Brukerbidrag av RoKoz
Hopp til navigering
Hopp til søk
29. jan. 2015
- 13:3429. jan. 2015 kl. 13:34 diff hist +11 Enkel innføring i boggikonstruksjon →14 Boggier på vognmateriell
- 13:3329. jan. 2015 kl. 13:33 diff hist +4 Enkel innføring i boggikonstruksjon →13 Uavfjærede masser
- 13:3129. jan. 2015 kl. 13:31 diff hist +8 Enkel innføring i boggikonstruksjon →8 Støtdempere
- 13:3129. jan. 2015 kl. 13:31 diff hist +7 Enkel innføring i boggikonstruksjon →7 Sekundærfjæring
- 13:2529. jan. 2015 kl. 13:25 diff hist +2 Enkel innføring i boggikonstruksjon →0 Jernbanens tekniske system
- 12:0829. jan. 2015 kl. 12:08 diff hist +11 Enkel innføring i boggikonstruksjon →0 Jernbanens tekniske system
- 12:0729. jan. 2015 kl. 12:07 diff hist +127 Enkel innføring i boggikonstruksjon →0 Jernbanens tekniske system
- 11:5329. jan. 2015 kl. 11:53 diff hist 0 Enkel innføring i boggikonstruksjon →0 Jernbanens tekniske system
- 11:4929. jan. 2015 kl. 11:49 diff hist +48 Enkel innføring i boggikonstruksjon →9 Rulldemping
- 11:4429. jan. 2015 kl. 11:44 diff hist +156 Enkel innføring i boggikonstruksjon →0 Jernbanens tekniske system
- 09:4629. jan. 2015 kl. 09:46 diff hist +4 Enkel innføring i boggikonstruksjon →18 Konklusjon
- 09:4529. jan. 2015 kl. 09:45 diff hist +56 Enkel innføring i boggikonstruksjon →18 Konklusjon
- 09:4529. jan. 2015 kl. 09:45 diff hist +11 Enkel innføring i boggikonstruksjon →17 25 tonns aksellast i tømmertrafikk på jernbanenettet til JBV
- 09:4429. jan. 2015 kl. 09:44 diff hist +61 Enkel innføring i boggikonstruksjon →16 Anløpsvinkler
- 09:4429. jan. 2015 kl. 09:44 diff hist +18 Enkel innføring i boggikonstruksjon →15 Framstilling av lastkollektiv for BM72, eksempel
- 09:4329. jan. 2015 kl. 09:43 diff hist +87 Enkel innføring i boggikonstruksjon →14 Boggier på vognmateriell
- 09:4229. jan. 2015 kl. 09:42 diff hist +25 Enkel innføring i boggikonstruksjon →14 Boggier på vognmateriell
- 09:4129. jan. 2015 kl. 09:41 diff hist +20 Enkel innføring i boggikonstruksjon →13 Uavfjærede masser
- 09:4129. jan. 2015 kl. 09:41 diff hist +28 Enkel innføring i boggikonstruksjon →12 Medbringerkonsept
- 09:4029. jan. 2015 kl. 09:40 diff hist +19 Enkel innføring i boggikonstruksjon →9 Rulldemping
- 09:4029. jan. 2015 kl. 09:40 diff hist +11 Enkel innføring i boggikonstruksjon →8 Støtdempere
- 09:3929. jan. 2015 kl. 09:39 diff hist +70 Enkel innføring i boggikonstruksjon →7 Sekundærfjæring
- 09:3829. jan. 2015 kl. 09:38 diff hist +174 Enkel innføring i boggikonstruksjon →6 Fjærer
28. jan. 2015
- 15:2528. jan. 2015 kl. 15:25 diff hist +3 Enkel innføring i boggikonstruksjon →5 Akselboks
- 15:2428. jan. 2015 kl. 15:24 diff hist +17 Enkel innføring i boggikonstruksjon →4 Hjul
- 15:2428. jan. 2015 kl. 15:24 diff hist +11 Enkel innføring i boggikonstruksjon →3 Hjulsatser
- 14:5328. jan. 2015 kl. 14:53 diff hist −28 Enkel innføring i boggikonstruksjon Ingen redigeringsforklaring
- 14:5228. jan. 2015 kl. 14:52 diff hist +14 Enkel innføring i boggikonstruksjon →2 Boggiramme
- 14:5128. jan. 2015 kl. 14:51 diff hist +71 Enkel innføring i boggikonstruksjon →1 Generelt
- 14:4928. jan. 2015 kl. 14:49 diff hist +98 Enkel innføring i boggikonstruksjon →0 Jernbanens tekniske system
- 14:1328. jan. 2015 kl. 14:13 diff hist +54 515 N Enkel innføring i boggikonstruksjon Ny side: NTNU EVU - kurs Enkel innføring i boggikonstruksjon Hallstein Gåsemyr Jernbaneverket Teknologi Bane == 0 Jernbanens tekniske system == For ...
- 13:5328. jan. 2015 kl. 13:53 diff hist 0 El 18 på Flåmsbana →Opprettholdelse av sporvidde vurdert ut fra kurveradius, skinneslitasje og kontakt av svilleskrue for befestigelsen mot trematerialet til tresviller
- 13:5228. jan. 2015 kl. 13:52 diff hist +144 El 18 på Flåmsbana →Radiell styringsindeks
- 13:4828. jan. 2015 kl. 13:48 diff hist +124 El 18 på Flåmsbana →Opprettholdelse av sporvidde vurdert ut fra kurveradius, skinneslitasje og kontakt av svilleskrue for befestigelsen mot trematerialet til tresviller
- 13:4628. jan. 2015 kl. 13:46 diff hist +126 El 18 på Flåmsbana →Delta r kriteriet
- 13:4428. jan. 2015 kl. 13:44 diff hist +63 El 18 på Flåmsbana →Vurdering av (Y/Q) ved statisk belastning i svært lav hastighet (hjulavlastning)
- 13:4328. jan. 2015 kl. 13:43 diff hist +61 El 18 på Flåmsbana →Vurderinger mht. skinnevandring ved nedbremsing og traksjon av materiell i lasket spor ved avvik i nøytraltemperatur
- 13:4128. jan. 2015 kl. 13:41 diff hist +64 El 18 på Flåmsbana →Vurdering av skinnevandring ved bremsing for opprettholdelse av konstant hastighet
- 13:4028. jan. 2015 kl. 13:40 diff hist +65 El 18 på Flåmsbana →Beregning iht. Hertz teori
- 13:3828. jan. 2015 kl. 13:38 diff hist +130 El 18 på Flåmsbana →Beregning iht. Hertz teori
- 13:3428. jan. 2015 kl. 13:34 diff hist −2 El 18 på Flåmsbana →Ikke elliptiske kontaktflater i hjul/skinne kontaktmekanikken
- 13:3428. jan. 2015 kl. 13:34 diff hist −2 El 18 på Flåmsbana →Belastning iht. Hertz teori
- 13:3228. jan. 2015 kl. 13:32 diff hist +242 El 18 på Flåmsbana →Forutsetninger iht. Hertz teori
- 13:2728. jan. 2015 kl. 13:27 diff hist +45 El 18 på Flåmsbana →Ikke elliptiske kontaktflater i hjul/skinne kontaktmekanikken
- 13:2628. jan. 2015 kl. 13:26 diff hist +148 El 18 på Flåmsbana →Belastning iht. Hertz teori
- 13:2228. jan. 2015 kl. 13:22 diff hist +93 El 18 på Flåmsbana →Forenklet studie
- 13:2028. jan. 2015 kl. 13:20 diff hist +138 El 18 på Flåmsbana →Krefter i sporveksler
- 13:1828. jan. 2015 kl. 13:18 diff hist +49 El 18 på Flåmsbana →Belastning i svevende skjøter i lasket spor
- 13:1828. jan. 2015 kl. 13:18 diff hist +160 El 18 på Flåmsbana →Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor
- 13:1528. jan. 2015 kl. 13:15 diff hist +39 El 18 på Flåmsbana →Belastning i befestigelse
- 13:1428. jan. 2015 kl. 13:14 diff hist +170 El 18 på Flåmsbana →Polygonal Wöhler kurve
- 13:0728. jan. 2015 kl. 13:07 diff hist +48 El 18 på Flåmsbana →Polygonal Wöhler kurve
- 13:0728. jan. 2015 kl. 13:07 diff hist +49 El 18 på Flåmsbana →Smiths diagram og resulterende spenninger
- 13:0528. jan. 2015 kl. 13:05 diff hist +60 El 18 på Flåmsbana →Egenspenninger
- 13:0428. jan. 2015 kl. 13:04 diff hist +141 El 18 på Flåmsbana →Skinnen betraktes som en uendelig lang bjelke på elastisk underlag
- 13:0228. jan. 2015 kl. 13:02 diff hist +248 El 18 på Flåmsbana →Illustrasjon av de enkelte termer i formel
- 12:5728. jan. 2015 kl. 12:57 diff hist +289 El 18 på Flåmsbana →Interessante frekvensområder i vekselvirking rullende materiell – spor
- 12:5028. jan. 2015 kl. 12:50 diff hist +49 El 18 på Flåmsbana →Etablering av elastiske sjikt
- 12:4928. jan. 2015 kl. 12:49 diff hist +94 El 18 på Flåmsbana →Etablering av statisk fjærstivhet (punktstivhet) k, statisk ballaststivhet (linjestivhet) β og statisk ballastsiffer (flatestivhet) C; sammenhenger
- 12:4728. jan. 2015 kl. 12:47 diff hist +2 El 18 på Flåmsbana →Etablering av belastet svilleflate i ballastert spor
- 12:4528. jan. 2015 kl. 12:45 diff hist +46 El 18 på Flåmsbana →Etablering av belastet svilleflate i ballastert spor
- 12:4428. jan. 2015 kl. 12:44 diff hist +46 El 18 på Flåmsbana →Modell for beregning av bøyemomenter på skinner
- 12:4128. jan. 2015 kl. 12:41 diff hist −3 El 18 på Flåmsbana →Kort beskrivelse av El 18
- 12:3928. jan. 2015 kl. 12:39 diff hist +48 El 18 på Flåmsbana Ingen redigeringsforklaring
- 12:3728. jan. 2015 kl. 12:37 diff hist 0 El 18 på Flåmsbana →Belastningsparametere
- 12:3728. jan. 2015 kl. 12:37 diff hist 0 N Fil:Figur figur2.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3628. jan. 2015 kl. 12:36 diff hist 0 N Fil:Figur figur1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3628. jan. 2015 kl. 12:36 diff hist 0 N Fil:Figur del1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3628. jan. 2015 kl. 12:36 diff hist 0 N Fil:Figur 21.2.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3628. jan. 2015 kl. 12:36 diff hist 0 N Fil:Figur 21.1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3628. jan. 2015 kl. 12:36 diff hist 0 N Fil:Figur 20.2.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3628. jan. 2015 kl. 12:36 diff hist 0 N Fil:Figur 20.1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3528. jan. 2015 kl. 12:35 diff hist 0 N Fil:Figur 19.2.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3528. jan. 2015 kl. 12:35 diff hist 0 N Fil:Figur 19.1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3528. jan. 2015 kl. 12:35 diff hist 0 N Fil:Figur 18.1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3528. jan. 2015 kl. 12:35 diff hist 0 N Fil:Figur 14.1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3528. jan. 2015 kl. 12:35 diff hist 0 N Fil:Figur 12.1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3528. jan. 2015 kl. 12:35 diff hist 0 N Fil:Figur 11.11.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3528. jan. 2015 kl. 12:35 diff hist 0 N Fil:Figur 11.10.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3428. jan. 2015 kl. 12:34 diff hist 0 N Fil:Figur 11.9.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3428. jan. 2015 kl. 12:34 diff hist 0 N Fil:Figur 11.8.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3428. jan. 2015 kl. 12:34 diff hist 0 N Fil:Figur 11.7.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3428. jan. 2015 kl. 12:34 diff hist 0 N Fil:Figur 11.6.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3428. jan. 2015 kl. 12:34 diff hist 0 N Fil:Figur 11.5.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3428. jan. 2015 kl. 12:34 diff hist 0 N Fil:Figur 11.4.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3428. jan. 2015 kl. 12:34 diff hist 0 N Fil:Figur 11.3.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3428. jan. 2015 kl. 12:34 diff hist 0 N Fil:Figur 11.2.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3328. jan. 2015 kl. 12:33 diff hist 0 N Fil:Figur 11.1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3328. jan. 2015 kl. 12:33 diff hist 0 N Fil:Figur 10.7.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3328. jan. 2015 kl. 12:33 diff hist 0 N Fil:Figur 10.6.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3328. jan. 2015 kl. 12:33 diff hist 0 N Fil:Figur 10.5.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3328. jan. 2015 kl. 12:33 diff hist 0 N Fil:Figur 10.4.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3328. jan. 2015 kl. 12:33 diff hist 0 N Fil:Figur 10.3.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3328. jan. 2015 kl. 12:33 diff hist 0 N Fil:Figur 10.2.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3228. jan. 2015 kl. 12:32 diff hist 0 N Fil:Figur 10.1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3228. jan. 2015 kl. 12:32 diff hist 0 N Fil:Figur 09.1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3228. jan. 2015 kl. 12:32 diff hist 0 N Fil:Figur 08.22.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3228. jan. 2015 kl. 12:32 diff hist 0 N Fil:Figur 08.21.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3228. jan. 2015 kl. 12:32 diff hist 0 N Fil:Figur 08.20.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3228. jan. 2015 kl. 12:32 diff hist 0 N Fil:Figur 08.19.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3128. jan. 2015 kl. 12:31 diff hist 0 N Fil:Figur 08.18.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3128. jan. 2015 kl. 12:31 diff hist 0 N Fil:Figur 08.17.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3128. jan. 2015 kl. 12:31 diff hist 0 N Fil:Figur 08.16.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3128. jan. 2015 kl. 12:31 diff hist 0 N Fil:Figur 08.15.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3128. jan. 2015 kl. 12:31 diff hist 0 N Fil:Figur 08.14.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3128. jan. 2015 kl. 12:31 diff hist 0 N Fil:Figur 08.13.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3028. jan. 2015 kl. 12:30 diff hist 0 N Fil:Figur 08.12.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3028. jan. 2015 kl. 12:30 diff hist 0 N Fil:Figur 08.11.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3028. jan. 2015 kl. 12:30 diff hist 0 N Fil:Figur 08.10.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3028. jan. 2015 kl. 12:30 diff hist 0 N Fil:Figur 08.9.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:3028. jan. 2015 kl. 12:30 diff hist 0 N Fil:Figur 08.8.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:2928. jan. 2015 kl. 12:29 diff hist 0 N Fil:Figur 08.7.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:2928. jan. 2015 kl. 12:29 diff hist 0 N Fil:Figur 08.6.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:2928. jan. 2015 kl. 12:29 diff hist 0 N Fil:Figur 08.5.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:2928. jan. 2015 kl. 12:29 diff hist 0 N Fil:Figur 08.4.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:2928. jan. 2015 kl. 12:29 diff hist 0 N Fil:Figur 08.3.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:2828. jan. 2015 kl. 12:28 diff hist 0 N Fil:Figur 08.1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:2828. jan. 2015 kl. 12:28 diff hist 0 N Fil:Figur 08.2ex.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:2328. jan. 2015 kl. 12:23 diff hist 0 N Fil:Figur 07.5.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:2328. jan. 2015 kl. 12:23 diff hist 0 N Fil:Figur 06.1.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:2228. jan. 2015 kl. 12:22 diff hist 0 N Fil:Figur 03.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:2228. jan. 2015 kl. 12:22 diff hist 0 N Fil:Figur 02.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:2128. jan. 2015 kl. 12:21 diff hist 0 N Fil:Figur 01.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:1628. jan. 2015 kl. 12:16 diff hist 0 N Fil:Figur 0x.x.PNG Ingen redigeringsforklaring siste
- 12:1428. jan. 2015 kl. 12:14 diff hist +67 El 18 på Flåmsbana →Belastningsparametere
- 12:0928. jan. 2015 kl. 12:09 diff hist +53 El 18 på Flåmsbana →Radiell styringsindeks
- 12:0828. jan. 2015 kl. 12:08 diff hist +68 El 18 på Flåmsbana →Delta r kriteriet
- 12:0528. jan. 2015 kl. 12:05 diff hist +134 El 18 på Flåmsbana →Vurdering av (Y/Q) ved statisk belastning i svært lav hastighet (hjulavlastning)
- 11:5728. jan. 2015 kl. 11:57 diff hist +146 El 18 på Flåmsbana →Vurdering av (Y/Q) ved dynamisk belastning
- 11:5328. jan. 2015 kl. 11:53 diff hist +371 El 18 på Flåmsbana →Vurdering av sidestabilitet ved Prud`Hommes formel
- 11:4528. jan. 2015 kl. 11:45 diff hist +2 148 El 18 på Flåmsbana →Termisk belastning
- 09:5928. jan. 2015 kl. 09:59 diff hist +1 259 El 18 på Flåmsbana →Samlet motstand:
- 09:2828. jan. 2015 kl. 09:28 diff hist +5 El 18 på Flåmsbana →Kurvemotstand
- 09:2728. jan. 2015 kl. 09:27 diff hist +96 El 18 på Flåmsbana →Stigningsmotstand
- 09:2528. jan. 2015 kl. 09:25 diff hist +250 El 18 på Flåmsbana →Kurvemotstand
- 09:1828. jan. 2015 kl. 09:18 diff hist +111 El 18 på Flåmsbana →Mekanisk gangmotstand
- 09:1328. jan. 2015 kl. 09:13 diff hist +1 161 El 18 på Flåmsbana →Nødvendig kraft for nedbremsing til full stopp
- 08:3628. jan. 2015 kl. 08:36 diff hist +342 El 18 på Flåmsbana →Nødvendig kraft for nedbremsing til full stopp
27. jan. 2015
- 15:2627. jan. 2015 kl. 15:26 diff hist +575 El 18 på Flåmsbana →Vurdering av skinnevandring ved bremsing for opprettholdelse av konstant hastighet
- 15:1427. jan. 2015 kl. 15:14 diff hist +878 El 18 på Flåmsbana →Bremsekraft ved El – brems for konstant hastighet
- 14:4727. jan. 2015 kl. 14:47 diff hist +4 El 18 på Flåmsbana →Konklusjoner
- 14:4527. jan. 2015 kl. 14:45 diff hist +5 059 El 18 på Flåmsbana →Beregning iht. Hertz teori
- 12:0627. jan. 2015 kl. 12:06 diff hist +2 937 El 18 på Flåmsbana →Beregning, forenklet metode
- 11:0427. jan. 2015 kl. 11:04 diff hist +87 El 18 på Flåmsbana →Forutsetninger iht. Hertz teori
- 10:0327. jan. 2015 kl. 10:03 diff hist +548 El 18 på Flåmsbana →Forutsetninger iht. Hertz teori
- 09:3227. jan. 2015 kl. 09:32 diff hist +275 El 18 på Flåmsbana →Forutsetninger iht. Hertz teori
26. jan. 2015
- 14:5026. jan. 2015 kl. 14:50 diff hist +133 El 18 på Flåmsbana →Forutsetninger iht. Hertz teori
- 14:1926. jan. 2015 kl. 14:19 diff hist +53 El 18 på Flåmsbana →Belastning iht. Hertz teori
- 14:1626. jan. 2015 kl. 14:16 diff hist +882 El 18 på Flåmsbana →Forenklet studie
- 13:4226. jan. 2015 kl. 13:42 diff hist +432 El 18 på Flåmsbana →Belastning i svevende skjøter i lasket spor
- 13:1826. jan. 2015 kl. 13:18 diff hist −3 El 18 på Flåmsbana →Belastning i svevende skjøter i lasket spor
- 13:1026. jan. 2015 kl. 13:10 diff hist +568 El 18 på Flåmsbana →Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor
- 12:4726. jan. 2015 kl. 12:47 diff hist +404 El 18 på Flåmsbana →Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor
- 11:5526. jan. 2015 kl. 11:55 diff hist +128 El 18 på Flåmsbana →Kraft ved hjulslag på tresviller på elastisk underlag
- 11:4426. jan. 2015 kl. 11:44 diff hist −1 El 18 på Flåmsbana →Dynamisk betraktning
- 11:3526. jan. 2015 kl. 11:35 diff hist −10 El 18 på Flåmsbana →I.1.2 Beregning i henhold til modell med en frihetsgrad
- 11:3426. jan. 2015 kl. 11:34 diff hist +1 190 El 18 på Flåmsbana →I.1.2 Beregning i henhold til modell med en frihetsgrad
- 10:1326. jan. 2015 kl. 10:13 diff hist +65 El 18 på Flåmsbana →I.1.2 Beregning i henhold til modell med en frihetsgrad
- 10:0926. jan. 2015 kl. 10:09 diff hist +865 El 18 på Flåmsbana →I.1.2 Beregning i henhold til modell med en frihetsgrad
- 09:1426. jan. 2015 kl. 09:14 diff hist +1 075 El 18 på Flåmsbana →I.1.2 Beregning i henhold til modell med en frihetsgrad
- 08:2226. jan. 2015 kl. 08:22 diff hist +12 El 18 på Flåmsbana →Dynamisk betraktning
- 08:2026. jan. 2015 kl. 08:20 diff hist −22 El 18 på Flåmsbana →POMOCNICZY
- 08:2026. jan. 2015 kl. 08:20 diff hist +2 141 El 18 på Flåmsbana →POMOCNICZY
23. jan. 2015
- 15:2323. jan. 2015 kl. 15:23 diff hist +310 El 18 på Flåmsbana →POMOCNICZY
- 15:1123. jan. 2015 kl. 15:11 diff hist +426 El 18 på Flåmsbana →POMOCNICZY
- 14:3523. jan. 2015 kl. 14:35 diff hist +755 El 18 på Flåmsbana →POMOCNICZY
- 14:2423. jan. 2015 kl. 14:24 diff hist +916 El 18 på Flåmsbana →POMOCNICZY
- 14:1523. jan. 2015 kl. 14:15 diff hist +773 El 18 på Flåmsbana →POMOCNICZY
- 13:0023. jan. 2015 kl. 13:00 diff hist +403 El 18 på Flåmsbana →POMOCNICZY
- 12:5023. jan. 2015 kl. 12:50 diff hist +793 El 18 på Flåmsbana →POMOCNICZY
- 12:0423. jan. 2015 kl. 12:04 diff hist +1 087 El 18 på Flåmsbana →POMOCNICZY
- 11:1523. jan. 2015 kl. 11:15 diff hist +22 El 18 på Flåmsbana →Polygonal Wöhler kurve
- 11:1423. jan. 2015 kl. 11:14 diff hist +1 921 El 18 på Flåmsbana →Polygonal Wöhler kurve
- 09:3723. jan. 2015 kl. 09:37 diff hist +412 El 18 på Flåmsbana →Polygonal Wöhler kurve
- 09:2423. jan. 2015 kl. 09:24 diff hist +1 762 El 18 på Flåmsbana →Polygonal Wöhler kurve
- 08:1223. jan. 2015 kl. 08:12 diff hist +107 El 18 på Flåmsbana →Polygonal Wöhler kurve
- 08:0923. jan. 2015 kl. 08:09 diff hist +118 El 18 på Flåmsbana →Smiths diagram og resulterende spenninger
- 08:0423. jan. 2015 kl. 08:04 diff hist +176 El 18 på Flåmsbana →Smiths diagram og resulterende spenninger
- 07:5123. jan. 2015 kl. 07:51 diff hist −8 El 18 på Flåmsbana →Temperaturspenninger
- 07:5123. jan. 2015 kl. 07:51 diff hist +17 El 18 på Flåmsbana →Smiths diagram og resulterende spenninger
22. jan. 2015
- 15:0822. jan. 2015 kl. 15:08 diff hist +96 El 18 på Flåmsbana →Egenspenninger
- 15:0322. jan. 2015 kl. 15:03 diff hist +1 040 El 18 på Flåmsbana →Formelverk for beregning av dimensjonerende parametere
- 14:3422. jan. 2015 kl. 14:34 diff hist +1 056 El 18 på Flåmsbana →Formelverk for beregning av dimensjonerende parametere
- 14:1622. jan. 2015 kl. 14:16 diff hist +858 El 18 på Flåmsbana →Formelverk for beregning av dimensjonerende parametere
- 13:3622. jan. 2015 kl. 13:36 diff hist +122 El 18 på Flåmsbana →Formelverk for beregning av dimensjonerende parametere
- 13:3122. jan. 2015 kl. 13:31 diff hist +665 El 18 på Flåmsbana →Formelverk for beregning av dimensjonerende parametere
- 13:0722. jan. 2015 kl. 13:07 diff hist +751 El 18 på Flåmsbana →Endelig formel
- 12:5222. jan. 2015 kl. 12:52 diff hist +37 El 18 på Flåmsbana →Hensyntagen til hengende sviller (vaskesviller)
- 12:5122. jan. 2015 kl. 12:51 diff hist +465 El 18 på Flåmsbana →Modell for beregning av vertikalkraft ved irregulariteter på skinnehodet
- 12:3822. jan. 2015 kl. 12:38 diff hist +59 El 18 på Flåmsbana →Parameter for bevegelse av uavfjæret masse
- 12:2722. jan. 2015 kl. 12:27 diff hist +321 El 18 på Flåmsbana →Beregning av vognkassens akselerasjon
- 12:1522. jan. 2015 kl. 12:15 diff hist +251 El 18 på Flåmsbana →En modell for betraktning av frekvensrelatert opptreden av vertikalkrefter; endimensjonal modell med en frihetsgrad
- 12:0322. jan. 2015 kl. 12:03 diff hist +803 El 18 på Flåmsbana →Algoritmer for relative betraktninger med utgangspunkt i referanseparametere
- 11:4222. jan. 2015 kl. 11:42 diff hist +1 623 El 18 på Flåmsbana →Formelverk for beregninger av belastning på overbygningens komponenter
- 10:1422. jan. 2015 kl. 10:14 diff hist −7 El 18 på Flåmsbana →Formelverk for beregninger av belastning på overbygningens komponenter
- 10:1422. jan. 2015 kl. 10:14 diff hist +519 El 18 på Flåmsbana →Enkel modell (DAF MODELL basert på Zimmermanns metode)
- 10:0322. jan. 2015 kl. 10:03 diff hist +654 El 18 på Flåmsbana →Enkel modell (DAF MODELL basert på Zimmermanns metode)
- 09:2722. jan. 2015 kl. 09:27 diff hist +1 013 El 18 på Flåmsbana →Etablering av elastiske sjikt
- 08:4122. jan. 2015 kl. 08:41 diff hist +345 El 18 på Flåmsbana →Etablering av statisk fjærstivhet (punktstivhet) k, statisk ballaststivhet (linjestivhet) β og statisk ballastsiffer (flatestivhet) C; sammenhenger
- 08:3022. jan. 2015 kl. 08:30 diff hist +119 El 18 på Flåmsbana →Etablering av belastet svilleflate i ballastert spor
- 08:2522. jan. 2015 kl. 08:25 diff hist +225 El 18 på Flåmsbana →Bæreevne for bruer
- 08:1722. jan. 2015 kl. 08:17 diff hist +186 El 18 på Flåmsbana →Tilrådning
- 08:1322. jan. 2015 kl. 08:13 diff hist +55 El 18 på Flåmsbana →Vurdering av (Y/Q) ved statisk belastning ved lav hastighet (hjulavlastning)
- 08:1222. jan. 2015 kl. 08:12 diff hist +141 El 18 på Flåmsbana →Vurdering av sidestabilitet ved Prud`Hommes formel
21. jan. 2015
- 14:0921. jan. 2015 kl. 14:09 diff hist +39 El 18 på Flåmsbana →Opprettholdelse av sporvidde vurdert ut fra kurveradius, skinneslitasje og kontakt av svilleskrue for befestigelsen mot trematerialet til tresviller
- 14:0821. jan. 2015 kl. 14:08 diff hist +17 625 El 18 på Flåmsbana →Vurderinger mht. skinnevandring ved nedbremsing og traksjon av materiell i lasket spor ved avvik i nøytraltemperatur
- 13:4921. jan. 2015 kl. 13:49 diff hist +5 776 El 18 på Flåmsbana →Traksjon
- 13:4321. jan. 2015 kl. 13:43 diff hist +10 199 El 18 på Flåmsbana →Konklusjoner
- 13:2821. jan. 2015 kl. 13:28 diff hist −3 El 18 på Flåmsbana →Beregning iht. Hertz teori
- 13:2721. jan. 2015 kl. 13:27 diff hist +3 737 El 18 på Flåmsbana →Beregning iht. Hertz teori
- 13:2121. jan. 2015 kl. 13:21 diff hist +1 085 El 18 på Flåmsbana →Beregning iht. Hertz teori
- 13:0621. jan. 2015 kl. 13:06 diff hist +5 198 El 18 på Flåmsbana →Beregning iht. Hertz teori
- 12:4021. jan. 2015 kl. 12:40 diff hist +3 232 El 18 på Flåmsbana →Beregning, forenklet metode
- 12:2721. jan. 2015 kl. 12:27 diff hist +1 045 El 18 på Flåmsbana →Beregning, forenklet metode
- 12:1921. jan. 2015 kl. 12:19 diff hist −1 El 18 på Flåmsbana →Beregning, forenklet metode
- 12:1821. jan. 2015 kl. 12:18 diff hist +4 032 El 18 på Flåmsbana →Beregning, forenklet metode
- 12:0721. jan. 2015 kl. 12:07 diff hist +3 171 El 18 på Flåmsbana →Forutsetninger iht. Hertz teori
- 11:4621. jan. 2015 kl. 11:46 diff hist +355 El 18 på Flåmsbana →Forutsetninger iht. Hertz teori
- 11:4221. jan. 2015 kl. 11:42 diff hist +3 665 El 18 på Flåmsbana →Forutsetninger iht. Hertz teori
- 11:2821. jan. 2015 kl. 11:28 diff hist +3 171 El 18 på Flåmsbana →Belastning iht. Hertz teori
- 11:2221. jan. 2015 kl. 11:22 diff hist +6 548 El 18 på Flåmsbana →Belastning på skinnehodet
- 11:1621. jan. 2015 kl. 11:16 diff hist +4 637 El 18 på Flåmsbana →Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor
- 10:4921. jan. 2015 kl. 10:49 diff hist +632 El 18 på Flåmsbana →Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor
- 10:4321. jan. 2015 kl. 10:43 diff hist +2 381 El 18 på Flåmsbana →Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor
- 10:0921. jan. 2015 kl. 10:09 diff hist +8 800 El 18 på Flåmsbana →Dynamisk betraktning
- 09:5721. jan. 2015 kl. 09:57 diff hist +2 485 El 18 på Flåmsbana →Dynamisk betraktning
- 09:3621. jan. 2015 kl. 09:36 diff hist +405 El 18 på Flåmsbana →Dynamisk betraktning
- 09:2421. jan. 2015 kl. 09:24 diff hist +101 El 18 på Flåmsbana →Dynamisk betraktning
- 09:0321. jan. 2015 kl. 09:03 diff hist +3 570 El 18 på Flåmsbana →Dynamisk betraktning
- 08:2621. jan. 2015 kl. 08:26 diff hist +10 933 El 18 på Flåmsbana →Dynamisk betraktning
20. jan. 2015
- 15:2720. jan. 2015 kl. 15:27 diff hist +413 El 18 på Flåmsbana →Dynamisk betraktning
- 15:2620. jan. 2015 kl. 15:26 diff hist +3 212 El 18 på Flåmsbana →Egenspenninger
- 15:1620. jan. 2015 kl. 15:16 diff hist +13 417 El 18 på Flåmsbana →En modell for betraktning av frekvensrelatert opptreden av vertikalkrefter; endimensjonal modell med en frihetsgrad
- 14:5720. jan. 2015 kl. 14:57 diff hist +1 712 El 18 på Flåmsbana →Algoritmer for relative betraktninger med utgangspunkt i referanseparametere
- 14:5020. jan. 2015 kl. 14:50 diff hist +150 El 18 på Flåmsbana →Algoritmer for relative betraktninger med utgangspunkt i referanseparametere
- 14:4920. jan. 2015 kl. 14:49 diff hist +3 233 El 18 på Flåmsbana →Enkel modell (DAF MODELL basert på Zimmermanns metode)
- 14:2920. jan. 2015 kl. 14:29 diff hist +9 923 El 18 på Flåmsbana →Etablering av belastet svilleflate i ballastert spor
- 14:1620. jan. 2015 kl. 14:16 diff hist +5 440 El 18 på Flåmsbana →Belastningsparametere
- 14:0320. jan. 2015 kl. 14:03 diff hist +3 985 El 18 på Flåmsbana →Belastningsparametere
- 13:4320. jan. 2015 kl. 13:43 diff hist +1 El 18 på Flåmsbana →Belastningsparametere
- 13:4320. jan. 2015 kl. 13:43 diff hist −3 El 18 på Flåmsbana →Tilrådning
- 13:4320. jan. 2015 kl. 13:43 diff hist −1 El 18 på Flåmsbana →Belastningsparametere
- 13:4220. jan. 2015 kl. 13:42 diff hist +12 003 El 18 på Flåmsbana →Belastning på skinnehodet
- 13:2620. jan. 2015 kl. 13:26 diff hist +2 153 El 18 på Flåmsbana →Belastning på befestigelse
- 13:1520. jan. 2015 kl. 13:15 diff hist +6 782 El 18 på Flåmsbana →Parametere for sporkonstruksjonen
- 13:1020. jan. 2015 kl. 13:10 diff hist +3 785 N El 18 på Flåmsbana Ny side: == Innledning == El 18 vurderes å bli satt inn i trafikk som trekkmateriell for vogner på Flåmsbana til erstatning for El 17. Aspektet gir en betydelig økning av aksellasten; ...
- 12:4320. jan. 2015 kl. 12:43 diff hist +65 Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler →Beregning av konstruksjonsmål ut fra frittromsprofil - norsk beregningsmodell
- 12:3720. jan. 2015 kl. 12:37 diff hist −3 Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler →Beregning av konstruksjonsmål ut fra frittromsprofil - norsk beregningsmodell
- 12:3220. jan. 2015 kl. 12:32 diff hist −939 Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler →Tillegg til referanselinjens vertikale mål
- 11:1820. jan. 2015 kl. 11:18 diff hist +48 Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler →Tillegg til referanselinjens vertikale mål