Brukerbidrag
(nyeste | eldste) Vis (250 nyere | 250 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- 19. mar. 2015 kl. 15:04 (diff | hist) . . (+5) . . Sporstoppere (→Sporsperre)
- 19. mar. 2015 kl. 15:03 (diff | hist) . . (+1 086) . . Sporstoppere (→Sporstoppere)
- 19. mar. 2015 kl. 14:46 (diff | hist) . . (+91) . . Sporstoppere (→Hastigheter og bremselengder)
- 19. mar. 2015 kl. 14:45 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperTabell3.PNG (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 14:45 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperTabell2.PNG (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 14:32 (diff | hist) . . (+58) . . Sporstoppere (→Dimensjonering av sporstopper på Dalene stasjon)
- 19. mar. 2015 kl. 14:28 (diff | hist) . . (+38) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 14:24 (diff | hist) . . (+41) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 19. mar. 2015 kl. 14:22 (diff | hist) . . (+17) . . Sporstoppere (→Dimensjonering av sporstopper)
- 19. mar. 2015 kl. 14:20 (diff | hist) . . (+43) . . Sporstoppere (→Internasjonalt)
- 19. mar. 2015 kl. 14:18 (diff | hist) . . (+23) . . Sporstoppere (→Nasjonalt)
- 19. mar. 2015 kl. 14:14 (diff | hist) . . (-27) . . Sporstoppere (→Baliser)
- 19. mar. 2015 kl. 14:13 (diff | hist) . . (0) . . Sporstoppere (→Sporsperre)
- 19. mar. 2015 kl. 14:10 (diff | hist) . . (+29) . . Sporstoppere (→Baliser)
- 19. mar. 2015 kl. 14:08 (diff | hist) . . (+146) . . Sporstoppere (→Nasjonalt)
- 19. mar. 2015 kl. 14:04 (diff | hist) . . (+5) . . Sporstoppere (→Sporsperre)
- 19. mar. 2015 kl. 14:03 (diff | hist) . . (-5) . . Sporstoppere (→Sporstoppere)
- 19. mar. 2015 kl. 14:02 (diff | hist) . . (+39) . . Sporstoppere (→Baliser)
- 19. mar. 2015 kl. 14:01 (diff | hist) . . (+44) . . Sporstoppere (→Sporsperre)
- 19. mar. 2015 kl. 14:00 (diff | hist) . . (+230) . . Sporstoppere (→Sporstoppere)
- 19. mar. 2015 kl. 13:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig21.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig20.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig19.PNG (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig18.PNG (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig17.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig16.PNG (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig15.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig14.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:27 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig13.PNG (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:27 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig12.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:27 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig11.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:27 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig10.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:26 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig9.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:26 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig8.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:26 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig7.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:26 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig6.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:26 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig5.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:25 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig4.PNG (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:25 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig3.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:25 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig2.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 13:25 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SporstopperFig1.jpg (siste)
- 19. mar. 2015 kl. 12:57 (diff | hist) . . (-19) . . Sporstoppere
- 19. mar. 2015 kl. 12:42 (diff | hist) . . (-753) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 11:57 (diff | hist) . . (+1 970) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 11:20 (diff | hist) . . (+470) . . Sporstoppere (→Godstog)
- 19. mar. 2015 kl. 10:00 (diff | hist) . . (+2 249) . . Sporstoppere (→Dimensjonering av sporstopper på Dalene stasjon)
- 19. mar. 2015 kl. 09:12 (diff | hist) . . (+784) . . Sporstoppere (→Dimensjonering av sporstopper på Dalene stasjon)
- 19. mar. 2015 kl. 09:09 (diff | hist) . . (+1) . . Sporstoppere (→Godstog 15 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 09:08 (diff | hist) . . (+1 239) . . Sporstoppere (→Dimensjonering av sporstopper på Dalene stasjon)
- 19. mar. 2015 kl. 09:03 (diff | hist) . . (+991) . . Sporstoppere (→Hastigheter og bremselengder)
- 19. mar. 2015 kl. 09:02 (diff | hist) . . (+1 432) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 08:56 (diff | hist) . . (+895) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 08:31 (diff | hist) . . (+323) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 08:26 (diff | hist) . . (+587) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 07:58 (diff | hist) . . (0) . . Sporstoppere (→Godstog 15 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 07:58 (diff | hist) . . (+338) . . Sporstoppere (→Godstog 15 km/t)
- 19. mar. 2015 kl. 07:46 (diff | hist) . . (+389) . . Sporstoppere
- 18. mar. 2015 kl. 15:26 (diff | hist) . . (+1 314) . . Sporstoppere (→Løpsk tog 127 km/t)
- 18. mar. 2015 kl. 15:21 (diff | hist) . . (+370) . . Sporstoppere (→Godstog 15 km/t)
- 18. mar. 2015 kl. 15:20 (diff | hist) . . (+642) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 15:16 (diff | hist) . . (+1) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 15:16 (diff | hist) . . (+533) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 15:14 (diff | hist) . . (+199) . . Sporstoppere (→Rullende tog 5 km/t)
- 18. mar. 2015 kl. 15:05 (diff | hist) . . (+2 430) . . Sporstoppere (→Resultater)
- 18. mar. 2015 kl. 14:58 (diff | hist) . . (+1 630) . . Sporstoppere (→Internasjonalt)
- 18. mar. 2015 kl. 14:57 (diff | hist) . . (+3 398) . . Sporstoppere (→Ulykker)
- 18. mar. 2015 kl. 14:54 (diff | hist) . . (+1 903) . . Sporstoppere (→Baliser)
- 18. mar. 2015 kl. 14:53 (diff | hist) . . (+1 060) . . Sporstoppere (→Avsporingsveksel)
- 18. mar. 2015 kl. 14:53 (diff | hist) . . (+1 279) . . Sporstoppere (→Sporsperre)
- 18. mar. 2015 kl. 14:52 (diff | hist) . . (+2 304) . . Sporstoppere (→Sporstoppere)
- 18. mar. 2015 kl. 11:21 (diff | hist) . . (+167) . . Sporstoppere (→Godstog 15 km/t)
- 18. mar. 2015 kl. 11:13 (diff | hist) . . (+61) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 11:09 (diff | hist) . . (+11) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 09:54 (diff | hist) . . (+37) . . Sporstoppere (→Godstog 15 km/t)
- 18. mar. 2015 kl. 09:45 (diff | hist) . . (+6) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 09:44 (diff | hist) . . (+16) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 09:36 (diff | hist) . . (+81) . . Sporstoppere (→Ikke glidbar sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 09:30 (diff | hist) . . (+396) . . Sporstoppere
- 18. mar. 2015 kl. 09:16 (diff | hist) . . (+2) . . Sporstoppere (→Resultater)
- 18. mar. 2015 kl. 09:14 (diff | hist) . . (+206) . . Sporstoppere (→Rullende tog 5 km/t)
- 18. mar. 2015 kl. 09:07 (diff | hist) . . (0) . . Sporstoppere (→Resultater)
- 18. mar. 2015 kl. 09:07 (diff | hist) . . (-2) . . Sporstoppere (→Valg av sporstopper)
- 18. mar. 2015 kl. 09:04 (diff | hist) . . (+3 526) . . Sporstoppere (→Regelverk)
- 18. mar. 2015 kl. 08:54 (diff | hist) . . (+21) . . Sporstoppere
- 18. mar. 2015 kl. 08:54 (diff | hist) . . (+241) . . Sporstoppere (→Resultater)
- 18. mar. 2015 kl. 08:50 (diff | hist) . . (+16) . . Sporstoppere (→Regelverk)
- 18. mar. 2015 kl. 08:47 (diff | hist) . . (+101) . . Sporstoppere
- 18. mar. 2015 kl. 08:03 (diff | hist) . . (+332) . . N Sporstoppere (Ny side: Innledning 7 - skrive/skanne 8 - hente fra trv 10 - skrive/skanne Dimensjonering 10.2 - eksempel Dalane (med) 10.3 - eksempel Kristiansand (med?) Inneholder en beskrivelse av komponen...)
- 18. mar. 2015 kl. 07:55 (diff | hist) . . (+20) . . m Sporets komponenter (siste)
- 16. mar. 2015 kl. 14:50 (diff | hist) . . (+17) . . Ballastrensing (→Fraksjonering)
- 16. mar. 2015 kl. 14:35 (diff | hist) . . (-6) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Oppbygging av motor og generator)
- 3. mar. 2015 kl. 15:10 (diff | hist) . . (+323) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3) (siste)
- 3. mar. 2015 kl. 15:02 (diff | hist) . . (-546) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 3. mar. 2015 kl. 14:55 (diff | hist) . . (-11) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 3. mar. 2015 kl. 14:07 (diff | hist) . . (+4) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 3. mar. 2015 kl. 14:00 (diff | hist) . . (+8) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 3. mar. 2015 kl. 13:55 (diff | hist) . . (+67) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 3. mar. 2015 kl. 13:49 (diff | hist) . . (+8) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for samtrafikkevne. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 2. mar. 2015 kl. 15:19 (diff | hist) . . (+2) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledningsanlegg; Utkast til merkedata for høyhastighetsbaner. Norsk oversettelse av UIC – blad fra Gruppe 57 H 3)
- 26. feb. 2015 kl. 13:34 (diff | hist) . . (+51) . . Vedlikeholdsmetodikk (→RCM)
- 26. feb. 2015 kl. 13:32 (diff | hist) . . (+102) . . Vedlikeholdsmetodikk (→RCM)
- 26. feb. 2015 kl. 13:28 (diff | hist) . . (+51) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøttemodell)
- 26. feb. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (0) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Tilgjengelighet)
- 26. feb. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (+100) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Årgangsanalysen)
- 26. feb. 2015 kl. 13:17 (diff | hist) . . (+100) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Vedlikeholdssystemer)
- 26. feb. 2015 kl. 12:51 (diff | hist) . . (+141) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøttemodell)
- 26. feb. 2015 kl. 12:42 (diff | hist) . . (+85) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Årgangsanalysen)
- 26. feb. 2015 kl. 12:39 (diff | hist) . . (+204) . . Vedlikeholdsmetodikk (→TIFOIN)
- 26. feb. 2015 kl. 12:15 (diff | hist) . . (+1 973) . . Vedlikeholdsmetodikk (→RCM)
- 26. feb. 2015 kl. 12:12 (diff | hist) . . (+3 335) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøttemodell)
- 26. feb. 2015 kl. 12:08 (diff | hist) . . (+3 000) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Faktorer som innvirker på sporkomponentenes levetid)
- 26. feb. 2015 kl. 11:53 (diff | hist) . . (+1 579) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Faktorer som innvirker på sporkomponentenes levetid)
- 26. feb. 2015 kl. 09:58 (diff | hist) . . (+849) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøtte for overbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 09:52 (diff | hist) . . (+1 371) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøtte for overbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 09:32 (diff | hist) . . (+1 258) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøtte for overbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 09:15 (diff | hist) . . (+717) . . Vedlikeholdsmetodikk (→Beslutningsstøtte for overbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 09:09 (diff | hist) . . (+4 714) . . Vedlikeholdsmetodikk (→TIFOIN)
- 26. feb. 2015 kl. 09:06 (diff | hist) . . (+7 194) . . N Vedlikeholdsmetodikk (Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== Dette kapitlet beskriver ulike vedlikeholdsstrategier generelt, men tar også for seg de metoder som har vært anvendt innenfor jernbanen de siste 10-...)
- 26. feb. 2015 kl. 08:55 (diff | hist) . . (-58) . . Vedlikehold (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.8.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.7.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.6.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.5.PNG (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.4.PNG (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.3.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.2.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:VedlikeholdsmetodikkFig3.1.png (siste)
- 26. feb. 2015 kl. 07:47 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Definisjoner og symptomer i sporet)
- 26. feb. 2015 kl. 07:46 (diff | hist) . . (+174) . . Nedbrytningsmekanismer (→Øvrige kommentarer)
- 26. feb. 2015 kl. 07:43 (diff | hist) . . (+174) . . Nedbrytningsmekanismer (→Tiltak)
- 26. feb. 2015 kl. 07:40 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Underbygning)
- 26. feb. 2015 kl. 07:39 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Ballastlaget)
- 26. feb. 2015 kl. 07:38 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Sviller)
- 26. feb. 2015 kl. 07:37 (diff | hist) . . (+51) . . Nedbrytningsmekanismer (→Skinner, skinneskjøter og sporveksler)
- 26. feb. 2015 kl. 07:35 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Materialkvaliteter og nåtilstanden til sporet)
- 26. feb. 2015 kl. 07:34 (diff | hist) . . (+51) . . Nedbrytningsmekanismer (→Trafikken)
- 26. feb. 2015 kl. 07:32 (diff | hist) . . (+52) . . Nedbrytningsmekanismer (→Innledning)
- 26. feb. 2015 kl. 07:26 (diff | hist) . . (+97) . . Nedbrytningsmekanismer (→Innledning)
- 25. feb. 2015 kl. 16:03 (diff | hist) . . (+4 704) . . Nedbrytningsmekanismer (→Tiltak)
- 25. feb. 2015 kl. 15:59 (diff | hist) . . (+11 865) . . Nedbrytningsmekanismer (→Årsaker og faktorer som påvirker nedbrytningshastigheten)
- 25. feb. 2015 kl. 15:54 (diff | hist) . . (+8 125) . . Nedbrytningsmekanismer (→Ballastlaget)
- 25. feb. 2015 kl. 15:51 (diff | hist) . . (+3 213) . . Nedbrytningsmekanismer (→Befestigelse)
- 25. feb. 2015 kl. 15:48 (diff | hist) . . (+2 591) . . Nedbrytningsmekanismer (→Skinner, skinneskjøter og sporveksler)
- 25. feb. 2015 kl. 15:47 (diff | hist) . . (+5 768) . . Nedbrytningsmekanismer (→Sporgeometri og geometri i kontakten mellom hjul og skinne)
- 25. feb. 2015 kl. 15:41 (diff | hist) . . (+18 463) . . Nedbrytningsmekanismer (→Innledning)
- 25. feb. 2015 kl. 15:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.14.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.13.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.12.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.11.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.10.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.9.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.8.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.7.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.6.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.5.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.4.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.3.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.2.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NedbrytningsmekanismerFig2.1.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 15:27 (diff | hist) . . (+2 731) . . N Nedbrytningsmekanismer (Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== Et forsøk på å definere begrepet nedbrytningsmekanisme kan være som følger: En nedbrytningsmekanisme består av en eller flere årsaker til ned...)
- 25. feb. 2015 kl. 15:02 (diff | hist) . . (-58) . . Vedlikehold
- 25. feb. 2015 kl. 14:19 (diff | hist) . . (+45) . . Skinnesliping (→Slipestrategi) (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 14:19 (diff | hist) . . (+44) . . Skinnesliping (→Tverrprofil)
- 25. feb. 2015 kl. 14:17 (diff | hist) . . (0) . . Skinnesliping (→Sliping av sporveksler)
- 25. feb. 2015 kl. 14:17 (diff | hist) . . (+90) . . Skinnesliping (→Sliping av sporveksler)
- 25. feb. 2015 kl. 14:14 (diff | hist) . . (+148) . . Skinnesliping (→Profiler mot kontaktutmatting)
- 25. feb. 2015 kl. 14:11 (diff | hist) . . (+43) . . Skinnesliping (→Asymmetrisk sliping)
- 25. feb. 2015 kl. 14:10 (diff | hist) . . (+42) . . Skinnesliping (→Korrektiv sliping)
- 25. feb. 2015 kl. 14:09 (diff | hist) . . (+225) . . Skinnesliping (→Sliping generelt)
- 25. feb. 2015 kl. 14:03 (diff | hist) . . (+176) . . Skinnesliping (→Sliping generelt)
- 25. feb. 2015 kl. 14:00 (diff | hist) . . (+42) . . Skinnesliping (→Skinnens tverrprofil)
- 25. feb. 2015 kl. 13:58 (diff | hist) . . (+85) . . Skinnesliping (→Måling av rifler og bølger)
- 25. feb. 2015 kl. 13:40 (diff | hist) . . (+411) . . Skinnesliping (→Slipestrategi)
- 25. feb. 2015 kl. 13:40 (diff | hist) . . (+5 817) . . Skinnesliping (→Andre sporkomponenter)
- 25. feb. 2015 kl. 13:34 (diff | hist) . . (+3 233) . . Skinnesliping (→Tverrprofil)
- 25. feb. 2015 kl. 13:32 (diff | hist) . . (-13) . . Skinnesliping (→Lengdeprofil)
- 25. feb. 2015 kl. 13:31 (diff | hist) . . (+8 310) . . Skinnesliping (→Profiler mot kontaktutmatting)
- 25. feb. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (+4 541) . . Skinnesliping (→Sliping generelt)
- 25. feb. 2015 kl. 13:17 (diff | hist) . . (+5 001) . . Skinnesliping (→Planlegging og forberedelser)
- 25. feb. 2015 kl. 13:13 (diff | hist) . . (+3 388) . . Skinnesliping (→Kontaktutmatting)
- 25. feb. 2015 kl. 13:05 (diff | hist) . . (-24) . . Skinnesliping (→Måling av rifler og bølger)
- 25. feb. 2015 kl. 13:04 (diff | hist) . . (+2 441) . . Skinnesliping (→Måling av rifler og bølger)
- 25. feb. 2015 kl. 13:01 (diff | hist) . . (+11 629) . . N Skinnesliping (Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== Sliping av skinner foretas i hovedsak for å forlenge levetiden på skinner og andre sporkomponenter, samt det rullende materiell. Sliping utføres fo...)
- 25. feb. 2015 kl. 12:50 (diff | hist) . . (-58) . . Produksjonsteknikk (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:49 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.17.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:49 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.16.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:49 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.15.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:49 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.14.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.13.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.12.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.11.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.10.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.9.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.8.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:47 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.7.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:47 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.6b.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:47 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.6a.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:47 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.5b.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:47 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.5a.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.4.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.3.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.2.jpg (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 12:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:SkinneslipingFig8.1.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 11:43 (diff | hist) . . (+148) . . Ballastrensing (→Metoder for ballastrensing)
- 25. feb. 2015 kl. 11:40 (diff | hist) . . (+88) . . Ballastrensing (→Metoder for kontroll av ballasten i sporet)
- 25. feb. 2015 kl. 11:38 (diff | hist) . . (+224) . . Ballastrensing (→Kvalitetsendring i sporet)
- 25. feb. 2015 kl. 11:29 (diff | hist) . . (+3 209) . . Ballastrensing (→Metoder for ballastrensing)
- 25. feb. 2015 kl. 11:28 (diff | hist) . . (+6 999) . . Ballastrensing (→Hvorfor renses ballasten)
- 25. feb. 2015 kl. 11:24 (diff | hist) . . (+11 225) . . Ballastrensing (→Slitestyrke)
- 25. feb. 2015 kl. 09:58 (diff | hist) . . (+987) . . Ballastrensing (→Renhet)
- 25. feb. 2015 kl. 09:57 (diff | hist) . . (+2 342) . . N Ballastrensing (Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Kort om krav til ny ballast== (For en mer omfattende og detaljert beskrivelse av ballast som komponent i overbygningen vises til lærebok 533 kap. 5, Ballast) Jer...)
- 25. feb. 2015 kl. 09:48 (diff | hist) . . (-58) . . Produksjonsteknikk
- 25. feb. 2015 kl. 09:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.10.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.9.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.8.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.7.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.6.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.5.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.4.png (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.3.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.2.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BallastrensingFig7.1.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:23 (diff | hist) . . (+53) . . Nøytralisering (→Utsetting av dilatasjonsmerker)
- 25. feb. 2015 kl. 09:22 (diff | hist) . . (+46) . . Nøytralisering (→Strekkapparat eller varmevogn?)
- 25. feb. 2015 kl. 09:21 (diff | hist) . . (+47) . . Nøytralisering (→Forlengelse ved bruk av varmevogn)
- 25. feb. 2015 kl. 09:19 (diff | hist) . . (+48) . . Nøytralisering (→Forlengelse ved bruk av strekkapparat)
- 25. feb. 2015 kl. 09:18 (diff | hist) . . (+46) . . Nøytralisering (→Forlengelse av skinnene)
- 25. feb. 2015 kl. 09:16 (diff | hist) . . (+195) . . Nøytralisering (→Utsetting av dilatasjonsmerker)
- 25. feb. 2015 kl. 09:12 (diff | hist) . . (-2) . . Nøytralisering (→Beregning av forlengelse)
- 25. feb. 2015 kl. 09:11 (diff | hist) . . (+57) . . Nøytralisering (→Beregning av forlengelse)
- 25. feb. 2015 kl. 09:10 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringTabell6.1.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 09:09 (diff | hist) . . (+136) . . Nøytralisering (→Spenningsfrigjøring)
- 25. feb. 2015 kl. 09:07 (diff | hist) . . (+46) . . Nøytralisering (→Prinsipp for nøytralisering)
- 25. feb. 2015 kl. 09:05 (diff | hist) . . (+240) . . Nøytralisering (→Prinsipp for nøytralisering)
- 25. feb. 2015 kl. 09:00 (diff | hist) . . (+1) . . Nøytralisering (→Strekkapparat eller varmevogn?)
- 25. feb. 2015 kl. 09:00 (diff | hist) . . (+1) . . Nøytralisering (→Forlengelse ved bruk av varmevogn)
- 25. feb. 2015 kl. 08:48 (diff | hist) . . (+1) . . Nøytralisering (→Utsetting av dilatasjonsmerker)
- 25. feb. 2015 kl. 08:46 (diff | hist) . . (0) . . Nøytralisering (→Prinsipp for nøytralisering)
- 25. feb. 2015 kl. 08:44 (diff | hist) . . (0) . . Nøytralisering (→Innledning)
- 25. feb. 2015 kl. 08:43 (diff | hist) . . (+5 877) . . Nøytralisering (→Forlengelse ved bruk av strekkapparat)
- 25. feb. 2015 kl. 08:28 (diff | hist) . . (+150) . . Nøytralisering (→Utsetting av dilatasjonsmerker)
- 25. feb. 2015 kl. 08:23 (diff | hist) . . (-6) . . Nøytralisering (→Forlengelse av skinnene)
- 25. feb. 2015 kl. 08:18 (diff | hist) . . (+1 164) . . Nøytralisering (→Utsetting av dilatasjonsmerker)
- 25. feb. 2015 kl. 08:14 (diff | hist) . . (+2 670) . . Nøytralisering (→Måling av skinnetemperatur)
- 25. feb. 2015 kl. 08:09 (diff | hist) . . (+4 134) . . Nøytralisering (→Utgangspunkt med hensyn på skinnetemperatur)
- 25. feb. 2015 kl. 08:03 (diff | hist) . . (+4 897) . . N Nøytralisering (Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== I dag består over 95% av Jernbaneverkets hovedspor av helsveiste skinner. Det helsveiste spor medfører store innsparinger i vedlikehold i forhold ti...)
- 25. feb. 2015 kl. 07:58 (diff | hist) . . (-58) . . Produksjonsteknikk
- 25. feb. 2015 kl. 07:52 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringRandom.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 07:52 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringFig6.13.PNG (siste)
- 25. feb. 2015 kl. 07:52 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:NøytraliseringFig6.12.jpg (siste)
(nyeste | eldste) Vis (250 nyere | 250 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)