. feb. 2015 kl. 13:28
776 × 690; 52 KB
- Innflytelse fra sideforsk.motstand på kritisk knekktemperatur.PNG Saramam
18. feb. 2015 kl. 13:27
755 × 729; 54 KB
- Innflytelse fra kurveradius på kritisk knekktemperatur.PNG Saramam
18. feb. 2015 kl. 13:26
745 × 681; 46 KB
- Sideforskyvningsmotstand med forskjellige svilletyper.PNG Saramam
18. feb. 2015 kl. 13:07
492 × 651; 22 KB
- Sidemotstand avhengig av ballast i svillemellomrom.PNG Saramam
18. feb. 2015 kl. 13:04
1 245 × 589; 151 KB
- Sideforskyvningsmotstand avhengig av ballastskulder.PNG Saramam
18. feb. 2015 kl. 13:04
851 × 656; 261 KB
- Bruddåpning ved skinnebrudd i spor med S54-skinner.PNG Saramam
17. feb. 2015 kl. 13:59
965 × 669; 91 KB