Brukerbidrag
(nyeste | eldste) Vis (100 nyere | 100 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- 19. mar. 2015 kl. 09:02 (diff | hist) . . (+1 432) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 08:56 (diff | hist) . . (+895) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 08:31 (diff | hist) . . (+323) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 08:26 (diff | hist) . . (+587) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 07:58 (diff | hist) . . (0) . . Sporstoppere (→Godstog 15 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 07:58 (diff | hist) . . (+338) . . Sporstoppere (→Godstog 15 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 07:46 (diff | hist) . . (+389) . . Sporstoppere
- 18. mar. 2015 kl. 15:26 (diff | hist) . . (+1 314) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 18. mar. 2015 kl. 15:21 (diff | hist) . . (+370) . . Sporstoppere (→Godstog 15 km/t)
- 18. mar. 2015 kl. 15:20 (diff | hist) . . (+642) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 15:16 (diff | hist) . . (+1) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 15:16 (diff | hist) . . (+533) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 15:14 (diff | hist) . . (+199) . . Sporstoppere (→Rullende tog 5 km/t)
- 18. mar. 2015 kl. 15:05 (diff | hist) . . (+2 430) . . Sporstoppere (→Resultater)
- 18. mar. 2015 kl. 14:58 (diff | hist) . . (+1 630) . . Sporstoppere (→Internasjonalt)
- 18. mar. 2015 kl. 14:57 (diff | hist) . . (+3 398) . . Sporstoppere (→Ulykker)
- 18. mar. 2015 kl. 14:54 (diff | hist) . . (+1 903) . . Sporstoppere (→Baliser)
- 18. mar. 2015 kl. 14:53 (diff | hist) . . (+1 060) . . Sporstoppere (→Avsporingsveksel)
- 18. mar. 2015 kl. 14:53 (diff | hist) . . (+1 279) . . Sporstoppere (→Sporsperre)
- 18. mar. 2015 kl. 14:52 (diff | hist) . . (+2 304) . . Sporstoppere (→Sporstoppere)
- 18. mar. 2015 kl. 11:21 (diff | hist) . . (+167) . . Sporstoppere (→Godstog 15 km/t)
- 18. mar. 2015 kl. 11:13 (diff | hist) . . (+61) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 11:09 (diff | hist) . . (+11) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 09:54 (diff | hist) . . (+37) . . Sporstoppere (→Godstog 15 km/t)
- 18. mar. 2015 kl. 09:45 (diff | hist) . . (+6) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 09:44 (diff | hist) . . (+16) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 09:36 (diff | hist) . . (+81) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 09:30 (diff | hist) . . (+396) . . Sporstoppere
- 18. mar. 2015 kl. 09:16 (diff | hist) . . (+2) . . Sporstoppere (→Resultater)
- 18. mar. 2015 kl. 09:14 (diff | hist) . . (+206) . . Sporstoppere (→Rullende tog 5 km/t)
- 18. mar. 2015 kl. 09:07 (diff | hist) . . (0) . . Sporstoppere (→Resultater)
- 18. mar. 2015 kl. 09:07 (diff | hist) . . (-2) . . Sporstoppere (→Valg av sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 09:04 (diff | hist) . . (+3 526) . . Sporstoppere (→Regelverk)
- 18. mar. 2015 kl. 08:54 (diff | hist) . . (+21) . . Sporstoppere
- 18. mar. 2015 kl. 08:54 (diff | hist) . . (+241) . . Sporstoppere (→Resultater)
- 18. mar. 2015 kl. 08:50 (diff | hist) . . (+16) . . Sporstoppere (→Regelverk)
- 18. mar. 2015 kl. 08:47 (diff | hist) . . (+101) . . Sporstoppere
- 18. mar. 2015 kl. 08:03 (diff | hist) . . (+332) . . N Sporstoppere (Ny side: Innledning 7 - skrive/skanne 8 - hente fra trv 10 - skrive/skanne Dimensjonering 10.2 - eksempel Dalane (med) 10.3 - eksempel Kristiansand (med?) Inneholder en beskrivelse av komponen...)
- 18. mar. 2015 kl. 07:55 (diff | hist) . . (+20) . . m Sporets komponenter (siste)
- 16. mar. 2015 kl. 14:50 (diff | hist) . . (+17) . . Ballastrensing (→Fraksjonering)
- 16. mar. 2015 kl. 14:35 (diff | hist) . . (-6) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Oppbygging av motor og generator)
- 3. mar. 2015 kl. 15:10 (diff | hist) . . (+323) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3) (siste)
- 3. mar. 2015 kl. 15:02 (diff | hist) . . (-546) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 3. mar. 2015 kl. 14:55 (diff | hist) . . (-11) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 3. mar. 2015 kl. 14:07 (diff | hist) . . (+4) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 3. mar. 2015 kl. 14:00 (diff | hist) . . (+8) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 3. mar. 2015 kl. 13:55 (diff | hist) . . (+67) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 3. mar. 2015 kl. 13:49 (diff | hist) . . (+8) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 2. mar. 2015 kl. 15:19 (diff | hist) . . (+2) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for høyhastighetsbaner. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 26. feb. 2015 kl. 13:34 (diff | hist) . . (+51) . . Vedlikeholdsmetodikk (→RCM)
- 26. feb. 2015 kl. 13:32 (diff | hist) . . (+102) . . Vedlikeholdsmetodikk (→RCM)
- 26. feb. 2015 kl. 13:28 (diff | hist) . . (+51) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøttemodell)
- 26. feb. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (0) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Tilgjengelighet)
- 26. feb. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (+100) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Årgangsanalysen)
- 26. feb. 2015 kl. 13:17 (diff | hist) . . (+100) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Vedlikeholdssystemer)
- 26. feb. 2015 kl. 12:51 (diff | hist) . . (+141) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøttemodell)
- 26. feb. 2015 kl. 12:42 (diff | hist) . . (+85) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Årgangsanalysen)
- 26. feb. 2015 kl. 12:39 (diff | hist) . . (+204) . . Vedlikeholdsmetodikk (→TIFOIN)
- 26. feb. 2015 kl. 12:15 (diff | hist) . . (+1 973) . . Vedlikeholdsmetodikk (→RCM)
- 26. feb. 2015 kl. 12:12 (diff | hist) . . (+3 335) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøttemodell)
- 26. feb. 2015 kl. 12:08 (diff | hist) . . (+3 000) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Faktorer som innvirker på sporkomponentenes levetid)
- 26. feb. 2015 kl. 11:53 (diff | hist) . . (+1 579) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Faktorer som innvirker på sporkomponentenes levetid)
- 26. feb. 2015 kl. 09:58 (diff | hist) . . (+849) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøtte for overbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 09:52 (diff | hist) . . (+1 371) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøtte for overbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 09:32 (diff | hist) . . (+1 258) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøtte for overbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 09:15 (diff | hist) . . (+717) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøtte for overbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 09:09 (diff | hist) . . (+4 714) . . Vedlikeholdsmetodikk (→TIFOIN)
- 26. feb. 2015 kl. 09:06 (diff | hist) . . (+7 194) . . N Vedlikeholdsmetodikk (Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== Dette kapitlet beskriver ulike vedlikeholdsstrategier generelt, men tar også for seg de metoder som har vært anvendt innenfor jernbanen de siste 10-...)
- 26. feb. 2015 kl. 08:55 (diff | hist) . . (-58) . . Vedlikehold (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.8.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.7.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.6.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.5.PNG (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.4.PNG (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.3.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.2.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.1.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 07:47 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Definisjoner og symptomer i sporet)
- 26. feb. 2015 kl. 07:46 (diff | hist) . . (+174) . . Nedbrytningsmekanismer (→Øvrige kommentarer)
- 26. feb. 2015 kl. 07:43 (diff | hist) . . (+174) . . Nedbrytningsmekanismer (→Tiltak)
- 26. feb. 2015 kl. 07:40 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Underbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 07:39 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Ballastlaget)
- 26. feb. 2015 kl. 07:38 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Sviller)
- 26. feb. 2015 kl. 07:37 (diff | hist) . . (+51) . . Nedbrytningsmekanismer (→Skinner, skinneskjøter og sporveksler)
- 26. feb. 2015 kl. 07:35 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Materialkvaliteter og nåtilstanden til sporet)
- 26. feb. 2015 kl. 07:34 (diff | hist) . . (+51) . . Nedbrytningsmekanismer (→Trafikken)
- 26. feb. 2015 kl. 07:32 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Innledning)
- 26. feb. 2015 kl. 07:26 (diff | hist) . . (+97) . . Nedbrytningsmekanismer (→Innledning)
- 25. feb. 2015 kl. 16:03 (diff | hist) . . (+4 704) . . Nedbrytningsmekanismer (→Tiltak)
- 25. feb. 2015 kl. 15:59 (diff | hist) . . (+11 865) . . Nedbrytningsmekanismer (→Årsaker og faktorer som påvirker nedbrytningshastigheten)
- 25. feb. 2015 kl. 15:54 (diff | hist) . . (+8 125) . . Nedbrytningsmekanismer (→Ballastlaget)
- 25. feb. 2015 kl. 15:51 (diff | hist) . . (+3 213) . . Nedbrytningsmekanismer (→Befestigelse)
- 25. feb. 2015 kl. 15:48 (diff | hist) . . (+2 591) . . Nedbrytningsmekanismer (→Skinner, skinneskjøter og sporveksler)
- 25. feb. 2015 kl. 15:47 (diff | hist) . . (+5 768) . . Nedbrytningsmekanismer (→Sporgeometri og geometri i kontakten mellom hjul og skinne)
- 25. feb. 2015 kl. 15:41 (diff | hist) . . (+18 463) . . Nedbrytningsmekanismer (→Innledning)
- 25. feb. 2015 kl. 15:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.14.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.13.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.12.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.11.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.10.PNG (siste)
(nyeste | eldste) Vis (100 nyere | 100 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)