Diskusjon:Impedans i jernbanenettet: Forskjell mellom sideversjoner

Fra Lærebøker i jernbaneteknikk
Hopp til navigering Hopp til søk
Ingen redigeringsforklaring
Ingen redigeringsforklaring
 
Linje 1: Linje 1:
Burde ikke likning 15 være:
{|width="65%"
|-
| <math>\Delta U_{s-j}=Z_{ss-j} \cdot I_s + Z_{as-j}\cdot I_a</math> [V/m] || align="right" |15
|}
?
Altså med delta Us-j, ikke delta Ua-j.
Ifølge professor Hans Kristian Høidalen på NTNU er kravene til vern (i forhold til det som står i kap 1.1.4):
Ifølge professor Hans Kristian Høidalen på NTNU er kravene til vern (i forhold til det som står i kap 1.1.4):
Selectivity
Selectivity

Siste sideversjon per 27. jan. 2015 kl. 13:03

Ifølge professor Hans Kristian Høidalen på NTNU er kravene til vern (i forhold til det som står i kap 1.1.4): Selectivity – Detect and isolate the faulty item only • Stability – Leave all healthy circuits intact • Sensitivity – Detect even the smallest fault • Speed – Minimize damage to components, surroundings and personnel. • Simple/inexpensive – Minimize the risk of wrong settings due to complications • Security – Dependable: Always trip when requested – Secure: Never trip when not supposed to