Brukerbidrag
(nyeste | eldste) Vis (500 nyere | 500 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- 29. jan. 2015 kl. 13:34 (diff | hist) . . (+11) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→14 Boggier på vognmateriell)
- 29. jan. 2015 kl. 13:33 (diff | hist) . . (+4) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→13 Uavfjærede masser)
- 29. jan. 2015 kl. 13:31 (diff | hist) . . (+8) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→8 Støtdempere)
- 29. jan. 2015 kl. 13:31 (diff | hist) . . (+7) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→7 Sekundærfjæring)
- 29. jan. 2015 kl. 13:25 (diff | hist) . . (+2) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→0 Jernbanens tekniske system)
- 29. jan. 2015 kl. 12:08 (diff | hist) . . (+11) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→0 Jernbanens tekniske system)
- 29. jan. 2015 kl. 12:07 (diff | hist) . . (+127) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→0 Jernbanens tekniske system)
- 29. jan. 2015 kl. 11:53 (diff | hist) . . (0) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→0 Jernbanens tekniske system)
- 29. jan. 2015 kl. 11:49 (diff | hist) . . (+48) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→9 Rulldemping)
- 29. jan. 2015 kl. 11:44 (diff | hist) . . (+156) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→0 Jernbanens tekniske system)
- 29. jan. 2015 kl. 09:46 (diff | hist) . . (+4) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→18 Konklusjon)
- 29. jan. 2015 kl. 09:45 (diff | hist) . . (+56) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→18 Konklusjon)
- 29. jan. 2015 kl. 09:45 (diff | hist) . . (+11) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→17 25 tonns aksellast i tømmertrafikk på jernbanenettet til JBV)
- 29. jan. 2015 kl. 09:44 (diff | hist) . . (+61) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→16 Anløpsvinkler)
- 29. jan. 2015 kl. 09:44 (diff | hist) . . (+18) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→15 Framstilling av lastkollektiv for BM72, eksempel)
- 29. jan. 2015 kl. 09:43 (diff | hist) . . (+87) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→14 Boggier på vognmateriell)
- 29. jan. 2015 kl. 09:42 (diff | hist) . . (+25) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→14 Boggier på vognmateriell)
- 29. jan. 2015 kl. 09:41 (diff | hist) . . (+20) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→13 Uavfjærede masser)
- 29. jan. 2015 kl. 09:41 (diff | hist) . . (+28) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→12 Medbringerkonsept)
- 29. jan. 2015 kl. 09:40 (diff | hist) . . (+19) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→9 Rulldemping)
- 29. jan. 2015 kl. 09:40 (diff | hist) . . (+11) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→8 Støtdempere)
- 29. jan. 2015 kl. 09:39 (diff | hist) . . (+70) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→7 Sekundærfjæring)
- 29. jan. 2015 kl. 09:38 (diff | hist) . . (+174) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→6 Fjærer)
- 28. jan. 2015 kl. 15:25 (diff | hist) . . (+3) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→5 Akselboks)
- 28. jan. 2015 kl. 15:24 (diff | hist) . . (+17) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→4 Hjul)
- 28. jan. 2015 kl. 15:24 (diff | hist) . . (+11) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→3 Hjulsatser)
- 28. jan. 2015 kl. 14:53 (diff | hist) . . (-28) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon
- 28. jan. 2015 kl. 14:52 (diff | hist) . . (+14) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→2 Boggiramme)
- 28. jan. 2015 kl. 14:51 (diff | hist) . . (+71) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→1 Generelt)
- 28. jan. 2015 kl. 14:49 (diff | hist) . . (+98) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→0 Jernbanens tekniske system)
- 28. jan. 2015 kl. 14:13 (diff | hist) . . (+54 515) . . N Enkel innføring i boggikonstruksjon (Ny side: NTNU EVU - kurs Enkel innføring i boggikonstruksjon Hallstein Gåsemyr Jernbaneverket Teknologi Bane == 0 Jernbanens tekniske system == For ...)
- 28. jan. 2015 kl. 13:53 (diff | hist) . . (0) . . El 18 på Flåmsbana (→Opprettholdelse av sporvidde vurdert ut fra kurveradius, skinneslitasje og kontakt av svilleskrue for befestigelsen mot trematerialet til tresviller)
- 28. jan. 2015 kl. 13:52 (diff | hist) . . (+144) . . El 18 på Flåmsbana (→Radiell styringsindeks)
- 28. jan. 2015 kl. 13:48 (diff | hist) . . (+124) . . El 18 på Flåmsbana (→Opprettholdelse av sporvidde vurdert ut fra kurveradius, skinneslitasje og kontakt av svilleskrue for befestigelsen mot trematerialet til tresviller)
- 28. jan. 2015 kl. 13:46 (diff | hist) . . (+126) . . El 18 på Flåmsbana (→Delta r kriteriet)
- 28. jan. 2015 kl. 13:44 (diff | hist) . . (+63) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurdering av (Y/Q) ved statisk belastning i svært lav hastighet (hjulavlastning))
- 28. jan. 2015 kl. 13:43 (diff | hist) . . (+61) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurderinger mht. skinnevandring ved nedbremsing og traksjon av materiell i lasket spor ved avvik i nøytraltemperatur)
- 28. jan. 2015 kl. 13:41 (diff | hist) . . (+64) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurdering av skinnevandring ved bremsing for opprettholdelse av konstant hastighet)
- 28. jan. 2015 kl. 13:40 (diff | hist) . . (+65) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning iht. Hertz teori)
- 28. jan. 2015 kl. 13:38 (diff | hist) . . (+130) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning iht. Hertz teori)
- 28. jan. 2015 kl. 13:34 (diff | hist) . . (-2) . . El 18 på Flåmsbana (→Ikke elliptiske kontaktflater i hjul/skinne kontaktmekanikken)
- 28. jan. 2015 kl. 13:34 (diff | hist) . . (-2) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning iht. Hertz teori)
- 28. jan. 2015 kl. 13:32 (diff | hist) . . (+242) . . El 18 på Flåmsbana (→Forutsetninger iht. Hertz teori)
- 28. jan. 2015 kl. 13:27 (diff | hist) . . (+45) . . El 18 på Flåmsbana (→Ikke elliptiske kontaktflater i hjul/skinne kontaktmekanikken)
- 28. jan. 2015 kl. 13:26 (diff | hist) . . (+148) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning iht. Hertz teori)
- 28. jan. 2015 kl. 13:22 (diff | hist) . . (+93) . . El 18 på Flåmsbana (→Forenklet studie)
- 28. jan. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (+138) . . El 18 på Flåmsbana (→Krefter i sporveksler)
- 28. jan. 2015 kl. 13:18 (diff | hist) . . (+49) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning i svevende skjøter i lasket spor)
- 28. jan. 2015 kl. 13:18 (diff | hist) . . (+160) . . El 18 på Flåmsbana (→Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor)
- 28. jan. 2015 kl. 13:15 (diff | hist) . . (+39) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning i befestigelse)
- 28. jan. 2015 kl. 13:14 (diff | hist) . . (+170) . . El 18 på Flåmsbana (→Polygonal Wöhler kurve)
- 28. jan. 2015 kl. 13:07 (diff | hist) . . (+48) . . El 18 på Flåmsbana (→Polygonal Wöhler kurve)
- 28. jan. 2015 kl. 13:07 (diff | hist) . . (+49) . . El 18 på Flåmsbana (→Smiths diagram og resulterende spenninger)
- 28. jan. 2015 kl. 13:05 (diff | hist) . . (+60) . . El 18 på Flåmsbana (→Egenspenninger)
- 28. jan. 2015 kl. 13:04 (diff | hist) . . (+141) . . El 18 på Flåmsbana (→Skinnen betraktes som en uendelig lang bjelke på elastisk underlag)
- 28. jan. 2015 kl. 13:02 (diff | hist) . . (+248) . . El 18 på Flåmsbana (→Illustrasjon av de enkelte termer i formel)
- 28. jan. 2015 kl. 12:57 (diff | hist) . . (+289) . . El 18 på Flåmsbana (→Interessante frekvensområder i vekselvirking rullende materiell – spor)
- 28. jan. 2015 kl. 12:50 (diff | hist) . . (+49) . . El 18 på Flåmsbana (→Etablering av elastiske sjikt)
- 28. jan. 2015 kl. 12:49 (diff | hist) . . (+94) . . El 18 på Flåmsbana (→Etablering av statisk fjærstivhet (punktstivhet) k, statisk ballaststivhet (linjestivhet) β og statisk ballastsiffer (flatestivhet) C; sammenhenger)
- 28. jan. 2015 kl. 12:47 (diff | hist) . . (+2) . . El 18 på Flåmsbana (→Etablering av belastet svilleflate i ballastert spor)
- 28. jan. 2015 kl. 12:45 (diff | hist) . . (+46) . . El 18 på Flåmsbana (→Etablering av belastet svilleflate i ballastert spor)
- 28. jan. 2015 kl. 12:44 (diff | hist) . . (+46) . . El 18 på Flåmsbana (→Modell for beregning av bøyemomenter på skinner)
- 28. jan. 2015 kl. 12:41 (diff | hist) . . (-3) . . El 18 på Flåmsbana (→Kort beskrivelse av El 18)
- 28. jan. 2015 kl. 12:39 (diff | hist) . . (+48) . . El 18 på Flåmsbana
- 28. jan. 2015 kl. 12:37 (diff | hist) . . (0) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastningsparametere)
- 28. jan. 2015 kl. 12:37 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur figur2.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:36 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur figur1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:36 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur del1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:36 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 21.2.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:36 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 21.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:36 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 20.2.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:36 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 20.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 19.2.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 19.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 18.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 14.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 12.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.11.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.10.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.9.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.8.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.7.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.6.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.5.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.4.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.3.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.2.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 10.7.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 10.6.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 10.5.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 10.4.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 10.3.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 10.2.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:32 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 10.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:32 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 09.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:32 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.22.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:32 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.21.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:32 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.20.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:32 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.19.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.18.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.17.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.16.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.15.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.14.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.13.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.12.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.11.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.10.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.9.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.8.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.7.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.6.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.5.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.4.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.3.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.2ex.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:23 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 07.5.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:23 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 06.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:22 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 03.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:22 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 02.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:21 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 01.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:16 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 0x.x.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:14 (diff | hist) . . (+67) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastningsparametere)
- 28. jan. 2015 kl. 12:09 (diff | hist) . . (+53) . . El 18 på Flåmsbana (→Radiell styringsindeks)
- 28. jan. 2015 kl. 12:08 (diff | hist) . . (+68) . . El 18 på Flåmsbana (→Delta r kriteriet)
- 28. jan. 2015 kl. 12:05 (diff | hist) . . (+134) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurdering av (Y/Q) ved statisk belastning i svært lav hastighet (hjulavlastning))
- 28. jan. 2015 kl. 11:57 (diff | hist) . . (+146) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurdering av (Y/Q) ved dynamisk belastning)
- 28. jan. 2015 kl. 11:53 (diff | hist) . . (+371) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurdering av sidestabilitet ved Prud`Hommes formel)
- 28. jan. 2015 kl. 11:45 (diff | hist) . . (+2 148) . . El 18 på Flåmsbana (→Termisk belastning)
- 28. jan. 2015 kl. 09:59 (diff | hist) . . (+1 259) . . El 18 på Flåmsbana (→Samlet motstand:)
- 28. jan. 2015 kl. 09:28 (diff | hist) . . (+5) . . El 18 på Flåmsbana (→Kurvemotstand)
- 28. jan. 2015 kl. 09:27 (diff | hist) . . (+96) . . El 18 på Flåmsbana (→Stigningsmotstand)
- 28. jan. 2015 kl. 09:25 (diff | hist) . . (+250) . . El 18 på Flåmsbana (→Kurvemotstand)
- 28. jan. 2015 kl. 09:18 (diff | hist) . . (+111) . . El 18 på Flåmsbana (→Mekanisk gangmotstand)
- 28. jan. 2015 kl. 09:13 (diff | hist) . . (+1 161) . . El 18 på Flåmsbana (→Nødvendig kraft for nedbremsing til full stopp)
- 28. jan. 2015 kl. 08:36 (diff | hist) . . (+342) . . El 18 på Flåmsbana (→Nødvendig kraft for nedbremsing til full stopp)
- 27. jan. 2015 kl. 15:26 (diff | hist) . . (+575) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurdering av skinnevandring ved bremsing for opprettholdelse av konstant hastighet)
- 27. jan. 2015 kl. 15:14 (diff | hist) . . (+878) . . El 18 på Flåmsbana (→Bremsekraft ved El – brems for konstant hastighet)
- 27. jan. 2015 kl. 14:47 (diff | hist) . . (+4) . . El 18 på Flåmsbana (→Konklusjoner)
- 27. jan. 2015 kl. 14:45 (diff | hist) . . (+5 059) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning iht. Hertz teori)
- 27. jan. 2015 kl. 12:06 (diff | hist) . . (+2 937) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning, forenklet metode)
- 27. jan. 2015 kl. 11:04 (diff | hist) . . (+87) . . El 18 på Flåmsbana (→Forutsetninger iht. Hertz teori)
- 27. jan. 2015 kl. 10:03 (diff | hist) . . (+548) . . El 18 på Flåmsbana (→Forutsetninger iht. Hertz teori)
- 27. jan. 2015 kl. 09:32 (diff | hist) . . (+275) . . El 18 på Flåmsbana (→Forutsetninger iht. Hertz teori)
- 26. jan. 2015 kl. 14:50 (diff | hist) . . (+133) . . El 18 på Flåmsbana (→Forutsetninger iht. Hertz teori)
- 26. jan. 2015 kl. 14:19 (diff | hist) . . (+53) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning iht. Hertz teori)
- 26. jan. 2015 kl. 14:16 (diff | hist) . . (+882) . . El 18 på Flåmsbana (→Forenklet studie)
- 26. jan. 2015 kl. 13:42 (diff | hist) . . (+432) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning i svevende skjøter i lasket spor)
- 26. jan. 2015 kl. 13:18 (diff | hist) . . (-3) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning i svevende skjøter i lasket spor)
- 26. jan. 2015 kl. 13:10 (diff | hist) . . (+568) . . El 18 på Flåmsbana (→Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor)
- 26. jan. 2015 kl. 12:47 (diff | hist) . . (+404) . . El 18 på Flåmsbana (→Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor)
- 26. jan. 2015 kl. 11:55 (diff | hist) . . (+128) . . El 18 på Flåmsbana (→Kraft ved hjulslag på tresviller på elastisk underlag)
- 26. jan. 2015 kl. 11:44 (diff | hist) . . (-1) . . El 18 på Flåmsbana (→Dynamisk betraktning)
- 26. jan. 2015 kl. 11:35 (diff | hist) . . (-10) . . El 18 på Flåmsbana (→I.1.2 Beregning i henhold til modell med en frihetsgrad)
- 26. jan. 2015 kl. 11:34 (diff | hist) . . (+1 190) . . El 18 på Flåmsbana (→I.1.2 Beregning i henhold til modell med en frihetsgrad)
- 26. jan. 2015 kl. 10:13 (diff | hist) . . (+65) . . El 18 på Flåmsbana (→I.1.2 Beregning i henhold til modell med en frihetsgrad)
- 26. jan. 2015 kl. 10:09 (diff | hist) . . (+865) . . El 18 på Flåmsbana (→I.1.2 Beregning i henhold til modell med en frihetsgrad)
- 26. jan. 2015 kl. 09:14 (diff | hist) . . (+1 075) . . El 18 på Flåmsbana (→I.1.2 Beregning i henhold til modell med en frihetsgrad)
- 26. jan. 2015 kl. 08:22 (diff | hist) . . (+12) . . El 18 på Flåmsbana (→Dynamisk betraktning)
- 26. jan. 2015 kl. 08:20 (diff | hist) . . (-22) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 26. jan. 2015 kl. 08:20 (diff | hist) . . (+2 141) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 23. jan. 2015 kl. 15:23 (diff | hist) . . (+310) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 23. jan. 2015 kl. 15:11 (diff | hist) . . (+426) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 23. jan. 2015 kl. 14:35 (diff | hist) . . (+755) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 23. jan. 2015 kl. 14:24 (diff | hist) . . (+916) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 23. jan. 2015 kl. 14:15 (diff | hist) . . (+773) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 23. jan. 2015 kl. 13:00 (diff | hist) . . (+403) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 23. jan. 2015 kl. 12:50 (diff | hist) . . (+793) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 23. jan. 2015 kl. 12:04 (diff | hist) . . (+1 087) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 23. jan. 2015 kl. 11:15 (diff | hist) . . (+22) . . El 18 på Flåmsbana (→Polygonal Wöhler kurve)
- 23. jan. 2015 kl. 11:14 (diff | hist) . . (+1 921) . . El 18 på Flåmsbana (→Polygonal Wöhler kurve)
- 23. jan. 2015 kl. 09:37 (diff | hist) . . (+412) . . El 18 på Flåmsbana (→Polygonal Wöhler kurve)
- 23. jan. 2015 kl. 09:24 (diff | hist) . . (+1 762) . . El 18 på Flåmsbana (→Polygonal Wöhler kurve)
- 23. jan. 2015 kl. 08:12 (diff | hist) . . (+107) . . El 18 på Flåmsbana (→Polygonal Wöhler kurve)
- 23. jan. 2015 kl. 08:09 (diff | hist) . . (+118) . . El 18 på Flåmsbana (→Smiths diagram og resulterende spenninger)
- 23. jan. 2015 kl. 08:04 (diff | hist) . . (+176) . . El 18 på Flåmsbana (→Smiths diagram og resulterende spenninger)
- 23. jan. 2015 kl. 07:51 (diff | hist) . . (-8) . . El 18 på Flåmsbana (→Temperaturspenninger)
- 23. jan. 2015 kl. 07:51 (diff | hist) . . (+17) . . El 18 på Flåmsbana (→Smiths diagram og resulterende spenninger)
- 22. jan. 2015 kl. 15:08 (diff | hist) . . (+96) . . El 18 på Flåmsbana (→Egenspenninger)
- 22. jan. 2015 kl. 15:03 (diff | hist) . . (+1 040) . . El 18 på Flåmsbana (→Formelverk for beregning av dimensjonerende parametere)
- 22. jan. 2015 kl. 14:34 (diff | hist) . . (+1 056) . . El 18 på Flåmsbana (→Formelverk for beregning av dimensjonerende parametere)
- 22. jan. 2015 kl. 14:16 (diff | hist) . . (+858) . . El 18 på Flåmsbana (→Formelverk for beregning av dimensjonerende parametere)
- 22. jan. 2015 kl. 13:36 (diff | hist) . . (+122) . . El 18 på Flåmsbana (→Formelverk for beregning av dimensjonerende parametere)
- 22. jan. 2015 kl. 13:31 (diff | hist) . . (+665) . . El 18 på Flåmsbana (→Formelverk for beregning av dimensjonerende parametere)
- 22. jan. 2015 kl. 13:07 (diff | hist) . . (+751) . . El 18 på Flåmsbana (→Endelig formel)
- 22. jan. 2015 kl. 12:52 (diff | hist) . . (+37) . . El 18 på Flåmsbana (→Hensyntagen til hengende sviller (vaskesviller))
- 22. jan. 2015 kl. 12:51 (diff | hist) . . (+465) . . El 18 på Flåmsbana (→Modell for beregning av vertikalkraft ved irregulariteter på skinnehodet)
- 22. jan. 2015 kl. 12:38 (diff | hist) . . (+59) . . El 18 på Flåmsbana (→Parameter for bevegelse av uavfjæret masse)
- 22. jan. 2015 kl. 12:27 (diff | hist) . . (+321) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning av vognkassens akselerasjon)
- 22. jan. 2015 kl. 12:15 (diff | hist) . . (+251) . . El 18 på Flåmsbana (→En modell for betraktning av frekvensrelatert opptreden av vertikalkrefter; endimensjonal modell med en frihetsgrad)
- 22. jan. 2015 kl. 12:03 (diff | hist) . . (+803) . . El 18 på Flåmsbana (→Algoritmer for relative betraktninger med utgangspunkt i referanseparametere)
- 22. jan. 2015 kl. 11:42 (diff | hist) . . (+1 623) . . El 18 på Flåmsbana (→Formelverk for beregninger av belastning på overbygningens komponenter)
- 22. jan. 2015 kl. 10:14 (diff | hist) . . (-7) . . El 18 på Flåmsbana (→Formelverk for beregninger av belastning på overbygningens komponenter)
- 22. jan. 2015 kl. 10:14 (diff | hist) . . (+519) . . El 18 på Flåmsbana (→Enkel modell (DAF MODELL basert på Zimmermanns metode))
- 22. jan. 2015 kl. 10:03 (diff | hist) . . (+654) . . El 18 på Flåmsbana (→Enkel modell (DAF MODELL basert på Zimmermanns metode))
- 22. jan. 2015 kl. 09:27 (diff | hist) . . (+1 013) . . El 18 på Flåmsbana (→Etablering av elastiske sjikt)
- 22. jan. 2015 kl. 08:41 (diff | hist) . . (+345) . . El 18 på Flåmsbana (→Etablering av statisk fjærstivhet (punktstivhet) k, statisk ballaststivhet (linjestivhet) β og statisk ballastsiffer (flatestivhet) C; sammenhenger)
- 22. jan. 2015 kl. 08:30 (diff | hist) . . (+119) . . El 18 på Flåmsbana (→Etablering av belastet svilleflate i ballastert spor)
- 22. jan. 2015 kl. 08:25 (diff | hist) . . (+225) . . El 18 på Flåmsbana (→Bæreevne for bruer)
- 22. jan. 2015 kl. 08:17 (diff | hist) . . (+186) . . El 18 på Flåmsbana (→Tilrådning)
- 22. jan. 2015 kl. 08:13 (diff | hist) . . (+55) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurdering av (Y/Q) ved statisk belastning ved lav hastighet (hjulavlastning))
- 22. jan. 2015 kl. 08:12 (diff | hist) . . (+141) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurdering av sidestabilitet ved Prud`Hommes formel)
- 21. jan. 2015 kl. 14:09 (diff | hist) . . (+39) . . El 18 på Flåmsbana (→Opprettholdelse av sporvidde vurdert ut fra kurveradius, skinneslitasje og kontakt av svilleskrue for befestigelsen mot trematerialet til tresviller)
- 21. jan. 2015 kl. 14:08 (diff | hist) . . (+17 625) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurderinger mht. skinnevandring ved nedbremsing og traksjon av materiell i lasket spor ved avvik i nøytraltemperatur)
- 21. jan. 2015 kl. 13:49 (diff | hist) . . (+5 776) . . El 18 på Flåmsbana (→Traksjon)
- 21. jan. 2015 kl. 13:43 (diff | hist) . . (+10 199) . . El 18 på Flåmsbana (→Konklusjoner)
- 21. jan. 2015 kl. 13:28 (diff | hist) . . (-3) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning iht. Hertz teori)
- 21. jan. 2015 kl. 13:27 (diff | hist) . . (+3 737) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning iht. Hertz teori)
- 21. jan. 2015 kl. 13:21 (diff | hist) . . (+1 085) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning iht. Hertz teori)
- 21. jan. 2015 kl. 13:06 (diff | hist) . . (+5 198) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning iht. Hertz teori)
- 21. jan. 2015 kl. 12:40 (diff | hist) . . (+3 232) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning, forenklet metode)
- 21. jan. 2015 kl. 12:27 (diff | hist) . . (+1 045) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning, forenklet metode)
- 21. jan. 2015 kl. 12:19 (diff | hist) . . (-1) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning, forenklet metode)
- 21. jan. 2015 kl. 12:18 (diff | hist) . . (+4 032) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning, forenklet metode)
- 21. jan. 2015 kl. 12:07 (diff | hist) . . (+3 171) . . El 18 på Flåmsbana (→Forutsetninger iht. Hertz teori)
- 21. jan. 2015 kl. 11:46 (diff | hist) . . (+355) . . El 18 på Flåmsbana (→Forutsetninger iht. Hertz teori)
- 21. jan. 2015 kl. 11:42 (diff | hist) . . (+3 665) . . El 18 på Flåmsbana (→Forutsetninger iht. Hertz teori)
- 21. jan. 2015 kl. 11:28 (diff | hist) . . (+3 171) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning iht. Hertz teori)
- 21. jan. 2015 kl. 11:22 (diff | hist) . . (+6 548) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning på skinnehodet)
- 21. jan. 2015 kl. 11:16 (diff | hist) . . (+4 637) . . El 18 på Flåmsbana (→Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor)
- 21. jan. 2015 kl. 10:49 (diff | hist) . . (+632) . . El 18 på Flåmsbana (→Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor)
- 21. jan. 2015 kl. 10:43 (diff | hist) . . (+2 381) . . El 18 på Flåmsbana (→Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor)
- 21. jan. 2015 kl. 10:09 (diff | hist) . . (+8 800) . . El 18 på Flåmsbana (→Dynamisk betraktning)
- 21. jan. 2015 kl. 09:57 (diff | hist) . . (+2 485) . . El 18 på Flåmsbana (→Dynamisk betraktning)
- 21. jan. 2015 kl. 09:36 (diff | hist) . . (+405) . . El 18 på Flåmsbana (→Dynamisk betraktning)
- 21. jan. 2015 kl. 09:24 (diff | hist) . . (+101) . . El 18 på Flåmsbana (→Dynamisk betraktning)
- 21. jan. 2015 kl. 09:03 (diff | hist) . . (+3 570) . . El 18 på Flåmsbana (→Dynamisk betraktning)
- 21. jan. 2015 kl. 08:26 (diff | hist) . . (+10 933) . . El 18 på Flåmsbana (→Dynamisk betraktning)
- 20. jan. 2015 kl. 15:27 (diff | hist) . . (+413) . . El 18 på Flåmsbana (→Dynamisk betraktning)
- 20. jan. 2015 kl. 15:26 (diff | hist) . . (+3 212) . . El 18 på Flåmsbana (→Egenspenninger)
- 20. jan. 2015 kl. 15:16 (diff | hist) . . (+13 417) . . El 18 på Flåmsbana (→En modell for betraktning av frekvensrelatert opptreden av vertikalkrefter; endimensjonal modell med en frihetsgrad)
- 20. jan. 2015 kl. 14:57 (diff | hist) . . (+1 712) . . El 18 på Flåmsbana (→Algoritmer for relative betraktninger med utgangspunkt i referanseparametere)
- 20. jan. 2015 kl. 14:50 (diff | hist) . . (+150) . . El 18 på Flåmsbana (→Algoritmer for relative betraktninger med utgangspunkt i referanseparametere)
- 20. jan. 2015 kl. 14:49 (diff | hist) . . (+3 233) . . El 18 på Flåmsbana (→Enkel modell (DAF MODELL basert på Zimmermanns metode))
- 20. jan. 2015 kl. 14:29 (diff | hist) . . (+9 923) . . El 18 på Flåmsbana (→Etablering av belastet svilleflate i ballastert spor)
- 20. jan. 2015 kl. 14:16 (diff | hist) . . (+5 440) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastningsparametere)
- 20. jan. 2015 kl. 14:03 (diff | hist) . . (+3 985) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastningsparametere)
- 20. jan. 2015 kl. 13:43 (diff | hist) . . (+1) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastningsparametere)
- 20. jan. 2015 kl. 13:43 (diff | hist) . . (-3) . . El 18 på Flåmsbana (→Tilrådning)
- 20. jan. 2015 kl. 13:43 (diff | hist) . . (-1) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastningsparametere)
- 20. jan. 2015 kl. 13:42 (diff | hist) . . (+12 003) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning på skinnehodet)
- 20. jan. 2015 kl. 13:26 (diff | hist) . . (+2 153) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning på befestigelse)
- 20. jan. 2015 kl. 13:15 (diff | hist) . . (+6 782) . . El 18 på Flåmsbana (→Parametere for sporkonstruksjonen)
- 20. jan. 2015 kl. 13:10 (diff | hist) . . (+3 785) . . N El 18 på Flåmsbana (Ny side: == Innledning == El 18 vurderes å bli satt inn i trafikk som trekkmateriell for vogner på Flåmsbana til erstatning for El 17. Aspektet gir en betydelig økning av aksellasten; ...)
- 20. jan. 2015 kl. 12:43 (diff | hist) . . (+65) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Beregning av konstruksjonsmål ut fra frittromsprofil - norsk beregningsmodell)
- 20. jan. 2015 kl. 12:37 (diff | hist) . . (-3) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Beregning av konstruksjonsmål ut fra frittromsprofil - norsk beregningsmodell)
- 20. jan. 2015 kl. 12:32 (diff | hist) . . (-939) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Tillegg til referanselinjens vertikale mål)
- 20. jan. 2015 kl. 11:18 (diff | hist) . . (+48) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Tillegg til referanselinjens vertikale mål)
- 20. jan. 2015 kl. 11:03 (diff | hist) . . (+1 889) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Beregning av konstruksjonsmål ut fra frittromsprofil - norsk beregningsmodell)
- 19. jan. 2015 kl. 15:52 (diff | hist) . . (+240) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Konteiner- og semitrailerprofiler)
- 19. jan. 2015 kl. 15:35 (diff | hist) . . (+202) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Konteiner- og semitrailerprofiler)
- 19. jan. 2015 kl. 15:30 (diff | hist) . . (+244) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Det normale lasteprofil)
- 19. jan. 2015 kl. 15:23 (diff | hist) . . (+117) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Plattform mot spor med overhøyde)
- 19. jan. 2015 kl. 15:20 (diff | hist) . . (-245) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Plattform mot spor uten overhøyde)
- 19. jan. 2015 kl. 15:19 (diff | hist) . . (+362) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Plattform mot spor uten overhøyde)
- 19. jan. 2015 kl. 15:15 (diff | hist) . . (+122) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Plattformhøyder)
- 19. jan. 2015 kl. 15:12 (diff | hist) . . (+265) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Sporavstand)
- 19. jan. 2015 kl. 14:52 (diff | hist) . . (+171) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Tillegg i kurver)
- 19. jan. 2015 kl. 14:42 (diff | hist) . . (+266) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Redusert kurveutslag)
- 19. jan. 2015 kl. 14:29 (diff | hist) . . (+710) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Breddeutvidelse i sirkelkurver for nye baner)
- 19. jan. 2015 kl. 10:08 (diff | hist) . . (+127) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Minste tverrsnitt A-85)
- 19. jan. 2015 kl. 10:04 (diff | hist) . . (+254) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Beregning av konstruksjonsmål ut fra frittromsprofil - norsk beregningsmodell)
- 19. jan. 2015 kl. 09:30 (diff | hist) . . (+119) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Reduksjon av tillegg)
- 19. jan. 2015 kl. 09:27 (diff | hist) . . (-444) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Dynamisk rulling)
- 19. jan. 2015 kl. 09:23 (diff | hist) . . (+9) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Geometrisk utslag)
- 19. jan. 2015 kl. 09:22 (diff | hist) . . (+580) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Dynamisk rulling)
- 19. jan. 2015 kl. 09:21 (diff | hist) . . (+206) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Geometrisk utslag)
- 19. jan. 2015 kl. 09:10 (diff | hist) . . (+8) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkningen E)
- 19. jan. 2015 kl. 09:09 (diff | hist) . . (+21) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Fastleggelse av største høyde over sporplan)
- 19. jan. 2015 kl. 09:07 (diff | hist) . . (+521) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for to-akslede vogner)
- 19. jan. 2015 kl. 09:00 (diff | hist) . . (+539) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for personvogner)
- 19. jan. 2015 kl. 08:47 (diff | hist) . . (+801) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for motorvogner)
- 19. jan. 2015 kl. 08:35 (diff | hist) . . (+201) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for motorvogner)
- 19. jan. 2015 kl. 08:17 (diff | hist) . . (-53) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for lokomotiver)
- 19. jan. 2015 kl. 08:16 (diff | hist) . . (-137) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for lokomotiver)
- 19. jan. 2015 kl. 08:12 (diff | hist) . . (+570) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for lokomotiver)
- 19. jan. 2015 kl. 08:06 (diff | hist) . . (-315) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for lokomotiver)
- 19. jan. 2015 kl. 08:02 (diff | hist) . . (+644) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for lokomotiver)
- 19. jan. 2015 kl. 07:29 (diff | hist) . . (-1) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innledning)
- 16. jan. 2015 kl. 13:51 (diff | hist) . . (+83) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Konteiner- og semitrailerprofiler)
- 16. jan. 2015 kl. 13:49 (diff | hist) . . (+10) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Det normale lasteprofil)
- 16. jan. 2015 kl. 13:46 (diff | hist) . . (+8) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Sporavstand)
- 16. jan. 2015 kl. 13:46 (diff | hist) . . (+1) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Sporets middel)
- 16. jan. 2015 kl. 13:45 (diff | hist) . . (-15) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Sporets middel)
- 16. jan. 2015 kl. 13:45 (diff | hist) . . (+45) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Sporets middel)
- 16. jan. 2015 kl. 13:40 (diff | hist) . . (+6) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Portåpninger)
- 16. jan. 2015 kl. 13:06 (diff | hist) . . (+11) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Faste konstruksjoner mellom og utenfor skinnene)
- 16. jan. 2015 kl. 13:06 (diff | hist) . . (+11) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Faste konstruksjoner mellom og utenfor skinnene)
- 16. jan. 2015 kl. 13:05 (diff | hist) . . (+22) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Sporrennen)
- 16. jan. 2015 kl. 13:03 (diff | hist) . . (+5) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Redusert kurveutslag)
- 16. jan. 2015 kl. 13:02 (diff | hist) . . (+5) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Minste tverrsnitt A-85)
- 16. jan. 2015 kl. 13:01 (diff | hist) . . (+8) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Minste tverrsnitt A-85)
- 16. jan. 2015 kl. 12:59 (diff | hist) . . (+12) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Nasjonelt tillegg)
- 16. jan. 2015 kl. 12:58 (diff | hist) . . (+7) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Geometrisk utslag)
- 16. jan. 2015 kl. 10:10 (diff | hist) . . (+30) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Gjenstander på taket av elektrisk materiell)
- 16. jan. 2015 kl. 10:08 (diff | hist) . . (-5) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for godsvogner med boggier)
- 16. jan. 2015 kl. 10:07 (diff | hist) . . (+18) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for godsvogner med boggier)
- 16. jan. 2015 kl. 10:06 (diff | hist) . . (+53) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for to-akslede vogner)
- 16. jan. 2015 kl. 10:04 (diff | hist) . . (+125) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for personvogner)
- 16. jan. 2015 kl. 08:46 (diff | hist) . . (+218) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for motorvogner)
- 16. jan. 2015 kl. 08:36 (diff | hist) . . (+40) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for lokomotiver)
- 16. jan. 2015 kl. 08:34 (diff | hist) . . (+17) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for lokomotiver)
- 16. jan. 2015 kl. 08:32 (diff | hist) . . (+12) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for lokomotiver)
- 16. jan. 2015 kl. 08:31 (diff | hist) . . (+4) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Beregning av innskrenkningen E)
- 16. jan. 2015 kl. 08:31 (diff | hist) . . (+28) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Beregning av innskrenkningen E)
- 16. jan. 2015 kl. 08:30 (diff | hist) . . (+4) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innflytelse av overhøyderamper)
- 16. jan. 2015 kl. 08:28 (diff | hist) . . (+12) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Stilling i sporet)
- 16. jan. 2015 kl. 08:25 (diff | hist) . . (+605) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler
- 16. jan. 2015 kl. 08:08 (diff | hist) . . (+462) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler
- 16. jan. 2015 kl. 07:54 (diff | hist) . . (+11) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Små kurveradier)
- 16. jan. 2015 kl. 07:53 (diff | hist) . . (+110) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkningen E)
- 15. jan. 2015 kl. 13:44 (diff | hist) . . (+516) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Plattform mot spor med overhøyde)
- 15. jan. 2015 kl. 13:32 (diff | hist) . . (+116) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Plattform mot spor uten overhøyde)
- 15. jan. 2015 kl. 13:30 (diff | hist) . . (+123) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Master og andre gjenstander ved siden av sporet)
- 15. jan. 2015 kl. 13:26 (diff | hist) . . (+91) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Minste tverrsnitt E)
- 15. jan. 2015 kl. 13:25 (diff | hist) . . (+357) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Redusert kurveutslag)
- 15. jan. 2015 kl. 13:08 (diff | hist) . . (+154) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Breddeutvidelse i sirkelkurver for nye baner)
- 15. jan. 2015 kl. 12:59 (diff | hist) . . (+215) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Reduksjon av tillegg)
- 15. jan. 2015 kl. 12:51 (diff | hist) . . (+208) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Virkning av overhøydefeil)
- 15. jan. 2015 kl. 12:49 (diff | hist) . . (+134) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Semistatisk forskyvning)
- 15. jan. 2015 kl. 12:45 (diff | hist) . . (+2 076) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Gjenstander på taket av elektrisk materiell)
- 15. jan. 2015 kl. 11:42 (diff | hist) . . (+837) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for godsvogner med boggier)
- 15. jan. 2015 kl. 10:23 (diff | hist) . . (+410) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for godsvogner med boggier)
- 15. jan. 2015 kl. 09:53 (diff | hist) . . (+1 289) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for to-akslede vogner)
- 15. jan. 2015 kl. 09:28 (diff | hist) . . (+2 984) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for personvogner)
- 15. jan. 2015 kl. 08:15 (diff | hist) . . (+1 676) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for motorvogner)
- 14. jan. 2015 kl. 18:39 (diff | hist) . . (+208) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for motorvogner)
- 14. jan. 2015 kl. 14:12 (diff | hist) . . (+2 592) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for motorvogner)
- 14. jan. 2015 kl. 12:12 (diff | hist) . . (+354) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for lokomotiver)
- 14. jan. 2015 kl. 09:52 (diff | hist) . . (+1 396) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for lokomotiver)
- 14. jan. 2015 kl. 08:29 (diff | hist) . . (+988) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkning for lokomotiver)
- 14. jan. 2015 kl. 07:57 (diff | hist) . . (+127) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Beregning av innskrenkningen E)
- 14. jan. 2015 kl. 07:54 (diff | hist) . . (+137) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innflytelse av overhøyderamper)
- 14. jan. 2015 kl. 07:52 (diff | hist) . . (+202) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Små kurveradier)
- 14. jan. 2015 kl. 07:48 (diff | hist) . . (+642) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Rulling av vognkassen)
- 13. jan. 2015 kl. 15:13 (diff | hist) . . (+815) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Innskrenkningen E)
- 13. jan. 2015 kl. 14:39 (diff | hist) . . (+66) . . Dimensjoneringsmetoder (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 14:37 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur32 1 4.46.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 11:12 (diff | hist) . . (+2) . . Dimensjoneringsmetoder (→Sentrifugalkraftens innflytelse)
- 13. jan. 2015 kl. 11:08 (diff | hist) . . (-4 988) . . Dimensjoneringsmetoder
- 13. jan. 2015 kl. 09:29 (diff | hist) . . (+8 367) . . Dimensjoneringsmetoder
- 13. jan. 2015 kl. 08:11 (diff | hist) . . (-3) . . Dimensjoneringsmetoder (→TYPER AV VERTIKALE OG HORISONTALE KREFTER)
- 13. jan. 2015 kl. 08:10 (diff | hist) . . (+37) . . Dimensjoneringsmetoder (→TYPER AV VERTIKALE OG HORISONTALE KREFTER)
- 13. jan. 2015 kl. 08:07 (diff | hist) . . (-8) . . Dimensjoneringsmetoder (→KREFTER MOT SPORET)
- 13. jan. 2015 kl. 08:06 (diff | hist) . . (-103) . . Dimensjoneringsmetoder
- 13. jan. 2015 kl. 08:00 (diff | hist) . . (+146) . . Dimensjoneringsmetoder
- 13. jan. 2015 kl. 07:54 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image372.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:54 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image363.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:53 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image335.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:53 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image333.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:53 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image332.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:53 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image327.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:53 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image323.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:53 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image322.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:53 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image321.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:53 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image318.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:52 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image313.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:52 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image311.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:52 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image309.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:52 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image304.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:52 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image300.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:52 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image295.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image295.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:52 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image289.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:51 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image285.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:51 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image278.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:51 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image277.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:51 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image276.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:51 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image267.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:50 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image265.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:50 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image264.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:50 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image263.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:49 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image262.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:49 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image259.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:49 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image258.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image258.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:49 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image254.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image254.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:48 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image254.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image254.png»)
- 13. jan. 2015 kl. 07:48 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image232.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image232.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:48 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image231.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image231.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:48 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image230.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image230.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:48 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image229.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image229.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:48 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image228.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image228.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:48 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image227.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image227.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:47 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image227.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image227.png»)
- 13. jan. 2015 kl. 07:47 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image226.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image226.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:47 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image225.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image225.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:47 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image213.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image213.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:47 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image212.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:47 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image211.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:47 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image210.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:46 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image209.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image209.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:46 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image204.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image204.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image192.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image191.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image174.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:46 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image173.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:45 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image170.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:45 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image180.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:44 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image161.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:44 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image158.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:43 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image147.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:43 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image146.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:43 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image145.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image145.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:43 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image144.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image144.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:43 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image132.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image132.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:43 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image130.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image130.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:43 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image119.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image119.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:42 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image112.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image112.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:42 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image110.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:42 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image109.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image109.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:42 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image108.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image108.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:42 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image39.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:42 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image31.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image31.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:42 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image30.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image30.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:42 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image28.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image28.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:41 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image24.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image24.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:41 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image22.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image22.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:41 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image21.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:41 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image19.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image19.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:41 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image17.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:41 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image15.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:40 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image11.png (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:40 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image7.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image7.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:40 (diff | hist) . . (0) . . Fil:Image3.png (RoKoz last opp en ny versjon av «Fil:Image3.png») (siste)
- 13. jan. 2015 kl. 07:40 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Image2.png (siste)
- 12. jan. 2015 kl. 14:46 (diff | hist) . . (+46) . . Dimensjoneringsmetoder (→Utledning av ligninger)
- 12. jan. 2015 kl. 14:21 (diff | hist) . . (+779) . . Dimensjoneringsmetoder (→Utledning av ligninger)
- 12. jan. 2015 kl. 14:08 (diff | hist) . . (+3 183) . . Dimensjoneringsmetoder (→Utledning av ligninger)
- 12. jan. 2015 kl. 12:31 (diff | hist) . . (+1 546) . . Dimensjoneringsmetoder (→Bjelke på elastisk underlag)
- 12. jan. 2015 kl. 12:05 (diff | hist) . . (+5 031) . . Dimensjoneringsmetoder (→BEREGNING AV BJELKE PÅ ELASTISK UNDERLAG)
- 12. jan. 2015 kl. 10:12 (diff | hist) . . (+544) . . Dimensjoneringsmetoder (→BEREGNING AV BJELKE PÅ ELASTISK UNDERLAG)
- 12. jan. 2015 kl. 10:03 (diff | hist) . . (+30) . . Dimensjoneringsmetoder (→Bjelke på elastisk underlag)
- 12. jan. 2015 kl. 10:00 (diff | hist) . . (+489) . . Dimensjoneringsmetoder (→Bjelke på elastisk underlag)
- 12. jan. 2015 kl. 09:50 (diff | hist) . . (+253) . . Dimensjoneringsmetoder (→TILLATTE SPORKREFTER VED JERNBANEVERKET)
- 12. jan. 2015 kl. 09:48 (diff | hist) . . (+6 799) . . Dimensjoneringsmetoder (→Beskrivelse av metoden)
- 12. jan. 2015 kl. 08:52 (diff | hist) . . (+70) . . Dimensjoneringsmetoder (→Beskrivelse av metoden)
- 12. jan. 2015 kl. 08:51 (diff | hist) . . (+137) . . Dimensjoneringsmetoder (→Beskrivelse av metoden)
- 12. jan. 2015 kl. 08:45 (diff | hist) . . (+950) . . Dimensjoneringsmetoder (→Beskrivelse av metoden)
- 12. jan. 2015 kl. 08:11 (diff | hist) . . (+3 026) . . Dimensjoneringsmetoder (→Sluttbetraktning)
- 12. jan. 2015 kl. 07:59 (diff | hist) . . (+755) . . Dimensjoneringsmetoder
- 9. jan. 2015 kl. 15:43 (diff | hist) . . (+4 694) . . Dimensjoneringsmetoder (→Avsporingsfare)
- 9. jan. 2015 kl. 14:44 (diff | hist) . . (+5 083) . . Dimensjoneringsmetoder (→Sentrifugalkraft)
- 9. jan. 2015 kl. 14:07 (diff | hist) . . (+2 437) . . Dimensjoneringsmetoder (→Bevegelser av vognmateriellet i sporet)
- 9. jan. 2015 kl. 13:10 (diff | hist) . . (+1 070) . . Dimensjoneringsmetoder (→Bevegelser av vognmateriellet i sporet)
- 9. jan. 2015 kl. 13:05 (diff | hist) . . (+10 023) . . Dimensjoneringsmetoder (→Belastning av skinnehode)
- 9. jan. 2015 kl. 12:17 (diff | hist) . . (+6 479) . . Dimensjoneringsmetoder (→Utmatting ved bruk av anskuelsesbilde til Smith)
- 9. jan. 2015 kl. 12:03 (diff | hist) . . (+3 723) . . Dimensjoneringsmetoder (→Beskrivelse av N-S kurver)
- 9. jan. 2015 kl. 11:33 (diff | hist) . . (+2 712) . . Dimensjoneringsmetoder (→Tillatt kjøredynamisk spenning)
- 9. jan. 2015 kl. 11:20 (diff | hist) . . (+2 539) . . Dimensjoneringsmetoder (→Dimensjoneringsprinsipp)
- 9. jan. 2015 kl. 11:05 (diff | hist) . . (+878) . . Dimensjoneringsmetoder (→Generelt)
- 9. jan. 2015 kl. 10:14 (diff | hist) . . (-1) . . Dimensjoneringsmetoder (→Generelt)
- 9. jan. 2015 kl. 10:13 (diff | hist) . . (+362) . . Dimensjoneringsmetoder (→Generelt)
- 9. jan. 2015 kl. 09:52 (diff | hist) . . (+4 472) . . Dimensjoneringsmetoder (→Mulige ballastspenninger)
- 9. jan. 2015 kl. 09:42 (diff | hist) . . (+8 782) . . Dimensjoneringsmetoder (→Tilleggsspenninger)
- 9. jan. 2015 kl. 09:21 (diff | hist) . . (+490) . . Dimensjoneringsmetoder
- 8. jan. 2015 kl. 15:27 (diff | hist) . . (+2 281) . . Dimensjoneringsmetoder (→Fremgangsmåte for beregning av de dynamiske krefter)
- 8. jan. 2015 kl. 15:01 (diff | hist) . . (+4 061) . . Dimensjoneringsmetoder (→Eksempel på momentlinje og bøyelinje under enkeltlast)
- 8. jan. 2015 kl. 14:45 (diff | hist) . . (-1) . . Dimensjoneringsmetoder (→Eksempel på beregning av resulterende ballastsiffer)
- 8. jan. 2015 kl. 14:43 (diff | hist) . . (+2 162) . . Dimensjoneringsmetoder (→Eksempel på beregning av resulterende ballastsiffer)
- 8. jan. 2015 kl. 14:23 (diff | hist) . . (+438) . . Dimensjoneringsmetoder (→Eksempel på beregning av resulterende ballastsiffer)
- 8. jan. 2015 kl. 14:17 (diff | hist) . . (+578) . . Dimensjoneringsmetoder (→Eksempel på beregning av resulterende ballastsiffer)
- 8. jan. 2015 kl. 14:03 (diff | hist) . . (+5 325) . . Dimensjoneringsmetoder (→Ballastmattenes innvirkning på ballastsifferet)
- 8. jan. 2015 kl. 13:42 (diff | hist) . . (+7 692) . . Dimensjoneringsmetoder (→Grunnleggende prinsipper)
- 8. jan. 2015 kl. 12:52 (diff | hist) . . (+519) . . Dimensjoneringsmetoder (→Grunnleggende prinsipper)
- 8. jan. 2015 kl. 12:45 (diff | hist) . . (+2 206) . . Dimensjoneringsmetoder (→Grunnleggende prinsipper)
- 8. jan. 2015 kl. 12:24 (diff | hist) . . (+2 049) . . Dimensjoneringsmetoder (→Sammendrag og forutsetninger)
- 8. jan. 2015 kl. 12:20 (diff | hist) . . (+8 822) . . Dimensjoneringsmetoder (→Beregning av spenning, moment og deformasjon)
- 8. jan. 2015 kl. 10:55 (diff | hist) . . (+169) . . Dimensjoneringsmetoder (→Beregning av spenning, moment og deformasjon)
- 8. jan. 2015 kl. 10:10 (diff | hist) . . (+2 080) . . Dimensjoneringsmetoder (→Beregning av grunnverdi L)
- 8. jan. 2015 kl. 09:50 (diff | hist) . . (+892) . . Dimensjoneringsmetoder (→Langsvilleoverbygning)
- 8. jan. 2015 kl. 09:38 (diff | hist) . . (+123) . . Dimensjoneringsmetoder (→Eksempel på beregning av resulterende ballastsiffer)
- 8. jan. 2015 kl. 09:35 (diff | hist) . . (+6 289) . . Dimensjoneringsmetoder (→Beregning av det resulterende ballastsifferet)
- 8. jan. 2015 kl. 08:58 (diff | hist) . . (+2 471) . . Dimensjoneringsmetoder (→Ballastsifferet)
- 8. jan. 2015 kl. 08:41 (diff | hist) . . (+419) . . Dimensjoneringsmetoder (→Ballastsifferet)
- 8. jan. 2015 kl. 08:31 (diff | hist) . . (+29) . . Dimensjoneringsmetoder
- 7. jan. 2015 kl. 14:57 (diff | hist) . . (+79) . . Dimensjoneringsmetoder (→Ballastsifferet)
- 7. jan. 2015 kl. 14:48 (diff | hist) . . (-3) . . Dimensjoneringsmetoder (→Etablering av likevektsbetingelse)
- 7. jan. 2015 kl. 14:46 (diff | hist) . . (+484) . . Dimensjoneringsmetoder (→Ballastsifferet)
- 7. jan. 2015 kl. 14:45 (diff | hist) . . (-11) . . Dimensjoneringsmetoder (→Ballastsifferet)
- 7. jan. 2015 kl. 14:44 (diff | hist) . . (-12) . . Dimensjoneringsmetoder (→Ballastsifferet)
- 7. jan. 2015 kl. 14:40 (diff | hist) . . (+638) . . Dimensjoneringsmetoder (→AAAAAAAAAAAA)
- 7. jan. 2015 kl. 13:56 (diff | hist) . . (-254) . . Dimensjoneringsmetoder (→Ballastsifferet)
- 7. jan. 2015 kl. 13:55 (diff | hist) . . (-21) . . Dimensjoneringsmetoder (→Ballastsifferet)
- 7. jan. 2015 kl. 13:54 (diff | hist) . . (+475) . . Dimensjoneringsmetoder (→Ballastsifferet)
- 7. jan. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (+4 334) . . Dimensjoneringsmetoder (→Dimensjonerende parametre)
- 7. jan. 2015 kl. 13:11 (diff | hist) . . (+13) . . Dimensjoneringsmetoder (→Dimensjonerende forutsetninger)
- 7. jan. 2015 kl. 13:08 (diff | hist) . . (+3 330) . . Dimensjoneringsmetoder (→Etablering av likevektsbetingelse)
- 7. jan. 2015 kl. 12:16 (diff | hist) . . (+1 839) . . Dimensjoneringsmetoder (→Etablering av likevektsbetingelse)
- 7. jan. 2015 kl. 10:09 (diff | hist) . . (+2 787) . . Dimensjoneringsmetoder (→Etablering av likevektsbetingelse)
- 7. jan. 2015 kl. 09:08 (diff | hist) . . (+5 007) . . Dimensjoneringsmetoder (→Etablering av likevektsbetingelse)
- 7. jan. 2015 kl. 07:45 (diff | hist) . . (+995) . . Dimensjoneringsmetoder
- 6. jan. 2015 kl. 14:53 (diff | hist) . . (+209) . . Dimensjoneringsmetoder (→Deformasjon av den uendelige lange bjelke)
- 6. jan. 2015 kl. 14:51 (diff | hist) . . (+811) . . Dimensjoneringsmetoder (→Deformasjon av den uendelige lange bjelke)
- 6. jan. 2015 kl. 14:38 (diff | hist) . . (+2 407) . . Dimensjoneringsmetoder (→Deformasjon av det elastiske underlaget ved enkeltlast Q)
- 6. jan. 2015 kl. 14:13 (diff | hist) . . (+5 781) . . Dimensjoneringsmetoder (→ZIMMERMANNS METODE (KVASISTATISK TILSTAND))
- 6. jan. 2015 kl. 13:49 (diff | hist) . . (+3 677) . . Dimensjoneringsmetoder (→Vindskjevt spor)
- 6. jan. 2015 kl. 13:24 (diff | hist) . . (+433) . . Dimensjoneringsmetoder (→Eksentrisk belastning)
- 6. jan. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (+2 076) . . Dimensjoneringsmetoder (→Sentrifugalkraftens innflytelse)
- 6. jan. 2015 kl. 12:15 (diff | hist) . . (+512) . . Dimensjoneringsmetoder (→Statisk hjulkraft Q0)
(nyeste | eldste) Vis (500 nyere | 500 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)