Opplastinger av Yasa

Hopp til navigering Hopp til søk

Denne spesialsiden viser alle opplastede filer.

Filliste
Første sideForrige sideNeste sideSiste side
Dato Navn Miniatyrbilde Størrelse (byte) Beskrivelse Versjoner
19. des. 2011 kl. 14:15 Ekstra figur.png (fil) 151 KB Man ser her for hver sporseksjon dataelementer som lengde, tilknytning til neste sporseksjon, betegnelse på tilhørende signal, siktavstand, antall aspekter i signalet m.m. 1
19. des. 2011 kl. 14:08 Fig-10.png (fil) 57 KB 10Togfølge-diagram for strekning med konstant hastighet med stopp. 1
19. des. 2011 kl. 14:09 Fig-11.png (fil) 45 KB Togfølge-diagram for hastighetsreduksjon og konstant signalavstand. 1
19. des. 2011 kl. 14:10 Fig-12.png (fil) 40 KB Togfølgediagram for to tog som starter fra en stasjon. 1
19. des. 2011 kl. 14:10 Fig-13.png (fil) 46 KB Togfølgediagram for to tog som ankommer en større stasjonen. 1
15. des. 2011 kl. 13:31 Fig-14.png (fil) 21 KB Mer detaljert grafisk rute med blandet trafikk. 1
15. des. 2011 kl. 13:32 Fig-15.png (fil) 28 KB Grafisk rute med puljer på 3 direkte og 2 stoppende tog. 1
15. des. 2011 kl. 13:32 Fig-16.png (fil) 6 KB Skjematisk framstilling av en stasjon og hovedsignalenes plassering. 1
15. des. 2011 kl. 13:33 Fig-17.png (fil) 19 KB Maksimalt tett trafikk over et strekningsavsnitt med idealiserte stasjoner. 1
15. des. 2011 kl. 13:33 Fig-18.png (fil) 15 KB De fire ulike togfølgetilfellene ved enkeltsporet drift. 1
15. des. 2011 kl. 13:34 Fig-19.png (fil) 11 KB Togfølgetider ved kjøring i samme retning på enkeltspor: øverst: stasjoner uten mellomliggende blokkpost, midten: blokkpost, avstanden fra st. A til blokkpost er dimensjonerende, nederst: blokkpost, avstanden fra blokkpost til st. B er dimensjonerende 1
19. des. 2011 kl. 14:11 Fig-20.png (fil) 58 KB Tid-veg diagram for kryssing mellom to nærtrafikktog uten rutemessig stopp. 1
19. des. 2011 kl. 14:12 Fig-21.png (fil) 30 KB Samlet tidsforbruk (T) som funksjon av starttidsforskyvningen (t) for to nærtrafikktog uten rutemessig stopp. 1
15. des. 2011 kl. 13:35 Fig-22.png (fil) 33 KB Forsinkelsesforplantning ved ensartet trafikk (j=3). 1
15. des. 2011 kl. 13:35 Fig-23.png (fil) 29 KB Eksempel på forsinkelsesforplantning ved blandet trafikk (n=2, m=1, j=5). 1
19. des. 2011 kl. 14:13 Fig-24.png (fil) 26 KB Forsinkelsesforplantning som funksjon av utnyttelsesgrad. 1
19. des. 2011 kl. 14:16 Fig-25.png (fil) 69 KB Eksempel på grafisk fremstilling av simulert trafikk. 1
19. des. 2011 kl. 14:16 Fig-26.png (fil) 95 KB Eksempel på utskrift av sporseksjoner hvor tog må stoppe eller bremse. 1
15. des. 2011 kl. 13:27 Fig-4.png (fil) 6 KB Minste togfølgetid ved 3-begrep signalering 1
15. des. 2011 kl. 13:27 Fig-5.png (fil) 7 KB Minste togfølgetid ved 4-begrep signalering 1
15. des. 2011 kl. 13:27 Fig-6.png (fil) 18 KB Begynnelsen av togfølge-diagram. 1
15. des. 2011 kl. 13:28 Fig-7.png (fil) 26 KB Togfølge-diagram med første tog og signalbilder bak toget. 1
15. des. 2011 kl. 13:28 Fig-8.png (fil) 28 KB Fullstendig togfølge-diagram inklusive hjelpelinjer. 1
15. des. 2011 kl. 13:31 Fig-9.png (fil) 28 KB Fullstendig togfølgediagram slik de oftest vises (hjelpelinjer fjernet). 1
22. aug. 2011 kl. 09:22 Fig521-101.png (fil) 6 KB Jernbaneverkets lærebøker. 1
22. aug. 2011 kl. 11:28 Fig521-201.png (fil) 31 KB Et moderne jernbaneanlegg kan sammenlignes med et system i seriestruktur 1
22. aug. 2011 kl. 11:33 Fig521-202.png (fil) 29 KB Prinsippskisse på elementer som må harmoniseres ved prosjektering og utbygging av høyhastighets jernbaneanlegg 1
22. aug. 2011 kl. 11:33 Fig521-203.png (fil) 27 KB Lastfordelingsprinsipp 1
22. aug. 2011 kl. 12:24 Fig521-204.png (fil) 24 KB Fikse resolusjonen 2
22. aug. 2011 kl. 11:34 Fig521-205.png (fil) 36 KB Ballastprofil for dobbeltspor 1
22. aug. 2011 kl. 11:35 Fig521-206.png (fil) 32 KB Kabelfritt profil 1
22. aug. 2011 kl. 12:29 Fig521-207.png (fil) 126 KB Erfaringsområde for kornfordeling av leire til vegfyllinger 1
22. aug. 2011 kl. 11:36 Fig521-208.png (fil) 30 KB Prinsippskisse av leirfylling med sandlag og sanddren 1
22. aug. 2011 kl. 12:28 Fig521-209.png (fil) 69 KB Anbefalt tverrprofil av leirfylling 1
22. aug. 2011 kl. 12:30 Fig521-210.png (fil) 71 KB Prinsippskisse av lettfylling 1
22. aug. 2011 kl. 11:36 Fig521-211.png (fil) 37 KB Prinsippskisse for bruk av EPS-blokker i jernbanefylling 1
22. aug. 2011 kl. 11:37 Fig521-212.png (fil) 23 KB Minimumskrav til planering av utfylt masse 1
22. aug. 2011 kl. 11:38 Fig521-213.png (fil) 27 KB Forsterkning av fyllingsfot 1
22. aug. 2011 kl. 11:38 Fig521-214.png (fil) 21 KB Tilpasning av skjæringshelning til sprekkeplan 1
22. aug. 2011 kl. 11:38 Fig521-215.png (fil) 21 KB Fjellskråning med fanggrøfter 1
22. aug. 2011 kl. 11:39 Fig521-216.png (fil) 24 KB Åpen grøft erstattes av rør med kummer 1
22. aug. 2011 kl. 12:35 Fig521-217.png (fil) 3 KB Nytt figur betegnelse 3
22. aug. 2011 kl. 11:57 Fig521-218.png (fil) 26 KB Åpen grøft med forankret betongmur 2
22. aug. 2011 kl. 11:58 Fig521-219.png (fil) 26 KB Åpen grøft erstattes med rør og kummer 1
25. aug. 2011 kl. 07:39 Fig521-301.png (fil) 6 KB Modul, M, som funksjon av effektivspenning for forskjellige jordarter, prinsipp-skisse. 1
25. aug. 2011 kl. 07:39 Fig521-302.png (fil) 5 KB Modultall m, og spenningseksponent a, for norsk leire 1
25. aug. 2011 kl. 07:40 Fig521-303.png (fil) 4 KB Beregning av stripelast pga. fylling 1
25. aug. 2011 kl. 07:40 Fig521-304.png (fil) 9 KB Spenningsendringer under stripelast – problemstilling 1
25. aug. 2011 kl. 07:41 Fig521-305.png (fil) 15 KB Spenningsfordeling for overflatebelastning, tilpasset jordarten sine egenskaper. B = fundamentbredde, L = fundamentlengde, Δz = tilleggsspenning på dybde z, q = stripelast på grunnen 1
25. aug. 2011 kl. 07:41 Fig521-306.png (fil) 12 KB Endring i effektiv vertikalspenning, z', i grunnen, - og resulterende tøyninger i et jordelement på dyp z 1
Første sideForrige sideNeste sideSiste side