Filliste
Denne spesialsiden viser alle opplastede filer.
Dato | Navn | Miniatyrbilde | Størrelse (bytes) | Bruker | Beskrivelse | Versjoner |
---|---|---|---|---|---|---|
25. feb. 2015 kl. 09:35 | BallastrensingFig7.10.png (fil) | 382 KB | Saramam | 1 | ||
25. feb. 2015 kl. 09:33 | BallastrensingFig7.2.PNG (fil) | 17 KB | Saramam | 1 | ||
25. feb. 2015 kl. 09:33 | BallastrensingFig7.3.PNG (fil) | 24 KB | Saramam | 1 | ||
25. feb. 2015 kl. 09:33 | BallastrensingFig7.4.png (fil) | 789 KB | Saramam | 1 | ||
25. feb. 2015 kl. 09:34 | BallastrensingFig7.5.PNG (fil) | 22 KB | Saramam | 1 | ||
25. feb. 2015 kl. 09:34 | BallastrensingFig7.6.png (fil) | 1,06 MB | Saramam | 1 | ||
25. feb. 2015 kl. 09:34 | BallastrensingFig7.7.png (fil) | 2,06 MB | Saramam | 1 | ||
25. feb. 2015 kl. 09:34 | BallastrensingFig7.8.png (fil) | 673 KB | Saramam | 1 | ||
25. feb. 2015 kl. 09:34 | BallastrensingFig7.9.png (fil) | 411 KB | Saramam | 1 | ||
16. nov. 2022 kl. 13:46 | Bane NOR redningstog.png (fil) | 415 KB | Sagtri | 1 | ||
5. nov. 2020 kl. 08:07 | Belastningstog stortingsvedtak Østfoldbanen.jpg (fil) | 63 KB | Jcs | 1 | ||
17. feb. 2015 kl. 14:01 | Beregning av krefter ved skinnevandring.PNG (fil) | 75 KB | Saramam | 1 | ||
22. aug. 2023 kl. 12:30 | Betongelementhvelv.PNG (fil) | 124 KB | Sagtri | 1 | ||
18. feb. 2015 kl. 13:19 | Betongsviller etter Meier.PNG (fil) | 48 KB | Saramam | 1 | ||
18. feb. 2015 kl. 13:23 | Betongsviller etter Meier S49.PNG (fil) | 46 KB | Saramam | 1 | ||
2. jul. 2013 kl. 11:04 | Betongutstøping.png (fil) | 35 KB | Sagtri | 1 | ||
23. apr. 2013 kl. 12:23 | Betydning GS-grupper.png (fil) | 39 KB | Rbe | 1 | ||
23. apr. 2013 kl. 12:44 | Betydning GS-grupper Dverg.png (fil) | 13 KB | Rbe | 1 | ||
23. apr. 2013 kl. 12:45 | Betydning GS-grupper Hoved&For&mer.png (fil) | 32 KB | Rbe | 1 | ||
23. apr. 2013 kl. 12:44 | Betydning GS-grupper Veksel.png (fil) | 26 KB | Rbe | 1 | ||
16. jun. 2022 kl. 12:52 | Bil.jpg (fil) | 31 KB | Helvsaas | 1 | ||
9. apr. 2021 kl. 13:01 | Bil med mobil vifte.jpg (fil) | 74 KB | Jcs | 1 | ||
13. sep. 2011 kl. 10:47 | Bilde11.1.jpg (fil) | 20 KB | Siru | Årlig blir et stort antall elg påkjørt og drept av bil- eller togtrafikk. | 1 | |
13. sep. 2011 kl. 10:48 | Bilde11.2.jpg (fil) | 59 KB | Siru | Påkjørsler av dyr har flere konsekvenser : dyr lider og dør, togpersonell får ubehagelige opplevelser, tog skades og forsinkes og grunneiere mister betydelige jaktinntekter mv. | 1 | |
13. sep. 2011 kl. 10:48 | Bilde11.3.jpg (fil) | 65 KB | Siru | Når snøen skjuler lyngen, går elgen over til å beite på tynne kvister, fortrinnsvis fra lauvtrær som rogn, selje og osp. Blir snødybden større enn 70 cm, trekker elgen til tradisjonelt snøfattige vinterbeiteområder. | 1 | |
13. sep. 2011 kl. 10:49 | Bilde11.4.jpg (fil) | 30 KB | Siru | Elgen spiser gjerne furubar vinterstid. Strekninger med ungfuru langs jernbanen er risikofylte med tanke på elgpåkjørsler. | 1 | |
13. sep. 2011 kl. 10:49 | Bilde11.5.jpg (fil) | 145 KB | Siru | Foring av elg i sidedaler har gitt gode resultater i Østerdalen. | 1 | |
13. sep. 2011 kl. 10:50 | Bilde11.6.jpg (fil) | 47 KB | Siru | Viltpåkjørsler kan reduseres ved skogrydding. Eksempel ved Nordlandsbanen. | 1 | |
13. sep. 2011 kl. 10:50 | Bilde11.7.jpg (fil) | 62 KB | Siru | Riktig plassert og utformet viltgjerde hindrer elg i å krysse jernbanelinjen. | 1 | |
13. sep. 2011 kl. 10:25 | Bilde9.1.jpg (fil) | 48 KB | Siru | Rydding med HUDDIG 960 traktorgraver med Trimcut ryddeaggregat. | 1 | |
13. sep. 2011 kl. 10:25 | Bilde9.2.jpg (fil) | 50 KB | Siru | HITACHI EX 100WD gravemaskin med Trimcut ryddeaggregat. | 1 | |
16. feb. 2015 kl. 13:14 | Bilde av den ene halvdelen av lokomotiv IORE – 2000.PNG (fil) | 427 KB | Saramam | 1 | ||
23. jun. 2020 kl. 12:38 | Bodan.png (fil) | 490 KB | Jcs | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 13:15 | Boggi av type Y25 for godsvogner.PNG (fil) | 216 KB | Saramam | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 08:58 | Boggi med koplede aksler.PNG (fil) | 401 KB | Saramam | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 09:02 | Boggi med koplede aksler ved krysstaver.PNG (fil) | 1,08 MB | Saramam | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 08:58 | Boggi med myk hjulsatsstyring.PNG (fil) | 230 KB | Saramam | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 09:21 | Boggi med skivebremser.PNG (fil) | 786 KB | Saramam | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 08:57 | Boggi med stiv akselboksføring.PNG (fil) | 225 KB | Saramam | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 09:23 | Boggi på lokomotiv IORE – 2000 på Ofotbanen.png (fil) | 804 KB | Saramam | 2 | ||
16. feb. 2015 kl. 13:19 | Boggier på vognmateriell til NSB.png (fil) | 770 KB | Saramam | 2 | ||
16. feb. 2015 kl. 08:59 | Boggikonstruksjon.PNG (fil) | 275 KB | Saramam | 1 | ||
8. apr. 2015 kl. 06:06 | Boltegruppe KL-mast.jpg (fil) | 1,38 MB | Olbj | Boltegruppe KL-mast før nedsetting i støp | 1 | |
26. mar. 2015 kl. 09:52 | Boltemal KL-mast.jpg (fil) | 33 KB | Olbj | Forslag til hvordan en skal få satt boltene riktig | 1 | |
7. jul. 2014 kl. 12:51 | Bolteplate.jpg (fil) | 78 KB | Sagtri | 1 | ||
10. des. 2014 kl. 13:37 | Brann Bratsbergbanen.png (fil) | 573 KB | Sagtri | 1 | ||
25. jun. 2012 kl. 07:24 | Brannintensitetskurve.png (fil) | 26 KB | Jcs | 2 | ||
25. jun. 2012 kl. 07:34 | Brannintensitetskurve 2.png (fil) | 24 KB | Jcs | Brannintensitetskurve for evakuering | 1 | |
7. apr. 2015 kl. 13:17 | Brannvekst.png (fil) | 35 KB | Jcs | Brannvekst avhengig av ventilasjonshastighet | 1 | |
10. nov. 2020 kl. 12:10 | Bremsekurve.png (fil) | 56 KB | Helvsaas | 1 |