Brukerbidrag
(nyeste | eldste) Vis (50 nyere | 50 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- 26. feb. 2015 kl. 13:32 (diff | hist) . . (+102) . . Vedlikeholdsmetodikk (→RCM)
- 26. feb. 2015 kl. 13:28 (diff | hist) . . (+51) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøttemodell)
- 26. feb. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (0) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Tilgjengelighet)
- 26. feb. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (+100) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Årgangsanalysen)
- 26. feb. 2015 kl. 13:17 (diff | hist) . . (+100) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Vedlikeholdssystemer)
- 26. feb. 2015 kl. 12:51 (diff | hist) . . (+141) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøttemodell)
- 26. feb. 2015 kl. 12:42 (diff | hist) . . (+85) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Årgangsanalysen)
- 26. feb. 2015 kl. 12:39 (diff | hist) . . (+204) . . Vedlikeholdsmetodikk (→TIFOIN)
- 26. feb. 2015 kl. 12:15 (diff | hist) . . (+1 973) . . Vedlikeholdsmetodikk (→RCM)
- 26. feb. 2015 kl. 12:12 (diff | hist) . . (+3 335) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøttemodell)
- 26. feb. 2015 kl. 12:08 (diff | hist) . . (+3 000) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Faktorer som innvirker på sporkomponentenes levetid)
- 26. feb. 2015 kl. 11:53 (diff | hist) . . (+1 579) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Faktorer som innvirker på sporkomponentenes levetid)
- 26. feb. 2015 kl. 09:58 (diff | hist) . . (+849) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøtte for overbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 09:52 (diff | hist) . . (+1 371) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøtte for overbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 09:32 (diff | hist) . . (+1 258) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøtte for overbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 09:15 (diff | hist) . . (+717) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøtte for overbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 09:09 (diff | hist) . . (+4 714) . . Vedlikeholdsmetodikk (→TIFOIN)
- 26. feb. 2015 kl. 09:06 (diff | hist) . . (+7 194) . . N Vedlikeholdsmetodikk (Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== Dette kapitlet beskriver ulike vedlikeholdsstrategier generelt, men tar også for seg de metoder som har vært anvendt innenfor jernbanen de siste 10-...)
- 26. feb. 2015 kl. 08:55 (diff | hist) . . (-58) . . Vedlikehold (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.8.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.7.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.6.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.5.PNG (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.4.PNG (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.3.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.2.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.1.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 07:47 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Definisjoner og symptomer i sporet)
- 26. feb. 2015 kl. 07:46 (diff | hist) . . (+174) . . Nedbrytningsmekanismer (→Øvrige kommentarer)
- 26. feb. 2015 kl. 07:43 (diff | hist) . . (+174) . . Nedbrytningsmekanismer (→Tiltak)
- 26. feb. 2015 kl. 07:40 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Underbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 07:39 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Ballastlaget)
- 26. feb. 2015 kl. 07:38 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Sviller)
- 26. feb. 2015 kl. 07:37 (diff | hist) . . (+51) . . Nedbrytningsmekanismer (→Skinner, skinneskjøter og sporveksler)
- 26. feb. 2015 kl. 07:35 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Materialkvaliteter og nåtilstanden til sporet)
- 26. feb. 2015 kl. 07:34 (diff | hist) . . (+51) . . Nedbrytningsmekanismer (→Trafikken)
- 26. feb. 2015 kl. 07:32 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Innledning)
- 26. feb. 2015 kl. 07:26 (diff | hist) . . (+97) . . Nedbrytningsmekanismer (→Innledning)
- 25. feb. 2015 kl. 16:03 (diff | hist) . . (+4 704) . . Nedbrytningsmekanismer (→Tiltak)
- 25. feb. 2015 kl. 15:59 (diff | hist) . . (+11 865) . . Nedbrytningsmekanismer (→Årsaker og faktorer som påvirker nedbrytningshastigheten)
- 25. feb. 2015 kl. 15:54 (diff | hist) . . (+8 125) . . Nedbrytningsmekanismer (→Ballastlaget)
- 25. feb. 2015 kl. 15:51 (diff | hist) . . (+3 213) . . Nedbrytningsmekanismer (→Befestigelse)
- 25. feb. 2015 kl. 15:48 (diff | hist) . . (+2 591) . . Nedbrytningsmekanismer (→Skinner, skinneskjøter og sporveksler)
- 25. feb. 2015 kl. 15:47 (diff | hist) . . (+5 768) . . Nedbrytningsmekanismer (→Sporgeometri og geometri i kontakten mellom hjul og skinne)
- 25. feb. 2015 kl. 15:41 (diff | hist) . . (+18 463) . . Nedbrytningsmekanismer (→Innledning)
- 25. feb. 2015 kl. 15:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.14.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.13.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.12.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.11.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.10.PNG (siste)
(nyeste | eldste) Vis (50 nyere | 50 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)