Opplastinger av Saramam
Hopp til navigering
Hopp til søk
Denne spesialsiden viser alle opplastede filer.
Dato | Navn | Miniatyrbilde | Størrelse (byte) | Beskrivelse | Versjoner |
---|---|---|---|---|---|
16. feb. 2015 kl. 13:54 | Artikulert tømmervogn.PNG (fil) | 459 KB | 1 | ||
19. mar. 2015 kl. 13:25 | SporstopperFig2.jpg (fil) | 479 KB | 1 | ||
19. mar. 2015 kl. 13:26 | SporstopperFig6.jpg (fil) | 488 KB | 1 | ||
25. feb. 2015 kl. 15:29 | NedbrytningsmekanismerFig2.10.PNG (fil) | 499 KB | 1 | ||
19. mar. 2015 kl. 13:28 | SporstopperFig15.jpg (fil) | 504 KB | 1 | ||
24. feb. 2015 kl. 12:58 | SkinnesveisingFig5.12.jpg (fil) | 517 KB | 1 | ||
24. feb. 2015 kl. 13:10 | SkinnesveisingFig5.49.PNG (fil) | 521 KB | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 13:46 | Anløpsvinkler for lokomotiv El14.png (fil) | 521 KB | 1 | ||
25. feb. 2015 kl. 07:50 | NøytraliseringFig6.2.PNG (fil) | 564 KB | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 13:40 | TRAAX F140 til CargoNet3.PNG (fil) | 648 KB | 1 | ||
24. feb. 2015 kl. 13:04 | SkinnesveisingFig5.25.jpg (fil) | 649 KB | 1 | ||
19. mar. 2015 kl. 13:25 | SporstopperFig3.jpg (fil) | 651 KB | 1 | ||
24. feb. 2015 kl. 13:06 | SkinnesveisingFig5.34.png (fil) | 659 KB | 1 | ||
25. feb. 2015 kl. 09:34 | BallastrensingFig7.8.png (fil) | 673 KB | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 13:20 | BM72 på Finse.PNG (fil) | 701 KB | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 13:40 | TRAAX F140 til CargoNet2.PNG (fil) | 708 KB | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 13:39 | TRAAX F140 til CargoNet.PNG (fil) | 728 KB | 1 | ||
25. feb. 2015 kl. 15:28 | NedbrytningsmekanismerFig2.4.PNG (fil) | 746 KB | 1 | ||
17. feb. 2015 kl. 07:34 | Erosjon av elvebunn.PNG (fil) | 762 KB | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 13:19 | Boggier på vognmateriell til NSB.png (fil) | 770 KB | 2 | ||
25. feb. 2015 kl. 07:52 | NøytraliseringFig6.13.PNG (fil) | 778 KB | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 13:22 | FEBA akselsystem.PNG (fil) | 779 KB | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 09:21 | Boggi med skivebremser.PNG (fil) | 786 KB | 1 | ||
25. feb. 2015 kl. 09:33 | BallastrensingFig7.4.png (fil) | 789 KB | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 09:23 | Boggi på lokomotiv IORE – 2000 på Ofotbanen.png (fil) | 804 KB | 2 | ||
16. feb. 2015 kl. 13:13 | Medbringer i IORE – 2000 lokomotivet.PNG (fil) | 853 KB | 1 | ||
19. mar. 2015 kl. 13:30 | SporstopperFig17.jpg (fil) | 889 KB | 1 | ||
19. mar. 2015 kl. 13:31 | SporstopperFig21.jpg (fil) | 901 KB | 1 | ||
19. mar. 2015 kl. 13:26 | SporstopperFig7.jpg (fil) | 926 KB | 1 | ||
19. mar. 2015 kl. 13:26 | SporstopperFig9.jpg (fil) | 973 KB | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 13:24 | Jakob boggi.png (fil) | 982 KB | 1 | ||
24. feb. 2015 kl. 13:02 | SkinnesveisingFig5.18.jpg (fil) | 999 KB | 1 | ||
19. mar. 2015 kl. 13:27 | SporstopperFig11.jpg (fil) | 1 MB | 1 | ||
25. feb. 2015 kl. 09:34 | BallastrensingFig7.6.png (fil) | 1,06 MB | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 09:02 | Boggi med koplede aksler ved krysstaver.PNG (fil) | 1,08 MB | 1 | ||
19. mar. 2015 kl. 13:27 | SporstopperFig12.jpg (fil) | 1,14 MB | 1 | ||
24. feb. 2015 kl. 13:06 | SkinnesveisingFig5.33.png (fil) | 1,16 MB | 1 | ||
24. feb. 2015 kl. 12:57 | SkinnesveisingFig5.7.PNG (fil) | 1,22 MB | 1 | ||
19. mar. 2015 kl. 13:31 | SporstopperFig20.jpg (fil) | 1,25 MB | 1 | ||
24. feb. 2015 kl. 12:59 | SkinnesveisingFig5.15.PNG (fil) | 1,41 MB | 1 | ||
24. feb. 2015 kl. 13:03 | SkinnesveisingFig5.21.PNG (fil) | 1,45 MB | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 09:18 | Luftfjær som sekundærfjær.PNG (fil) | 1,5 MB | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 09:15 | Sekundærfjæring.png (fil) | 1,62 MB | 2 | ||
24. feb. 2015 kl. 13:07 | SkinnesveisingFig5.37.png (fil) | 1,69 MB | 1 | ||
19. mar. 2015 kl. 13:26 | SporstopperFig8.jpg (fil) | 1,73 MB | 1 | ||
24. feb. 2015 kl. 13:05 | SkinnesveisingFig5.30.png (fil) | 1,89 MB | 1 | ||
24. feb. 2015 kl. 12:59 | SkinnesveisingFig5.13.png (fil) | 2,06 MB | 1 | ||
25. feb. 2015 kl. 09:34 | BallastrensingFig7.7.png (fil) | 2,06 MB | 1 | ||
16. feb. 2015 kl. 08:38 | Moderne løpeboggi med bremseskiver fra Siemens.png (fil) | 2,13 MB | 1 | ||
25. feb. 2015 kl. 15:28 | NedbrytningsmekanismerFig2.6.png (fil) | 2,64 MB | 1 |