Brukerbidrag
(nyeste | eldste) Vis (500 nyere | 500 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- 19. feb. 2015 kl. 07:56 (diff | hist) . . (+550) . . Sporets sidemotstand (→Meiers metode)
- 19. feb. 2015 kl. 07:40 (diff | hist) . . (+456) . . Sporets sidemotstand (→Meiers metode)
- 19. feb. 2015 kl. 07:25 (diff | hist) . . (+266) . . Sporets sidemotstand (→Solslyng under togpassering)
- 19. feb. 2015 kl. 07:18 (diff | hist) . . (+235) . . Sporets sidemotstand (→Sideforskyvningsmotstand)
- 18. feb. 2015 kl. 15:24 (diff | hist) . . (+161) . . Sporets sidemotstand (→Sikkerhet mot solslyng)
- 18. feb. 2015 kl. 15:19 (diff | hist) . . (+140) . . Sporets sidemotstand (→Meiers metode)
- 18. feb. 2015 kl. 15:15 (diff | hist) . . (+44) . . Sporets sidemotstand (→Solslyng under togpassering)
- 18. feb. 2015 kl. 15:14 (diff | hist) . . (+127) . . Sporets sidemotstand (→Utknekkingsmekanismer)
- 18. feb. 2015 kl. 15:10 (diff | hist) . . (+19) . . Sporets sidemotstand (→Litteraturhenvisninger)
- 18. feb. 2015 kl. 15:04 (diff | hist) . . (+77) . . Sporets sidemotstand (→Utknekkingsmekanismer)
- 18. feb. 2015 kl. 14:58 (diff | hist) . . (+1) . . Sporets sidemotstand (→Ballastens konsolideringssgrad)
- 18. feb. 2015 kl. 14:50 (diff | hist) . . (+1) . . Sporets sidemotstand (→Sporforskyvningsmekanismer)
- 18. feb. 2015 kl. 14:49 (diff | hist) . . (0) . . Sporets sidemotstand (→Meiers metode)
- 18. feb. 2015 kl. 14:48 (diff | hist) . . (0) . . Sporets sidemotstand (→Ballastens konsolideringssgrad)
- 18. feb. 2015 kl. 14:46 (diff | hist) . . (0) . . Sporets sidemotstand (→Svilletype)
- 18. feb. 2015 kl. 14:46 (diff | hist) . . (+8) . . Sporets sidemotstand (→Ballastens konsolideringssgrad)
- 18. feb. 2015 kl. 14:44 (diff | hist) . . (0) . . Sporets sidemotstand (→Målinger av sideforskyvningsmotstand)
- 18. feb. 2015 kl. 14:44 (diff | hist) . . (0) . . Sporets sidemotstand (→Svilletype)
- 18. feb. 2015 kl. 14:43 (diff | hist) . . (0) . . Sporets sidemotstand (→Ballastprofilet)
- 18. feb. 2015 kl. 14:42 (diff | hist) . . (+7) . . Sporets sidemotstand (→Svilletype)
- 18. feb. 2015 kl. 14:41 (diff | hist) . . (0) . . Sporets sidemotstand (→Svilletype)
- 18. feb. 2015 kl. 14:41 (diff | hist) . . (-24) . . Sporets sidemotstand (→Svilletype)
- 18. feb. 2015 kl. 14:39 (diff | hist) . . (+198) . . Sporets sidemotstand (→Målinger av sideforskyvningsmotstand)
- 18. feb. 2015 kl. 14:36 (diff | hist) . . (+512) . . Sporets sidemotstand (→Sideforskyvningsmotstand)
- 18. feb. 2015 kl. 14:25 (diff | hist) . . (+6 666) . . Sporets sidemotstand (→Sikkerhet mot solslyng)
- 18. feb. 2015 kl. 14:18 (diff | hist) . . (+2 875) . . Sporets sidemotstand (→Nyere beregningsprogrammer)
- 18. feb. 2015 kl. 14:13 (diff | hist) . . (+406) . . Sporets sidemotstand (→Nyere beregningsprogrammer)
- 18. feb. 2015 kl. 14:06 (diff | hist) . . (+5 084) . . Sporets sidemotstand (→Solslyng under togpassering)
- 18. feb. 2015 kl. 13:58 (diff | hist) . . (+2 719) . . Sporets sidemotstand (→Skinneprofilets betydning for sidestabiliteten)
- 18. feb. 2015 kl. 13:55 (diff | hist) . . (+2 172) . . Sporets sidemotstand (→Vridningsmotstand)
- 18. feb. 2015 kl. 13:52 (diff | hist) . . (+4 655) . . Sporets sidemotstand (→Ballastprofilet)
- 18. feb. 2015 kl. 13:45 (diff | hist) . . (+1 656) . . Sporets sidemotstand (→Sideforskyvningsmotstand)
- 18. feb. 2015 kl. 13:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Pandrol e 1877.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:32 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Hey-Back.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:32 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Sideforskyvning som funksjon.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Sideforskyvning av belastet spor.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Innflytelse fra sporfeilens lengde på kritisk knekktemperatur.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Innflytelse fra pilhøydefeil på kritisk knekktemperatur.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Innflytelse fra vridningsstivhet på kritisk knekktemperatur.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Innflytelse fra stivhet i lengderetn. på kritisk knekktemperatur.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:27 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Innflytelse fra sideforsk.motstand på kritisk knekktemperatur.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:26 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Innflytelse fra kurveradius på kritisk knekktemperatur.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:25 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Vertikale laster.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:23 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Betongsviller etter Meier S49.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Tresviller etter Meier.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:19 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Betongsviller etter Meier.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:18 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Knekkformer - Meier.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:17 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Dynamisk avlastning.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:15 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Likevektstilstander ved utknekking.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:15 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur6.15.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:14 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Knekkformer.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:13 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Sikkerhet mot utknekking.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:13 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Hey-Back og Pandrol PR.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:12 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Vridningsmotstand.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:11 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Sideforskyvningsmotstand for tresviller.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:11 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Sideforskyvningsmotstand i nypakket spor.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:08 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Måling av sideforskyvningsmotstand.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:07 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Svilletyper.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:07 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Sideforskyvningsmotstand med forskjellige svilletyper.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:06 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Sideforskyvningsmotstand etter sporjustering.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:05 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Ballastprofiler for helsveist spor.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:04 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Sidemotstand avhengig av ballast i svillemellomrom.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:04 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Sideforskyvningsmotstand avhengig av ballastskulder.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 13:03 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Sideforskyvningsmotstand.PNG (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 12:48 (diff | hist) . . (+5) . . Sporets sidemotstand
- 18. feb. 2015 kl. 12:48 (diff | hist) . . (+1 842) . . N Sporets sidemotstand (Ny side: _NUMBERHEADING_ ==Innledning== For å unngå at sporet knekker ut ved store trykkspenninger i skinnene, må vi ha tilstrekkelig sidestabilitet i sporet. En rekke faktorer er med på å b...)
- 18. feb. 2015 kl. 12:41 (diff | hist) . . (-54) . . Sporet som system (siste)
- 18. feb. 2015 kl. 12:09 (diff | hist) . . (+429) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Bruer med glideskjøt)
- 18. feb. 2015 kl. 11:59 (diff | hist) . . (+204) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Bruer med glideskjøt)
- 18. feb. 2015 kl. 11:43 (diff | hist) . . (+369) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Bruer med glideskjøt)
- 18. feb. 2015 kl. 11:37 (diff | hist) . . (+214) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Bruer uten glideskjøt)
- 18. feb. 2015 kl. 11:31 (diff | hist) . . (+829) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. sideforflytning)
- 18. feb. 2015 kl. 11:09 (diff | hist) . . (+12) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. temperaturendringer)
- 18. feb. 2015 kl. 11:06 (diff | hist) . . (+1) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. sideforflytning)
- 18. feb. 2015 kl. 11:01 (diff | hist) . . (+23) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Litteraturhenvisninger)
- 18. feb. 2015 kl. 09:18 (diff | hist) . . (+6) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. temperaturendringer)
- 18. feb. 2015 kl. 09:16 (diff | hist) . . (+8) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. temperaturendringer)
- 18. feb. 2015 kl. 09:12 (diff | hist) . . (+103) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter i skinner på bruer)
- 18. feb. 2015 kl. 09:09 (diff | hist) . . (+38) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter i sporveksler)
- 18. feb. 2015 kl. 09:08 (diff | hist) . . (+117) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. sideforflytning)
- 18. feb. 2015 kl. 09:05 (diff | hist) . . (+82) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. sideforflytning)
- 18. feb. 2015 kl. 09:01 (diff | hist) . . (+63) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. skinnevandring)
- 18. feb. 2015 kl. 08:59 (diff | hist) . . (+82) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Bruddåpning ved skinnebrudd)
- 18. feb. 2015 kl. 08:56 (diff | hist) . . (+57) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Bruddåpning ved skinnebrudd)
- 18. feb. 2015 kl. 08:55 (diff | hist) . . (+122) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Lengde av pusteparti)
- 18. feb. 2015 kl. 08:54 (diff | hist) . . (-122) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Lengde av pusteparti)
- 18. feb. 2015 kl. 08:28 (diff | hist) . . (+5) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Bruddåpning ved skinnebrudd)
- 18. feb. 2015 kl. 08:17 (diff | hist) . . (+540) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Bruddåpning ved skinnebrudd)
- 18. feb. 2015 kl. 07:56 (diff | hist) . . (+472) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Bruddåpning ved skinnebrudd)
- 18. feb. 2015 kl. 07:36 (diff | hist) . . (+335) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Bruddåpning ved skinnebrudd)
- 18. feb. 2015 kl. 07:17 (diff | hist) . . (+4) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. temperaturendringer)
- 18. feb. 2015 kl. 07:15 (diff | hist) . . (+12) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Maksimale trykk og strekkrefter)
- 17. feb. 2015 kl. 15:19 (diff | hist) . . (+63) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Litteraturhenvisninger)
- 17. feb. 2015 kl. 15:08 (diff | hist) . . (+318) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. temperaturendringer)
- 17. feb. 2015 kl. 15:00 (diff | hist) . . (0) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Bruer uten glideskjøt)
- 17. feb. 2015 kl. 15:00 (diff | hist) . . (0) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. skinnevandring)
- 17. feb. 2015 kl. 14:59 (diff | hist) . . (0) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Nøytraltemperatur)
- 17. feb. 2015 kl. 14:59 (diff | hist) . . (+2) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Nøytraltemperatur)
- 17. feb. 2015 kl. 14:57 (diff | hist) . . (+1) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. temperaturendringer)
- 17. feb. 2015 kl. 14:56 (diff | hist) . . (+2 156) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter i skinner på bruer)
- 17. feb. 2015 kl. 14:43 (diff | hist) . . (+4 691) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. sideforflytning)
- 17. feb. 2015 kl. 14:37 (diff | hist) . . (+4) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. sideforflytning)
- 17. feb. 2015 kl. 14:35 (diff | hist) . . (+877) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. sideforflytning)
- 17. feb. 2015 kl. 14:28 (diff | hist) . . (+197) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. sideforflytning)
- 17. feb. 2015 kl. 14:23 (diff | hist) . . (+4) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Maksimale trykk og strekkrefter)
- 17. feb. 2015 kl. 14:23 (diff | hist) . . (+1 931) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. skinnevandring)
- 17. feb. 2015 kl. 14:16 (diff | hist) . . (+3 105) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Bruddåpning ved skinnebrudd)
- 17. feb. 2015 kl. 14:05 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Aksialkraft og lengdebevegelse.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 14:04 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Aksialkraft og bevegelse.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 14:04 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Aksialkrefter.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 14:03 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Endring av nøytraltemperatur.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 14:02 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur5.10.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 14:01 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Sideforflytning av sporet.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 14:01 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Beregning av krefter ved skinnevandring.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 13:59 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Bruddåpning ved skinnebrudd i spor med S54-skinner.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 13:58 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Kraftlikevekt i et skinneelement.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 13:51 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Lengde av pusteparti i spor med S54 skinner.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 13:50 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Ballastmotstand.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 13:49 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Pusteparti.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 13:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Lengdeforandring ved kraftpåvirkning.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 13:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Lengdeforandring ved temperaturendring.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (-23) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. temperaturendringer)
- 17. feb. 2015 kl. 13:17 (diff | hist) . . (+20) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Lengde av pusteparti)
- 17. feb. 2015 kl. 12:37 (diff | hist) . . (+4 020) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Ballastmotstand)
- 17. feb. 2015 kl. 12:19 (diff | hist) . . (-39) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Maksimale trykk og strekkrefter)
- 17. feb. 2015 kl. 12:17 (diff | hist) . . (+3 151) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Maksimale trykk og strekkrefter)
- 17. feb. 2015 kl. 12:07 (diff | hist) . . (+607) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Nøytraltemperatur)
- 17. feb. 2015 kl. 11:53 (diff | hist) . . (+3 505) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. temperaturendringer)
- 17. feb. 2015 kl. 10:02 (diff | hist) . . (+398) . . Aksialkrefter i helsveist spor (→Aksialkrefter pga. temperaturendringer)
- 17. feb. 2015 kl. 09:55 (diff | hist) . . (+2 891) . . N Aksialkrefter i helsveist spor (Ny side: __NUMBEREDHEADINGS__ ==Innledning== Den første jernbane som ble åpnet i England i 1826 hadde skinnelengder mindre enn 5 m. Produksjonstekniske fremskritt har siden gjort det mulig åfr...)
- 17. feb. 2015 kl. 09:18 (diff | hist) . . (+2) . . Sporet som system
- 17. feb. 2015 kl. 09:18 (diff | hist) . . (-56) . . Sporet som system
- 17. feb. 2015 kl. 07:57 (diff | hist) . . (+171) . . Bruer/Inspeksjoner (→Inspeksjoner)
- 17. feb. 2015 kl. 07:48 (diff | hist) . . (+238) . . Bruer/Inspeksjoner (→Skader på bruer)
- 17. feb. 2015 kl. 07:41 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Steinhvelvbru.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 07:40 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Tverrsnitt av betongoverbygning.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 07:39 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Bruas ståloverbygning.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 07:38 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Bruas underbygning.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 07:36 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Ekstrem forskyvning.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 07:36 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Landkar utsatt for undergraving.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 07:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Prinsippskisse av erosjon.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 07:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Erosjon av elvebunn.PNG (siste)
- 17. feb. 2015 kl. 07:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Lengdesnitt av jernbanebru.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 15:02 (diff | hist) . . (-55) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→18 Konklusjon)
- 16. feb. 2015 kl. 15:02 (diff | hist) . . (+33) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→17 25 tonns aksellast i tømmertrafikk på jernbanenettet til JBV)
- 16. feb. 2015 kl. 15:01 (diff | hist) . . (+196) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→16 Anløpsvinkler)
- 16. feb. 2015 kl. 14:52 (diff | hist) . . (+33) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→15 Framstilling av lastkollektiv for BM72, eksempel)
- 16. feb. 2015 kl. 14:50 (diff | hist) . . (+327) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→Det nye nærtrafikktoget BM72)
- 16. feb. 2015 kl. 14:44 (diff | hist) . . (-5) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→14 Boggier på vognmateriell)
- 16. feb. 2015 kl. 14:41 (diff | hist) . . (+49) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→14 Boggier på vognmateriell)
- 16. feb. 2015 kl. 14:34 (diff | hist) . . (+234) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→14 Boggier på vognmateriell)
- 16. feb. 2015 kl. 14:05 (diff | hist) . . (-6) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→Prinsipp for oppheng av vognkasse til hjulsett)
- 16. feb. 2015 kl. 14:04 (diff | hist) . . (0) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→13 Uavfjærede masser)
- 16. feb. 2015 kl. 14:03 (diff | hist) . . (+48) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→13 Uavfjærede masser)
- 16. feb. 2015 kl. 14:01 (diff | hist) . . (+172) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→12 Medbringerkonsept)
- 16. feb. 2015 kl. 13:54 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Artikulert tømmervogn.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:51 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fritt løp for boggi.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:50 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Stillinger av hjulaksel.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:49 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Anløpsvinkler.png (Saramam last opp en ny versjon av «Fil:Anløpsvinkler.png») (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Anløpsvinkler.png
- 16. feb. 2015 kl. 13:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Anløpsvinkel ved gjennomløp i sirkelkurve.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Anløpsvinkler for lokomotiv El14.png (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:45 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Målt belastningskollektiv for BM72.png (Saramam last opp en ny versjon av «Fil:Målt belastningskollektiv for BM72.png») (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:43 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Målt belastningskollektiv for BM72.png
- 16. feb. 2015 kl. 13:42 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Simulation model of TRAXX F140 AC.2.png (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:40 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:TRAAX F140 til CargoNet4.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:40 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:TRAAX F140 til CargoNet3.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:40 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:TRAAX F140 til CargoNet2.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:39 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:TRAAX F140 til CargoNet.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:24 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Jakob boggi.png (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:22 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Prinsippskisse av FEBA akselsystem.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:22 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:FEBA akselsystem.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:BM72 på Finse.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:19 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Boggier på vognmateriell til NSB.png (Saramam last opp en ny versjon av «Fil:Boggier på vognmateriell til NSB.png») (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:18 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Boggier på vognmateriell til NSB.png
- 16. feb. 2015 kl. 13:16 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Ulike typer av boggier og hjulsett for godsvogner.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:15 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Boggi av type Y25 for godsvogner.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:14 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Oppheng for spormedfølgende ramme til et hjulsett.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:14 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Bilde av den ene halvdelen av lokomotiv IORE – 2000.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:13 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Medbringer i IORE – 2000 lokomotivet.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 13:07 (diff | hist) . . (+41) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→11 Bremser og glidevern)
- 16. feb. 2015 kl. 13:06 (diff | hist) . . (0) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→10 Dreiehemming)
- 16. feb. 2015 kl. 13:06 (diff | hist) . . (0) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→8 Støtdempere)
- 16. feb. 2015 kl. 13:05 (diff | hist) . . (-7) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→8 Støtdempere)
- 16. feb. 2015 kl. 13:05 (diff | hist) . . (+123) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→8 Støtdempere)
- 16. feb. 2015 kl. 13:05 (diff | hist) . . (-122) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→9 Rulldemping)
- 16. feb. 2015 kl. 13:04 (diff | hist) . . (0) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→9 Rulldemping)
- 16. feb. 2015 kl. 13:04 (diff | hist) . . (0) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→10 Dreiehemming)
- 16. feb. 2015 kl. 13:03 (diff | hist) . . (+5) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→9 Rulldemping)
- 16. feb. 2015 kl. 13:03 (diff | hist) . . (+30) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→10 Dreiehemming)
- 16. feb. 2015 kl. 13:02 (diff | hist) . . (0) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→8 Støtdempere)
- 16. feb. 2015 kl. 13:01 (diff | hist) . . (0) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→8 Støtdempere)
- 16. feb. 2015 kl. 13:01 (diff | hist) . . (-1) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→8 Støtdempere)
- 16. feb. 2015 kl. 12:54 (diff | hist) . . (+21) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→9 Rulldemping)
- 16. feb. 2015 kl. 12:52 (diff | hist) . . (+43) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→8 Støtdempere)
- 16. feb. 2015 kl. 12:50 (diff | hist) . . (+59) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→7 Sekundærfjæring)
- 16. feb. 2015 kl. 12:43 (diff | hist) . . (-8) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→6 Fjærer)
- 16. feb. 2015 kl. 12:40 (diff | hist) . . (-8) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→Spesiell konstruksjon)
- 16. feb. 2015 kl. 12:37 (diff | hist) . . (-18) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→4 Hjul)
- 16. feb. 2015 kl. 12:33 (diff | hist) . . (+354) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→6 Fjærer)
- 16. feb. 2015 kl. 12:02 (diff | hist) . . (+35) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→5 Akselboks)
- 16. feb. 2015 kl. 12:01 (diff | hist) . . (+72) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→4 Hjul)
- 16. feb. 2015 kl. 11:54 (diff | hist) . . (0) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→3 Hjulsatser)
- 16. feb. 2015 kl. 11:53 (diff | hist) . . (+91) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→3 Hjulsatser)
- 16. feb. 2015 kl. 11:49 (diff | hist) . . (+23) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→2 Boggiramme)
- 16. feb. 2015 kl. 11:47 (diff | hist) . . (-1) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→0 Jernbanens tekniske system)
- 16. feb. 2015 kl. 11:46 (diff | hist) . . (-1) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→0 Jernbanens tekniske system)
- 16. feb. 2015 kl. 11:44 (diff | hist) . . (-21) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→1 Generelt)
- 16. feb. 2015 kl. 11:38 (diff | hist) . . (+14) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→0 Jernbanens tekniske system)
- 16. feb. 2015 kl. 11:15 (diff | hist) . . (+10) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→1 Generelt)
- 16. feb. 2015 kl. 11:14 (diff | hist) . . (+34) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→0 Jernbanens tekniske system)
- 16. feb. 2015 kl. 11:08 (diff | hist) . . (+6) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→1 Generelt)
- 16. feb. 2015 kl. 10:02 (diff | hist) . . (+171) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→1 Generelt)
- 16. feb. 2015 kl. 09:52 (diff | hist) . . (+214) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→0 Jernbanens tekniske system)
- 16. feb. 2015 kl. 09:23 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Boggi på lokomotiv IORE – 2000 på Ofotbanen.png (Saramam last opp en ny versjon av «Fil:Boggi på lokomotiv IORE – 2000 på Ofotbanen.png») (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 09:23 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Boggi på lokomotiv IORE – 2000 på Ofotbanen.png
- 16. feb. 2015 kl. 09:21 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Boggi med skivebremser.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 09:20 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Kritisk hastighet.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 09:19 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Rulling av vognkasse.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 09:19 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Funksjon til en hydraulisk demper.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 09:18 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Luftfjær som sekundærfjær.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 09:16 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Prinsipp mht. luftfjær.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 09:15 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Sekundærfjæring.png (Saramam last opp en ny versjon av «Fil:Sekundærfjæring.png») (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 09:03 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Sekundærfjæring.png
- 16. feb. 2015 kl. 09:02 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Boggi med koplede aksler ved krysstaver.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 09:01 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Konstruksjonsprinsippet av en three-piece boggi.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:59 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Boggikonstruksjon.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:58 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Boggi med koplede aksler.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:58 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Boggi med myk hjulsatsstyring.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:57 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Boggi med stiv akselboksføring.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:56 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Stålsjikt og gummisjikt i kombinasjon.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:55 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Spiralfjærer.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:54 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Ulike typer fjærer.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:53 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Ulike typer av rullelager.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:51 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Fjærende hjul.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:51 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:To typer av hjul.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:49 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Overgangssone.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:48 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Skisse av et hjulsett med påkrympet hjul.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:45 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Moderne boggiramme.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:43 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Komponenter på en moderne boggi.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:39 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Designtegning av løpeboggi med bremseskiver.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:38 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Moderne løpeboggi med bremseskiver fra Siemens.png (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:36 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Prinsippskisse av vogn.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Egensvingningstilstander av vognkasse.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Inngangsreseptans.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Modellering av algoritmene.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:32 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Vertikal akselerasjonsforsterkning av vognkasse.PNG (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:28 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Endimensjonalt system (mekanisk).png (Saramam last opp en ny versjon av «Fil:Endimensjonalt system (mekanisk).png») (siste)
- 16. feb. 2015 kl. 08:27 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Rullende materiell og spor.png (Saramam last opp en ny versjon av «Fil:Rullende materiell og spor.png») (siste)
- 13. feb. 2015 kl. 15:11 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Endimensjonalt system (mekanisk).png
- 13. feb. 2015 kl. 15:08 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Rullende materiell og spor.png
- 3. feb. 2015 kl. 13:29 (diff | hist) . . (+79) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Autotransformatorsystem i Jernbaneverket)
- 3. feb. 2015 kl. 13:26 (diff | hist) . . (+69) . . Mekanisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→ISOLATORER)
- 3. feb. 2015 kl. 13:25 (diff | hist) . . (+70) . . Mekanisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→ISOLATORER)
- 3. feb. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (+75) . . Mekanisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Liner og tråd)
- 3. feb. 2015 kl. 13:12 (diff | hist) . . (+13) . . Stabilitet i kraftsystemet (→Reaktiv kompensering)
- 3. feb. 2015 kl. 13:04 (diff | hist) . . (+30) . . Sonegrensebrytere (→Utforming av sonegrensebryteren) (siste)
- 3. feb. 2015 kl. 13:02 (diff | hist) . . (+32) . . Sonegrensebrytere (→Dødseksjon)
- 3. feb. 2015 kl. 08:42 (diff | hist) . . (+53) . . Sporvekselvarme (→Transformator) (siste)
- 3. feb. 2015 kl. 08:38 (diff | hist) . . (+27) . . Sporvekselvarme (→PLS baserte reguleringer)
- 3. feb. 2015 kl. 08:36 (diff | hist) . . (-38) . . Sporvekselvarme (→Strømforsyning)
- 3. feb. 2015 kl. 08:29 (diff | hist) . . (+136) . . Strømforsyning av lavspentanlegg (→Reservestrømstransformator (16 2/3 Hz))
- 3. feb. 2015 kl. 08:20 (diff | hist) . . (+80) . . Strømforsyning av lavspentanlegg (→230 V IT for jernbanetekniske anlegg)
- 2. feb. 2015 kl. 15:23 (diff | hist) . . (+21) . . Forsterkningstiltak av banestrømforsyningen (→Forsterkningsalternativ) (siste)
- 2. feb. 2015 kl. 15:19 (diff | hist) . . (-37) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Ledertyper og tverrsnitt)
- 2. feb. 2015 kl. 15:01 (diff | hist) . . (+35) . . Kondensatorbatterier (→Parallellinnkoblet kondensatorbatteri)
- 2. feb. 2015 kl. 15:00 (diff | hist) . . (-40) . . Kondensatorbatterier (→Installasjon av seriekondensatorbatteri)
- 2. feb. 2015 kl. 14:58 (diff | hist) . . (+39) . . Sonegrensebrytere (→Fasevern)
- 2. feb. 2015 kl. 14:56 (diff | hist) . . (-85) . . Koblingshus (→Vern i koblingshus) (siste)
- 2. feb. 2015 kl. 14:54 (diff | hist) . . (+23) . . Koblingshus (→Funksjon)
- 2. feb. 2015 kl. 14:53 (diff | hist) . . (+24) . . Støy i banestrømforsyningen (→100 Hz) (siste)
- 2. feb. 2015 kl. 14:51 (diff | hist) . . (+15) . . Vern i banestrømforsyningen (→Eksempel på vern i kontaktledningsanlegget)
- 2. feb. 2015 kl. 14:49 (diff | hist) . . (+15) . . Vern i banestrømforsyningen (→Overstrømsrelé som kortslutningsvern)
- 2. feb. 2015 kl. 14:07 (diff | hist) . . (+46) . . Mekanisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→ISOLATORER)
- 2. feb. 2015 kl. 14:06 (diff | hist) . . (0) . . Mekanisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Fundamenter)
- 2. feb. 2015 kl. 14:04 (diff | hist) . . (+90) . . Mekanisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledning)
- 2. feb. 2015 kl. 14:01 (diff | hist) . . (+138) . . Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Andre liner og kabler)
- 2. feb. 2015 kl. 13:54 (diff | hist) . . (+64) . . Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Signalanlegg)
- 2. feb. 2015 kl. 13:51 (diff | hist) . . (-78) . . Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Brytere)
- 2. feb. 2015 kl. 13:44 (diff | hist) . . (+59) . . Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Beregning av skjøtspenning og sporstrøm)
- 2. feb. 2015 kl. 13:29 (diff | hist) . . (+38) . . Togvarme (→Togvarmepost) (siste)
- 2. feb. 2015 kl. 13:11 (diff | hist) . . (-3) . . Togvarme (→1000 V fordeling)
- 2. feb. 2015 kl. 13:10 (diff | hist) . . (+6) . . Togvarme (→Strømforsyning)
- 2. feb. 2015 kl. 13:05 (diff | hist) . . (+9) . . Togvarme (→Strømforsyning)
- 2. feb. 2015 kl. 13:01 (diff | hist) . . (-7) . . Sporvekselvarme (→Styring / Overvåkning)
- 2. feb. 2015 kl. 13:00 (diff | hist) . . (+33) . . Sporvekselvarme (→Transformator)
- 2. feb. 2015 kl. 12:59 (diff | hist) . . (+22) . . Sporvekselvarme (→Forlegning)
- 2. feb. 2015 kl. 12:57 (diff | hist) . . (+49) . . Sporvekselvarme (→Typer varmeelementer)
- 2. feb. 2015 kl. 12:34 (diff | hist) . . (+6) . . Sporvekselvarme (→Regulerings typer)
- 2. feb. 2015 kl. 12:32 (diff | hist) . . (-2) . . Sporvekselvarme (→Historikk / innledning)
- 2. feb. 2015 kl. 12:30 (diff | hist) . . (0) . . Strømforsyning av lavspentanlegg (→Reservestrømstransformator (16 2/3 Hz))
- 2. feb. 2015 kl. 12:29 (diff | hist) . . (-18) . . Strømforsyning av lavspentanlegg (→Valg av spenningssystem)
- 2. feb. 2015 kl. 12:10 (diff | hist) . . (+1) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Krav til samvirke mellom kontaktledning og strømavtaker for internasjonal samtrafikk på internasjonalt ac høyhastighetsnett)
- 2. feb. 2015 kl. 12:07 (diff | hist) . . (+63) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Krav til samvirke mellom kontaktledning og strømavtaker for internasjonal samtrafikk på internasjonalt ac høyhastighetsnett)
- 2. feb. 2015 kl. 11:50 (diff | hist) . . (+30) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Krav til rullende materiell mot kontaktledningsanlegg)
- 2. feb. 2015 kl. 11:44 (diff | hist) . . (+139) . . Dynamisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→DYNAMIKK I KONTAKTLEDNINGSANLEGG)
- 2. feb. 2015 kl. 11:25 (diff | hist) . . (-22) . . Mekanisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Beskyttelsesjording)
- 2. feb. 2015 kl. 11:24 (diff | hist) . . (-236) . . Mekanisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Ledningsføring)
- 2. feb. 2015 kl. 10:02 (diff | hist) . . (-228) . . Mekanisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Ledningsføring)
- 2. feb. 2015 kl. 09:54 (diff | hist) . . (-63) . . Mekanisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Master)
- 2. feb. 2015 kl. 09:50 (diff | hist) . . (-58) . . Mekanisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Strekkraft i ledninger)
- 2. feb. 2015 kl. 09:47 (diff | hist) . . (-288) . . Mekanisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Kontaktledning)
- 2. feb. 2015 kl. 09:30 (diff | hist) . . (0) . . Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→EMC)
- 2. feb. 2015 kl. 08:48 (diff | hist) . . (+3) . . Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Forbigangsledning)
- 2. feb. 2015 kl. 08:47 (diff | hist) . . (+6) . . Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Isolatorer)
- 2. feb. 2015 kl. 08:44 (diff | hist) . . (+6) . . Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Isolatorer)
- 2. feb. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (+16) . . Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Beskyttelsesjording)
- 2. feb. 2015 kl. 08:24 (diff | hist) . . (+4) . . Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Brytere)
- 2. feb. 2015 kl. 08:20 (diff | hist) . . (+4) . . Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Koblinger i returkretsen)
- 2. feb. 2015 kl. 08:11 (diff | hist) . . (-1) . . Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Beregning av skjøtspenning og sporstrøm)
- 2. feb. 2015 kl. 08:04 (diff | hist) . . (+11) . . Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→Sugetransformator)
- 2. feb. 2015 kl. 07:47 (diff | hist) . . (+7) . . Elektrisk systembeskrivelse av kontaktledningsanlegg (→ELEKTRISK SYSTEMBESKRIVELSE)
- 30. jan. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (+98) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Litteraturhenvisninger)
- 30. jan. 2015 kl. 08:31 (diff | hist) . . (-9) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Jording)
- 30. jan. 2015 kl. 08:31 (diff | hist) . . (+4) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Plassering av kiosker for autotransformatorer)
- 30. jan. 2015 kl. 08:29 (diff | hist) . . (+21) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Jording)
- 30. jan. 2015 kl. 08:27 (diff | hist) . . (+38) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Eksempler på koblingsskjema)
- 30. jan. 2015 kl. 08:25 (diff | hist) . . (+45) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Ledningsforlegning i tunneler, snøoverbygg og under bruer)
- 30. jan. 2015 kl. 08:10 (diff | hist) . . (-1) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Føring under bruer)
- 30. jan. 2015 kl. 08:09 (diff | hist) . . (+14) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Selvbærende hengekabel)
- 29. jan. 2015 kl. 15:11 (diff | hist) . . (+731) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Elektrifisering i Norge)
- 29. jan. 2015 kl. 13:49 (diff | hist) . . (+46) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Ledningsforlegning i tunneler, snøoverbygg og under bruer)
- 29. jan. 2015 kl. 13:38 (diff | hist) . . (-2) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Ledertyper og tverrsnitt)
- 29. jan. 2015 kl. 13:37 (diff | hist) . . (+6) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Dimensjonering av kl-master og oppheng)
- 29. jan. 2015 kl. 13:35 (diff | hist) . . (-4) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→EMC forhold)
- 29. jan. 2015 kl. 13:31 (diff | hist) . . (+2) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Skinnepotensialer)
- 29. jan. 2015 kl. 13:30 (diff | hist) . . (+23) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Kortslutningsforhold)
- 29. jan. 2015 kl. 13:24 (diff | hist) . . (-15) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Autotransformatorer i banestrømforsyningen)
- 29. jan. 2015 kl. 13:24 (diff | hist) . . (-49) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Innkoblingsstrømmer i autotransformatorer)
- 29. jan. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (+14) . . Stabilitet i kraftsystemet (→Resonansustabilitet)
- 29. jan. 2015 kl. 13:16 (diff | hist) . . (+20) . . Stabilitet i kraftsystemet (→Resonansustabilitet)
- 29. jan. 2015 kl. 09:08 (diff | hist) . . (+6) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Systemimpedans)
- 29. jan. 2015 kl. 09:06 (diff | hist) . . (+98) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Autotransformatoren)
- 29. jan. 2015 kl. 08:41 (diff | hist) . . (+7) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Autotransformatorsystem i Jernbaneverket)
- 29. jan. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (-1) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Forkortelser og begreper)
- 29. jan. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (+22) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Forkortelser og begreper)
- 29. jan. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (+16) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Forkortelser og begreper)
- 29. jan. 2015 kl. 08:32 (diff | hist) . . (+5) . . Stabilitet i kraftsystemet (→Hvordan sikre stabilitet og kompatibilitet)
- 29. jan. 2015 kl. 08:31 (diff | hist) . . (+3) . . Stabilitet i kraftsystemet (→Hvordan undersøke stabiliteten)
- 29. jan. 2015 kl. 08:29 (diff | hist) . . (+6) . . Stabilitet i kraftsystemet (→Spenningsustabiliet)
- 29. jan. 2015 kl. 08:26 (diff | hist) . . (+7) . . Stabilitet i kraftsystemet (→Lokomotiver som eksiterer resonansene)
- 29. jan. 2015 kl. 08:24 (diff | hist) . . (+20) . . Stabilitet i kraftsystemet (→Elektriske resonanser i kraftsystemet)
- 29. jan. 2015 kl. 08:20 (diff | hist) . . (+26) . . Stabilitet i kraftsystemet (→Lavfrekvente pendlinger)
- 29. jan. 2015 kl. 08:14 (diff | hist) . . (+2) . . Stabilitet i kraftsystemet (→Spenningsustabiliet)
- 29. jan. 2015 kl. 08:12 (diff | hist) . . (+4) . . Stabilitet i kraftsystemet (→Lastens spenningsavhengighet)
- 29. jan. 2015 kl. 08:11 (diff | hist) . . (+11) . . Stabilitet i kraftsystemet (→Kraftsystemets dynamikk og stabilitet)
- 29. jan. 2015 kl. 08:05 (diff | hist) . . (+6) . . Forsterkningstiltak av banestrømforsyningen (→Spenningsbooster)
- 29. jan. 2015 kl. 08:04 (diff | hist) . . (+13) . . Forsterkningstiltak av banestrømforsyningen (→Autotransformator)
- 29. jan. 2015 kl. 08:02 (diff | hist) . . (+9) . . Forsterkningstiltak av banestrømforsyningen (→Fjernledning)
- 29. jan. 2015 kl. 08:00 (diff | hist) . . (+19) . . Forsterkningstiltak av banestrømforsyningen (→Fjernledning)
- 29. jan. 2015 kl. 07:56 (diff | hist) . . (+1) . . Nødfrakobling (→Hvilestrømsløyfe) (siste)
- 29. jan. 2015 kl. 07:54 (diff | hist) . . (+1) . . Nødfrakobling (→Kontrollutrustning)
- 29. jan. 2015 kl. 07:53 (diff | hist) . . (+6) . . Nødfrakobling (→Tonesignalsløyfe)
- 29. jan. 2015 kl. 07:51 (diff | hist) . . (-2) . . Nødfrakobling (→Nødfrakobling)
- 28. jan. 2015 kl. 15:52 (diff | hist) . . (+2) . . Fjernstyring av banestrømforsyningen (→Oppbygging av fjernstyringen) (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 15:51 (diff | hist) . . (+4) . . Kondensatorbatterier (→Seriekondensatorbatteri)
- 28. jan. 2015 kl. 15:48 (diff | hist) . . (+1) . . Sonegrensebrytere (→Utforming av sonegrensebryteren)
- 28. jan. 2015 kl. 15:47 (diff | hist) . . (0) . . Koblingshus (→Tilbakevendende spenning (brytespenning))
- 28. jan. 2015 kl. 15:47 (diff | hist) . . (-1) . . Koblingshus (→Tilbakevendende spenning (brytespenning))
- 28. jan. 2015 kl. 15:45 (diff | hist) . . (+23) . . Koblingshus (→Koblingsforløp)
- 28. jan. 2015 kl. 15:36 (diff | hist) . . (0) . . Koblingshus (→Utrustning i koblingshuset)
- 28. jan. 2015 kl. 15:17 (diff | hist) . . (+17) . . Vern i banestrømforsyningen (→Overspenningsvern)
- 28. jan. 2015 kl. 15:14 (diff | hist) . . (+8) . . Vern i banestrømforsyningen (→Fremtidens reléer)
- 28. jan. 2015 kl. 15:13 (diff | hist) . . (0) . . Vern i banestrømforsyningen (→Polariserte reléer)
- 28. jan. 2015 kl. 15:03 (diff | hist) . . (0) . . Vern i banestrømforsyningen (→Tidsreléer)
- 28. jan. 2015 kl. 15:02 (diff | hist) . . (+59) . . Vern i banestrømforsyningen (→Tidsreléer)
- 28. jan. 2015 kl. 14:36 (diff | hist) . . (+1) . . Vern i banestrømforsyningen (→Spenningsreléer)
- 28. jan. 2015 kl. 14:35 (diff | hist) . . (-1) . . Vern i banestrømforsyningen (→Kortslutningsvern med distanserelé)
- 28. jan. 2015 kl. 14:30 (diff | hist) . . (+2) . . Vern i banestrømforsyningen (→Overstrømsrelé som kortslutningsvern)
- 28. jan. 2015 kl. 14:29 (diff | hist) . . (+7) . . Vern i banestrømforsyningen (→Kortslutningsvern med strømsprangrelé)
- 28. jan. 2015 kl. 14:28 (diff | hist) . . (-2) . . Vern i banestrømforsyningen (→Overstrømsrelé som kortslutningsvern)
- 28. jan. 2015 kl. 14:22 (diff | hist) . . (-2) . . Vern i banestrømforsyningen (→Overvåkningsreléer/Vern)
- 28. jan. 2015 kl. 14:21 (diff | hist) . . (-3) . . Vern i banestrømforsyningen (→Eksempel på vern i kontaktledningsanlegget)
- 28. jan. 2015 kl. 14:07 (diff | hist) . . (-11) . . Vern i banestrømforsyningen (→Vern og reléer)
- 28. jan. 2015 kl. 13:55 (diff | hist) . . (+8) . . Kortslutningsstrømmer (→KORTSLUTNING PÅ GENERATORSIDEN - 15 kV)
- 28. jan. 2015 kl. 13:50 (diff | hist) . . (-22) . . Kortslutningsstrømmer (→TEORI)
- 28. jan. 2015 kl. 13:39 (diff | hist) . . (+30) . . Impedans i jernbanenettet (→Måling for å finne impedans) (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 13:29 (diff | hist) . . (+12) . . Impedans i jernbanenettet (→Beregning av serieimpedans uten avledning til jord)
- 28. jan. 2015 kl. 13:27 (diff | hist) . . (-31) . . Impedans i jernbanenettet (→Beregning av impedans)
- 28. jan. 2015 kl. 13:15 (diff | hist) . . (-1) . . Impedans i jernbanenettet (→Jordsmonn med uendelig ledningsevne)
- 28. jan. 2015 kl. 13:11 (diff | hist) . . (-4) . . Impedans i jernbanenettet (→Impedans i jernbanenettet)
- 28. jan. 2015 kl. 13:09 (diff | hist) . . (0) . . Effektflyt (→Tilbakemating) (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 13:01 (diff | hist) . . (+8) . . Effektflyt (→Beregning ved hjelp av simuleringsprogram (Simpow))
- 28. jan. 2015 kl. 13:00 (diff | hist) . . (-6) . . Effektflyt (→Vinkelforskjell mellom omformerstasjonene)
- 28. jan. 2015 kl. 12:55 (diff | hist) . . (-3) . . Effektflyt (→Beregning ved hjelp av simuleringsprogram (Simpow))
- 28. jan. 2015 kl. 12:54 (diff | hist) . . (+33) . . Effektflyt (→Beregning ved hjelp av simuleringsprogram (Simpow))
- 28. jan. 2015 kl. 12:51 (diff | hist) . . (-3) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Historisk tilbakeblikk på elektrifisering av jernbanen)
- 28. jan. 2015 kl. 12:50 (diff | hist) . . (-37) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Historisk tilbakeblikk på elektrifisering av jernbanen)
- 28. jan. 2015 kl. 12:26 (diff | hist) . . (-7) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Historisk tilbakeblikk på elektrifisering av jernbanen)
- 28. jan. 2015 kl. 11:02 (diff | hist) . . (+18) . . Bruk av autotransformatorer i banestrømforsyningen (→Referanser)
- 28. jan. 2015 kl. 10:56 (diff | hist) . . (+94) . . Stabilitet i kraftsystemet (→Litteraturhenvisning)
- 28. jan. 2015 kl. 10:49 (diff | hist) . . (+2) . . Hjelpeverktøy for banestrømforsyningen (→Litteraturhenvisning) (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 10:02 (diff | hist) . . (+3) . . Forsterkningstiltak av banestrømforsyningen (→Litteraturhenvisning)
- 28. jan. 2015 kl. 10:00 (diff | hist) . . (+2) . . Nødfrakobling (→Litteraturhenvisning)
- 28. jan. 2015 kl. 10:00 (diff | hist) . . (+2) . . Fjernstyring av banestrømforsyningen (→Litteraturhenvisninger)
- 28. jan. 2015 kl. 09:59 (diff | hist) . . (+5) . . Kondensatorbatterier (→Litteraturhenvisninger)
- 28. jan. 2015 kl. 09:58 (diff | hist) . . (+9) . . Sonegrensebrytere (→Litteraturhenvisninger)
- 28. jan. 2015 kl. 09:57 (diff | hist) . . (+9) . . Koblingshus (→Litteraturhenvisninger)
- 28. jan. 2015 kl. 09:56 (diff | hist) . . (+4) . . Støy i banestrømforsyningen (→Litteraturhenvisninger)
- 28. jan. 2015 kl. 09:54 (diff | hist) . . (+1) . . Vern i banestrømforsyningen (→Avledertyper)
- 28. jan. 2015 kl. 09:52 (diff | hist) . . (+6) . . Kortslutningsstrømmer (→Litteraturhenvisninger)
- 28. jan. 2015 kl. 09:50 (diff | hist) . . (+4) . . Impedans i jernbanenettet (→Litteraturhenvisninger)
- 28. jan. 2015 kl. 09:48 (diff | hist) . . (+4) . . Effektflyt (→Litteraturhenvisninger)
- 28. jan. 2015 kl. 09:46 (diff | hist) . . (-9) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Transformatorstasjoner)
- 28. jan. 2015 kl. 09:39 (diff | hist) . . (-69) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Funksjon)
- 28. jan. 2015 kl. 09:34 (diff | hist) . . (-18) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Oppbygging av banestrømforsyningen i Norge)
- 28. jan. 2015 kl. 09:33 (diff | hist) . . (+40) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Oppbygging av banestrømforsyningen i Norge)
- 28. jan. 2015 kl. 09:25 (diff | hist) . . (-17) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Litteraturhenvisninger)
- 28. jan. 2015 kl. 09:18 (diff | hist) . . (0) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Omformer med mellomledd)
- 28. jan. 2015 kl. 09:16 (diff | hist) . . (+6) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Oppbygging av banestrømforsyningen i Norge)
- 28. jan. 2015 kl. 09:15 (diff | hist) . . (+72) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Historisk tilbakeblikk på elektrifisering av jernbanen)
- 28. jan. 2015 kl. 09:03 (diff | hist) . . (+23) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Historisk tilbakeblikk på elektrifisering av jernbanen)
- 27. jan. 2015 kl. 15:21 (diff | hist) . . (+2) . . Togvarme
- 27. jan. 2015 kl. 15:21 (diff | hist) . . (+4) . . Sporvekselvarme
- 27. jan. 2015 kl. 15:21 (diff | hist) . . (+4) . . Strømforsyning av lavspentanlegg
- 27. jan. 2015 kl. 14:18 (diff | hist) . . (-3) . . Stabilitet i kraftsystemet (→LITTERATURHENVISNINGER)
- 27. jan. 2015 kl. 14:17 (diff | hist) . . (+2) . . Hjelpeverktøy for banestrømforsyningen
- 27. jan. 2015 kl. 14:17 (diff | hist) . . (+1) . . Forsterkningstiltak av banestrømforsyningen
- 27. jan. 2015 kl. 14:17 (diff | hist) . . (+1) . . Nødfrakobling
- 27. jan. 2015 kl. 13:10 (diff | hist) . . (+3) . . Fjernstyring av banestrømforsyningen
- 27. jan. 2015 kl. 13:10 (diff | hist) . . (+4) . . Kondensatorbatterier
- 27. jan. 2015 kl. 13:09 (diff | hist) . . (+3) . . Sonegrensebrytere
- 27. jan. 2015 kl. 13:09 (diff | hist) . . (+4) . . Koblingshus
- 27. jan. 2015 kl. 13:08 (diff | hist) . . (+4) . . Støy i banestrømforsyningen
- 27. jan. 2015 kl. 13:07 (diff | hist) . . (+4) . . Kortslutningsstrømmer
- 27. jan. 2015 kl. 13:07 (diff | hist) . . (+4) . . Impedans i jernbanenettet
- 27. jan. 2015 kl. 13:06 (diff | hist) . . (+4) . . Effektflyt
- 27. jan. 2015 kl. 13:03 (diff | hist) . . (-190) . . Diskusjon:Impedans i jernbanenettet (siste)
- 27. jan. 2015 kl. 13:02 (diff | hist) . . (-1) . . Impedans i jernbanenettet (→Impedans for kontaktledningsanlegg uten returleder)
- 27. jan. 2015 kl. 11:49 (diff | hist) . . (-1) . . Effektflyt (→Utledning av utrykk for aktiv og reaktiv effekt)
- 27. jan. 2015 kl. 11:48 (diff | hist) . . (-221) . . Diskusjon:Effektflyt (Tømmer siden) (siste)
- 27. jan. 2015 kl. 11:28 (diff | hist) . . (+77) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Historisk tilbakeblikk på elektrifisering av jernbanen)
- 27. jan. 2015 kl. 11:25 (diff | hist) . . (-1) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Historisk tilbakeblikk på elektrifisering av jernbanen)
- 27. jan. 2015 kl. 11:23 (diff | hist) . . (+5) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Litteraturhenvisninger)
- 27. jan. 2015 kl. 11:22 (diff | hist) . . (-3) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Litteraturhenvisninger)
- 27. jan. 2015 kl. 11:17 (diff | hist) . . (+35) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Oppbygging av motor og generator)
- 27. jan. 2015 kl. 11:15 (diff | hist) . . (0) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Historisk tilbakeblikk på elektrifisering av jernbanen)
- 27. jan. 2015 kl. 11:14 (diff | hist) . . (+1) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Transformatorstasjoner)
- 27. jan. 2015 kl. 11:13 (diff | hist) . . (+1) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Transformatorstasjoner)
- 27. jan. 2015 kl. 11:11 (diff | hist) . . (-15) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Statiske omformerstasjoner)
- 27. jan. 2015 kl. 11:09 (diff | hist) . . (-1) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Roterende omformerstasjoner)
- 27. jan. 2015 kl. 11:08 (diff | hist) . . (0) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Elektrifisering i Norge)
- 27. jan. 2015 kl. 11:07 (diff | hist) . . (+1) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Elektrifisering i Norge)
- 27. jan. 2015 kl. 11:04 (diff | hist) . . (+6) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Elektrifisering i Norge)
- 27. jan. 2015 kl. 11:03 (diff | hist) . . (-6) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Elektrifisering i Norge)
- 27. jan. 2015 kl. 10:00 (diff | hist) . . (+16) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Omformer med mellomledd)
- 27. jan. 2015 kl. 09:49 (diff | hist) . . (+3) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Direkteomformer)
- 27. jan. 2015 kl. 09:48 (diff | hist) . . (-6) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Generell beskrivelse av banestrømforsyning i Norge)
- 27. jan. 2015 kl. 09:45 (diff | hist) . . (+5) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Elektrifisering i Norge)
- 27. jan. 2015 kl. 09:44 (diff | hist) . . (+672) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning
- 27. jan. 2015 kl. 08:37 (diff | hist) . . (+593) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning
- 27. jan. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (+1 082) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Matestasjoner)
- 27. jan. 2015 kl. 08:32 (diff | hist) . . (+2 119) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Statiske omformerstasjoner)
- 27. jan. 2015 kl. 08:26 (diff | hist) . . (+2 235) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Direkteomformer)
- 27. jan. 2015 kl. 08:19 (diff | hist) . . (+6 387) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Matestasjoner)
- 27. jan. 2015 kl. 08:10 (diff | hist) . . (+2 970) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Oppbygging av banestrømforsyningen i Norge)
- 27. jan. 2015 kl. 08:06 (diff | hist) . . (-30) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning
- 27. jan. 2015 kl. 07:41 (diff | hist) . . (+40) . . N Fil:KoblingsbildeKLanlegg.png (Koblingsbilde av kontaktledningsanlegget) (siste)
- 27. jan. 2015 kl. 07:40 (diff | hist) . . (+32) . . N Fil:TransRotOmformer.png (Transportabel roterende omformer) (siste)
- 27. jan. 2015 kl. 07:39 (diff | hist) . . (+15) . . N Fil:Direkteomformer.png (Direkteomformer) (siste)
- 27. jan. 2015 kl. 07:39 (diff | hist) . . (+2 038) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Historisk tilbakeblikk på elektrifisering av jernbanen)
- 27. jan. 2015 kl. 07:39 (diff | hist) . . (+34) . . N Fil:StrømkurveDO.png (Strømkurve fra en direkteomformer) (siste)
- 27. jan. 2015 kl. 07:38 (diff | hist) . . (+23) . . N Fil:OmformerMellomledd.png (Omformer med mellomledd) (siste)
- 27. jan. 2015 kl. 07:37 (diff | hist) . . (+43) . . N Fil:ForløpOmformerMellomledd.png (Kurveforløp fra en omformer med mellomledd) (siste)
- 27. jan. 2015 kl. 07:36 (diff | hist) . . (+43) . . N Fil:130kVTrafo.png (Eksempel på en 130 kV transformatorstasjon) (siste)
- 27. jan. 2015 kl. 07:29 (diff | hist) . . (+42) . . N Fil:StrømmensVei.png (Strømmens vei fra kraftverk til lokomotiv) (siste)
- 27. jan. 2015 kl. 07:13 (diff | hist) . . (+68) . . N Fil:KomponenterIKLanlegg.png (Oversikt over kontaktledningsanleggets komponenter i en spennlengde.) (siste)
- 27. jan. 2015 kl. 07:12 (diff | hist) . . (+52) . . N Fil:AnleggsdelerIJernbane.png (Anleggsdeler nødvendige for elektrisk jernbanedrift) (siste)
- 27. jan. 2015 kl. 07:12 (diff | hist) . . (+45) . . N Fil:Energioverføring.png (Energioverføring fra kraftverk til lokomotiv) (siste)
- 26. jan. 2015 kl. 15:41 (diff | hist) . . (+2 651) . . Generell beskrivelse av banestrømforsyning (→Historisk tilbakeblikk på elektrifisering av jernbanen)
- 26. jan. 2015 kl. 15:29 (diff | hist) . . (+2 935) . . N Generell beskrivelse av banestrømforsyning (Oppretter artikkel)
- 26. jan. 2015 kl. 14:31 (diff | hist) . . (+50) . . Banestrømforsyning (Opprettet nytt kapittel.)
- 26. jan. 2015 kl. 14:21 (diff | hist) . . (+53) . . Kontaktledningsanlegg (Opprettet nytt kapittel.)
- 23. jan. 2015 kl. 10:00 (diff | hist) . . (+2) . . Vern i banestrømforsyningen (→Selektivitet og redundans)
- 23. jan. 2015 kl. 09:59 (diff | hist) . . (+44) . . Vern i banestrømforsyningen (→Selektivitet og redundans)
- 23. jan. 2015 kl. 09:45 (diff | hist) . . (-2) . . Vern i banestrømforsyningen (→Hjelpereléer)
- 23. jan. 2015 kl. 09:44 (diff | hist) . . (+531) . . Diskusjon:Impedans i jernbanenettet
- 23. jan. 2015 kl. 09:18 (diff | hist) . . (+31) . . Kortslutningsstrømmer (→Bidrag fra nærliggende omformere)
- 23. jan. 2015 kl. 09:04 (diff | hist) . . (-157) . . Diskusjon:Impedans i jernbanenettet
- 23. jan. 2015 kl. 09:04 (diff | hist) . . (+3) . . Impedans i jernbanenettet (→Målerutiner og bearbeidelse av måledata)
- 23. jan. 2015 kl. 09:03 (diff | hist) . . (+20) . . Kortslutningsstrømmer (→Nødvendige data.)
- 23. jan. 2015 kl. 07:55 (diff | hist) . . (+157) . . Diskusjon:Impedans i jernbanenettet
- 23. jan. 2015 kl. 07:34 (diff | hist) . . (-2) . . Impedans i jernbanenettet (→Total impedans i kontaktledningsanlegget)
- 23. jan. 2015 kl. 07:25 (diff | hist) . . (+1) . . Impedans i jernbanenettet (→Flere ledere med felles retur gjennom jord)
- 23. jan. 2015 kl. 07:22 (diff | hist) . . (+188) . . Diskusjon:Impedans i jernbanenettet
- 22. jan. 2015 kl. 11:50 (diff | hist) . . (+7) . . Impedans i jernbanenettet (→Jordsmonn med uendelig ledningsevne)
- 22. jan. 2015 kl. 11:48 (diff | hist) . . (+13) . . Impedans i jernbanenettet (→Jordsmonn med uendelig ledningsevne)
- 22. jan. 2015 kl. 11:47 (diff | hist) . . (-189) . . Diskusjon:Impedans i jernbanenettet (Tømmer siden)
- 22. jan. 2015 kl. 11:38 (diff | hist) . . (-1) . . Impedans i jernbanenettet (→Jordsmonn med endelig ledningsevne)
- 22. jan. 2015 kl. 11:37 (diff | hist) . . (+1) . . Impedans i jernbanenettet (→Jordsmonn med endelig ledningsevne)
- 22. jan. 2015 kl. 11:31 (diff | hist) . . (-3) . . Impedans i jernbanenettet (→Jordsmonn med uendelig ledningsevne)
- 22. jan. 2015 kl. 11:30 (diff | hist) . . (+21) . . Impedans i jernbanenettet (→Jordsmonn med uendelig ledningsevne)
- 22. jan. 2015 kl. 11:28 (diff | hist) . . (+189) . . N Diskusjon:Impedans i jernbanenettet (Ny side: I del 2.1.1 blir størrelsen g11 nevnt, og beskrevet som: "geometrisk middelavstand for en leder med hensyn på seg selv [m]". Hvordan finner man denne verdien? Er det radiusen på lederen?)
- 22. jan. 2015 kl. 09:49 (diff | hist) . . (+1) . . Effektflyt (→Regulering stigende/synkende/FLAT)
- 22. jan. 2015 kl. 09:48 (diff | hist) . . (+4) . . Effektflyt (→Regulering stigende/synkende/FLAT)
- 22. jan. 2015 kl. 09:43 (diff | hist) . . (-11) . . Effektflyt (→Regulering stigende/synkende/FLAT)
- 22. jan. 2015 kl. 09:37 (diff | hist) . . (-1) . . Effektflyt (→Regulering stigende/synkende/FLAT)
- 22. jan. 2015 kl. 09:21 (diff | hist) . . (-17) . . Effektflyt (→Vinkelforskjell mellom omformerstasjonene)
- 22. jan. 2015 kl. 08:46 (diff | hist) . . (+18) . . Effektflyt
- 22. jan. 2015 kl. 08:45 (diff | hist) . . (+221) . . N Diskusjon:Effektflyt (Ny side: I del 1.2 står det: "For å kunne splitte likning 8 opp i en real del og en imaginær del, må man utvide brøken med R+jX slik at det blir en reell nevner". Blir ikke brøken utvidet m...)
(nyeste | eldste) Vis (500 nyere | 500 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)