Opplastinger av Saramam

Hopp til navigering Hopp til søk

Denne spesialsiden viser alle opplastede filer.

Filliste
Første sideForrige sideNeste sideSiste side
Dato Navn Miniatyrbilde Størrelse (byte) Beskrivelse Versjoner
18. feb. 2015 kl. 13:12 Vridningsmotstand.PNG (fil) 20 KB   1
18. feb. 2015 kl. 13:11 Sideforskyvningsmotstand for tresviller.PNG (fil) 44 KB   1
18. feb. 2015 kl. 13:11 Sideforskyvningsmotstand i nypakket spor.PNG (fil) 56 KB   1
18. feb. 2015 kl. 13:08 Måling av sideforskyvningsmotstand.PNG (fil) 30 KB   1
18. feb. 2015 kl. 13:07 Svilletyper.PNG (fil) 57 KB   1
18. feb. 2015 kl. 13:07 Sideforskyvningsmotstand med forskjellige svilletyper.PNG (fil) 22 KB   1
18. feb. 2015 kl. 13:06 Sideforskyvningsmotstand etter sporjustering.PNG (fil) 176 KB   1
18. feb. 2015 kl. 13:05 Ballastprofiler for helsveist spor.PNG (fil) 38 KB   1
18. feb. 2015 kl. 13:04 Sidemotstand avhengig av ballast i svillemellomrom.PNG (fil) 151 KB   1
18. feb. 2015 kl. 13:04 Sideforskyvningsmotstand avhengig av ballastskulder.PNG (fil) 261 KB   1
18. feb. 2015 kl. 13:03 Sideforskyvningsmotstand.PNG (fil) 48 KB   1
17. feb. 2015 kl. 14:05 Aksialkraft og lengdebevegelse.PNG (fil) 56 KB   1
17. feb. 2015 kl. 14:04 Aksialkraft og bevegelse.PNG (fil) 45 KB   1
17. feb. 2015 kl. 14:04 Aksialkrefter.PNG (fil) 57 KB   1
17. feb. 2015 kl. 14:03 Endring av nøytraltemperatur.PNG (fil) 130 KB   1
17. feb. 2015 kl. 14:02 Figur5.10.PNG (fil) 22 KB   1
17. feb. 2015 kl. 14:01 Sideforflytning av sporet.PNG (fil) 18 KB   1
17. feb. 2015 kl. 14:01 Beregning av krefter ved skinnevandring.PNG (fil) 75 KB   1
17. feb. 2015 kl. 13:59 Bruddåpning ved skinnebrudd i spor med S54-skinner.PNG (fil) 91 KB   1
17. feb. 2015 kl. 13:58 Kraftlikevekt i et skinneelement.PNG (fil) 35 KB   1
17. feb. 2015 kl. 13:51 Lengde av pusteparti i spor med S54 skinner.PNG (fil) 108 KB   1
17. feb. 2015 kl. 13:50 Ballastmotstand.PNG (fil) 28 KB   1
17. feb. 2015 kl. 13:49 Pusteparti.PNG (fil) 43 KB   1
17. feb. 2015 kl. 13:48 Lengdeforandring ved kraftpåvirkning.PNG (fil) 15 KB   1
17. feb. 2015 kl. 13:48 Lengdeforandring ved temperaturendring.PNG (fil) 12 KB   1
17. feb. 2015 kl. 07:41 Steinhvelvbru.PNG (fil) 46 KB   1
17. feb. 2015 kl. 07:40 Tverrsnitt av betongoverbygning.PNG (fil) 8 KB   1
17. feb. 2015 kl. 07:39 Bruas ståloverbygning.PNG (fil) 35 KB   1
17. feb. 2015 kl. 07:38 Bruas underbygning.PNG (fil) 37 KB   1
17. feb. 2015 kl. 07:36 Ekstrem forskyvning.PNG (fil) 345 KB   1
17. feb. 2015 kl. 07:36 Landkar utsatt for undergraving.PNG (fil) 5 KB   1
17. feb. 2015 kl. 07:35 Prinsippskisse av erosjon.PNG (fil) 20 KB   1
17. feb. 2015 kl. 07:34 Erosjon av elvebunn.PNG (fil) 762 KB   1
17. feb. 2015 kl. 07:33 Lengdesnitt av jernbanebru.PNG (fil) 45 KB   1
16. feb. 2015 kl. 13:54 Artikulert tømmervogn.PNG (fil) 459 KB   1
16. feb. 2015 kl. 13:51 Fritt løp for boggi.PNG (fil) 106 KB   1
16. feb. 2015 kl. 13:50 Stillinger av hjulaksel.PNG (fil) 84 KB   1
16. feb. 2015 kl. 13:49 Anløpsvinkler.png (fil) 223 KB   2
16. feb. 2015 kl. 13:46 Anløpsvinkel ved gjennomløp i sirkelkurve.PNG (fil) 81 KB   1
16. feb. 2015 kl. 13:46 Anløpsvinkler for lokomotiv El14.png (fil) 521 KB   1
16. feb. 2015 kl. 13:45 Målt belastningskollektiv for BM72.png (fil) 325 KB   2
16. feb. 2015 kl. 13:42 Simulation model of TRAXX F140 AC.2.png (fil) 208 KB   1
16. feb. 2015 kl. 13:40 TRAAX F140 til CargoNet4.PNG (fil) 328 KB   1
16. feb. 2015 kl. 13:40 TRAAX F140 til CargoNet3.PNG (fil) 648 KB   1
16. feb. 2015 kl. 13:40 TRAAX F140 til CargoNet2.PNG (fil) 708 KB   1
16. feb. 2015 kl. 13:39 TRAAX F140 til CargoNet.PNG (fil) 728 KB   1
16. feb. 2015 kl. 13:24 Jakob boggi.png (fil) 982 KB   1
16. feb. 2015 kl. 13:22 Prinsippskisse av FEBA akselsystem.PNG (fil) 441 KB   1
16. feb. 2015 kl. 13:22 FEBA akselsystem.PNG (fil) 779 KB   1
16. feb. 2015 kl. 13:20 BM72 på Finse.PNG (fil) 701 KB   1
Første sideForrige sideNeste sideSiste side