Alle offentlige logger
Kombinert visning av alle loggene på Lærebøker i jernbaneteknikk. Du kan minske antallet resultater ved å velge loggtype, brukernavn eller den siden som er påvirket (husk å skille mellom store og små bokstaver).
(nyeste | eldste) Vis (50 nyere | 50 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)- 16. feb. 2015 kl. 13:13 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Medbringer i IORE – 2000 lokomotivet.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 09:23 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp en ny versjon av Fil:Boggi på lokomotiv IORE – 2000 på Ofotbanen.png
- 16. feb. 2015 kl. 09:23 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Boggi på lokomotiv IORE – 2000 på Ofotbanen.png
- 16. feb. 2015 kl. 09:21 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Boggi med skivebremser.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 09:20 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Kritisk hastighet.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 09:19 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Rulling av vognkasse.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 09:19 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Funksjon til en hydraulisk demper.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 09:18 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Luftfjær som sekundærfjær.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 09:16 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Prinsipp mht. luftfjær.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 09:15 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp en ny versjon av Fil:Sekundærfjæring.png
- 16. feb. 2015 kl. 09:03 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Sekundærfjæring.png
- 16. feb. 2015 kl. 09:02 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Boggi med koplede aksler ved krysstaver.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 09:01 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Konstruksjonsprinsippet av en three-piece boggi.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:59 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Boggikonstruksjon.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:58 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Boggi med koplede aksler.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:58 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Boggi med myk hjulsatsstyring.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:57 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Boggi med stiv akselboksføring.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:56 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Stålsjikt og gummisjikt i kombinasjon.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:55 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Spiralfjærer.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:54 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Ulike typer fjærer.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:53 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Ulike typer av rullelager.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:51 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Fjærende hjul.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:51 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:To typer av hjul.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:49 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Overgangssone.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:48 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Skisse av et hjulsett med påkrympet hjul.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:45 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Moderne boggiramme.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:43 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Komponenter på en moderne boggi.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:39 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Designtegning av løpeboggi med bremseskiver.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:38 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Moderne løpeboggi med bremseskiver fra Siemens.png
- 16. feb. 2015 kl. 08:36 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Prinsippskisse av vogn.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:35 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Egensvingningstilstander av vognkasse.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:34 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Inngangsreseptans.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:33 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Modellering av algoritmene.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:32 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Vertikal akselerasjonsforsterkning av vognkasse.PNG
- 16. feb. 2015 kl. 08:28 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp en ny versjon av Fil:Endimensjonalt system (mekanisk).png
- 16. feb. 2015 kl. 08:27 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp en ny versjon av Fil:Rullende materiell og spor.png
- 13. feb. 2015 kl. 15:11 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Endimensjonalt system (mekanisk).png
- 13. feb. 2015 kl. 15:08 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Rullende materiell og spor.png
- 27. jan. 2015 kl. 07:41 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:KoblingsbildeKLanlegg.png (Koblingsbilde av kontaktledningsanlegget)
- 27. jan. 2015 kl. 07:40 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:TransRotOmformer.png (Transportabel roterende omformer)
- 27. jan. 2015 kl. 07:39 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Direkteomformer.png (Direkteomformer)
- 27. jan. 2015 kl. 07:39 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:StrømkurveDO.png (Strømkurve fra en direkteomformer)
- 27. jan. 2015 kl. 07:38 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:OmformerMellomledd.png (Omformer med mellomledd)
- 27. jan. 2015 kl. 07:37 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:ForløpOmformerMellomledd.png (Kurveforløp fra en omformer med mellomledd)
- 27. jan. 2015 kl. 07:36 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:130kVTrafo.png (Eksempel på en 130 kV transformatorstasjon)
- 27. jan. 2015 kl. 07:29 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:StrømmensVei.png (Strømmens vei fra kraftverk til lokomotiv)
- 27. jan. 2015 kl. 07:13 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:KomponenterIKLanlegg.png (Oversikt over kontaktledningsanleggets komponenter i en spennlengde.)
- 27. jan. 2015 kl. 07:12 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:AnleggsdelerIJernbane.png (Anleggsdeler nødvendige for elektrisk jernbanedrift)
- 27. jan. 2015 kl. 07:12 Saramam (diskusjon | bidrag) lastet opp Fil:Energioverføring.png (Energioverføring fra kraftverk til lokomotiv)
- 22. jan. 2015 kl. 08:43 Brukerkontoen Saramam (diskusjon | bidrag) ble opprettet