Brukerbidrag
(nyeste | eldste) Vis (250 nyere | 250 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)
- 29. jan. 2015 kl. 13:34 (diff | hist) . . (+11) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→14 Boggier på vognmateriell)
- 29. jan. 2015 kl. 13:33 (diff | hist) . . (+4) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→13 Uavfjærede masser)
- 29. jan. 2015 kl. 13:31 (diff | hist) . . (+8) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→8 Støtdempere)
- 29. jan. 2015 kl. 13:31 (diff | hist) . . (+7) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→7 Sekundærfjæring)
- 29. jan. 2015 kl. 13:25 (diff | hist) . . (+2) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→0 Jernbanens tekniske system)
- 29. jan. 2015 kl. 12:08 (diff | hist) . . (+11) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→0 Jernbanens tekniske system)
- 29. jan. 2015 kl. 12:07 (diff | hist) . . (+127) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→0 Jernbanens tekniske system)
- 29. jan. 2015 kl. 11:53 (diff | hist) . . (0) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→0 Jernbanens tekniske system)
- 29. jan. 2015 kl. 11:49 (diff | hist) . . (+48) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→9 Rulldemping)
- 29. jan. 2015 kl. 11:44 (diff | hist) . . (+156) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→0 Jernbanens tekniske system)
- 29. jan. 2015 kl. 09:46 (diff | hist) . . (+4) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→18 Konklusjon)
- 29. jan. 2015 kl. 09:45 (diff | hist) . . (+56) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→18 Konklusjon)
- 29. jan. 2015 kl. 09:45 (diff | hist) . . (+11) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→17 25 tonns aksellast i tømmertrafikk på jernbanenettet til JBV)
- 29. jan. 2015 kl. 09:44 (diff | hist) . . (+61) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→16 Anløpsvinkler)
- 29. jan. 2015 kl. 09:44 (diff | hist) . . (+18) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→15 Framstilling av lastkollektiv for BM72, eksempel)
- 29. jan. 2015 kl. 09:43 (diff | hist) . . (+87) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→14 Boggier på vognmateriell)
- 29. jan. 2015 kl. 09:42 (diff | hist) . . (+25) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→14 Boggier på vognmateriell)
- 29. jan. 2015 kl. 09:41 (diff | hist) . . (+20) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→13 Uavfjærede masser)
- 29. jan. 2015 kl. 09:41 (diff | hist) . . (+28) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→12 Medbringerkonsept)
- 29. jan. 2015 kl. 09:40 (diff | hist) . . (+19) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→9 Rulldemping)
- 29. jan. 2015 kl. 09:40 (diff | hist) . . (+11) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→8 Støtdempere)
- 29. jan. 2015 kl. 09:39 (diff | hist) . . (+70) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→7 Sekundærfjæring)
- 29. jan. 2015 kl. 09:38 (diff | hist) . . (+174) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→6 Fjærer)
- 28. jan. 2015 kl. 15:25 (diff | hist) . . (+3) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→5 Akselboks)
- 28. jan. 2015 kl. 15:24 (diff | hist) . . (+17) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→4 Hjul)
- 28. jan. 2015 kl. 15:24 (diff | hist) . . (+11) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→3 Hjulsatser)
- 28. jan. 2015 kl. 14:53 (diff | hist) . . (-28) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon
- 28. jan. 2015 kl. 14:52 (diff | hist) . . (+14) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→2 Boggiramme)
- 28. jan. 2015 kl. 14:51 (diff | hist) . . (+71) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→1 Generelt)
- 28. jan. 2015 kl. 14:49 (diff | hist) . . (+98) . . Enkel innføring i boggikonstruksjon (→0 Jernbanens tekniske system)
- 28. jan. 2015 kl. 14:13 (diff | hist) . . (+54 515) . . N Enkel innføring i boggikonstruksjon (Ny side: NTNU EVU - kurs Enkel innføring i boggikonstruksjon Hallstein Gåsemyr Jernbaneverket Teknologi Bane == 0 Jernbanens tekniske system == For ...)
- 28. jan. 2015 kl. 13:53 (diff | hist) . . (0) . . El 18 på Flåmsbana (→Opprettholdelse av sporvidde vurdert ut fra kurveradius, skinneslitasje og kontakt av svilleskrue for befestigelsen mot trematerialet til tresviller)
- 28. jan. 2015 kl. 13:52 (diff | hist) . . (+144) . . El 18 på Flåmsbana (→Radiell styringsindeks)
- 28. jan. 2015 kl. 13:48 (diff | hist) . . (+124) . . El 18 på Flåmsbana (→Opprettholdelse av sporvidde vurdert ut fra kurveradius, skinneslitasje og kontakt av svilleskrue for befestigelsen mot trematerialet til tresviller)
- 28. jan. 2015 kl. 13:46 (diff | hist) . . (+126) . . El 18 på Flåmsbana (→Delta r kriteriet)
- 28. jan. 2015 kl. 13:44 (diff | hist) . . (+63) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurdering av (Y/Q) ved statisk belastning i svært lav hastighet (hjulavlastning))
- 28. jan. 2015 kl. 13:43 (diff | hist) . . (+61) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurderinger mht. skinnevandring ved nedbremsing og traksjon av materiell i lasket spor ved avvik i nøytraltemperatur)
- 28. jan. 2015 kl. 13:41 (diff | hist) . . (+64) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurdering av skinnevandring ved bremsing for opprettholdelse av konstant hastighet)
- 28. jan. 2015 kl. 13:40 (diff | hist) . . (+65) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning iht. Hertz teori)
- 28. jan. 2015 kl. 13:38 (diff | hist) . . (+130) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning iht. Hertz teori)
- 28. jan. 2015 kl. 13:34 (diff | hist) . . (-2) . . El 18 på Flåmsbana (→Ikke elliptiske kontaktflater i hjul/skinne kontaktmekanikken)
- 28. jan. 2015 kl. 13:34 (diff | hist) . . (-2) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning iht. Hertz teori)
- 28. jan. 2015 kl. 13:32 (diff | hist) . . (+242) . . El 18 på Flåmsbana (→Forutsetninger iht. Hertz teori)
- 28. jan. 2015 kl. 13:27 (diff | hist) . . (+45) . . El 18 på Flåmsbana (→Ikke elliptiske kontaktflater i hjul/skinne kontaktmekanikken)
- 28. jan. 2015 kl. 13:26 (diff | hist) . . (+148) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning iht. Hertz teori)
- 28. jan. 2015 kl. 13:22 (diff | hist) . . (+93) . . El 18 på Flåmsbana (→Forenklet studie)
- 28. jan. 2015 kl. 13:20 (diff | hist) . . (+138) . . El 18 på Flåmsbana (→Krefter i sporveksler)
- 28. jan. 2015 kl. 13:18 (diff | hist) . . (+49) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning i svevende skjøter i lasket spor)
- 28. jan. 2015 kl. 13:18 (diff | hist) . . (+160) . . El 18 på Flåmsbana (→Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor)
- 28. jan. 2015 kl. 13:15 (diff | hist) . . (+39) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning i befestigelse)
- 28. jan. 2015 kl. 13:14 (diff | hist) . . (+170) . . El 18 på Flåmsbana (→Polygonal Wöhler kurve)
- 28. jan. 2015 kl. 13:07 (diff | hist) . . (+48) . . El 18 på Flåmsbana (→Polygonal Wöhler kurve)
- 28. jan. 2015 kl. 13:07 (diff | hist) . . (+49) . . El 18 på Flåmsbana (→Smiths diagram og resulterende spenninger)
- 28. jan. 2015 kl. 13:05 (diff | hist) . . (+60) . . El 18 på Flåmsbana (→Egenspenninger)
- 28. jan. 2015 kl. 13:04 (diff | hist) . . (+141) . . El 18 på Flåmsbana (→Skinnen betraktes som en uendelig lang bjelke på elastisk underlag)
- 28. jan. 2015 kl. 13:02 (diff | hist) . . (+248) . . El 18 på Flåmsbana (→Illustrasjon av de enkelte termer i formel)
- 28. jan. 2015 kl. 12:57 (diff | hist) . . (+289) . . El 18 på Flåmsbana (→Interessante frekvensområder i vekselvirking rullende materiell – spor)
- 28. jan. 2015 kl. 12:50 (diff | hist) . . (+49) . . El 18 på Flåmsbana (→Etablering av elastiske sjikt)
- 28. jan. 2015 kl. 12:49 (diff | hist) . . (+94) . . El 18 på Flåmsbana (→Etablering av statisk fjærstivhet (punktstivhet) k, statisk ballaststivhet (linjestivhet) β og statisk ballastsiffer (flatestivhet) C; sammenhenger)
- 28. jan. 2015 kl. 12:47 (diff | hist) . . (+2) . . El 18 på Flåmsbana (→Etablering av belastet svilleflate i ballastert spor)
- 28. jan. 2015 kl. 12:45 (diff | hist) . . (+46) . . El 18 på Flåmsbana (→Etablering av belastet svilleflate i ballastert spor)
- 28. jan. 2015 kl. 12:44 (diff | hist) . . (+46) . . El 18 på Flåmsbana (→Modell for beregning av bøyemomenter på skinner)
- 28. jan. 2015 kl. 12:41 (diff | hist) . . (-3) . . El 18 på Flåmsbana (→Kort beskrivelse av El 18)
- 28. jan. 2015 kl. 12:39 (diff | hist) . . (+48) . . El 18 på Flåmsbana
- 28. jan. 2015 kl. 12:37 (diff | hist) . . (0) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastningsparametere)
- 28. jan. 2015 kl. 12:37 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur figur2.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:36 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur figur1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:36 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur del1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:36 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 21.2.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:36 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 21.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:36 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 20.2.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:36 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 20.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 19.2.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 19.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 18.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 14.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 12.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.11.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:35 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.10.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.9.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.8.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.7.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.6.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.5.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.4.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.3.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:34 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.2.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 11.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 10.7.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 10.6.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 10.5.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 10.4.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 10.3.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:33 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 10.2.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:32 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 10.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:32 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 09.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:32 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.22.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:32 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.21.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:32 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.20.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:32 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.19.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.18.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.17.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.16.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.15.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.14.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:31 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.13.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.12.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.11.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.10.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.9.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:30 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.8.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.7.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.6.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.5.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.4.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:29 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.3.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:28 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 08.2ex.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:23 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 07.5.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:23 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 06.1.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:22 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 03.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:22 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 02.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:21 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 01.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:16 (diff | hist) . . (0) . . N Fil:Figur 0x.x.PNG (siste)
- 28. jan. 2015 kl. 12:14 (diff | hist) . . (+67) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastningsparametere)
- 28. jan. 2015 kl. 12:09 (diff | hist) . . (+53) . . El 18 på Flåmsbana (→Radiell styringsindeks)
- 28. jan. 2015 kl. 12:08 (diff | hist) . . (+68) . . El 18 på Flåmsbana (→Delta r kriteriet)
- 28. jan. 2015 kl. 12:05 (diff | hist) . . (+134) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurdering av (Y/Q) ved statisk belastning i svært lav hastighet (hjulavlastning))
- 28. jan. 2015 kl. 11:57 (diff | hist) . . (+146) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurdering av (Y/Q) ved dynamisk belastning)
- 28. jan. 2015 kl. 11:53 (diff | hist) . . (+371) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurdering av sidestabilitet ved Prud`Hommes formel)
- 28. jan. 2015 kl. 11:45 (diff | hist) . . (+2 148) . . El 18 på Flåmsbana (→Termisk belastning)
- 28. jan. 2015 kl. 09:59 (diff | hist) . . (+1 259) . . El 18 på Flåmsbana (→Samlet motstand:)
- 28. jan. 2015 kl. 09:28 (diff | hist) . . (+5) . . El 18 på Flåmsbana (→Kurvemotstand)
- 28. jan. 2015 kl. 09:27 (diff | hist) . . (+96) . . El 18 på Flåmsbana (→Stigningsmotstand)
- 28. jan. 2015 kl. 09:25 (diff | hist) . . (+250) . . El 18 på Flåmsbana (→Kurvemotstand)
- 28. jan. 2015 kl. 09:18 (diff | hist) . . (+111) . . El 18 på Flåmsbana (→Mekanisk gangmotstand)
- 28. jan. 2015 kl. 09:13 (diff | hist) . . (+1 161) . . El 18 på Flåmsbana (→Nødvendig kraft for nedbremsing til full stopp)
- 28. jan. 2015 kl. 08:36 (diff | hist) . . (+342) . . El 18 på Flåmsbana (→Nødvendig kraft for nedbremsing til full stopp)
- 27. jan. 2015 kl. 15:26 (diff | hist) . . (+575) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurdering av skinnevandring ved bremsing for opprettholdelse av konstant hastighet)
- 27. jan. 2015 kl. 15:14 (diff | hist) . . (+878) . . El 18 på Flåmsbana (→Bremsekraft ved El – brems for konstant hastighet)
- 27. jan. 2015 kl. 14:47 (diff | hist) . . (+4) . . El 18 på Flåmsbana (→Konklusjoner)
- 27. jan. 2015 kl. 14:45 (diff | hist) . . (+5 059) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning iht. Hertz teori)
- 27. jan. 2015 kl. 12:06 (diff | hist) . . (+2 937) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning, forenklet metode)
- 27. jan. 2015 kl. 11:04 (diff | hist) . . (+87) . . El 18 på Flåmsbana (→Forutsetninger iht. Hertz teori)
- 27. jan. 2015 kl. 10:03 (diff | hist) . . (+548) . . El 18 på Flåmsbana (→Forutsetninger iht. Hertz teori)
- 27. jan. 2015 kl. 09:32 (diff | hist) . . (+275) . . El 18 på Flåmsbana (→Forutsetninger iht. Hertz teori)
- 26. jan. 2015 kl. 14:50 (diff | hist) . . (+133) . . El 18 på Flåmsbana (→Forutsetninger iht. Hertz teori)
- 26. jan. 2015 kl. 14:19 (diff | hist) . . (+53) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning iht. Hertz teori)
- 26. jan. 2015 kl. 14:16 (diff | hist) . . (+882) . . El 18 på Flåmsbana (→Forenklet studie)
- 26. jan. 2015 kl. 13:42 (diff | hist) . . (+432) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning i svevende skjøter i lasket spor)
- 26. jan. 2015 kl. 13:18 (diff | hist) . . (-3) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning i svevende skjøter i lasket spor)
- 26. jan. 2015 kl. 13:10 (diff | hist) . . (+568) . . El 18 på Flåmsbana (→Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor)
- 26. jan. 2015 kl. 12:47 (diff | hist) . . (+404) . . El 18 på Flåmsbana (→Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor)
- 26. jan. 2015 kl. 11:55 (diff | hist) . . (+128) . . El 18 på Flåmsbana (→Kraft ved hjulslag på tresviller på elastisk underlag)
- 26. jan. 2015 kl. 11:44 (diff | hist) . . (-1) . . El 18 på Flåmsbana (→Dynamisk betraktning)
- 26. jan. 2015 kl. 11:35 (diff | hist) . . (-10) . . El 18 på Flåmsbana (→I.1.2 Beregning i henhold til modell med en frihetsgrad)
- 26. jan. 2015 kl. 11:34 (diff | hist) . . (+1 190) . . El 18 på Flåmsbana (→I.1.2 Beregning i henhold til modell med en frihetsgrad)
- 26. jan. 2015 kl. 10:13 (diff | hist) . . (+65) . . El 18 på Flåmsbana (→I.1.2 Beregning i henhold til modell med en frihetsgrad)
- 26. jan. 2015 kl. 10:09 (diff | hist) . . (+865) . . El 18 på Flåmsbana (→I.1.2 Beregning i henhold til modell med en frihetsgrad)
- 26. jan. 2015 kl. 09:14 (diff | hist) . . (+1 075) . . El 18 på Flåmsbana (→I.1.2 Beregning i henhold til modell med en frihetsgrad)
- 26. jan. 2015 kl. 08:22 (diff | hist) . . (+12) . . El 18 på Flåmsbana (→Dynamisk betraktning)
- 26. jan. 2015 kl. 08:20 (diff | hist) . . (-22) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 26. jan. 2015 kl. 08:20 (diff | hist) . . (+2 141) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 23. jan. 2015 kl. 15:23 (diff | hist) . . (+310) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 23. jan. 2015 kl. 15:11 (diff | hist) . . (+426) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 23. jan. 2015 kl. 14:35 (diff | hist) . . (+755) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 23. jan. 2015 kl. 14:24 (diff | hist) . . (+916) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 23. jan. 2015 kl. 14:15 (diff | hist) . . (+773) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 23. jan. 2015 kl. 13:00 (diff | hist) . . (+403) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 23. jan. 2015 kl. 12:50 (diff | hist) . . (+793) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 23. jan. 2015 kl. 12:04 (diff | hist) . . (+1 087) . . El 18 på Flåmsbana (→POMOCNICZY)
- 23. jan. 2015 kl. 11:15 (diff | hist) . . (+22) . . El 18 på Flåmsbana (→Polygonal Wöhler kurve)
- 23. jan. 2015 kl. 11:14 (diff | hist) . . (+1 921) . . El 18 på Flåmsbana (→Polygonal Wöhler kurve)
- 23. jan. 2015 kl. 09:37 (diff | hist) . . (+412) . . El 18 på Flåmsbana (→Polygonal Wöhler kurve)
- 23. jan. 2015 kl. 09:24 (diff | hist) . . (+1 762) . . El 18 på Flåmsbana (→Polygonal Wöhler kurve)
- 23. jan. 2015 kl. 08:12 (diff | hist) . . (+107) . . El 18 på Flåmsbana (→Polygonal Wöhler kurve)
- 23. jan. 2015 kl. 08:09 (diff | hist) . . (+118) . . El 18 på Flåmsbana (→Smiths diagram og resulterende spenninger)
- 23. jan. 2015 kl. 08:04 (diff | hist) . . (+176) . . El 18 på Flåmsbana (→Smiths diagram og resulterende spenninger)
- 23. jan. 2015 kl. 07:51 (diff | hist) . . (-8) . . El 18 på Flåmsbana (→Temperaturspenninger)
- 23. jan. 2015 kl. 07:51 (diff | hist) . . (+17) . . El 18 på Flåmsbana (→Smiths diagram og resulterende spenninger)
- 22. jan. 2015 kl. 15:08 (diff | hist) . . (+96) . . El 18 på Flåmsbana (→Egenspenninger)
- 22. jan. 2015 kl. 15:03 (diff | hist) . . (+1 040) . . El 18 på Flåmsbana (→Formelverk for beregning av dimensjonerende parametere)
- 22. jan. 2015 kl. 14:34 (diff | hist) . . (+1 056) . . El 18 på Flåmsbana (→Formelverk for beregning av dimensjonerende parametere)
- 22. jan. 2015 kl. 14:16 (diff | hist) . . (+858) . . El 18 på Flåmsbana (→Formelverk for beregning av dimensjonerende parametere)
- 22. jan. 2015 kl. 13:36 (diff | hist) . . (+122) . . El 18 på Flåmsbana (→Formelverk for beregning av dimensjonerende parametere)
- 22. jan. 2015 kl. 13:31 (diff | hist) . . (+665) . . El 18 på Flåmsbana (→Formelverk for beregning av dimensjonerende parametere)
- 22. jan. 2015 kl. 13:07 (diff | hist) . . (+751) . . El 18 på Flåmsbana (→Endelig formel)
- 22. jan. 2015 kl. 12:52 (diff | hist) . . (+37) . . El 18 på Flåmsbana (→Hensyntagen til hengende sviller (vaskesviller))
- 22. jan. 2015 kl. 12:51 (diff | hist) . . (+465) . . El 18 på Flåmsbana (→Modell for beregning av vertikalkraft ved irregulariteter på skinnehodet)
- 22. jan. 2015 kl. 12:38 (diff | hist) . . (+59) . . El 18 på Flåmsbana (→Parameter for bevegelse av uavfjæret masse)
- 22. jan. 2015 kl. 12:27 (diff | hist) . . (+321) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning av vognkassens akselerasjon)
- 22. jan. 2015 kl. 12:15 (diff | hist) . . (+251) . . El 18 på Flåmsbana (→En modell for betraktning av frekvensrelatert opptreden av vertikalkrefter; endimensjonal modell med en frihetsgrad)
- 22. jan. 2015 kl. 12:03 (diff | hist) . . (+803) . . El 18 på Flåmsbana (→Algoritmer for relative betraktninger med utgangspunkt i referanseparametere)
- 22. jan. 2015 kl. 11:42 (diff | hist) . . (+1 623) . . El 18 på Flåmsbana (→Formelverk for beregninger av belastning på overbygningens komponenter)
- 22. jan. 2015 kl. 10:14 (diff | hist) . . (-7) . . El 18 på Flåmsbana (→Formelverk for beregninger av belastning på overbygningens komponenter)
- 22. jan. 2015 kl. 10:14 (diff | hist) . . (+519) . . El 18 på Flåmsbana (→Enkel modell (DAF MODELL basert på Zimmermanns metode))
- 22. jan. 2015 kl. 10:03 (diff | hist) . . (+654) . . El 18 på Flåmsbana (→Enkel modell (DAF MODELL basert på Zimmermanns metode))
- 22. jan. 2015 kl. 09:27 (diff | hist) . . (+1 013) . . El 18 på Flåmsbana (→Etablering av elastiske sjikt)
- 22. jan. 2015 kl. 08:41 (diff | hist) . . (+345) . . El 18 på Flåmsbana (→Etablering av statisk fjærstivhet (punktstivhet) k, statisk ballaststivhet (linjestivhet) β og statisk ballastsiffer (flatestivhet) C; sammenhenger)
- 22. jan. 2015 kl. 08:30 (diff | hist) . . (+119) . . El 18 på Flåmsbana (→Etablering av belastet svilleflate i ballastert spor)
- 22. jan. 2015 kl. 08:25 (diff | hist) . . (+225) . . El 18 på Flåmsbana (→Bæreevne for bruer)
- 22. jan. 2015 kl. 08:17 (diff | hist) . . (+186) . . El 18 på Flåmsbana (→Tilrådning)
- 22. jan. 2015 kl. 08:13 (diff | hist) . . (+55) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurdering av (Y/Q) ved statisk belastning ved lav hastighet (hjulavlastning))
- 22. jan. 2015 kl. 08:12 (diff | hist) . . (+141) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurdering av sidestabilitet ved Prud`Hommes formel)
- 21. jan. 2015 kl. 14:09 (diff | hist) . . (+39) . . El 18 på Flåmsbana (→Opprettholdelse av sporvidde vurdert ut fra kurveradius, skinneslitasje og kontakt av svilleskrue for befestigelsen mot trematerialet til tresviller)
- 21. jan. 2015 kl. 14:08 (diff | hist) . . (+17 625) . . El 18 på Flåmsbana (→Vurderinger mht. skinnevandring ved nedbremsing og traksjon av materiell i lasket spor ved avvik i nøytraltemperatur)
- 21. jan. 2015 kl. 13:49 (diff | hist) . . (+5 776) . . El 18 på Flåmsbana (→Traksjon)
- 21. jan. 2015 kl. 13:43 (diff | hist) . . (+10 199) . . El 18 på Flåmsbana (→Konklusjoner)
- 21. jan. 2015 kl. 13:28 (diff | hist) . . (-3) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning iht. Hertz teori)
- 21. jan. 2015 kl. 13:27 (diff | hist) . . (+3 737) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning iht. Hertz teori)
- 21. jan. 2015 kl. 13:21 (diff | hist) . . (+1 085) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning iht. Hertz teori)
- 21. jan. 2015 kl. 13:06 (diff | hist) . . (+5 198) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning iht. Hertz teori)
- 21. jan. 2015 kl. 12:40 (diff | hist) . . (+3 232) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning, forenklet metode)
- 21. jan. 2015 kl. 12:27 (diff | hist) . . (+1 045) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning, forenklet metode)
- 21. jan. 2015 kl. 12:19 (diff | hist) . . (-1) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning, forenklet metode)
- 21. jan. 2015 kl. 12:18 (diff | hist) . . (+4 032) . . El 18 på Flåmsbana (→Beregning, forenklet metode)
- 21. jan. 2015 kl. 12:07 (diff | hist) . . (+3 171) . . El 18 på Flåmsbana (→Forutsetninger iht. Hertz teori)
- 21. jan. 2015 kl. 11:46 (diff | hist) . . (+355) . . El 18 på Flåmsbana (→Forutsetninger iht. Hertz teori)
- 21. jan. 2015 kl. 11:42 (diff | hist) . . (+3 665) . . El 18 på Flåmsbana (→Forutsetninger iht. Hertz teori)
- 21. jan. 2015 kl. 11:28 (diff | hist) . . (+3 171) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning iht. Hertz teori)
- 21. jan. 2015 kl. 11:22 (diff | hist) . . (+6 548) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning på skinnehodet)
- 21. jan. 2015 kl. 11:16 (diff | hist) . . (+4 637) . . El 18 på Flåmsbana (→Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor)
- 21. jan. 2015 kl. 10:49 (diff | hist) . . (+632) . . El 18 på Flåmsbana (→Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor)
- 21. jan. 2015 kl. 10:43 (diff | hist) . . (+2 381) . . El 18 på Flåmsbana (→Støtkrefter i skinneskjøter i lasket spor)
- 21. jan. 2015 kl. 10:09 (diff | hist) . . (+8 800) . . El 18 på Flåmsbana (→Dynamisk betraktning)
- 21. jan. 2015 kl. 09:57 (diff | hist) . . (+2 485) . . El 18 på Flåmsbana (→Dynamisk betraktning)
- 21. jan. 2015 kl. 09:36 (diff | hist) . . (+405) . . El 18 på Flåmsbana (→Dynamisk betraktning)
- 21. jan. 2015 kl. 09:24 (diff | hist) . . (+101) . . El 18 på Flåmsbana (→Dynamisk betraktning)
- 21. jan. 2015 kl. 09:03 (diff | hist) . . (+3 570) . . El 18 på Flåmsbana (→Dynamisk betraktning)
- 21. jan. 2015 kl. 08:26 (diff | hist) . . (+10 933) . . El 18 på Flåmsbana (→Dynamisk betraktning)
- 20. jan. 2015 kl. 15:27 (diff | hist) . . (+413) . . El 18 på Flåmsbana (→Dynamisk betraktning)
- 20. jan. 2015 kl. 15:26 (diff | hist) . . (+3 212) . . El 18 på Flåmsbana (→Egenspenninger)
- 20. jan. 2015 kl. 15:16 (diff | hist) . . (+13 417) . . El 18 på Flåmsbana (→En modell for betraktning av frekvensrelatert opptreden av vertikalkrefter; endimensjonal modell med en frihetsgrad)
- 20. jan. 2015 kl. 14:57 (diff | hist) . . (+1 712) . . El 18 på Flåmsbana (→Algoritmer for relative betraktninger med utgangspunkt i referanseparametere)
- 20. jan. 2015 kl. 14:50 (diff | hist) . . (+150) . . El 18 på Flåmsbana (→Algoritmer for relative betraktninger med utgangspunkt i referanseparametere)
- 20. jan. 2015 kl. 14:49 (diff | hist) . . (+3 233) . . El 18 på Flåmsbana (→Enkel modell (DAF MODELL basert på Zimmermanns metode))
- 20. jan. 2015 kl. 14:29 (diff | hist) . . (+9 923) . . El 18 på Flåmsbana (→Etablering av belastet svilleflate i ballastert spor)
- 20. jan. 2015 kl. 14:16 (diff | hist) . . (+5 440) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastningsparametere)
- 20. jan. 2015 kl. 14:03 (diff | hist) . . (+3 985) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastningsparametere)
- 20. jan. 2015 kl. 13:43 (diff | hist) . . (+1) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastningsparametere)
- 20. jan. 2015 kl. 13:43 (diff | hist) . . (-3) . . El 18 på Flåmsbana (→Tilrådning)
- 20. jan. 2015 kl. 13:43 (diff | hist) . . (-1) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastningsparametere)
- 20. jan. 2015 kl. 13:42 (diff | hist) . . (+12 003) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning på skinnehodet)
- 20. jan. 2015 kl. 13:26 (diff | hist) . . (+2 153) . . El 18 på Flåmsbana (→Belastning på befestigelse)
- 20. jan. 2015 kl. 13:15 (diff | hist) . . (+6 782) . . El 18 på Flåmsbana (→Parametere for sporkonstruksjonen)
- 20. jan. 2015 kl. 13:10 (diff | hist) . . (+3 785) . . N El 18 på Flåmsbana (Ny side: == Innledning == El 18 vurderes å bli satt inn i trafikk som trekkmateriell for vogner på Flåmsbana til erstatning for El 17. Aspektet gir en betydelig økning av aksellasten; ...)
- 20. jan. 2015 kl. 12:43 (diff | hist) . . (+65) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Beregning av konstruksjonsmål ut fra frittromsprofil - norsk beregningsmodell)
- 20. jan. 2015 kl. 12:37 (diff | hist) . . (-3) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Beregning av konstruksjonsmål ut fra frittromsprofil - norsk beregningsmodell)
- 20. jan. 2015 kl. 12:32 (diff | hist) . . (-939) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Tillegg til referanselinjens vertikale mål)
- 20. jan. 2015 kl. 11:18 (diff | hist) . . (+48) . . Sporets trasé/Minste tverrsnitt og profiler (→Tillegg til referanselinjens vertikale mål)
(nyeste | eldste) Vis (250 nyere | 250 eldre) (20 | 50 | 100 | 250 | 500)